Ik ook, meeeen....quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:22 schreef DaafAzuil het volgende:
ik werd echt HELEMAAL GEK van de aflevering van vanavond, AARGHGHGHGHGHGH
Ik hoefde de andere delen ook niet, vandaar deze verkoop.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:51 schreef Troel het volgende:
Ik vind het heel interessant, maar ik weet ook dat ik dan alle andere delen ook wil en daar heb ik simpelweg het geld niet voor over. Zo vaak kijk ik het niet. Dus nee, sorry
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:07 schreef Koningin het volgende:
[..]
He dat wist ik niet...
Ik kan het ook nog niet zien vanavond......moet iets anders opnemen.
Prijs?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:44 schreef Patch het volgende:
Iemand intresse in het gehele eerste seizoen van ER op DVD, in een luxe boxset, ingesealed en wel? Nederlands ondertiteld
Er is al 15 Euro gebodenquote:
Fijn!quote:
Romanoquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:23 schreef furanku het volgende:
[..]
![]()
Nu mis je nog een geweldig stukje romano![]()
![]()
Shit.. ik zit helemaal verkeerdquote:
Ik dacht al....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:53 schreef furanku het volgende:
[..]
Shit.. ik zit helemaal verkeerd![]()
Dat stukje komt pas over 2 afleveringenDus die krijgt men helemaal niet te zien tot april.Vergeet maar wat ik heb gezegd
![]()
![]()
Goed dat ik het zie, spoel ik even de band door...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:28 schreef Reese het volgende:
[..]
Fijn!Neem je die van vanavond ook op?
Ik ben vergeten de video in te stellen en ik kom niet meer thuis vanavond. Ik ben zo in de war de laatste tijd
Kom ik binnenkort langs en houden we een mini-ER-marathon van twee afleveringen
http://www.avrogezondheid.nl/er/algemeen/uitzenddata.aspquote:Hier vind je een overzicht van de komende uitzenddata van seizoen 10 van ER (alle data zijn onder voorbehoud!). De afleveringen worden uitgezonden om 20.27 uur op Nederland 3:
* Aflevering 11
Uitzending: vrijdag 28 januari
* Aflevering 12
Uitzending: vrijdag 29 april
* Aflevering 13
Uitzending: vrijdag 6 mei
* Aflevering 14
Uitzending: vrijdag 13 mei
* Aflevering 15
Uitzending: vrijdag 20 mei
* Aflevering 16
Uitzending: vrijdag 27 mei
* Aflevering 17
Uitzending: vrijdag 3 juni
* Aflevering 18
Uitzending: vrijdag 10 juni
* Aflevering 19
Uitzending: vrijdag 17 juni
* Aflevering 20
Uitzending: vrijdag 24 juni
* Aflevering 21
Uitzending: vrijdag 1 juli
* Aflevering 22
Uitzending: vrijdag 8 juli
ik wil 'm best wel naar je toesturen hoor...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Ok, en nu ben ik boos.
Ik dacht dat vorige week vrijdag de laatste aflevering was, maar dat was dus vanavond.
De aflevering van vorige week heb ik nog wel viavia gekregen; waarschijnlijk kan ik deze aflevering niet viavia krijgen.
* sylvesterrr kijkt de ER-mensen met videorecorder lief aan.
Dat heb ik ook gemist, maar ik vermoed dat ie gevallen is.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik schakelde natuurlijk weer net ff te laat in: wat had Alex precies gedaan??
Klopt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:49 schreef golfer het volgende:
Dus vanavond was weer voorlopig de laatste uitzending?
ik heb geen mailquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |