In de Mikro Gids van deze week staat alweer een heel verhaaltjequote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:29 schreef Koningin het volgende:
Ben erg benieuwd naar volgende week
* AnnekeM gaat snel Microgids van ouders jattenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:22 schreef Oxymoron het volgende:
In de Mikro Gids van deze week staat alweer een heel verhaaltje. Ik heb stiekem al gekeken, en het wordt weer lekker spannend!
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:22 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
In de Mikro Gids van deze week staat alweer een heel verhaaltje. Ik heb stiekem al gekeken, en het wordt weer lekker spannend!
Ik heb hem alweer gezienquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:22 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Vorige week???? Er waren twee weken geen eps. meer geweestquote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:34 schreef bloempjuh het volgende:
Ik zat echt met open mond te kijken. Wat een geweldige aflevering! Actie! En dat na de betrekkelijk 'suffe' aflevering van vorige week..
"Ik moest hier blijven wachten". Die rooie rakker is een ei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd naar de nieuwe aflevering.
Overigens, dat joch van Sam.![]()
![]()
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
Vorige keer :pquote:Op maandag 10 januari 2005 09:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Vorige week???? Er waren twee weken geen eps. meer geweest
quote:Op maandag 10 januari 2005 09:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Die Morris mag direct weg. Voegt niet echt veel toe aan de serie, IMO. Jammer van Romano, hij had met recht een helicopterfobie.Overigens ook lekker daarboven met een bijna letterlijke variant van
Ja dat jocjie is lachen! Een beetje zijn moeder met Luka koppelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd naar de nieuwe aflevering.
Overigens, dat joch van Sam.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:26 schreef Koningin het volgende:
Hij rent ook niet weg...
Toffe foto's!!
Trouwens, wanneer komt Carter weer terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:08 schreef furanku het volgende:
[..]inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ken die afleveringen al...
ik heb gister nog even naar de aflv gekeken met Rosemary Clooney(idd tante van dat was ze)
als Mrs X...
all time favorite dat is met die kleine dwerg die tegen Dr. Greene zegt "thanks for nothing' Dr. Mengele.... ik ben ff de aflv naam kwijt...don't give me that fucking bullshit
Die stuur ik even door naar een vriendin van me. Ik stuur haar achteraf sms'je; "ER was weer pittig! AAARGHH!' (of zoiets dan), krijg ik terug: 'KUT!' Oftewel ze had hem gemistquote:Op maandag 10 januari 2005 18:58 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
[mierenneuk-mode]quote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:26 schreef Koningin het volgende:
Hij rent ook niet weg...
Toffe foto's!!
In een televisieserie wel.quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:01 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n goed reactievermogen zou ik ook niet hebben hoor![]()
ik dacht dat het aan mij lag... voor de reclame kwam Carter net aangerend op t dak, en na de reclame heb ik er niks meer over gezienquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:28 schreef California het volgende:
Let ik nou even niet op, of is de sprong eruitgelaten?
[hoopmode]Misschien hebben de scenarioschrijvers nog wel een terugkeer voor hem in petto! [/hoopmode]quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:00 schreef Murray het volgende:
[..]
[mierenneuk-mode]
Ja er klopt natuurlijk geen hol van... je ziet die helikopter van boven komen.
[afbeelding]
Als er een heli boven op de dreigt te vallen dan ga je natuurlijk niet plat op de grond liggen (wat hij lijkt te doen) maar dan stap je toch opzij?
[/mierenneuk-mode]
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:08 schreef furanku het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Kerry-fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)![]()
Nog even over de herhalingen van seizoen 1 op Net5: ik heb seizoen 1 in het verleden al enkele keren gezien op TV en mijn geheugen blijkt redelijk Emmentaler gatenkaas te zijn... Ik ben zo veel vergeten...
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)![]()
Ik denk dat Romano gewoon niet op tijd wegstapte omdat hij verstijfd was van de angst. Als hij al gaat hyperventileren wanneer hij een helicopter van een paar meter afstand ziet, zou hij niet in staat zijn geweest weg te rennen als zijn grootste fobie op hem af komt geraasd..Mon 'en!![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:01 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
[hoopmode]Misschien hebben de scenarioschrijvers nog wel een terugkeer voor hem in petto! [/hoopmode]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou zeggen, blijf het maar gewoon zien![]()
![]()
Maargoed, elk weldenkend mens weet dat die helicopter gewoon op hem is gevallen en dat hij niet wegsprong. Dat is in de aflevering duidelijk te zien.I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:03 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
En Kerry-fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben niet een grote kerry fan was wel een grote Elizabeth Mitchell (Kim) fan....
tis wel waar...don't give me that fucking bullshit![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:46 schreef furanku het volgende:
[..]Ja, ik kijk gewoon door, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou zeggen, blijf het maar gewoon zien![]()
![]()
Maargoed, elk weldenkend mens weet dat die helicopter gewoon op hem is gevallen en dat hij niet wegsprong. Dat is in de aflevering duidelijk te zien.
Maar zonder Romano is het wel even wennen... En sommigen vinden zijn rol teveel van het goede, maar geloof me, ik heb iemand gekend die minstens zo erg was...!Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)![]()
Ik neem het allebei op. Gelukkig hebben we hier meerdere videorecorders
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Ik heb een mailtje naar huis gestuurd, een memo in mijn telefoon en het staat op mijn hand... ik weet nl. niet of ik de video al opnieuw geprogrammeerd had nadat hij dit weekend even op mijn slaapkamer heeft gestaan...
Maar ik MOET het idd ook zien, alleen word het of vannacht laat, of morgenochtend!![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: