Bron: Avroquote:Mededeling voor Mol en ER fans
Veel mensen hebben de AVRO de afgelopen week gebeld en gemaild met de vraag hoe het kan dat Wie is ... de Mol? (Ned. 2) en ER (Ned. 3) op hetzelfde tijdstip worden uitgezonden.Allereerst:de AVRO betreurt dit, maar heeft hier zelf niet alles in te zeggen. De netcoördinatoren (van Ned. 1, 2 en 3) bepalen op welk net en tijd een programma wordt uitgezonden. De huidige situatie zal drie weken duren.
Eind januari wordt ER onderbroken en zal weer starten op 29 april. De laatste aflevering van Wie is ... de Mol? is op 25 maart. Ook wordt Wie is ... de Mol? elke vrijdagochtend om 10.00 uur herhaald via Nederland 1.
Idd...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:24 schreef ImPrEzA het volgende:
Maar shiiiit waarom wordt ER door de omroepbonzen toch als minderwaardig beschouwd? Als er een programma moet wijken lijkt ER altijd op de eerste rij te staan, "pick me". Laat ze nou gewoon een seizoen afmaken...
Dit is echt te belachelijk voor woorden.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:56 schreef Reese het volgende:
Naaaaaaaaaaaaaah.... Het moet niet gekker worden!!
[..]
Bron: Avro
Aflevering 10 Uitzending: vrijdag 21 januari
Aflevering 11 Uitzending: vrijdag 28 januari
Aflevering 12 Uitzending: vrijdag 29 april
Aflevering 13 Uitzending: vrijdag 6 mei
Enzovoort.
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:18 schreef Brighteyes het volgende:
Godverdegodver!
Hier baal ik dus echt heel erg van!Ik kijk niet eens naar die stomme kut-mol! Opflikkeren! ER draaide toch al? Mol begon toch later!
Shit... moet toch dat downloaden maar eens onder de knie gaan krijgen, want hier krijg ik echt een 'slappe plasser' van...
Mol opnemen, werkt ook nog.quote:Op donderdag 20 januari 2005 06:26 schreef bloempjuh het volgende:
Ik vond de oplossing 'Mol online kijken' al prima. Nu kan ik dus niet eens meer kiezen!
Mee eens.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:11 schreef ImPrEzA het volgende:
meesterlijk hoe die afkeer voor Romano telkens in beeld werd gebracht.... gratis eten bij z'n herdenking pakken en dan weer weglopenMaar dat er nou NIEMAND kwam...
onverdiend
"Lizzy"
![]()
...
...
Ik denk dat ze er (terecht) vanuit gaan dat de vaste groep kijkers gewoon weer verder kijkt in mei. Het is nou niet bepaald een serie die z'n kijkers kwijtraakt, na 10 jaar... Denk ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:01 schreef cora4034 het volgende:
Onbegrijpelijk van de avro.
Al heel wat series worden op deze maniet door de publieke omroep om zeep geholpen.
Ik kijk niet naar De Mol.![]()
...
....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Toch niet mee eens hoor! Zo'n flashbackaflevering om ook het leven van Carter in Congo toch in grote lijnen te volgen is wel goed volgens mij. Ik vond t iig mooi om te zien hoe het er daar ook aan toe gaat. Wel benieuwd hoe het gaat met Abby-Carter-Makemba, mochten die laatste 2 idd naar Amerika gaanquote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:05 schreef furanku het volgende:
Vanavond dus 1 van de slechte afleveringen van E.R.
Ik ook! Brighteyes, ik kom even bij je buurten van de weekquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:10 schreef sylvesterrr het volgende:
KUT KUT KUT KUT, ik heb alleen de laatste 2-3 minuten gezien...![]()
![]()
![]()
Niks ernstigs hoop ik?quote:Een verkeersongeluk(je) gehad.![]()
Ik vond het juist een leuke aflevering....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:05 schreef furanku het volgende:
Vanavond dus 1 van de slechte afleveringen van E.R.
volgens mij waren ze al veel kijkers kwijtgeraakt door dat heen en weer geschuif tussen zenders en vooral uitzendtijden toch? hebben ze daar dan niks van geleerd?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:53 schreef brando het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er (terecht) vanuit gaan dat de vaste groep kijkers gewoon weer verder kijkt in mei. Het is nou niet bepaald een serie die z'n kijkers kwijtraakt, na 10 jaar... Denk ik.
quote:Op maandag 24 januari 2005 12:51 schreef Little_Acorn het volgende:
Carter ziet er juist erg leuk uit vind ik, wat ruiger!!
Ai... beterschap en sterkte!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:10 schreef sylvesterrr het volgende:
KUT KUT KUT KUT, ik heb alleen de laatste 2-3 minuten gezien...![]()
![]()
Een verkeersongeluk(je) gehad.![]()
Heb het begin gezien, leek me wel een aardige film.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:53 schreef HarigeKerel het volgende:
Vanavond komt er een film met "Abby" op TV![]()
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=fotvDetails&movieID=14024
Leuke film idd.quote:Op woensdag 26 januari 2005 08:48 schreef Koningin het volgende:
[..]
Heb het begin gezien, leek me wel een aardige film.
Ben ik toen in slaap gevallen![]()
quote:dat krijg je als je in bed TV kijkt en dan reclames komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |