SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vanavond een grote rol speelt he!
Wie is de Mol.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:55 schreef golfer het volgende:
ER voor vanavond geprogrammeerd op de video, want gelijktijdig met Wie is de Mol.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:32 schreef sylvesterrr het volgende:
Brighteyes, je hebt m'n dag verpest...
Carter!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:22 schreef Brighteyes het volgende:
Video stond dus mooi niet goed!
Ben ik even blij dat ik nog gechecked heb!
Oh, enneh... sylvesterrr met al je-jes... Je weet dat
Carter? Die heb ik niet gezien wanneer het de aflevering Mistaken Identity betreft.. wel weet ik dat volgende week 1 van de slechtste aflevering uit E.R. geschiedenis op tv komt en daar in is Carter wel de hoofdpersoon..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vanavond een grote rol speelt he!
Vanavond is het gewoon puur ziekenhuis enjoyment![]()
![]()
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Wanneer is de eerstvolgende crewmeet?![]()
Had ik nou maar een telefoon!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:01 schreef CherryLips het volgende:
ER kijk ik 'live', De Mol neem ik maar op.
En o wee als iemand durft te bellen![]()
Ik geef mijn nummer niet aan vreemde mannen van de MSNquote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:07 schreef Murray het volgende:
Oh en je telefoonnummer zou dan ook wel handig zijn natuurlijk.
Dat was een van de weinige momenten waarop je Kovac echt zag als een mens, normaal zit ie echt creepy vaak goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:49 schreef jpzegthallo het volgende:
Zegt dat wijf "jij weet niks van opvoeden"![]()
![]()
Bron: Avroquote:Mededeling voor Mol en ER fans
Veel mensen hebben de AVRO de afgelopen week gebeld en gemaild met de vraag hoe het kan dat Wie is ... de Mol? (Ned. 2) en ER (Ned. 3) op hetzelfde tijdstip worden uitgezonden.Allereerst:de AVRO betreurt dit, maar heeft hier zelf niet alles in te zeggen. De netcoördinatoren (van Ned. 1, 2 en 3) bepalen op welk net en tijd een programma wordt uitgezonden. De huidige situatie zal drie weken duren.
Eind januari wordt ER onderbroken en zal weer starten op 29 april. De laatste aflevering van Wie is ... de Mol? is op 25 maart. Ook wordt Wie is ... de Mol? elke vrijdagochtend om 10.00 uur herhaald via Nederland 1.
Idd...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:24 schreef ImPrEzA het volgende:
Maar shiiiit waarom wordt ER door de omroepbonzen toch als minderwaardig beschouwd? Als er een programma moet wijken lijkt ER altijd op de eerste rij te staan, "pick me". Laat ze nou gewoon een seizoen afmaken...
Dit is echt te belachelijk voor woorden.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:56 schreef Reese het volgende:
Naaaaaaaaaaaaaah.... Het moet niet gekker worden!!
[..]
Bron: Avro
Aflevering 10 Uitzending: vrijdag 21 januari
Aflevering 11 Uitzending: vrijdag 28 januari
Aflevering 12 Uitzending: vrijdag 29 april
Aflevering 13 Uitzending: vrijdag 6 mei
Enzovoort.
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:18 schreef Brighteyes het volgende:
Godverdegodver!
Hier baal ik dus echt heel erg van!Ik kijk niet eens naar die stomme kut-mol! Opflikkeren! ER draaide toch al? Mol begon toch later!
Shit... moet toch dat downloaden maar eens onder de knie gaan krijgen, want hier krijg ik echt een 'slappe plasser' van...
Mol opnemen, werkt ook nog.quote:Op donderdag 20 januari 2005 06:26 schreef bloempjuh het volgende:
Ik vond de oplossing 'Mol online kijken' al prima. Nu kan ik dus niet eens meer kiezen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |