Normaal?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:24 schreef golfer het volgende:
Zo meteen eindelijk weer een normale uitzending.
Als die niet dood is.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:16 schreef Giovanni het volgende:
Ik vraag me af of ie wel dood is. Toen ze de helikopter optilden zag je nix wat leek op een lijk, niet dat het wat zegt, maar toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door dutch-mamma op 07-01-2005 21:52:44 (op verzoek spoilertags gebruikt) ]Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:50 schreef ImPrEzA het volgende:
ey, spoilertags voor de video-mensen? ^^
Nou, ik ben nog steeds een stoere vent, ik hoefde niet te janken.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, ik ook. Ik vond het ook zo jammer toen ik dacht dat 'ie dood was.
En toen Lewis aan kwam rennen en zag dat 'ie nog leefde, bleef het hier even niet meer droog hoor.
Oh please, jij jankt zelfs bij de laatste SitC aflevering.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou, ik ben nog steeds een stoere vent, ik hoefde niet te janken..
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh please, jij jankt zelfs bij de laatste SitC aflevering.
een echte vent!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Ik ben zo stoer dat ik me niet meer kan herinneren wanneer ik voor het laatst heb gejankt..
Je vergeet het belangrijkstequote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:14 schreef cora4034 het volgende:
Een ouderwets goeie aflevering. Alleen zag ik daar een Carter met een baard in een of andere Klamboe liggen![]()
bah, klefquote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, ik ook. Ik vond het ook zo jammer toen ik dacht dat 'ie dood was.
En toen Lewis aan kwam rennen en zag dat 'ie nog leefde, bleef het hier even niet meer droog hoor.
In de Mikro Gids van deze week staat alweer een heel verhaaltjequote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:29 schreef Koningin het volgende:
Ben erg benieuwd naar volgende week
* AnnekeM gaat snel Microgids van ouders jattenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:22 schreef Oxymoron het volgende:
In de Mikro Gids van deze week staat alweer een heel verhaaltje. Ik heb stiekem al gekeken, en het wordt weer lekker spannend!
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:22 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
In de Mikro Gids van deze week staat alweer een heel verhaaltje. Ik heb stiekem al gekeken, en het wordt weer lekker spannend!
Ik heb hem alweer gezienquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:22 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Vorige week???? Er waren twee weken geen eps. meer geweestquote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:34 schreef bloempjuh het volgende:
Ik zat echt met open mond te kijken. Wat een geweldige aflevering! Actie! En dat na de betrekkelijk 'suffe' aflevering van vorige week..
"Ik moest hier blijven wachten". Die rooie rakker is een ei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd naar de nieuwe aflevering.
Overigens, dat joch van Sam.![]()
![]()
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
Vorige keer :pquote:Op maandag 10 januari 2005 09:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Vorige week???? Er waren twee weken geen eps. meer geweest
quote:Op maandag 10 januari 2005 09:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Die Morris mag direct weg. Voegt niet echt veel toe aan de serie, IMO. Jammer van Romano, hij had met recht een helicopterfobie.Overigens ook lekker daarboven met een bijna letterlijke variant van
Ja dat jocjie is lachen! Een beetje zijn moeder met Luka koppelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd naar de nieuwe aflevering.
Overigens, dat joch van Sam.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:26 schreef Koningin het volgende:
Hij rent ook niet weg...
Toffe foto's!!
Trouwens, wanneer komt Carter weer terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:08 schreef furanku het volgende:
[..]inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ken die afleveringen al...
ik heb gister nog even naar de aflv gekeken met Rosemary Clooney(idd tante van dat was ze)
als Mrs X...
all time favorite dat is met die kleine dwerg die tegen Dr. Greene zegt "thanks for nothing' Dr. Mengele.... ik ben ff de aflv naam kwijt...don't give me that fucking bullshit
Die stuur ik even door naar een vriendin van me. Ik stuur haar achteraf sms'je; "ER was weer pittig! AAARGHH!' (of zoiets dan), krijg ik terug: 'KUT!' Oftewel ze had hem gemistquote:Op maandag 10 januari 2005 18:58 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
[mierenneuk-mode]quote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:26 schreef Koningin het volgende:
Hij rent ook niet weg...
Toffe foto's!!
In een televisieserie wel.quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:01 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n goed reactievermogen zou ik ook niet hebben hoor![]()
ik dacht dat het aan mij lag... voor de reclame kwam Carter net aangerend op t dak, en na de reclame heb ik er niks meer over gezienquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:28 schreef California het volgende:
Let ik nou even niet op, of is de sprong eruitgelaten?
[hoopmode]Misschien hebben de scenarioschrijvers nog wel een terugkeer voor hem in petto! [/hoopmode]quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:00 schreef Murray het volgende:
[..]
[mierenneuk-mode]
Ja er klopt natuurlijk geen hol van... je ziet die helikopter van boven komen.
[afbeelding]
Als er een heli boven op de dreigt te vallen dan ga je natuurlijk niet plat op de grond liggen (wat hij lijkt te doen) maar dan stap je toch opzij?
[/mierenneuk-mode]
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:08 schreef furanku het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Kerry-fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)![]()
Nog even over de herhalingen van seizoen 1 op Net5: ik heb seizoen 1 in het verleden al enkele keren gezien op TV en mijn geheugen blijkt redelijk Emmentaler gatenkaas te zijn... Ik ben zo veel vergeten...
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)![]()
Ik denk dat Romano gewoon niet op tijd wegstapte omdat hij verstijfd was van de angst. Als hij al gaat hyperventileren wanneer hij een helicopter van een paar meter afstand ziet, zou hij niet in staat zijn geweest weg te rennen als zijn grootste fobie op hem af komt geraasd..Mon 'en!![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:01 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
[hoopmode]Misschien hebben de scenarioschrijvers nog wel een terugkeer voor hem in petto! [/hoopmode]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou zeggen, blijf het maar gewoon zien![]()
![]()
Maargoed, elk weldenkend mens weet dat die helicopter gewoon op hem is gevallen en dat hij niet wegsprong. Dat is in de aflevering duidelijk te zien.I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:03 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
En Kerry-fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben niet een grote kerry fan was wel een grote Elizabeth Mitchell (Kim) fan....
tis wel waar...don't give me that fucking bullshit![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:46 schreef furanku het volgende:
[..]Ja, ik kijk gewoon door, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou zeggen, blijf het maar gewoon zien![]()
![]()
Maargoed, elk weldenkend mens weet dat die helicopter gewoon op hem is gevallen en dat hij niet wegsprong. Dat is in de aflevering duidelijk te zien.
Maar zonder Romano is het wel even wennen... En sommigen vinden zijn rol teveel van het goede, maar geloof me, ik heb iemand gekend die minstens zo erg was...!Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)![]()
Ik neem het allebei op. Gelukkig hebben we hier meerdere videorecorders
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Ik heb een mailtje naar huis gestuurd, een memo in mijn telefoon en het staat op mijn hand... ik weet nl. niet of ik de video al opnieuw geprogrammeerd had nadat hij dit weekend even op mijn slaapkamer heeft gestaan...
Maar ik MOET het idd ook zien, alleen word het of vannacht laat, of morgenochtend!![]()
![]()
***![]()
Video stond dus mooi niet goed!
Ben ik even blij dat ik nog gechecked heb!
Oh, enneh... sylvesterrr met al je-jes... Je weet dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vanavond een grote rol speelt he!
***![]()
ER voor vanavond geprogrammeerd op de video, want gelijktijdig met Wie is de Mol.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Wie is de Mol.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:55 schreef golfer het volgende:
ER voor vanavond geprogrammeerd op de video, want gelijktijdig met Wie is de Mol.![]()
Dat wordt videoprogrammeren, inderdaad.
Some say in ice
Imagination is more important than knowledge.![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:32 schreef sylvesterrr het volgende:
Brighteyes, je hebt m'n dag verpest...
Carter!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
You're welcome!
***![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:22 schreef Brighteyes het volgende:
Video stond dus mooi niet goed!
Ben ik even blij dat ik nog gechecked heb!
Oh, enneh... sylvesterrr met al je-jes... Je weet dat
Carter? Die heb ik niet gezien wanneer het de aflevering Mistaken Identity betreft.. wel weet ik dat volgende week 1 van de slechtste aflevering uit E.R. geschiedenis op tv komt en daar in is Carter wel de hoofdpersoon..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vanavond een grote rol speelt he!
Vanavond is het gewoon puur ziekenhuis enjoyment![]()
![]()
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Wanneer is de eerstvolgende crewmeet?![]()
Ik zal naar je uitkijken!
En gezien het verhaaltje hierboven heb je nog een weekje respijt zo te zien...
We zullen het wel zien vanavond!***![]()
Had ik nou maar een telefoon!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:01 schreef CherryLips het volgende:
ER kijk ik 'live', De Mol neem ik maar op.
En o wee als iemand durft te bellen![]()
![]()
![]()
Yummie! ERProbleem is alleen dat het tegelijk met de Mol komt
Grrr. Ik weet dan niet wat ik moet kijkne, ga denk ik voor de Mol, want de family wil dat namelijk altijd kijken en anders zit ik zo allenig op mijn kamertje
Dan kijk ik ER lekker voor ik slaapjes ga doen!
Knofje!![]()
* Vicky kijkt De Mol live en ER op video. Vriendjelief vind ER niet leuk :S♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.![]()
meesterlijk hoe die afkeer voor Romano telkens in beeld werd gebracht.... gratis eten bij z'n herdenking pakken en dan weer weglopenMaar dat er nou NIEMAND kwam...
onverdiend
"Lizzy"
![]()
Dat kind dat het toch niet bleek ze zijn deed me erg denken aan seizoen 1, wanneer Carter de verkeerde ouders verteld dat hun zoon dood is.... "Oh God, this is not our son"
Mooi dat Neela eindelijk wat wordt opgenomen in de groep, paar afleveringen terug ergerde iedereen zich toch aan d'r? Neela is cool
Seriously!?![]()
Ik geef mijn nummer niet aan vreemde mannen van de MSNquote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:07 schreef Murray het volgende:
Oh en je telefoonnummer zou dan ook wel handig zijn natuurlijk.
Tap tap tap![]()
Dat was een van de weinige momenten waarop je Kovac echt zag als een mens, normaal zit ie echt creepy vaak goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:49 schreef jpzegthallo het volgende:
Zegt dat wijf "jij weet niks van opvoeden"![]()
![]()
Some say in ice
Iemand met MS in ERVraag me af of we haar nog terug zien. Ik heb het zelf, dus ik ben nogal nieuwsgierig naar wat voor (on)zin ze vertellen...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)![]()
Ik vond het erg jammer dat er niet meer aandacht werd besteed aan hoe Romano aan z'n einde is gekomen; vorige week was iedereen nog in de veronderstelling dat 'ie even weg was, en vandaag is iedereen hem alweer bijna vergeten
Verder wel een leuke aflevering (die Johanna was Lindsay, uit The O.C.), en Neela wordt inderdaad steeds meer part of the group
![]()
![]()
Naaaaaaaaaaaaaah.... Het moet niet gekker worden!!Bron: Avroquote:Mededeling voor Mol en ER fans
Veel mensen hebben de AVRO de afgelopen week gebeld en gemaild met de vraag hoe het kan dat Wie is ... de Mol? (Ned. 2) en ER (Ned. 3) op hetzelfde tijdstip worden uitgezonden.Allereerst:de AVRO betreurt dit, maar heeft hier zelf niet alles in te zeggen. De netcoördinatoren (van Ned. 1, 2 en 3) bepalen op welk net en tijd een programma wordt uitgezonden. De huidige situatie zal drie weken duren.
Eind januari wordt ER onderbroken en zal weer starten op 29 april. De laatste aflevering van Wie is ... de Mol? is op 25 maart. Ook wordt Wie is ... de Mol? elke vrijdagochtend om 10.00 uur herhaald via Nederland 1.
Aflevering 10 Uitzending: vrijdag 21 januari
Aflevering 11 Uitzending: vrijdag 28 januari
Aflevering 12 Uitzending: vrijdag 29 april
Aflevering 13 Uitzending: vrijdag 6 mei
Enzovoort.Eeuwig vijfentwintig![]()
Ah.. dan kunnen de E.R. kijkers nog even een stukkie geweldig Romano meemaken op 28 Januari
spannend
Maar shiiiit waarom wordt ER door de omroepbonzen toch als minderwaardig beschouwd? Als er een programma moet wijken lijkt ER altijd op de eerste rij te staan, "pick me". Laat ze nou gewoon een seizoen afmaken...
Vraag me af wat er al die tijd voor in de plaats komt danSeriously!?![]()
Idd...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:24 schreef ImPrEzA het volgende:
Maar shiiiit waarom wordt ER door de omroepbonzen toch als minderwaardig beschouwd? Als er een programma moet wijken lijkt ER altijd op de eerste rij te staan, "pick me". Laat ze nou gewoon een seizoen afmaken...![]()
![]()
Dit is echt te belachelijk voor woorden.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:56 schreef Reese het volgende:
Naaaaaaaaaaaaaah.... Het moet niet gekker worden!!
[..]
Bron: Avro
Aflevering 10 Uitzending: vrijdag 21 januari
Aflevering 11 Uitzending: vrijdag 28 januari
Aflevering 12 Uitzending: vrijdag 29 april
Aflevering 13 Uitzending: vrijdag 6 mei
Enzovoort.
Dit doen ze dus met al mijn favoriete series, bv. met de Soprano's hebben ze er ook een zooitje van gemaakt. Hallo omroepkneuzen, dit zijn series: die hoor je dus in een reeks te kijken! Niet door elkaar heen, en ook niet met maanden er tussen. Als dat te moeilijk is, zend het dan gewoon maar niet uit.![]()
Godverdegodver!
Hier baal ik dus echt heel erg van!Ik kijk niet eens naar die stomme kut-mol! Opflikkeren! ER draaide toch al? Mol begon toch later!
Shit... moet toch dat downloaden maar eens onder de knie gaan krijgen, want hier krijg ik echt een 'slappe plasser' van...
***![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:18 schreef Brighteyes het volgende:
Godverdegodver!
Hier baal ik dus echt heel erg van!Ik kijk niet eens naar die stomme kut-mol! Opflikkeren! ER draaide toch al? Mol begon toch later!
Shit... moet toch dat downloaden maar eens onder de knie gaan krijgen, want hier krijg ik echt een 'slappe plasser' van...![]()
En een vrouwtje die zo'n uitdrukking gebruikt![]()
Onbegrijpelijk van de avro.
Al heel wat series worden op deze maniet door de publieke omroep om zeep geholpen.
Ik kijk niet naar De Mol.![]()
New york police is op deze wijze ook al om zeep geholpen.
Als je de usa uitzendschema's bekijkt dan gaat dat daar allemaal lekker achter elkaar door, behalve twee weekjes kerststop in december.
Leer er iets van PUBLIEKE omroep
Dat is eens wat anders...![]()
Inderdaad belachelijk die Avro
Jammer vond ik van de aflevering van gister dat inderdaad niet te zien was, hoe iedereen gereageerd heeft op de dood van Romano........vond dat ze er te snel overheen stapte....![]()
Ik denk gewoon dat niemand er echt bedroefd over was... tuurlijk zal er een schok zijn geweest, maar 90% mocht m niet, haatte m zelfs bijna... Typerend dat Kerry zei "He'll be somehow missed by all of us" o.i.d.Seriously!?![]()
Ik ben E.R. al een stuk aan het vooruit kijken en er zit weer een geweldige aflevering tussen. Morris, je weet wel, die rooie, krijgt het aan de stok met een tank. Jawel, zo'n groot mechanisch ding van het leger.
Morgen de laatste 3 afleveringen kijken van seizoen 10.I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^![]()
Mol opnemen, werkt ook nog.quote:Op donderdag 20 januari 2005 06:26 schreef bloempjuh het volgende:
Ik vond de oplossing 'Mol online kijken' al prima. Nu kan ik dus niet eens meer kiezen!Some say the world will end in fire
Some say in ice
Waaarom is ER nou weer de lul? Waarom schuiven ze niet even wat dat het desnoods een uurtje later komt? Waarom wordt ER altijd weel door elkaar gegooid door andere programma's, Olympische Spelen, sport, weet ik veel wat nog meer?
Waarom heeft niet iedereen een video zodat er geen probleem is wat betreft de Mol en ER tegelijkertijd?Tap tap tap![]()
stelletje t*ringlijers van de avroeen beetje ER in de vriezer zetten voor zoiets doms als wie is de f*cking mol
assholesWel lekker blijven plakken hè?![]()
* furanku gaat genieten van de laatste aflevering van seizoen 10.. voor de mensen die willen weten hoe.
Rips zijn alleen erg moeilijk te vinden, of je moet al veel kennis van IRC hebben + een flink portie geduld.I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^![]()
Mee eens.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:11 schreef ImPrEzA het volgende:
meesterlijk hoe die afkeer voor Romano telkens in beeld werd gebracht.... gratis eten bij z'n herdenking pakken en dan weer weglopenMaar dat er nou NIEMAND kwam...
onverdiend
"Lizzy"
![]()
...
...
Ik had wel een beetje het idee dat er een aflevering tussenuit was gehaald: "de reactie op de dood van", want het grappige aan de aflevering hiervoor vond ik het feit dat ze 'm kwijt waren en dat ze om 'm liepen te schelden omdat hij er niet was om mee te helpen. Maar ik denk dat het salarisgeld voor Paul McCrane op was ofzo
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true![]()
Ik denk dat ze er (terecht) vanuit gaan dat de vaste groep kijkers gewoon weer verder kijkt in mei. Het is nou niet bepaald een serie die z'n kijkers kwijtraakt, na 10 jaar... Denk ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:01 schreef cora4034 het volgende:
Onbegrijpelijk van de avro.
Al heel wat series worden op deze maniet door de publieke omroep om zeep geholpen.
Ik kijk niet naar De Mol.![]()
...
....
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true![]()
Vanavond dus 1 van de slechte afleveringen van E.R.
Ik vond het een mooie aflevering. Toch wel.
Heerlij kzoals hij keek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Toch niet mee eens hoor! Zo'n flashbackaflevering om ook het leven van Carter in Congo toch in grote lijnen te volgen is wel goed volgens mij. Ik vond t iig mooi om te zien hoe het er daar ook aan toe gaat. Wel benieuwd hoe het gaat met Abby-Carter-Makemba, mochten die laatste 2 idd naar Amerika gaanquote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:05 schreef furanku het volgende:
Vanavond dus 1 van de slechte afleveringen van E.R.
Seriously!?![]()
Ik ook! Brighteyes, ik kom even bij je buurten van de weekquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:10 schreef sylvesterrr het volgende:
KUT KUT KUT KUT, ik heb alleen de laatste 2-3 minuten gezien...![]()
![]()
Niks ernstigs hoop ik?quote:Een verkeersongeluk(je) gehad.![]()
Eeuwig vijfentwintig![]()
Ik vond het juist een leuke aflevering....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:05 schreef furanku het volgende:
Vanavond dus 1 van de slechte afleveringen van E.R.![]()
![]()
Ik zal ff douchen en daarna de net opgenomen serie van ER kijkenBen benieuwd.. Ik had eerst nie echt zo'n zin omdat iemand hier riep dat het een slechte aflevering zal worden. Nu kan ik nie wachten
![]()
![]()
De aflevering bestond uit een hoop geblaat dat mij liever bespaard was gebleven. Nee, ik houd het op de laatste afleveringen van seizoen 10.
Ik vond de aflevering nu niet echt denderend. Ken beter, had beter verwacht. Jammer.Some say the world will end in fire
Some say in ice
Ik vond hem matig. Een beetje veel zogenaamde politiek correcte europeanen.
En te weinig echt E.R. in Chicago.Dat is eens wat anders...![]()
Het was een slechte aflevering, vol met cliche's!! Brrrr, die kant moet het niet op...geniet nooit met mate![]()
volgens mij waren ze al veel kijkers kwijtgeraakt door dat heen en weer geschuif tussen zenders en vooral uitzendtijden toch? hebben ze daar dan niks van geleerd?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:53 schreef brando het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er (terecht) vanuit gaan dat de vaste groep kijkers gewoon weer verder kijkt in mei. Het is nou niet bepaald een serie die z'n kijkers kwijtraakt, na 10 jaar... Denk ik.Tap tap tap![]()
hmm en ik vond het al zo vreemd dat ik ER niet meer in de gids tegen kwam...
nu snap ik waarom.
en waarom kunnen ze nou niet gewoon de mol om half 10 laten beginnen.. Zit je net weer lekier in ER gaan ze er weer even mee kappen.
IK GA GILLEN♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.![]()
Ik vond het wel een ok-je aflevering... Niet super of wat ook, maar goed, het blijft ER!
Reese! Je bent welkom hoor!
***![]()
Ik vond het geen vervelende aflevering, wel goed opgezet.
Veel Carter (alleen ziet ie er echt niet uit!)![]()
Carter ziet er juist erg leuk uit vind ik, wat ruiger!!Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 12:51 schreef Little_Acorn het volgende:
Carter ziet er juist erg leuk uit vind ik, wat ruiger!!die baard, hij moet zich echt even scheren!
![]()
Vanavond komt er een film met "Abby" op TV![]()
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=fotvDetails&movieID=14024"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005![]()
uit 1999... zat ze toen al in ER? Volgens mij heeft Maura t echt druk gehad rond de eeuwwisseling... Newsradio in de jaren 90, best wat films, ER..
Seriously!?![]()
Ai... beterschap en sterkte!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:10 schreef sylvesterrr het volgende:
KUT KUT KUT KUT, ik heb alleen de laatste 2-3 minuten gezien...![]()
![]()
Een verkeersongeluk(je) gehad.
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)![]()
ik heb een probleem.
ik ben groot ER fan maar ik heb een gat van twee seizoenen die begint na de dood van docter greene. wanneer komen die dvd's nou uit ga je je dan afvragen. en waarom kan net 5 niet die twee series niet aankopen en uitzenden in plaats van voor de zoveelste keer vooraan beginnen. weet iemand misschien waar ik het kan downloaden of mag ik dat eigenlijk niet vragen????Tijd voor wat anders.. maar wat dan..![]()
Heb het begin gezien, leek me wel een aardige film.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:53 schreef HarigeKerel het volgende:
Vanavond komt er een film met "Abby" op TV![]()
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=fotvDetails&movieID=14024
Ben ik toen in slaap gevallen![]()
dat krijg je als je in bed TV kijkt en dan reclames komen![]()
Leuke film idd.quote:Op woensdag 26 januari 2005 08:48 schreef Koningin het volgende:
[..]
Heb het begin gezien, leek me wel een aardige film.
Ben ik toen in slaap gevallen
quote:dat krijg je als je in bed TV kijkt en dan reclames komenhad ik vroegâh ook last van
![]()
ik werd echt HELEMAAL GEK van de aflevering van vanavond, AARGHGHGHGHGHGH
(waar doctor Green een zwangere vrouw probeert te redden, de vrouw overlijdt en de baby overleefd 't wel)
DAMN ik kon echt niet stil blijven zitten, ging op een gegeven moment áchter de bank zitten, kon 't niet áánzien, wát een ellende...
vroeger heb ik wel de afleveringen gezien die hier op volgden (met de rechtzaak etc etc) maar deze had ik destijds niet gezien.![]()
![]()
...some more happy little trees!!
DaafAzuil=Bob.Ross maar die nick is stuk :{![]()
Ik keek ook maar ik heb weggezapt...kon het niet aanzien, ik wist dat het slecht zou aflopen en dat deed het zo te horen ook.![]()
Ik heb die aflevering gezien en elke keer als die vrouw dood is, Mark blijft doorgaan en Susan hem die blik geeft van 'tis voorbij', krijg ik een brok in m'n keel![]()
De aflevering zelf blijft geniaal, de storyline, editing, direction..heerlijk echt ER
Love's like crapping your pants: everyone around you notices, but only you have that warm feeling inside![]()
Ik wist dat ie vandaag kwam en heb toch weer gekeken... zoals Iceflake zegt, dit is ECHT ER, zit elke keer weer op t puntje van m'n stoel te kijken en word echt GEK als de reclame komt.Seriously!?![]()
Ja, dit is inderdaad een van de betere ER afleveringen, gister zat ik ook weer gespannen te kijken (ik was alleen) en in een keer gaat de telefoonDat is pas vervelend!
Maar toppie aflevering!![]()
bij mij ging de telefoon ook!!! echt no way dat ik 'm dan opneem!...some more happy little trees!!
DaafAzuil=Bob.Ross maar die nick is stuk :{![]()
Iemand intresse in het gehele eerste seizoen van ER op DVD, in een luxe boxset, ingesealed en wel? Nederlands ondertiteld* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *![]()
Ik vind het heel interessant, maar ik weet ook dat ik dan alle andere delen ook wil en daar heb ik simpelweg het geld niet voor over. Zo vaak kijk ik het niet. Dus nee, sorrytroel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Ik ook, meeeen....quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:22 schreef DaafAzuil het volgende:
ik werd echt HELEMAAL GEK van de aflevering van vanavond, AARGHGHGHGHGHGH![]()
Ik hoefde de andere delen ook niet, vandaar deze verkoop.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:51 schreef Troel het volgende:
Ik vind het heel interessant, maar ik weet ook dat ik dan alle andere delen ook wil en daar heb ik simpelweg het geld niet voor over. Zo vaak kijk ik het niet. Dus nee, sorry
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:07 schreef Koningin het volgende:
[..]
He dat wist ik niet...
Ik kan het ook nog niet zien vanavond......moet iets anders opnemen.![]()
Nu mis je nog een geweldig stukje romano![]()
Prijs?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:44 schreef Patch het volgende:
Iemand intresse in het gehele eerste seizoen van ER op DVD, in een luxe boxset, ingesealed en wel? Nederlands ondertiteldMon 'en!![]()
Er is al 15 Euro gebodenquote:* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *![]()
Fijn!quote:Neem je die van vanavond ook op?
Ik ben vergeten de video in te stellen en ik kom niet meer thuis vanavond. Ik ben zo in de war de laatste tijd
Kom ik binnenkort langs en houden we een mini-ER-marathon van twee afleveringen
Eeuwig vijfentwintig![]()
Romanoquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:23 schreef furanku het volgende:
[..]
![]()
Nu mis je nog een geweldig stukje romano![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shit.. ik zit helemaal verkeerdquote:![]()
Dat stukje komt pas over 2 afleveringenDus die krijgt men helemaal niet te zien tot april.Vergeet maar wat ik heb gezegd
![]()
Ik dacht al....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:53 schreef furanku het volgende:
[..]
Shit.. ik zit helemaal verkeerd![]()
Dat stukje komt pas over 2 afleveringenDus die krijgt men helemaal niet te zien tot april.Vergeet maar wat ik heb gezegd
![]()
![]()
![]()
Goed dat ik het zie, spoel ik even de band door...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:28 schreef Reese het volgende:
[..]
Fijn!Neem je die van vanavond ook op?
Ik ben vergeten de video in te stellen en ik kom niet meer thuis vanavond. Ik ben zo in de war de laatste tijd
Kom ik binnenkort langs en houden we een mini-ER-marathon van twee afleveringen
***![]()
* Vicky gaat zo vriendje bij tv wegsturen om ER te kijken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
Ja idd! Maar als 't nou weer wat wordt met haar en Carter, is 't weer lullig voor Kem..
Majah haar kennen we nog niet zo goed
Verder niet zo veel gebeurd vanavond.. Jammer, volgende week weer..I want that one!![]()
Ok, en nu ben ik boos.
Ik dacht dat vorige week vrijdag de laatste aflevering was, maar dat was dus vanavond.
De aflevering van vorige week heb ik nog wel viavia gekregen; waarschijnlijk kan ik deze aflevering niet viavia krijgen.
* sylvesterrr kijkt de ER-mensen met videorecorder lief aan.![]()
![]()
WAT! was dit de laatste aflevering?
Op ned3?
Mên!
[ Bericht 3% gewijzigd door Salmonella op 28-01-2005 21:53:36 ]I want that one!![]()
http://www.avrogezondheid.nl/er/algemeen/uitzenddata.aspquote:Hier vind je een overzicht van de komende uitzenddata van seizoen 10 van ER (alle data zijn onder voorbehoud!). De afleveringen worden uitgezonden om 20.27 uur op Nederland 3:
* Aflevering 11
Uitzending: vrijdag 28 januari
* Aflevering 12
Uitzending: vrijdag 29 april
* Aflevering 13
Uitzending: vrijdag 6 mei
* Aflevering 14
Uitzending: vrijdag 13 mei
* Aflevering 15
Uitzending: vrijdag 20 mei
* Aflevering 16
Uitzending: vrijdag 27 mei
* Aflevering 17
Uitzending: vrijdag 3 juni
* Aflevering 18
Uitzending: vrijdag 10 juni
* Aflevering 19
Uitzending: vrijdag 17 juni
* Aflevering 20
Uitzending: vrijdag 24 juni
* Aflevering 21
Uitzending: vrijdag 1 juli
* Aflevering 22
Uitzending: vrijdag 8 juli![]()
ik wil 'm best wel naar je toesturen hoor...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Ok, en nu ben ik boos.
Ik dacht dat vorige week vrijdag de laatste aflevering was, maar dat was dus vanavond.
De aflevering van vorige week heb ik nog wel viavia gekregen; waarschijnlijk kan ik deze aflevering niet viavia krijgen.
* sylvesterrr kijkt de ER-mensen met videorecorder lief aan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
Leuke aflevering, erg sterk. En ik blijf erbij dat Alex' poging tot nu toe lukt.
Some say in ice
Dat heb ik ook gemist, maar ik vermoed dat ie gevallen is.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik schakelde natuurlijk weer net ff te laat in: wat had Alex precies gedaan??
Als je dat andere bedoelt, hij heeft voor naaister gespeeld.
Some say in ice
Dus vanavond was weer voorlopig de laatste uitzending?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Klopt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:49 schreef golfer het volgende:
Dus vanavond was weer voorlopig de laatste uitzending?![]()
![]()
ik heb geen mailquote::(
♥ A ♥ & ♥ T ♥
ja klopt.. maar ik ziet niente....♥ A ♥ & ♥ T ♥
Die baard van Carter...![]()
Maar goed verder een mooie aflevering.
Jammer dat we tot wind april moeten wachten voor het vervolg.
De avro krijgt nog wel eem mailtje van me.![]()
Niet dat het helpt maar die logica de nl omroepen, genant gewoon.Dat is eens wat anders...![]()
Die baard van Carter is idd helemaal niks!!!! Verder een goeie aflevering waar we weer een hele tijd op moeten teren.... Shit Avro!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Nou weet ik dat ik een aantal afleveringen van een volgens mij volgend seizoen op mijn computer heb staan. Maar in welk seizoen leven wij nog? En hoeveel afleveringen van dat seizoen moeten we nog? Als dat er een of twee zijn, dan ga ik ze gewoon alvast kijken denk ik.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Ik dacht dat we in nl in seizoen 10 zijn.
In de usa zijn ze bij 11.
Maar volgens mij zijn er nog heel wat afleveringen in 10 te gaan.Dat is eens wat anders...![]()
En dan ook nog eens EIND april...quote:
Carter is inderdaad cool zo.
Maura Tierney wordt vandaag 40
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?![]()
Ja en dan nog te hopen dat ze niet WEER de zender en aanvangstijd hebben veranderd!!quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:56 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
En dan ook nog eens EIND april...![]()
![]()
Het is iedere keer weer een verrassing bij die k*t AVRO.![]()
![]()
Weet iemand wat de echte naam is van de actrice (lange enigzins blonde) die die maatschappelijk werkster speelt?
Ohja... ik mis DR Del Amico nog altijdhier een foto van haar, die goede oude tijd...
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005![]()
Ik kreeg net een mailtje van een kennis, zij had het weer "van internet", maar wist niet meer van welke site.
AVRO wil van rechter beter uitzendtijdstip ER
ANP
HILVERSUM - De AVRO overweegt via de bestuursrechter een beter uitzendtijdstip af te dwingen voor de Amerikaanse ziekenhuisserie ER. Deze reeks wordt telkens op een ander net en tijdstip uitgezonden en de omroep is dat beu. Meest recentelijk waren de belevenissen van het ziekenhuispersoneel op vrijdagavonden te zien om 20.30 uur op Nederland 3.
Die continuïteit wordt nu echter doorbroken door uitzendingen van PaPaul Live. Duizenden kijkers hebben daarover geklaagd, zei een AVRO-woordvoerder maandag. In de hoogtijdagen van ER keken er gemiddeld ongeveer een miljoen mensen naar de serie. Nu ligt dat aantal op 400.000 en de AVRO wijt dat aan het gesol met uitzendtijden en het wisselen van net.Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)![]()
wowgoed nieuws
maar het "wist niet meer van welke site" staat me niet zo aan eerlijk gezegd, ik heb er echt he-le-maal nergens iets over gelezen en ik speur nogal wat nieuwssites af. Vooral omdat het ook van het ANP komt...
edit: http://www.clubmetro.nl/index.php?actie=nieuws&c=14&id=12743quote:AVRO wil van rechter beter uitzendtijdstip ER
07-02-2005 15:24
HILVERSUM (ANP) - De AVRO overweegt via de bestuursrechter een beter uitzendtijdstip af te dwingen voor de Amerikaanse ziekenhuisserie ER. Deze reeks wordt telkens op een ander net en tijdstip uitgezonden en de omroep is dat beu.
Meest recentelijk waren de belevenissen van het ziekenhuispersoneel op vrijdagavonden te zien om 20.30 uur op Nederland 3.
Die continuïteit wordt nu echter doorbroken door uitzendingen van PaPaul Live. Duizenden kijkers hebben daarover geklaagd, zei een AVRO-woordvoerder maandag. In de hoogtijdagen van ER keken er gemiddeld ongeveer een miljoen mensen naar de serie. Nu ligt dat aantal op 400.000 en de AVRO wijt dat aan het gesol met uitzendtijden en het wisselen van net.
Publieke Omroep (PO) beschikt over een onafhankelijke geschillencommissie waarin dergelijke kwesties kunnen worden besproken. Deze commissie verklaarde de klacht van de AVRO ongegrond en daarom onderzoekt de AVRO nu of een gang naar de bestuursrechter opportuun is. De AVRO wil in het belang van de kijkers dat er een andere plek in het uitzendschema komt voor ER. Gebleken is dat zij een later tijdstip (rond 22.00 uur) prefereren. Dat zou meteen ook een ander net inhouden, omdat op Nederland 3 telkens rond dat tijdstip een actualiteitenblok staat geprogrammeerd.
[ Bericht 35% gewijzigd door ImPrEzA op 08-02-2005 01:25:24 (metro) ]Seriously!?![]()
Ah, je hebt er al een editje aan gewijdquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:20 schreef ImPrEzA het volgende:
wowgoed nieuws
maar het "wist niet meer van welke site" staat me niet zo aan eerlijk gezegd, ik heb er echt he-le-maal nergens iets over gelezen en ik speur nogal wat nieuwssites af. Vooral omdat het ook van het ANP komt...
edit: http://www.clubmetro.nl/index.php?actie=nieuws&c=14&id=12743
[..]
Ik zat vanmiddag in de auto en luisterde naar Radio 2, en toen werd dit ook gemeld.
Of de duvel er mee speelde, toen ik thuis kwam had een mailvriendin het door mij gquote berichtje in mijn mailbox gegooid, inclusief boodschap "sorry-ik-kreeg-dit-ook-maar--ik-weet-geen-bron".
Normaliter gaat een dergelijke mail direct richting trash, maar omdat ik het kort daarvoor al op de radio had gehoord, dacht ik: "hmmm, toch maar even op het fokforum gooien..." en ImPrEzA had vervolgens dezelfde twijfels als ik...!
Wat ik me nu weer afvraag: ik had begrepen dat ER weer op pauze stond vanwege De Mol. En nou is opeens PaPaul de schuldige...Of zie ik dat weer verkeerd?
Maar daar wil ik niet verder over onrust stoken. Feit is, dat de AVRO lijkt te beseffen dat er een behoorlijk grote groep ER-fans bestaat!Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)![]()
dit geeft perspectieven!
Nu maar hopend at de rechter het met ons en de Avro eens is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Ik denk dat het vanwege De Mol was, en dat de Publieke Omroep / VARA dit heeft aangegrepen om als vervanging 1 keer in de week een live PaPaul uitzending te maken?
Wel extreem overigens idd, nog "maar" 400.000 kijkers. Blijft veel, maar als je dan idd kijkt naar de kijkcijfers van een jaar of 3 en langer geleden...Seriously!?![]()
Kijk dan voel je je als kijker bijna serieus genomen.
Vandaag ook een stukje op teletekst 318 (erg) overgindsDat is eens wat anders...![]()
Er is weer hoop !!!
Maar eerlijk gezegd zijn ze er nu wel een beetje laat mee.Het is al zo vaak veranderd..vinden ze 't gek dat ze zoveel kijkers verloren hebben. De kijkers konden ER gewoon niet meer vinden. Ik ben er ook eens tijdens het zappen op gestuit en toen ben ik gelijk gaan kijken (ik wist toen niet eens dat ER weer was begonnen)
Maar moeten we nog wel tot eind april wachten?![]()
Hallo, elk seizoen heeft 22 afleveringen dus: nog 11 afleveringen te gaanquote:Op maandag 31 januari 2005 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
We zitten in seizoen 10 en we hebben nog 7 afleveringen te gaan...![]()
![]()
![]()
![]()
die dvd's die zijn uitgebracht hoef ik niet, want ze zijn allemaal mono volgens mij. Als het nu een serie uit de zestiger jaren was....., maar een serie uit de 21ste eeuw!!!!![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:00 schreef Jacqueline50 het volgende:
die dvd's die zijn uitgebracht hoef ik niet, want ze zijn allemaal mono volgens mij. Als het nu een serie uit de zestiger jaren was....., maar een serie uit de 21ste eeuw!!!!Is gewoon stereo!!!!!!
![]()
http://www2.warnerbros.com/web/ertv/episode_guide.jsp
Ik tel hier totaal 18 afleveringen van seizoen 10.
En we hebben er nog 7 te gaan.![]()
dan is die site niet goed bijgehouden, want seizoen 11 staat er ook nog niet. Seizoen 10 heeft gewoon 22 afleveringen. I know, want ik heb ze allemaal gezien.
http://epguides.com/er_1994/ staat ze allemaal op.I love it when a plan comes together !![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:43 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
dan is die site niet goed bijgehouden, want seizoen 11 staat er ook nog niet. Seizoen 10 heeft gewoon 22 afleveringen. I know, want ik heb ze allemaal gezien.
http://epguides.com/er_1994/ staat ze allemaal op.Ik dacht dat die site de officiele ER site was..blijkbaar niet , want dan hadden ze 'm wel goed bijgehouden. Bedankt voor je info. Vraag me dan wel af waar/wanneer ze die afleveringen gaan uitzenden. Hopelijk besluiten ze niet om er een paar gewoon maar te "vergeten". We zullen wel zien....
![]()
Ik heb die aflevering ook al een paar keer gezien, maar ik weet niet meer hoe ie afloopt. En ik moest gisteravond eerder weg. Dat jongetje overleeft die het of niet?quote:Op maandag 14 februari 2005 19:17 schreef Brighteyes het volgende:
Aflevering van vandaag is een van mijn favorieten... Lekker dramatisch.![]()
IK kreeg nog een mailtje van de avro....
Geachte heer/mevrouw,
Paul de Leeuw wil aanstaande vrijdag in het programma PaPaul op een positieve manier aandacht besteden aan de serie ER. Ze zijn hiervoor op zoek naar een één of meerdere ER fans.
Heeft u interesse om in het programma PaPaul wat te vertellen over de serie, of wilt u graag meer weten dan kunt u contact met mij opnemen.
Met vriendelijke groet,
Als er nog liefhebbers zijn die bij Paul de Leeuw willen zitten even snel een mail sturen naar de avro.
Dat is eens wat anders...![]()
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op woensdag 16 februari 2005 10:40 schreef Troel het volgende:
Ik heb het niet zo op Paul. Dus ik mail niet![]()
Maar wie weet is er op fok wel iemand die er zin in heeft.Dat is eens wat anders...![]()
Ik zou best willen hoor.. heb alle afleveringen toch al een 3x gezien en heb seizoen 10 al afgekekenquote:Op woensdag 16 februari 2005 10:44 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem![]()
Maar wie weet is er op fok wel iemand die er zin in heeft.Kan ik ook nog eens mooi klagen over de uitzendtijden vergeleken met vroeger, 3 jaar geleden (vrijdag 22:00
)
Maarja, ik woon best ver weg, dus denk niet dat ik het zal doen
Ja, die overleeft het.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:21 schreef Koningin het volgende:
Ik heb die aflevering ook al een paar keer gezien, maar ik weet niet meer hoe ie afloopt. En ik moest gisteravond eerder weg. Dat jongetje overleeft die het of niet?
***![]()
communicatie@AVRO.NL
t.a.v Nicky ivm met oproep over er fans gezocht ofzo moet wel werken
[ Bericht 40% gewijzigd door cora4034 op 16-02-2005 16:32:57 ]Dat is eens wat anders...![]()
Thanks
Heb er nog even over nagedacht en ik moet er wat dingen voor verzetten enzo, dus toch maar niet.
Leek me wel grappig, had ik ook nog mooi even kunnen vertellen van het videobanden uitwisselen hier enzo.
***![]()
Brighteyes, ik heb je een mail gestuurd met haar persoolijke adres via linkje moderator.
Wilde het niet rechtsstreeks op het net zetten.Dat is eens wat anders...![]()
Nou, jongens, daar gaan we weer :S
Volgens mijn tv-gidsje van volgende week is er op NET5 gewoon ER.
Maar... ik zapte vanavond even langs de teletekst van NET5 en wat denk je...? Geen ER meer.
OK, het was wel de zoveelste herhaling, maar toch...
Enne... ik ga dus ook niet naar PaPaul, om mezelf voor joker te laten zetten!
Ik heb zomaar het vermoeden dat ze het omgaan wisselen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:03 schreef dutch-mamma het volgende:
Nou, jongens, daar gaan we weer :S
Volgens mijn tv-gidsje van volgende week is er op NET5 gewoon ER.
Maar... ik zapte vanavond even langs de teletekst van NET5 en wat denk je...? Geen ER meer.
OK, het was wel de zoveelste herhaling, maar toch...
Enne... ik ga dus ook niet naar PaPaul, om mezelf voor joker te laten zetten!
Flying doctors zal wellicht terugkomen op sbs6 en ER gaat dan weer in de ijskast.
En over een paar maanden wisselen ze het weer om.Dat is eens wat anders...![]()
Heb ook een mailtje gekregen van maarten.. omdat ik waarschijnlijk toch niet kan komen, tenzij de kosten vergoed wordenheb ik maar een kleine reply gestuurd.
---------
Goeieavond,
Ik ben nu al sinds een dik aantal jaren een vaste E.R. kijker en heb
elke aflevering van seizoen 1 t/m 6 nu al 3x gezien (mede door de
herhalingen) en heb seizoen 7 t/m 10 nauwlettend gevolgd. Helaas kan
ik meedelen dat ik seizoen 10 op niet gehaal legale wijze heb gezien,
maar dit kwam mede doordat vooral de laatste 2 seizoen E.R. op rare
tijdstippen of andere zenders kwam, of zelfs helemaal gecanceld werd.
Omdat dit gewoon niet meer goed te volgen was, ben ik de afleveringen
wezen downloaden van het internet. Normaliter zou ik dit niet doen
voor een serie, maar vanwege de rare programmering voelde ik mij
hiertot gedwongen.
Ik zou best langs willen komen, maar dit zal helaas niet gaan omdat ik
veel te ver in het noorden woon en het mij een fortuin ging kosten om
een panel bij te wonen. Dus ik kan vanuit dit mailtje wel een klein
beetje info geven over waarom ik E.R. al jarenlang volg.
E.R. is een serie die je gewoon boeit, mede door de vele
gebeurtenissen in een 50 minuten, door de fenomenale acteurs en door
de vele boeiende verhaallijen. Ik mag dan nu misschien 20 zijn, maar
het is me voor het eerst overkomen dat ik een traan heb moeten laten
vallen van een tvserie. 1 aflevering zal me altijd bijblijven en dat
aflevering 21 uit seizoen 8 genaamd "On The Beach". Een dokter met een
tumor spendeert zijn laatste dagen op Hawai met zijn vrouw en dochter.
Het moment dat de hoofdpersoon "Mark Greene" de koptelefoon opkrijgt
van zijn dochter en daarmee "Somewhere over the Rainbow" wordt gestart
door "Isreal Kamakawiwo" en de volgende dag dood wordt aangetroffen
door zijn vrouw heeft mij zeer ontroerd, mede doordat je als kijker
gewoon meeleeft met de personages. Maar ook de muziek heeft altijd een
enorme rol in de serie. Zo zijn er een aantal nummers dat als ik ze
hoor, ik moet terugdenken aan een scene uit de serie. "Coldplay -
Clock" met de scene van Dr. Romano op het dak, "Santana - Samba Pa Ti"
wanneer Lucy (een arts-assistente) is vermoord in het ziekenhuis door
een patient en men haar nog herinnert en ga maar door..
De kracht van E.R. is gewoon niet in een paar woorden te omschrijven.
Wat men met deze serie levert is gewoon 1 van de beste tvseries ooit.
Men maakt gebruikt van de nieuwste cameratechnieken om een aflevering
zo boeiend mogelijk te maken. Zo is er ook een aflevering die gewoon
aan een stuk door is opgenomen en daarmee ook behoorlijk realistisch
is. Realistisch is de serie zeker. Elk woord, elk atribuut, elke
uitleg klopt tot in de details en dat is nogal wat. Vooral voor de
acteurs om zoiets te kunnen spelen. (wanneer men je in het echt zou
vragen wat je moest doen als er een bepaald ongeluk is gebeurd, dan
zullen ze het ook best wel weten).
Een belangrijke tip wou u nog weten nietwaar? Nou, dat is opzich niet
zo moelijk. Zorg ervoor dat E.R. een vast tijdstip krijgt op een vaste
zender zonder onderbrekingen of andere rare programmeringen. E.R. was
vroeger een serie die op vrijdagavond rond half 11 op ned1 kwam en
daar was ik tevreden over. Totdat ze gingen switchen naar nederland 2,
het programma kwam te vervallen voor voetbalwedstrijden, verplaatst
naar ned3, waar hij af en toe weer onderbroken wordt. Ik ben blij dat
de serie een redelijk grote groep fans heeft die zich daarover hebben
beklaagd, want dit is inderdaad niet meer te pikken.
Nou ja, ben in ieder geval zeer benieuwd naar de uitzending.
Groeten,
FrankI'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^![]()
Oke, schiet mij maar lek....grommmmmm!
WAAROM is er sinds vandaag geen ER meer op Net 5????
Einde van het eerste seizoen of zo?
Dat was toch seizoen 1 he?!
Ik wil ze graag in volgorde kijken..heb vorig jaar seizoen 5 (geloof ik) gevolgd op Net 5...en ik geloof dat de AVRO nu seizoen 9 of zo al uitzendt?
Waar zijn die tussenliggende seizoenen?
Ik ben er helemaal verdrietig van!- "If you don't live for something - you'll die for nothing" -
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
- Me...Just like you ... Only better -![]()
Laat me niet lachen... middenin seizoen 2 stopten ze!quote:Op maandag 21 februari 2005 23:54 schreef Hilje23 het volgende:
Oke, schiet mij maar lek....grommmmmm!
WAAROM is er sinds vandaag geen ER meer op Net 5????
Einde van het eerste seizoen of zo?
Dat was toch seizoen 1 he?!Ergens achterin een kast, of zo...?quote:Ik wil ze graag in volgorde kijken..heb vorig jaar seizoen 5 (geloof ik) gevolgd op Net 5...en ik geloof dat de AVRO nu seizoen 9 of zo al uitzendt?
Waar zijn die tussenliggende seizoenen?Nou... gelukkig heb ik nog een leven buiten de tv en de computer, dus ik red het wel... maar ik sta er niet bij te jubelen...quote:Ik ben er helemaal verdrietig van!Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)![]()
ER verdient haast een plekje in het Guiness Book, als de serie waar op de Nederlandse buis het meest mee wordt gesold
Seriously!?![]()
helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:32 schreef ImPrEzA het volgende:
ER verdient haast een plekje in het Guiness Book, als de serie waar op de Nederlandse buis het meest mee wordt gesold- "If you don't live for something - you'll die for nothing" -
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
maar iemand een idee hoe het nu verder gaat op net 5?- "If you don't live for something - you'll die for nothing" -
http://net5.sbs.nl/modules.php?name=net5_programma&site=net5programma&pid=46
Er zijn meer mensen niet blij.Dat is eens wat anders...![]()
Het lijkt ook een vrij impulsieve beslissing, zowel in hun eigen tv-gids (http://net5.sbs.nl/modules.php?name=televisiegids&site=televisiegids&zender=NEDCOMSBS) als op www.tv-gids.nl van de publieken (http://www.tvgids.nl/alleprogrammas3.html) staat er nog ER op het normale tijdstipSeriously!?![]()
ER wordt niet eens slecht bekeken:
Afgelopen vrijdag:
1. FILM: Deep Rising, 488.900
2. FILM: Nick of Time, 359.800
3. Will & Grace, 206.000
4. Providence, 178.200
5. ER, 174.500
We zullen ze volgende week eens vergelijken met de cijfers van GG.![]()
Van de FrontpageZondagavond is niet echt ideaal, maar ja, beter dan helemaal niet.quote:Fans van de Amerikaanse serie ER kunnen opgelucht ademhalen. De ziekenhuisserie wordt vanaf zondag 13 maart aanstaande om 20:55 uur bij de AVRO op Nederland 2 gecontinueerd. Op vrijdag 28 januari werd ER Amerikaanse onderbroken in verband met een tijdelijke programmawisseling op Nederland 3. Deze onderbreking van drie maanden leverde vele duizenden boze telefoontjes, brieven en e-mails van de trouwe ER kijkers op, die het geschipper met de uitzendtijdstippen en -dagen meer dat zat waren én zijn.
De AVRO is verheugd dat de kijkers nu, door goed overleg hierover met het netmanagement van de Publieke Omroep, toch eerder dan gepland de ontwikkelingen en verwikkelingen in het County General Hospital weer kunnen zien. Bovendien wordt de serie vanaf zondag 13 maart op een veel beter tijdstip uitgezonden.
"We hopen dat we de kijkers hiermee tevreden kunnen stemmen en ook dat de trouwe fans van ER de afleveringen op het nieuwe tijdstip weer weten te vinden en te waarderen", aldus AVRO-directeur Gerben Eggink.
De AVRO had eerder aangegeven te overwegen een rechtszaak aan te spannen om het uitzenden van ER bij top van de Publieke Omroep af te dwingen.![]()
Ach als je zoals ik ook nog van politie series houd is de vrijdagavond ook een feest.
nypb , third watch, the shield allemaal tegelijkertijd op de vrijdagavond.
Blijkbaar zitten in hilversum alleen maar debielen.Dat is eens wat anders...![]()
Wat ben ik toch blij dat ER de enige serie is die ik volg.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:02 schreef Koningin het volgende:
De laatste tijd zetten ze alle nieuwe/leuke series op zondagavond....![]()
![]()
Zijn we het wat dit betreft meer dan eens!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat ben ik toch blij dat ER de enige serie is die ik volg.
***![]()
whoei!!!11111quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zijn we het wat dit betreft meer dan eens!![]()
![]()
Van de week ook nog een reactie gekregen van net5 over het stoppen van ER.
Beste kijker,
Tot en met vrijdag 18 februari hebben we herhalingen van deze serie uitgezonden. ER is inderdaad niet meer te zien. Deze keuze is genomen door de programma-afdeling. Deze afdeling maakt haar keuzes op basis van kijkonderzoek.
Wanneer we weer verder gaan met ER is nog niet bekend.
Overigens hebben wij alleen de uitzendrechten van seizoen 1 t/m 7. Voor de overige seizoenen hebben wij geen uitzendrechten.
Uiteraard houden we ook rekening met de kijkers en proberen we aan hun wensen tegemoet te komen. We kunnen het echter niet iedereen naar het zin maken en vragen hiervoor uw begrip. Ook stellen we uiteraard de programma-afdeling op de hoogte van de binnengekomen wensen dan wel klachten.
Met vriendelijke groet,
Publieksvoorlichting
Afdeling Communicatie
SBS Broadcasting B.V.
Quintet Office Park
Rietlandpark 333
1019 DW Amsterdam
Weet iemand hoe goed de Gilmore girl bekeken worden?Dat is eens wat anders...![]()
196.000 gisteravond... toch zo'n 20.000 meer dan ER dus, helaas
Wat goed van de Avrolas het net op de Frontpage idd \o/ fijn, nu 24 net is afgelopen
Seriously!?![]()
Heb het nu toch allemaal al gezien.. boeit mij niet zoveel meer dus Wel beter dat ze nu toch naar de kijkers moeten luisteren
Jippie vanaf 13 maart weer E.R...lekker eerst E.R. kijken en dan Joan of Arcadia...Zondag wordt een goede t.v.-avonddag..HOERA !!![]()
![]()
Ja, echt balen, afgelopen seizoen werd PE wel herhaal op de dinsdag ofzo, hopelijk nu ook weer!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:34 schreef MissX het volgende:![]()
![]()
![]()
tegelijk met Peking Express wat een timing
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans![]()
Waarom nou weer op zondag
Maarja, beter op zondag dan helemaal niet, we programmeren gewoon de video
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Heb ik nu ergens overheen gelezen? Hoe laat is het zondagavond?
Ik kijk dus sinds een paar weken Joan of Arcadia op Net 5...zal wel 1 van de twee op moeten nemen dan...grommmm!
En welk seizoen wordt er nu op de AVRO uitgezonden?
Ik geloof dat ik maar van mijn idee afstap dat ik alles in volgorde wil zien...die zenders maken er zo'n rotzooi van dat i het niet meer bij kan houden op deze manier.
Ik heb tot en met seizoen 5 (geloof ik??? NET 5) gezien...
Het is niet anders...snif- "If you don't live for something - you'll die for nothing" -
E.R. komt vanaf 13 maart om 20:55 op nederland 2....Joan of Arcadia komt om 22:00 op RTL 4..moet dus net kunnen..![]()
Grmbl grmbl
waarom moet dat nou weer ??????
ER, meiden van de wit, Rozengeur en wodka, en CSI NY en dat allemaal tegelijk.
Andere avonden is er geen klote op tv en dan op zondag alles tegelijk
Groetjes JamieAlweer een nieuw project... **zucht**![]()
Het is ook nooit goed heWe zijn allemaal verwend met zoveel luxe: al die goede tv-programma's. Dan heb je altijd wel wat overlapping. Wees blij dat ER er weer op komt
Seriously!?![]()
De publieke zenders gaan de boel dan wel weer omgooien..nu komt 1 tegen 100 nog rond deze tijd op Nederland 2. Daar zal de postcodeloterij ook niet blij mee zijn..![]()
E.R. stond nog niet in de t.v. gids bij t.v.-volgende week.. ik wacht nog maar ff af of het allemaal wel echt is..er is al zoveel geklooit met E.R. We zien het zondag wel !![]()
De video snort hier de hele zondag avond, om maar alles opgenomen te krijgen.
En als we er niet zijn, lukt dat al niet![]()
![]()
Gisteravond lieten ze bij de Avro wel een promo zien van ER, het zal dus wel gewoon op zondag worden uitgezonden, de tv gidsen lopen vaak wat achter.Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans![]()
Godsamme, ik kan geen 3 dingen tegelijk opnemen! Heb maar 2 video's! Damn. Wat gaan we opnemen, ER, Rozengeur of Meiden van de Wit? ER en meiden van de wit kunne achterelkaar, tenminste als Meiden van de Wit gewoon altijd om kwart voor 10 begint en er om 20.55.Knofje!![]()
rozengeur komt op woensdag in de herhaling, dus heb ik hem gister laten gaan en kijk hem woensdag
Alweer een nieuw project... **zucht**![]()
Ik heb er maar 1quote:Op maandag 7 maart 2005 12:30 schreef kimmuts het volgende:
Godsamme, ik kan geen 3 dingen tegelijk opnemen! Heb maar 2 video's!![]()
En als ik niet thuis ben wil ik toch graag ER en CSI:NY gezien hebben.![]()
btw: er zijn rumours in rumour land dat Elizabeth Mitchell ( Kim Legaspi uit seizoen 7) weer terug keert, beter is het waar....want dan ren ik een rondje door mijn hele stad en weer terug....don't give me that fucking bullshit![]()
Wat een kutzooi op zondagKunnen ze het niet gewoon vrijdag om half 9 uitzenden, dat had ik eindelijk in mn systeem zitten
Nahja, moet maar gewoon blij zijn dat ERweer komt
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny![]()
gister van een vriendin gekregen aflv 10X18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit![]()
Waarom doen ze niet gewoon zoals vroeger, vrijdag om 21.25?
Deze nieuwe tijd komt echt niet goed uit.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.![]()
Iew!quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:42 schreef Reese het volgende:
En maar even een onflatteus kiekje van Dr. Carter
Speciaal voor BE
[afbeelding]
Ik ben net terug van de Eerste Hulp (iets met collega'tje, archiefkast en knie) en ik heb tijdens het wachten alvast het hele riedeltje met de Chem 7, the CBC's, lites etc. weer even op zitten dreunen.
Oh... van de week waren Doug en Carter in een herhaling van Friends te zien!
***![]()
ik ben er ook niet al te happy mee...quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:18 schreef m021 het volgende:
Waarom doen ze niet gewoon zoals vroeger, vrijdag om 21.25?
Deze nieuwe tijd komt echt niet goed uit.
Want je hebt ook nog Peking Express, CSI NY en Rozengeur en Wodkalime en ER...
bijna allemaal op dezelfde tijd
ik ben blij dat ik seizoen 10 al heb helemaal nu gezien, toch is het op je tv anders dan op je pc....
*zucht*
don't give me that fucking bullshit![]()
Zat vandaag een paar oude ER aflveringen te kijken van seizoen 4 toen kwam ik opeens Cynthia Hooper tegen....Je weet de klunszige desk clerk die iets met Mark kreeg
anyways ik maar de hele tijd denken ik ken haar ergens van....Ik werd bijna gekkan er niet goed tegen als ik iets bekends maar weet niet wat Toen viel mijn oog op mijn Law&Order dvd box met dezelfde persoon erin....god damns she changed...Dat korte haar staat nu veel beter
Ik vondt haar in ER wel zwaar cool, zo lekker simpel speelde ze!
Before
After
don't give me that fucking bullshit![]()
Die link heb ik ook nooit gezien, en toch een vrij fanatiek law and order kijker.
Wat een verschil.
[ Bericht 0% gewijzigd door cora4034 op 10-03-2005 23:23:11 ]Dat is eens wat anders...![]()
kan je zien hoe mensen veranderen...
zij is echt in het voordeel verandertdon't give me that fucking bullshit![]()
Ik heb ergens op mijn pc trouwens nog wel een law and order svu en ER kruisbestuiving staan, even zoeken..Dat is eens wat anders...![]()
Hij was cool Malucci![]()
Toen hij weg ging, de zin die hij tegen Weaver zei dat zij een "Nazi-Dyke" was vond ik geweldig....
Ik vond het ook erg jammer dat hij weg ging. Dat vond ik ook van Maria Bello die Anna delAmico speelde.....don't give me that fucking bullshit![]()
Malucci was, met Romano, mijn grote favoriet...quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:48 schreef haagse_elfje het volgende:
Hij was cool Malucci![]()
Toen hij weg ging, de zin die hij tegen Weaver zei dat zij een "Nazi-Dyke" was vond ik geweldig....
Ik vond het ook erg jammer dat hij weg ging. Dat vond ik ook van Maria Bello die Anna delAmico speelde.....
Ik ben trouwens blij dat ER vervroegd terugkomt! Er zal altijd wel iemand klagen dat het op een ongunstig moment wordt uitgezonden, je zal het nooit iemand naar de zin kunnen maken.... Ik zit zondag in elk geval weer klaar!
Tranentrekkende aflevering.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
NEEEEE
dit meen je niet, zit ik me de hele week te verheugen op zondagavond, vergeet ik het![]()
Seriously!?![]()
Feest Feest Feest![]()
![]()
![]()
E.R. is verlengd t/m een 14e seizoen
*Yay*
http://aolsvc.news.aol.com/tv/article.adp?id=20050311011109990007Love's like crapping your pants: everyone around you notices, but only you have that warm feeling inside![]()
Ik ook.quote:Op maandag 14 maart 2005 00:02 schreef ImPrEzA het volgende:
NEEEEE
dit meen je niet, zit ik me de hele week te verheugen op zondagavond, vergeet ik het![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: