Dat gaat over de wisseling van presentatoren bij RTL Boulevard, dit is een verlengstuk van deel 1 waar je in kan gaan op het programma en de onderwerpen in het programma zelf.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
RTL Boulevard: De grote stoelendans Lees je is in,waneer je een topic opent.![]()
Ik verander die TT wel even in RTL Boulevard [2]quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:53 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat gaat over de wisseling van presentatoren bij RTL Boulevard, dit is een verlengstuk van deel 1 waar je in kan gaan op het programma en de onderwerpen in het programma zelf.
Is goedquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik verander die TT wel even in RTL Boulevard [2]![]()
Echt verschrikkelijk, en hij stond ook nog eens scheefquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, stomme bril inderdaadIk hou best wel van hippe brillen, maar deze staat haar gewoon niet.
Mag ik dan eerst z'n teennagels met een knijptang verwijderen en z'n anus klieven met een drilboor ?quote:
Dat mag.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:06 schreef tong80 het volgende:
Mag ik dan eerst z'n teennagels met een knijptang verwijderen en z'n anus klieven met een drilboor ?
Psst: RTL Boulevard: Wie wordt de nieuwe Beau? #2quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:20 schreef cd_marker het volgende:
maar iemand enig idee wie nieuwe presentator wordt.. ik hoop Martijn of anders my favorite M.M. Huybrechts...
volgens mij heet het "kicken" en komt idd op Yorinquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:01 schreef Ambrosius het volgende:
Schijnbaar was er net iets over een serie met bloot. Over welke serie ging het?
Nah, ik had haar alweer een tijdje niet gezien..quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:17 schreef milagro het volgende:
nou ze ziet er nog best goed uit, qua jong en glad en zo,
Jawel, ik heb die ene goeie CD van haar nog...quote:maar dat accent, hè ..
gelukkig dat je het niet hoort als ze zingt, want dat klinkt, vind ik, namelijk wél erg okay
Foutje, dat moet dus morgenavond zijnquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
De laatste keer met Beau vanavond...![]()
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij heeft wel een geniaal jasje aan
hear hearquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:37 schreef ThomasBerge het volgende:
Nog even genieten van RTL Boulevard met Beau
Die switches steeds...quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:17 schreef static het volgende:
Zeg, we zitten in dat andere topic te snotteren hoor.
De ander is al bijna volquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doe er dan 1 op slot.
Deze gaat over het programma, die andere over het vertrek.quote:
Weet ik.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:27 schreef static het volgende:
Deze gaat over het programma, die andere over het vertrek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |