Ja, dat zou cool zijn: een 73-jarige Amerikaan die geen woord Nederlands spreekt.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:05 schreef Tijn het volgende:
Oh heet hij ook John Williams
Ik dacht ff aan die vent die de muziek van Star Wars enzo heeft gemaakt
dat denk ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:06 schreef Mike het volgende:
Hij was idd wat zenuwachtig deze week, maar dat zou iedereen zijn. Zo makkelijk is het niet om ineens in te vallen bij een programma waar elke dag anderhalf miljoen mensen naar kijken. Het is natuurlijk ook nog eens live en er wordt van je verwacht dat je grappig doet/bent.
Z'n opmerkingen waren daarom vaak iets te geforceerd, net zoals z'n lachen, maar dat komt vast goed als 'ie er een tijdje zit.
Ik kom hem ook wel eens tegen, hij ziet er inderdaad niet slecht uitquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:38 schreef milagro het volgende:
[..]
dat denk ik ook
hij was mega nerveus idd
hij is erg aangenaam voor het oog en da's ook een groot pré.
ik kwam hem vroeger hier wel eens tegen in de stad als ik met mijn toenmalige vriend liep te shoppen, zij kennen elkaar en hij is dus gewoon echt heel vriendelijk (nou mooi, interressant, en zo milagro) en dus ook irl erg
maar ik had ook graag die Gerstanofiets gezien, die lult ook lekker makkelijk en heeft ook venijn
Beau is lekker vilein en rete slim en zegt gewoon precies wat hij denkt, en anders kun je het aan zijn blik in de camera wel aflezenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik kom hem ook wel eens tegen, hij ziet er inderdaad niet slecht uit
Hij is geen Beau, maar toch..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |