Wat ben ik toch blij dat ER de enige serie is die ik volg.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:02 schreef Koningin het volgende:
De laatste tijd zetten ze alle nieuwe/leuke series op zondagavond....
Zijn we het wat dit betreft meer dan eens!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat ben ik toch blij dat ER de enige serie is die ik volg.
whoei!!!11111quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zijn we het wat dit betreft meer dan eens!
Ja, echt balen, afgelopen seizoen werd PE wel herhaal op de dinsdag ofzo, hopelijk nu ook weer!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:34 schreef MissX het volgende:![]()
![]()
![]()
tegelijk met Peking Express wat een timing
Ik heb er maar 1quote:Op maandag 7 maart 2005 12:30 schreef kimmuts het volgende:
Godsamme, ik kan geen 3 dingen tegelijk opnemen! Heb maar 2 video's!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
Iew!quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:42 schreef Reese het volgende:
En maar even een onflatteus kiekje van Dr. Carter
Speciaal voor BE
[afbeelding]
ik ben er ook niet al te happy mee...quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:18 schreef m021 het volgende:
Waarom doen ze niet gewoon zoals vroeger, vrijdag om 21.25?
Deze nieuwe tijd komt echt niet goed uit.
Malucci was, met Romano, mijn grote favoriet...quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:48 schreef haagse_elfje het volgende:
Hij was cool Malucci![]()
Toen hij weg ging, de zin die hij tegen Weaver zei dat zij een "Nazi-Dyke" was vond ik geweldig....
Ik vond het ook erg jammer dat hij weg ging. Dat vond ik ook van Maria Bello die Anna delAmico speelde.....
Ik ook.quote:Op maandag 14 maart 2005 00:02 schreef ImPrEzA het volgende:
NEEEEE
dit meen je niet, zit ik me de hele week te verheugen op zondagavond, vergeet ik het![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |