Patty is natuurlijk wel heel eng :')quote:Albert Verlinde slaat op de vlucht voor Patty Brard
Mister Showbizz springt uit raam na overval door diva
Voor haar programma 'Pat's Life' wilde " Patty Brard Albert overvallen en een conflict dat al jaren voortsluimert bijleggen. Albert heeft geen idee of Patty hem als vriend of vijand wilde benaderen. "Ja ik heb geen idee waarvoor ze kwam. Als vriend of als vijand. Maar ik was vrijdagavond vreselijk moe en hoorde dat Patty bij de uitgang van de Boulevard-studio stond. Ik had er echt even geen zin in en ben uit het raam gevlucht. Ik hoorde haar nog roepen "ik bedoel het goed..."
De camera's van Pat's Life hebben het allemaal geregistreerd. De overval zit vanavond in haar programma. De uitzending begint om 20.30 uur op Yorin.
Ik word zo schijtziek van dat mens hequote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:42 schreef tonks het volgende:
Haha jammer dat ie niet dood is
Inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:42 schreef tonks het volgende:
Haha jammer dat ie niet dood is
Patty is er om een TV programma te maken met een bekende Nederlander die kijkers trekt. Daar zou ik ook niet aan willen meewerken als ik Albert was.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:18 schreef DusDat het volgende:
Terwijl Patty er is om hun ruzie uit te praten.
Daarom gaat ze ook langs bij d'r lerares van vroeger en een oud klas genootje?quote:Op maandag 2 mei 2005 19:24 schreef Dada het volgende:
[..]
Patty is er om een TV programma te maken met een bekende Nederlander die kijkers trekt. Daar zou ik ook niet aan willen meewerken als ik Albert was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |