Dat heb ik nou ook, zij heeft alles wat hij niet heeft.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:43 schreef Xenomaniac het volgende:
Ze is erg leuk inderdaad, niet alleen om te zien.
Ik vind hem dan ook totaal niet bij haar passen.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook, zij heeft alles wat hij niet heeft.
Humor, uitstraling, modern, intelligentie.
Terwijl Ronald zich met voetbal bezig hield werd zij in Barcelona een vrouw van de wereld.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:44 schreef tong80 het volgende:
Dat heb ik nou ook, zij heeft alles wat hij niet heeft.
Humor, uitstraling, modern, intelligentie.
quote:
Nou, idd, wat een opgeverfde nep-thaise slettebak zegquote:
Whehehe, lees dit nu pas.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
In de Veronica stond dat er gemiddeld 20.000 minder vrouwen keken in de categorie 20-34 jr
ik vind hem heerlijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, hij is leuk hè?
Ik vond 'm eerst niets aan.
Ik denk dat je hem dan maar meteen je nest in moet slepen want een behoorlijk gesprek zit er niet echt in.quote:
Mwoah dat valt wel mee, hij heeft humor iig.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:38 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem dan maar meteen je nest in moet slepen want een behoorlijk gesprek zit er niet echt in.
Hij is dóm, mên....
Okay, dan istie aardig opgedroogd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:40 schreef milagro het volgende:
Mwoah dat valt wel mee, hij heeft humor iig.
Ja, dat was toen, mensen veranderen, worden ouder en zo.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:43 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Okay, dan istie aardig opgedroogd.
Ik ken iemand die hem geregisseerd heeft bij Goudkust en hij schijnt toen echt tenenkrommend geweest te zijn.
Dat is exact wat mensen die hem kennen over hem zeggen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:29 schreef tong80 het volgende:
teert op z'n good looks, camera geil,
Da's gewoon de kift hoor Milagro.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:35 schreef milagro het volgende:
Ja hoor, heren, jullie hebben gelijk, hoor![]()
![]()
Milagro is helemaal into toyboys joh.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:42 schreef tong80 het volgende:
Milagro valt niet op echte kerels. Had je hoger in geschat
Oh ze gaat voor het knuffelen ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:43 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Milagro is helemaal into toyboys joh.
Die kent die echte kerels al lang en is er klaar mee.
Lijkt er wel opquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:37 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Da's gewoon de kift hoor Milagro.
Pfffft, schat me maar liever helemaal niet in, dramaqueen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:42 schreef tong80 het volgende:
Milagro valt niet op echte kerels. Had je hoger in geschat
Oe tere teentjesquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Pfffft, schat me maar liever helemaal niet in, dramaqueen.
Vrouwen zoals ikquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:48 schreef tong80 het volgende:
Nee Mona Zo makkelijk kom je niet weg.
het is een gladde aal die vrouwen zoals jij om z'n vingers bindt.
Geeft niks hoor maar had nooit verwacht dat je er in zou trappen.
Ja je had me daar echt, Tong!quote:
duh, ik kan die vogel niet eens verstaan, hij zit maar wat door z`n neus te brommenquote:
Het wórdt niemand meer. John Williams is het geworden. De anderen (die stuk voor stuk allemaal beter zijn) vallen alleen zo nu en dan inquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:34 schreef Suko het volgende:
Áls het maar Jeroen en/of Wilfred wordt."Neukerette van Koeman"
![]()
Bron? Volgens een eerder bericht van Static (5 mei) is John W uit (terecht) de gratie:quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het wórdt niemand meer. John Williams is het geworden. De anderen (die stuk voor stuk allemaal beter zijn) vallen alleen zo nu en dan in
quote:RTL-baas zegt John Williams bij Boulevard de wacht aan.
RTL-baas Fons van Westerloo lijkt al weer uitgekeken op John Williams, de opvolger van Beau bij RTL Boulevard...
Het lijkt al weer gedaan met de carriere van John Williams als presentator van RTL Boulevard... Over drie maanden loopt het contract van John Williams bij RTL af en tot dan kan hij zich bewijzen als de nieuwe Beau van Erven Dorens in RTL Boulevard, maar RTL-baas Fons van Westerloo lijkt zijn conclusie al te hebben getrokken.
John Williams werd een tijdje geleden aangekondigd als de opvolger van Beau, dat was een feit. Dat ze hem nu al zat zijn is goed nieuwsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:57 schreef Suko het volgende:
Bron? Volgens een eerder bericht van Static (5 mei) is John W uit (terecht) de gratie:
[..]
en daar ging m`n eetlustquote:
Hij kijkt inderdaad altijd een beetje vreemd. Beetje met z'n wenkbrauwen bewegen, beetje met z'n hoofd draaien. Paar keer schaapachtig lachen.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:51 schreef scanman01 het volgende:
Wat doet Williams het weer belabberd slecht. Die kop die hij trekt als hij zogenaamd zitte luisteren naar de anderen
Of valt het wel mee, maar kan ik hem gewoon niet meer in dat programma zien?
Weet ik wel, maar wij een verziekt diner, zij een verziekte nachtrust.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:18 schreef laffer het volgende:
jongens die foto`s zijn in strijd met de policy![]()
maar nu heb ik beiden, ik zat net te eten tijdens de uitzending en ik moet nog slapen straksquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:20 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar wij een verziekt diner, zij een verziekte nachtrust.
Zo werkt dat.
Dan verpest je het leven van een kind wel even jaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:03 schreef Xenomaniac het volgende:
Isa en Anthonie hebben ook een dochter: Vlinder.
Dan ben je toch ziek in je hoofd als je je dochter zo noemt?
Als het nou een mooie meid wordt, dan heeft zo'n naam wel wat. Maar stel dat 't een leijke gnoom wordt ... met een lelijke naamquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:32 schreef TheVulture het volgende:
Vlinder, wat een achterlijke naam voor een kind.)
Zijn 'grapjes' en woord'spelingen' ook?quote:
Dan wordt de roepnaam Rups.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als het nou een mooie meid wordt, dan heeft zo'n naam wel wat. Maar stel dat 't een leijke gnoom wordt ... met een lelijke naamMoet je toch niet aan denken
![]()
Mjah.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:08 schreef Droopie het volgende:
Angela Schijf heeft haar kind Bloem genoemd.![]()
het is op een of ander zo slecht dat het grappig wordtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:03 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zijn 'grapjes' en woord'spelingen' ook?
Het lijkt godverdomme wel of een VBO-brugklasser zijn teksten schrijft.
En zelf lacht ie zich de kolere om zijn 'vondsten'.
Ja vind ik eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:15 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
het is op een of ander zo slecht dat het grappig wordt
Het management van Shaffy en List ook zo te zien.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:48 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig heeft het management van Kane zendtijd gekocht
Yep, Albert Verlinde heeft daar een vette vinger in de pap. The Singing Corpses, Ramses en Liesbeth. Echt goede vrienden zouden eens moeten zeggen dat ze moeten kappen, verschrikkelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Het management van Shaffy en List ook zo te zien.
Nou, Ramses vind ik nog wel aandoenlijk en hij mag van mij tot zijn dood lekker blijven lalala'en.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:59 schreef Suko het volgende:
Echt goede vrienden zouden eens moeten zeggen dat ze moeten kappen, verschrikkelijk.![]()
Sinds dat dat uit de mode is geraaktquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:25 schreef tong80 het volgende:
Ik ken heel die griet niet.
Waar is de tijd gebleven dat Viola Holt en Jerney Kaagman met een bos schaamhaar in de playboy stonden ?
Uit Huisregeltjes SHO.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:31 schreef dvdfreak het volgende:
Damm wat een lekker wijf .wij willen foto's!!
quote:Playboyfoto's mogen helaas NIET worden geplaatst. Playboy® is nogal strict als het op hun copyright aankomt, waardoor FOK! in grote problemen kan komen als die foto's toch geplaatst worden. Niet doen dus. Koop liever een ander blad en scan die in. Waarschijnlijk zijn die foto's ook een stuk minder bewerkt dan die in de Playboy®.
Ook LINKS naar playboy foto's (met uitzondering van de kaft) zijn niet toegestaan.
idd echt onzin, en dan probeert ze zich er ook nog uit te lullen van, ja dan hebben mannen iets om over te fantaseren, nou fijn hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:23 schreef TheVulture het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat Touriya niet haar tieten en pussy laat zien in The Playboy
Echt weer een actie voor deze aanstelster, ga dan niet in zo'n blad staan kutje....
Liesbeth List doet het ontzettend goed in de theaters, dus dat is echt onzin. Ik ben er ook geen liefhebber van, maar ze niet afhankelijk van Ramses.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:10 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nou, Ramses vind ik nog wel aandoenlijk en hij mag van mij tot zijn dood lekker blijven lalala'en.
Maar List. Wat is die drol nou eigenlijk zonder Ramses? Die is vorig jaar echt op haar knieën gegaan toen bleek dat Ramses toch niet het loodje zou leggen en haar 'carrière' was gered.
Ik heb nooit aan hem kunnen wennen, al doet het - denk ik - best goed.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:21 schreef Xenomaniac het volgende:
Wilfred naar 10.
So much for voetbal Insite..
Ja, voor hem is het wel leuk en ik gun het hem ook echt maar ik kak ervan dat VI waarschijnlijk ophoudt te bestaan, althans in zijn huidige vorm.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:22 schreef tong80 het volgende:
Jammer ja, maar wel goed voor tien. Dat kan echt de tweede Mart Smeets worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |