Dat gaat over de wisseling van presentatoren bij RTL Boulevard, dit is een verlengstuk van deel 1 waar je in kan gaan op het programma en de onderwerpen in het programma zelf.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
RTL Boulevard: De grote stoelendans Lees je is in,waneer je een topic opent.![]()
Ik verander die TT wel even in RTL Boulevard [2]quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:53 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat gaat over de wisseling van presentatoren bij RTL Boulevard, dit is een verlengstuk van deel 1 waar je in kan gaan op het programma en de onderwerpen in het programma zelf.
Is goedquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik verander die TT wel even in RTL Boulevard [2]![]()
Echt verschrikkelijk, en hij stond ook nog eens scheefquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, stomme bril inderdaadIk hou best wel van hippe brillen, maar deze staat haar gewoon niet.
Mag ik dan eerst z'n teennagels met een knijptang verwijderen en z'n anus klieven met een drilboor ?quote:
Dat mag.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:06 schreef tong80 het volgende:
Mag ik dan eerst z'n teennagels met een knijptang verwijderen en z'n anus klieven met een drilboor ?
Psst: RTL Boulevard: Wie wordt de nieuwe Beau? #2quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:20 schreef cd_marker het volgende:
maar iemand enig idee wie nieuwe presentator wordt.. ik hoop Martijn of anders my favorite M.M. Huybrechts...
volgens mij heet het "kicken" en komt idd op Yorinquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:01 schreef Ambrosius het volgende:
Schijnbaar was er net iets over een serie met bloot. Over welke serie ging het?
Nah, ik had haar alweer een tijdje niet gezien..quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:17 schreef milagro het volgende:
nou ze ziet er nog best goed uit, qua jong en glad en zo,
Jawel, ik heb die ene goeie CD van haar nog...quote:maar dat accent, hè ..
gelukkig dat je het niet hoort als ze zingt, want dat klinkt, vind ik, namelijk wél erg okay
Foutje, dat moet dus morgenavond zijnquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
De laatste keer met Beau vanavond...![]()
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij heeft wel een geniaal jasje aan
hear hearquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:37 schreef ThomasBerge het volgende:
Nog even genieten van RTL Boulevard met Beau
Die switches steeds...quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:17 schreef static het volgende:
Zeg, we zitten in dat andere topic te snotteren hoor.
De ander is al bijna volquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doe er dan 1 op slot.
Deze gaat over het programma, die andere over het vertrek.quote:
Weet ik.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:27 schreef static het volgende:
Deze gaat over het programma, die andere over het vertrek.
Het is natuurlijk niet toevallig dat Peter er vandaag was.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:35 schreef milagro het volgende:
dat de opvolger er niet bij was, is niet vreemd, maar gepast juist.
23:00 Yorin.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:37 schreef Insomaniac het volgende:
Hoe laat komt de herhaling?
Dus jij staat open voor een 15-jarige (getrainde) homo?quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:38 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ga gewoon om 22.50 alvast voor de TV zitten.
Bram en Irene heb ik ook niet gezien?quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:37 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet toevallig dat Peter er vandaag was.
Dát is het team..
Moet dat nou weer, op deze emotionele dagquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:38 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ga gewoon om 22.50 alvast voor de TV zitten.
Ik wil gewoon geen seconde van Beau missen ja!quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:40 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dus jij staat open voor een 15-jarige (getrainde) homo?
Ik had het over die smerige Thomas Berge jah!quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:43 schreef Insomaniac het volgende:
Ik wil gewoon geen seconde van Beau missen ja!!
Dat snapte ik ook wel.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:47 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik had het over die smerige Thomas Berge jah!
Dat jij je laat leiden door zo'n kut-homo!
Weetjewel.
Nou nou, waarom zo hatelijk.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:47 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik had het over die smerige Thomas Berge jah!
Dat jij je laat leiden door zo'n kut-homo!
Weetjewel.
Eye Thomas, de tijdgeest!quote:
OVERLOPER! VERRAAIER! NEGERHOMO!quote:Op woensdag 13 april 2005 19:15 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik kijk het nu alweer een tijdje aan met John williams, maar eh, John is okay.
Ik kan wel aan hem wennen.
Het is natuurlijk geen Beau...
Ne-ger-ho-mo.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:18 schreef Insomaniac het volgende:
OVERLOPER! VERRAAIER! NEGERHOMO!.
.
.
Zo erg?quote:Op woensdag 13 april 2005 19:22 schreef tong80 het volgende:
Ik niet het blijft niks en het wordt niks. Ik kijk tegenwoordig met de radio aan.
JIJ laat je inpakken doorquote:Op woensdag 13 april 2005 19:25 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ne-ger-ho-mo.
Waarom nou toch...![]()
Heb 't sinds Beau weg is nog niet weer gezienquote:Op woensdag 13 april 2005 19:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
JIJ laat je inpakken doorJohn Williams
. Na dat verschrikkelijke interview in de Nieuwe Revu heeft hij definitief voor mij afgedaan.
.
Ik mis Beau en ik sluit me aan bij Tong..
Heb het artikel net gelezen en het valt opzich wel mee. Het komt er op neer dat Albert nogal een drammertje is en zijn eigen regels maakt en dat hij het doodnormaal vindt dat hij zijn eigen theatershows promoot en de shows van Van den Ende afkraakt/negeert.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:59 schreef static het volgende:
Staat een artikel over Albert in de Nieuwe Revu deze week, volgens mij niet mals.![]()
Zal het morgen ofzo lezen.
Jawel, het betreft die goser die in de uitzending, op dat 'feestje', een hoek kreeg.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:13 schreef Sanne het volgende:
Iemand die het heeft gezien?
Ik vind hem veel beter dan John Williams. Winston kan tenminste wat meer dan alleen dom grijnzen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:05 schreef Xenomaniac het volgende:
Kolere!
Wat is die Gerstanovitch slecht!
Arch!!
Als 'deskundige' vervanger van Albert vond ik hem al beroerd, maar dit anchorman-dingetje is echt gross.
En het sfeertje ...quote:Op woensdag 20 april 2005 15:59 schreef Nitro_YE het volgende:
je mist gewoon die prachtige opmerkingen van Beau
quote:Albert Verlinde breekt contract open.
Albert Verlinde heeft zijn contract met RTL 4 verlengd en opengebroken. Met het nieuwe contract kan Verlinde zijn nieuwe musical 'Annie' uitgebreid onder de aandacht brengen op de zender.
Het nieuwe contract verplicht RTL 4 zowel commercials als een making-of van zijn nieuwe musical uit te zenden. Op de premièreavond van Annie brengt RTL 4 een premièrespecial.
Een hoger salaris zit er niet in voor de entertainmentdeskundige.
Over een terugkeer van Verlindes talkshow AV NU wordt nog onderhandeld. "Ik zou graag weer een talkshow willen doen", vertelde Verlinde al in februari. "Die behoefte heb ik wel. Niet alleen maar dingen vanachter de tafel roepen, maar ook weer eens gesprekken met mensen aangaan." Een nieuwe reeks lijkt met het vertrekken van Reinout Oerlemans en zijn Pulse echter waarschijnlijk.
quote:Verlinde vier dagen per week in RTL Boulevard.
Albert Verlinde presenteert met ingang van het vijfde seizoen van RTL Boulevard dit najaar vier dagen per week RTL Boulevard. Vijf uitzendingen per week werd Verlinde wat te veel, zegt hij tegen Noordzee FM.
"Er is volgens mij niemand in Hilversum die tweehonderd keer per jaar een programma presenteert", aldus Verlinde. "Ik heb tegen Fons van Westerloo gezegd: 'Ik wil het blijven doen, maar wel iets minder'. Dus het komt er op neer dat ik het vier keer in de week ga doen."
Eén keer per week zit er dus iemand anders op de stoel van Albert. "Ja, we gaan hard op zoek naar degene die mijn plek gaat overnemen als ik er niet ben."
quote:Latijnhouwers terug als presentator RTL Boulevard.
Presentator Jeroen Latijnhouwers is deze week eenmalig terug als presentator van RTL Boulevard. Hij neemt woensdagavond de presentatie van het programma voor zijn rekening.
Voor de Editie NL-presentator is het voor het eerst dat hij achter de presentatie- desk van RTL Boulevard staat sinds zijn debuut eerder in december van het vorig jaar, toen diverse bekende Nederlanders een week lang Boulevard presenteerden. Deze week presenteert John Williams de afleveringen van vanavond en dinsdag. Wilfred Genee doet de uitzendingen van donderdag en vrijdag.
quote:(Novum) - Katja Schuurman, Danny Rook en Jo de Poorter zijn van 3 tot en met 6 mei te zien in het programma 'RTL Boulevard'. Showbizzdeskundige Albert Verlinde neemt vakantie. Schuurman, Rook en De Poorter nemen zijn plaats in. Zij zullen het entertainmentnieuws voorzien van hun persoonlijke mening op dit gebied. Voor de drie is het hun debuut achter het 'RTL Boulevard'-desk.
Albert Verlinde heeft dinsdag aangegeven het volgend seizoen minder vaak als showbizzdeskundige aan te schuiven in 'RTL-Boulevard' dan dit jaar het geval is. Volgend seizoen gaat de entertainmentdeskundige vier dagen in de week werken bij het programma. 'RTL Boulevard' gaat op zoek naar een deskundige die de plaats van Verlinde kan overnemen als hij er niet is.
In de Veronica stond dat er gemiddeld 20.000 minder vrouwen keken in de categorie 20-34 jrquote:Op woensdag 20 april 2005 14:16 schreef tong80 het volgende:
Ik vraag me af wat de kijkcijfers zijn na het vertrek van Beau.
En dat constante terugvallen op zijn Surinaamse afkomstquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:01 schreef Nitro_YE het volgende:
Gordon was gisteren echt gaaf, John zuigt nog steeds, hij heeft eigenlijk alleen vervelende irritant uitspraken. "My favorite, de nieuwtjes"
Dat is sowieso een typisch Surinaamse eigenschap. Raymannquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:21 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
En dat constante terugvallen op zijn Surinaamse afkomst![]()
Doet ie dat nog steeds? Of is ie daarmee gestopt omdat ie Boulevard mag presenteren?quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:41 schreef Suko het volgende:
Raymann is tenminste nog erg leuk, ik bevind mij vaak onder tafel tijdens zijn programma, John W is bovenal niet leuk en zie verder mijn eerdere post hoe ik over hem denk. Back to the call-games John.
Inderdaad, ik vind hem de beste eigenlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:11 schreef Mano het volgende:
Die Jeroen Latijnhouwers vind ik het anders ook wel leuk doen. Leuke kerel.
De ene kakker voor de andere...quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:12 schreef static het volgende:
Las net dat Jort Kelder is benaderd nog voordat Albert wist dat Beau wegging.
Ja, en Jort is ook niet op zijn bekkie gevallen.quote:
Klopt, maar heeft hij ook humor zoals Beau dat had of is het alleen maar schoppen wat hij kanquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:28 schreef static het volgende:
[..]
Ja, en Jort is ook niet op zijn bekkie gevallen.
Ja hè.quote:
Nou, hij zat vroeger in een programma op Nederland twee, werd gepresenteerd door o.a. Ivo Niehe, en daar nam hij wel eens plaats in een panel dat er elke week was en het nieuws besprak, met o.a. Maarten van Rossum, Jacobine Geel, Willem Oltmans, etc.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Klopt, maar heeft hij ook humor zoals Beau dat had of is het alleen maar schoppen wat hij kan
Wat een geheugen he?quote:
quote:RTL-baas zegt John Williams bij Boulevard de wacht aan.
RTL-baas Fons van Westerloo lijkt al weer uitgekeken op John Williams, de opvolger van Beau bij RTL Boulevard...
Het lijkt al weer gedaan met de carriere van John Williams als presentator van RTL Boulevard... Over drie maanden loopt het contract van John Williams bij RTL af en tot dan kan hij zich bewijzen als de nieuwe Beau van Erven Dorens in RTL Boulevard, maar RTL-baas Fons van Westerloo lijkt zijn conclusie al te hebben getrokken.
"Ik vind het soms helemaal niet onaardig", zegt Van Westerloo over John Williams, vanavond weer te zien in RTL Boulevard. "Die jongen die moet nog even in de stoel van Beau gaan zitten en dat is niet eenvoudig."
"Ik zie eigenlijk gebeuren nu dat een deel van de kijkers weg is gegaan, omdat ze Beau zo leuk vonden. En een ander deel is erbij gekomen die zich stoorde aan de cynische intelligente jongen. Ik heb echt alleen maar respect, het is een verschrikkelijk leuke jongen die Beau."
Over drie maanden zal het contract van John Williams wellicht niet verlengd worden. "Het is de wereld waarin we zitten", aldus Van Westerloo.
Het vertek van Beau heeft het programma volgens Van Westerloo niet heel erg geschaad. "Ik denk eerder dat Albert Verlinde meer de personificatie van het programma was dan Beau. Beau was de slimme aangever, die prachtig cynisch over de wereld van amusement kon praten. Dat was echt bijzonder. Maar ik denk dat Albert Verlinde, hij vermoord me, maar de relnicht is waar het omgaat."
quote:Redactie keert zich tegen Verlinde: hoelang nog bij Boulevard?
Het is feest deze week op de redactie van RTL Boulevard nu Albert Verlinde een weekje op vakantie is. De positie van de man, die zichzelf beschouwd als uithangbord van het entertainmentprogramma, staat namelijk onder druk. Het merendeel van de zittende redactie ziet Verlinde liever nog vandaag dan morgen verdwijnen, want Verlinde ontpopt zich als een ware despoot, die tegenspraak niet duldt. En wie zich niet aan de regels van Albert houdt dient te vertrekken...
De redactie van RTL Boulevard, het paradepaardje van RTL4, heeft veel weg van een duiventil. De reden daarvoor heet Albert Verlinde!.
In het afgelopen jaar zag Boulevard al twee eindredacteuren gefrustreerd het pand verlaten, omdat er met Verlinde niet te werken zou zijn en omdat hij wanneer hij zijn zin niet krijgt dreigt met opstappen. Voormalig eindredacteur Hox zegt: "Als Verlinde het niet eens is met de behandeling van een onderwerp, dan dreigt ie gewoon niet te komen. Dan moet je als eindredacteur masseren. Uiteindelijk lukt het vaak wel, maar het maakt het werken op de redactie niet makkelijker."
Een andere ex-werknemer in Nieuwe Revu: "Hij heeft zeker al twintig eindredacteuren weggejaagd. eigenlijk was Hox de enige die hem aankon." Sinds het vertrek van Hox is de functie van eindredacteur -feitelijk de belangrijkste man op de redactie- onbezet.
Kwaad bloed op de redactie van Boulevard zet ook het feit dat Albert zich beschouwt als mister Boulevard en meent dat het programma slechts op hem drijft, zoals hij in Het Parool vertelde. "De spil binnen het programma ben ik. Als het tempo vertraagd of versneld moet worden, dan maak ik bijvoorbeeld een grap of stel een extra vraag. En het is moeilijker gebleken om mij te vervangen dan de anchorman."
Met die opvolging van de sinds 1 april vertrokken Beau van Erven Dorens houdt Verlinde zich ook bezig. zo zette hij zijn RTL-bazen voor het blok door op NoordzeeFM, waarvoor hij schnabbelt, te vertellen dat John Williams de opvolger van Beau zou worden.
Boze tongen beweren dat Albert daar ook zelf alle belang bij heeft, want hij en John zitten bij dezelfde manager, Peter Vermeij. Vermeij die door Beau van Erven Dorens wordt gekwalificeerd als "een van de grootste engerds die ik ooit ben tegengekomen. Jij sprokkelt mensen bij elkaar uit de entertainmentwereld en spiegelt ze gouden bergen voor. Het is een soort heler."
Die ' heler' voert voor Verlinde ook de contractonderhandelingen met RTL en daarbij gaat het er hard aan toe, want voordat Verlinde dit keer zijn handtekening zette liet hij Vermeij regelen dat hij in Boulevard zijn eigen theaterproducties mag promoten en dat hij nog maar vier dagen per week hoeft aan te schuiven achter de Boulevard-desk...
Vooral het feit dat Verlinde zijn eigen handeltje mag promoten ligt niet lekker op de redactie. "Net zoals zijn grote voorbeeld Henk van der Meyden vindt Albert dat hij zijn eigen theaterprogramma's mag promoten. Dat wringt wel eens...
Wat ook wringt is de geldzucht van Verlinde, die ieder lullig bonnetje declareert en zijn redacteuren altijd laat terugbellen om een hoge, privé, telefoonrekening te verkomen...
Verlinde zelf is overigens -net als zijn redactie- blij dat hij nog maar vier keer week hoeft op te draven. "Volgend jaar ga ik het vijfde seizoen in van RTL Boulevard. Om dat nou weer tweehonderd keer per jaar te doen, dat werd me een beetje veel. Er is volgens mij niemand in Hilversum die tweehonderd keer per jaar een programma presenteert. Ik heb tegen Fons van Westerloo gezegd: 'Ik wil het blijven doen, maar wel iets minder'. Dus het komt er op neer dat ik het vier keer in de week ga doen."
Dat Verlinde nu zijn contract met RTL 4 heeft verlengd heeft als voordeel dat nu zwart op wit staat dat hij zijn nieuwe musical 'Annie' uitgebreid onder de aandacht mag brengen op de zender.
Het nieuwe contract verplicht RTL 4 zowel commercials als een making-of van zijn nieuwe musical uit te zenden. Op de premièreavond van Annie brengt RTL 4 een premièrespecial.
maar in een ding heeft hij zijn zin nog niet gekregen van RTL. Over een terugkeer van Verlindes talkshow AV NU wordt nog onderhandeld. "Ik zou graag weer een talkshow willen doen", vertelde Verlinde al in februari. "Die behoefte heb ik wel. Niet alleen maar dingen vanachter de tafel roepen, maar ook weer eens gesprekken met mensen aangaan."
quote:Ik hoorde anders dat je in de race was om Beau op te volgen bij RTL Boulevard
"Nou ja... in de race... eehm, ja, oké, wel gevraagd, ja. In een heel vroeg stadium zijn ze naar mij toegekomen met de opmerking: 'Beau gaat weg, Albert weet dat nog niet. Maar zou jij eventueel zijn plaats in willen nemen?' Ik heb toen meteen aangegeven dat ik er best over wilde praten, maar dat ik ook gewoon mijn werk bij Quote wilde blijven doen"
En toen? Wat ging er mis?
"Het is een beetje in een merkwaardig politiek spel bij RTL ontaard. Ik heb me laten verleiden tot een screentest. Vervolgens ging Albert Verlinde er zich mee bemoeien en die wilde mij er absoluut niet bij hebben. Tenslotte kreeg ik een brief van de directie dat het niet doorging omdat de chemie tussen Albert en mij afwezig was. Maar dat was een chemie van een natriumblok, hoor. Dat spetterde aan alle kanten."
Toch jammer dan
"Ach eigenlijk ben ik er niet rouwig om, want ik weet niet of ik in staat zou zijn om drie jaar lang de nieuwe haarkleur van Bonnie St. Clarie te becommentariëren."
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vervolgens ging Albert Verlinde er zich mee bemoeien en die wilde mij er absoluut niet bij hebben. Tenslotte kreeg ik een brief van de directie dat het niet doorging omdat de chemie tussen Albert en mij afwezig was.
Ja, dat dus.quote:
Toeval dat ik m net meenam bij de benzinepompquote:
Nou wij ook hoor! Mmmm, moet zeggen dat Katja het niet slecht deed, zo voor de eerste keer, ik pruim haar vooralsnog wel ondanks dat ik verder niks met haar heb. (beter als dat mens van der Laar, grrrrr) Albert moet oppassen, RTL4 kan ook contract-breuk plegen, wegens wangedrag of zoiets.quote:RTL-baas Fons van Westerloo lijkt al weer uitgekeken op John Williams, de opvolger van Beau bij RTL Boulevard...
Hmmz, terwijl dat toch echt het geval is.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:59 schreef wizarddragon het volgende:
Winston keek echt zo van ""Ben ik dom ofzo?".
Eigenlijk ben ik het daar wel mee eens. Af en toe is een gast-presentator wel leuk (te pruimen is een betere kwalificatie) maar het is toch niet meer wat het wás. Misschien maar stoppen en na de vakantie fris verder. Tijd genoeg om dan een vaste Boulevard-waardige (arrogant, sleezy, scherp en alert, sense of humour, sarcastisch etc, etc) presentator te vinden.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:56 schreef schatje het volgende:
Ze hadden er op het hoogtepunt mee moeten stoppen. Het begint nu een beetje heel erg gênant te worden op SBS niveau.
Ja, die was leuk jaquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:25 schreef mark_03 het volgende:
En Marc was soms ook best grappig ("ik hoop dat ze achtervolgd wordt door al dat vet dat ze de laatste jaren heeft weg laten halen")(en vooral dan wie het zegt
Hij is er al regelmatig als gast-presentator (afgelopen maandag en dinsdag nog geloof ik) en doet dat zeer goed. Hij had het druk afgelopen maandag. Eerst Boulevard live en later ook nog Inside livequote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:21 schreef tong80 het volgende:
Scanman ik vind Genee ook een topper.Bij Voetbal Insite doet ie het erg goed. Ik zou hem bij Boulevard ook wel zien zitten.
Nee hoor, meerdere waaronder ik zei de gek vinden hem goed maar hij gaar naar 'Tien' en dan met name voor de sport. Helaasssssssss!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik schijn een van de weinigen te zijn die Wilfred Genee (of hoe schrijf je dat) wel een goede opvolger vindt. Hij is net zo lekker kritisch overal op, praat heel makkelijk met de onderwerpen mee en heeft vaak dezelfde ondertoon als Beau had (je ziet hem regelmatig denken "wat een belachlijk onderwerp weer). John williams is TOTAAL ongeschikt voor dit programma. Je ziet de hele tijd duidelijk dat bijna alles langs hem heen gaat en hij alleen maar denkt aan wat hij straks weer moet gaan zeggen.
Volgens mij is dat nog lang niet rond.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:42 schreef Suko het volgende:
Nee hoor, meerdere waaronder ik zei de gek vinden hem goed maar hij gaar naar 'Tien' en dan met name voor de sport. Helaasssssssss!![]()
Die aflevering met Irene was inderdaad tof.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:25 schreef kikoooooo het volgende:
Wilfred genee, ik vond em super!Zou een betere opvolger zijn voor Beau. Bij voetbal insite is ie ook super!
Vooral die uitzending dat ie, volgens mij, ruzie had met irene vd laar.
Ze irriteerden zich iig mateloos aan elkaar.
Vind John Williams trouwens helemaal niet zo slecht hoor, vind em wel grappig
Jeroen Latijnhouwersquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:35 schreef TheMassive het volgende:
Hoe heet die knakker die het net presenteerde ? Oh, wat vind ik dat een ongelovelijke kneus. Probeert zo jong, hip en trendy eruit te zien, maar ik vind het een saaie slome lul.
Hij kan tenminste autocue (??) lezenquote:
Radio aan en de mute-knop van de TV onder handbereik.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:58 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het op staan met het geluid uit tegenwoordig
Precies, even aanklikken als er een leuk onderwerp langs komt. Ik kijk luister niet meer. Het is te erg voor woorden, draai ik liever m'n muziek.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:07 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Radio aan en de mute-knop van de TV onder handbereik.
Ik kan er gewoon niet meer om lachen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:11 schreef tong80 het volgende:
Precies, even aanklikken als er een leuk onderwerp langs komt. Ik kijk luister niet meer. Het is te erg voor woorden, draai ik liever m'n muziek.
Ik dacht al een tijdje, waar ken ik die gozer toch van ...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:23 schreef tong80 het volgende:
die Jo
Was toch een tijd geleden dat 'de bladen' brachten dat Koeman een verhouding had?quote:
Hmmmz, Bartina is toch niet verkeerd.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:32 schreef tong80 het volgende:
Ach Koemans vrouw heeft een Tarzan in haar nachtkastje vertelde ze bij Paul de Leeuw. Dan ga je wel vreemd.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:34 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hmmmz, Bartina is toch niet verkeerd.
Hoe lang heeft ze die Tarzan al, een jaar of 3?
Dat heb ik nou ook, zij heeft alles wat hij niet heeft.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:43 schreef Xenomaniac het volgende:
Ze is erg leuk inderdaad, niet alleen om te zien.
Ik vind hem dan ook totaal niet bij haar passen.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook, zij heeft alles wat hij niet heeft.
Humor, uitstraling, modern, intelligentie.
Terwijl Ronald zich met voetbal bezig hield werd zij in Barcelona een vrouw van de wereld.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:44 schreef tong80 het volgende:
Dat heb ik nou ook, zij heeft alles wat hij niet heeft.
Humor, uitstraling, modern, intelligentie.
quote:
Nou, idd, wat een opgeverfde nep-thaise slettebak zegquote:
Whehehe, lees dit nu pas.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
In de Veronica stond dat er gemiddeld 20.000 minder vrouwen keken in de categorie 20-34 jr
ik vind hem heerlijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, hij is leuk hè?
Ik vond 'm eerst niets aan.
Ik denk dat je hem dan maar meteen je nest in moet slepen want een behoorlijk gesprek zit er niet echt in.quote:
Mwoah dat valt wel mee, hij heeft humor iig.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:38 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem dan maar meteen je nest in moet slepen want een behoorlijk gesprek zit er niet echt in.
Hij is dóm, mên....
Okay, dan istie aardig opgedroogd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:40 schreef milagro het volgende:
Mwoah dat valt wel mee, hij heeft humor iig.
Ja, dat was toen, mensen veranderen, worden ouder en zo.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:43 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Okay, dan istie aardig opgedroogd.
Ik ken iemand die hem geregisseerd heeft bij Goudkust en hij schijnt toen echt tenenkrommend geweest te zijn.
Dat is exact wat mensen die hem kennen over hem zeggen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:29 schreef tong80 het volgende:
teert op z'n good looks, camera geil,
Da's gewoon de kift hoor Milagro.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:35 schreef milagro het volgende:
Ja hoor, heren, jullie hebben gelijk, hoor![]()
![]()
Milagro is helemaal into toyboys joh.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:42 schreef tong80 het volgende:
Milagro valt niet op echte kerels. Had je hoger in geschat
Oh ze gaat voor het knuffelen ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:43 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Milagro is helemaal into toyboys joh.
Die kent die echte kerels al lang en is er klaar mee.
Lijkt er wel opquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:37 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Da's gewoon de kift hoor Milagro.
Pfffft, schat me maar liever helemaal niet in, dramaqueen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:42 schreef tong80 het volgende:
Milagro valt niet op echte kerels. Had je hoger in geschat
Oe tere teentjesquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Pfffft, schat me maar liever helemaal niet in, dramaqueen.
Vrouwen zoals ikquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:48 schreef tong80 het volgende:
Nee Mona Zo makkelijk kom je niet weg.
het is een gladde aal die vrouwen zoals jij om z'n vingers bindt.
Geeft niks hoor maar had nooit verwacht dat je er in zou trappen.
Ja je had me daar echt, Tong!quote:
duh, ik kan die vogel niet eens verstaan, hij zit maar wat door z`n neus te brommenquote:
Het wórdt niemand meer. John Williams is het geworden. De anderen (die stuk voor stuk allemaal beter zijn) vallen alleen zo nu en dan inquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:34 schreef Suko het volgende:
Áls het maar Jeroen en/of Wilfred wordt."Neukerette van Koeman"
![]()
Bron? Volgens een eerder bericht van Static (5 mei) is John W uit (terecht) de gratie:quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het wórdt niemand meer. John Williams is het geworden. De anderen (die stuk voor stuk allemaal beter zijn) vallen alleen zo nu en dan in
quote:RTL-baas zegt John Williams bij Boulevard de wacht aan.
RTL-baas Fons van Westerloo lijkt al weer uitgekeken op John Williams, de opvolger van Beau bij RTL Boulevard...
Het lijkt al weer gedaan met de carriere van John Williams als presentator van RTL Boulevard... Over drie maanden loopt het contract van John Williams bij RTL af en tot dan kan hij zich bewijzen als de nieuwe Beau van Erven Dorens in RTL Boulevard, maar RTL-baas Fons van Westerloo lijkt zijn conclusie al te hebben getrokken.
John Williams werd een tijdje geleden aangekondigd als de opvolger van Beau, dat was een feit. Dat ze hem nu al zat zijn is goed nieuwsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:57 schreef Suko het volgende:
Bron? Volgens een eerder bericht van Static (5 mei) is John W uit (terecht) de gratie:
[..]
en daar ging m`n eetlustquote:
Hij kijkt inderdaad altijd een beetje vreemd. Beetje met z'n wenkbrauwen bewegen, beetje met z'n hoofd draaien. Paar keer schaapachtig lachen.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:51 schreef scanman01 het volgende:
Wat doet Williams het weer belabberd slecht. Die kop die hij trekt als hij zogenaamd zitte luisteren naar de anderen
Of valt het wel mee, maar kan ik hem gewoon niet meer in dat programma zien?
Weet ik wel, maar wij een verziekt diner, zij een verziekte nachtrust.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:18 schreef laffer het volgende:
jongens die foto`s zijn in strijd met de policy![]()
maar nu heb ik beiden, ik zat net te eten tijdens de uitzending en ik moet nog slapen straksquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:20 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar wij een verziekt diner, zij een verziekte nachtrust.
Zo werkt dat.
Dan verpest je het leven van een kind wel even jaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:03 schreef Xenomaniac het volgende:
Isa en Anthonie hebben ook een dochter: Vlinder.
Dan ben je toch ziek in je hoofd als je je dochter zo noemt?
Als het nou een mooie meid wordt, dan heeft zo'n naam wel wat. Maar stel dat 't een leijke gnoom wordt ... met een lelijke naamquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:32 schreef TheVulture het volgende:
Vlinder, wat een achterlijke naam voor een kind.)
Zijn 'grapjes' en woord'spelingen' ook?quote:
Dan wordt de roepnaam Rups.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als het nou een mooie meid wordt, dan heeft zo'n naam wel wat. Maar stel dat 't een leijke gnoom wordt ... met een lelijke naamMoet je toch niet aan denken
![]()
Mjah.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:08 schreef Droopie het volgende:
Angela Schijf heeft haar kind Bloem genoemd.![]()
het is op een of ander zo slecht dat het grappig wordtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:03 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zijn 'grapjes' en woord'spelingen' ook?
Het lijkt godverdomme wel of een VBO-brugklasser zijn teksten schrijft.
En zelf lacht ie zich de kolere om zijn 'vondsten'.
Ja vind ik eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:15 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
het is op een of ander zo slecht dat het grappig wordt
Het management van Shaffy en List ook zo te zien.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:48 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig heeft het management van Kane zendtijd gekocht
Yep, Albert Verlinde heeft daar een vette vinger in de pap. The Singing Corpses, Ramses en Liesbeth. Echt goede vrienden zouden eens moeten zeggen dat ze moeten kappen, verschrikkelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Het management van Shaffy en List ook zo te zien.
Nou, Ramses vind ik nog wel aandoenlijk en hij mag van mij tot zijn dood lekker blijven lalala'en.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:59 schreef Suko het volgende:
Echt goede vrienden zouden eens moeten zeggen dat ze moeten kappen, verschrikkelijk.![]()
Sinds dat dat uit de mode is geraaktquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:25 schreef tong80 het volgende:
Ik ken heel die griet niet.
Waar is de tijd gebleven dat Viola Holt en Jerney Kaagman met een bos schaamhaar in de playboy stonden ?
Uit Huisregeltjes SHO.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:31 schreef dvdfreak het volgende:
Damm wat een lekker wijf .wij willen foto's!!
quote:Playboyfoto's mogen helaas NIET worden geplaatst. Playboy® is nogal strict als het op hun copyright aankomt, waardoor FOK! in grote problemen kan komen als die foto's toch geplaatst worden. Niet doen dus. Koop liever een ander blad en scan die in. Waarschijnlijk zijn die foto's ook een stuk minder bewerkt dan die in de Playboy®.
Ook LINKS naar playboy foto's (met uitzondering van de kaft) zijn niet toegestaan.
idd echt onzin, en dan probeert ze zich er ook nog uit te lullen van, ja dan hebben mannen iets om over te fantaseren, nou fijn hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:23 schreef TheVulture het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat Touriya niet haar tieten en pussy laat zien in The Playboy
Echt weer een actie voor deze aanstelster, ga dan niet in zo'n blad staan kutje....
Liesbeth List doet het ontzettend goed in de theaters, dus dat is echt onzin. Ik ben er ook geen liefhebber van, maar ze niet afhankelijk van Ramses.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:10 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nou, Ramses vind ik nog wel aandoenlijk en hij mag van mij tot zijn dood lekker blijven lalala'en.
Maar List. Wat is die drol nou eigenlijk zonder Ramses? Die is vorig jaar echt op haar knieën gegaan toen bleek dat Ramses toch niet het loodje zou leggen en haar 'carrière' was gered.
Ik heb nooit aan hem kunnen wennen, al doet het - denk ik - best goed.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:21 schreef Xenomaniac het volgende:
Wilfred naar 10.
So much for voetbal Insite..
Ja, voor hem is het wel leuk en ik gun het hem ook echt maar ik kak ervan dat VI waarschijnlijk ophoudt te bestaan, althans in zijn huidige vorm.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:22 schreef tong80 het volgende:
Jammer ja, maar wel goed voor tien. Dat kan echt de tweede Mart Smeets worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |