Wat een sexistische opmerking. Dit meisje is een ex Jehova-getuige en probeert er het beste van te maken. Hou je grapjes voor je wil je.quote:Op maandag 4 april 2005 19:22 schreef allsystemshalt het volgende:
Nou pijpen is goed voor je stembanden (zeg ik ook altiet tegen mijn vriendin)
Dus het zal wel zeer goed worden![]()
Een RTL-4 jongen die zo'n belprogramma presenteerd. Ben z'n naam vergeten maar is vast iemand die z'n sporen heeft verdiend in de musicbiz.quote:Op maandag 4 april 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Kim perst me altijd een volume uit d'r volle borstkas... Menig operazangeres wordt er jaloers op!
Wie doet de mannelijke bijvocalen?
Vooroordelen vooroordelen.Ze had weinig tekst maar dat wil niet zeggen dat ze niet kan acteren.quote:Op maandag 4 april 2005 19:27 schreef Diego27 het volgende:
Gadverdegadverdamme ze is zelf al een verschrikkelijke zeug, maar dat zijn ook al die sterren die ze in haar films uitnodigd. Heb er ooit een gekeken, ja mensen serieus waar, en dat was ook gelijk de laatste. Wat een bizarre prut is dat zeg !!!
Niveau van helemaal nada !!!
Het is vast een cover van de hit van Serge Gainsbourg en Jane Birkin.quote:Op maandag 4 april 2005 19:15 schreef tong80 het volgende:
Het nummer heet Je t'aime.
Aan haar volle kin te zien kan ze die prima zelf doen.quote:Op maandag 4 april 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Wie doet de mannelijke bijvocalen?
Klopt, en m'n bron is RTL-Boulevard.quote:Op maandag 4 april 2005 19:35 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Het is vast een cover van de hit van Serge Gainsbourg en Jane Birkin.
Ik zou het haar gunnen.quote:Op maandag 4 april 2005 19:42 schreef Drugshond het volgende:
En straks zeker een CD opnemen met David Hasselhoff zodat ze straks meer bekendheid geniet bij de oosterburen dan hier in Nederland.
rtl boulevard vermeldde dit niet eensquote:Op maandag 4 april 2005 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt, en m'n bron is RTL-Boulevard.
Het stukje dat ze lieten horen was erg veelbelovend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |