Nee, cijfers liegen niet. Dus ik zal het even voor je uitrekenen inclusief compensatie voor BNP/P.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je kunt lullen wat je wilt, de cijfers liegen niet. Maar (extreem-)rechts staat nou eenmaal niet bekend om zijn argumentatie. Ik ook niet meer, overigens, sinds ik weet dat ik het Oneindige en Ondeelbare Gelijk heb.
Ja, ik lach me nu al rot.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:17 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Nee, cijfers liegen niet. Dus ik zal het even voor je uitrekenen inclusief compensatie voor BNP/P.
En dan gaan we nog even smullen over de verschillen tussen de islamitische landen (terwijl het BNP/P eigenlijk irrelevant is voor landen zoals Saudi-Arabie aangezien de giften daar niet uit belastinggeld maar uit de zak van de stinkend stinkend stinkend rijke koninklijke familie betaald worden). Maar geen paniek maagd. Ik reken het voor je uit (morgen wanneer ik tijd en zin heb of anders van het weekend) en dan gaan we weer even lachen.
Joh, gabber, ik heb het Elsevier-lijstje hier al liggen in combinatie met GDP per Capita en inwonertal volgens CIA-cijfers van 2004. De Turken doen het inderdaad belabberd, in tegenstelling tot Arabische landen, waar het immers om ging. Zie hier, een tweede manipulatie, niet vreemd voor rechts.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:17 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Het mooiste van jouw linkje (waarvan trouwens de cijfers niet overeenkomen met het CIA factbook qua BNP en BNP/P) is dat het alleen over de VS gaat. Laten we de Europese landen eens gaan vergelijken. En Japan en Australie. Vooral Turkije komt dan als ubergier eruit.
De moslimslanden steunen de slachtoffers door voor ze tequote:Op donderdag 6 januari 2005 22:17 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Nee, cijfers liegen niet. Dus ik zal het even voor je uitrekenen inclusief compensatie voor BNP/P.
En dan gaan we nog even smullen over de verschillen tussen de islamitische landen (terwijl het BNP/P eigenlijk irrelevant is voor landen zoals Saudi-Arabie aangezien de giften daar niet uit belastinggeld maar uit de zak van de stinkend stinkend stinkend rijke koninklijke familie betaald worden). Maar geen paniek maagd. Ik reken het voor je uit (morgen wanneer ik tijd en zin heb of anders van het weekend) en dan gaan we weer even lachen.
Het mooiste van jouw linkje (waarvan trouwens de cijfers niet overeenkomen met het CIA factbook qua BNP en BNP/P) is dat het alleen over de VS gaat. Laten we de Europese landen eens gaan vergelijken. En Japan en Australie. Vooral Turkije komt dan als ubergier eruit.
Wordt GDP/capita aan de schenking per capita of aan de totale schenking gerelateerd?quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Joh, gabber, ik heb het Elsevier-lijstje hier al liggen in combinatie met GDP per Capita en inwonertal volgens CIA-cijfers van 2004. De Turken doen het inderdaad belabberd, in tegenstelling tot Arabische landen, waar het immers om ging. Zie hier, een tweede manipulatie, niet vreemd voor rechts.
Doe dat. Zijn er ondertussen nog andere lijstjes dan die van Elsevier, om zo een completer beeld te krijgen?quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:27 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Goed. Ik zal het nu wel even uitrekenen.
Wat zou het verschil maken?quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:29 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Wordt GDP/capita aan de schenking per capita of aan de totale schenking gerelateerd?
Per capita, dus dat is ook al een vertekening. Door die bullshit wordt er namelijk gesuggereerd dat bv een Saudier veel armer is dan een Amerikaan. Wat even wordt vergeten is dat hetzelfde brood in Saudi-Arabie 10 keer goedkoper is dan in Amerika.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:29 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Wordt GDP/capita aan de schenking per capita of aan de totale schenking gerelateerd?
Waarvan een groot deel een lening is overigens.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:41 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
The current Australian pledge of $60 million is about $3.00 per person.
Australie geeft meer dan 650 miljoen, goede bron Monidique
Australië geeft, volgens Elsevier, 570 miljoen, waarvan de helft een lening is. Australië staat gewoon op 330 miljoen, of meer als je wilt, in mijn lijstje, dat geen gebruik maakt van die bron, maar waar Amerika nog steeds onder alle Arabische landen, behalve Algerije, staat.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:41 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:41 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
http://www.registerguard.com/news/2005/01/06/a1.tsunami.0106.htmlquote:Australia pledged $46 million soon after the disaster but increased its pledge by $764 million on Wednesday, bringing its overall commitment to $810 million, officials said.
Ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:55 schreef George-Butters het volgende:
Vier weken mijn bek houden!
Goede actie!![]()
I am in!
Trouwens linkse janksmoel, het ging niet alleen om Arabische landen maar om moslim-landen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:45 schreef Monidique het volgende:
Je rechtse manipulaties beginnen mij een beetje te vermoeien, ik ga dan ook maar eens naar bed. Ik wacht ondertussen op je geweldige berekeningen om aan te tonen dat Arabieren niets geven.
Bijna niets nee. Lachwekkend weinig.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:04 schreef Sidekick het volgende:
Ja, en Arabieren geven niets.
Present.quote:Neem nog een biertje.
In Qatar, Koeweit en Bahrein wonen geen Arabieren nee. Koeweit en Bahrein geven omgerekend naar het GDP een vergelijkbaar bedrag als Japan. Qatar geeft 45 keer zoveel als de VS en is zelfs koploper van alle landen qua giften. Libie zit op het niveau van Belgie, en de VAE en Saoudi Arabie geven net zo weinig als de VS.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:12 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Bijna niets nee. Lachwekkend weinig.
Ja dat vraag ik mij inderdaad ook af. In die TV show werd gedaan alsof alleen Nederland moet opdraaien voor die rotzooi in Azië. Het wordt wel erg overdreven.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:46 schreef Drugshond het volgende:
Waar ligt het referentiekader van deze ramp......
Ja en bij de allerheiligenvloed in 1570 kwam de wereld Nederland ook niet massaal te hulp.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:46 schreef Drugshond het volgende:Hoeveel geld hebben we gestort toen er 235.000 doden in china waren met de aardbeving ergens in de 70-er jaren....... geen landelijke actie en dergelijke...
Klopt geen zak van, Jantje. Amerika geeft volgens dat lijstje 260 miljoen, Australie 330 en de EU als overkoepelend is gewoon totaal niet aangegeven!quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:37 schreef Sidekick het volgende:
Je bent erg traag met je complete lijst Raymond. Gebruik die van Monidique nu maar gewoon: http://demonic.mine.nu/share/factorTsunami/
Arabische staten zijn geel.
Goh. Zullen we het NLe cijfer nog eens gaan berekenen? Hoeveel hebben de Arabische opgebracht?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:01 schreef Sidekick het volgende:
Ik hoor lees net 112 miljoen op giro 555.
In totaal dus 140 miljoen. Damn.
Ik verheug me nu al op de reacties. Waarom nemen mensen FP-reacties serieus? Hoe klein is je denkwereld dan.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:22 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/50011#1792394
Verder: R.I.P.
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
Even geniaal als evil pberends.
quote:Door pberends - vrijdag 7 januari 2005 @ 00:20 - (-1 - Nutteloos)
LOL, na een zeikreactie van een user hergemodereert:quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:25 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Valt me nog mee. FP kent toch nog enige vorm van vrije meningsuiting.
Alleen zijn reactie is ook naar beneden gemodereerdquote:Door pberends - vrijdag 7 januari 2005 @ 00:20 - (-2 - Troll / flame)
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:32 schreef krekelkweker het volgende:
Ik las het op teletekst terwijl ik aan het kijken was naar de actie :555
en schrok me rot!!Verschrikkelijk voor hem en zijn gezin om het weer mee te maken!!
Heel veel sterkte voor de familie!
PS: ben wel blij dat er nu niet 1 FOKker is met een rot opmerking!
(en laat het nu ook zo blijven!)
Die sympathie van jouw viel hem idd zwaar.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:02 schreef Sidekick het volgende:
Wiegel, ik kreeg sympathie voor hem na zijn recente woorden, en nu krijgt hij dit (weer) op zijn dak. Damn.
Ik zweer toen ik het vluchtig las..... er staat "moslims"..... na 1 keer terug lezen dacht ik nog steeds aan moslims....quote:'Sterke groei extreem rechts in Duitsland'
In Duitsland neemt de aanhand onder extreem rechts steeds meer toe. Dat stellen een aantal Duitse veiligheidsexperts. Volgens de deskundigen nam het aantal neonazi's in 2004 met 800 toe tot 3.800. Twee jaar geleden waren dit er nog 2.600.
Met name in het oosten van het land en rond Berlijn neemt de aanhang snel toe. Opvallend is het aantal rechtsextremisten dat bereid is geweld toe te passen. Dit zijn er 10.000, waaronder een sterk toenemend aantal jongeren. Ook signaleren de experts een ontwikkeling van vermening tussen neonazi's en rechtse skinheads.
Het aantal 'Kameradschaften' van neonazi's is met 160 ongeveer gelijk gebleven. Desondanks neemt hun aantrekkingskracht toe. Volgens één van de experts heeft deze groep een 'vrijetijdskarakter met rechtsextreme toets'.
quote:Een Duitse buurman op het complex kent de Groningers – onder meer een advocaat, een boer, een wethouder, een makelaar en een oud-kroegbaas – van gedag zeggen. "’s Nachts na tweeën komen ze meestal terug van het stappen. Ze willen dan nog wel eens luidruchtig zijn.”
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:42 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het "verborgen reactie niveau" op -2 staan zo te zien.
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:26 schreef TonyMalony het volgende:
Dat soort dingen gebeuren elke dag maar omdat het de vrouw van een bekende is dan moet iedereen het maar erg vinden?
Hypocriete gelul van jullie.
Wiegel begon recent een beetje als een ergere moslimhoer te lijken dan Melkert.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:02 schreef Sidekick het volgende:
Wiegel, ik kreeg sympathie voor hem na zijn recente woorden, en nu krijgt hij dit (weer) op zijn dak. Damn.
Paul de Leeuw "... zoekt bij de EO altijd naar God, maar dit keer naar geld"quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:11 schreef Harry_Sack het volgende:
wat een lief stukje, dat Paul de Leeuw na een botte opmerking van Balkenende 'm een zoentje op zijn wang geeft
en Katja is op zoek naar heel veel geld. Godzijdank ging hij Kok niet af om te vragen hoeveel telefoontjes hij had aangenomen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Paul de Leeuw "... zoekt bij de EO altijd naar God, maar dit keer naar geld"
Komt dit ook nog eens bij: Thailand en India willen geen financiële steunquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:44 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
en Katja is op zoek naar heel veel geld. Godzijdank ging hij Kok niet af om te vragen hoeveel telefoontjes hij had aangenomen.
Zalm met zijn hypocriete "alle btw gaat naar 555"..
Mijn eerste indruk was, Doe eens wat aan armoedbestrijding in eigen land, eikel
Goede opmerking:quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:49 schreef pberends het volgende:
[..]
en: Toename werklozen in Nederland het grootst
quote:Door kloj00h - vrijdag 7 januari 2005 @ 13:07 - (0 - Normaal)
Omdat Nederland zich over vanalles en nog wat druk maakt behalve over haar eigen burgers.
Zalm weet er weer eens, net als met de zalmsnip, op Napoleaanse wijze in te slagen om de Nederlander te besodemieteren. Ik heb er bewust voor gekozen om niet bij die 80% te willen horen die geld wil geven aan 555.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Komt dit ook nog eens bij: Thailand en India willen geen financiële steun
en: Toename werklozen in Nederland het grootst
Ik heb die pipo's maar is gemailed:quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:27 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Zalm weet er weer eens, net als met de zalmsnip, op Napoleaanse wijze in te slagen om de Nederlander te besodemieteren. Ik heb er bewust voor gekozen om niet bij die 80% te willen horen die geld wil geven aan 555.
ALs je al kijkt naar de samenstelling van de slachtoffers, dan heb ik denk ik niet zo gek veel op met de rijke westerling die zijn sexvakantie komt houden. En al helemaal niet dat er nu ineens wel een aktie komt omdat er mogelijk ook blanke kindertjes zijn verhandeld. Ik word hier doodziek van.
Eat shit and die Clairy!quote:Beste actualiteitenprogramma's Netwerk, NOVA en 2Vandaag,
Het wordt eens tijd dat jullie eens wat anders gaan berichten dan over de ramp in Azië. Al 2 weken lang is het nieuws op Netwerk, NOVA en 2Vandaag alleen maar over Azië. Terwijl enkel de getallen (aantal doden, aantal opgehaalde euro's) dag op dag verschillen, maar eigenlijk het nieuws elke dag hetzelfde is. Dus ga aub weer over tot de orde van de dag; en bericht eens over wat anders dan de ramp in Azië. Over de oplopende werkloosheid in Nederland bijvoorbeeld. Jullie programma's lijken bovendien al 2 weken precies hetzelfde.
Met vriendelijke groeten van een trouwe kijker,
Peter Berends
Mohammed wel wilde je zeggen?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 19:39 schreef Mutant01 het volgende:
Iemand die Peter heet, wordt nooit serieus genomen.
Nog een foute constatering ook, gezien het feit dat landen als Marokko niet geld hebben gegeven maar zeer veel GOEDEREN. Vliegtuigen vol.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:20 schreef Monidique het volgende:
Alleen Australië klopt niet, Anton.
"Van Arabische landen geven niets via Turkije geeft minder dan Duitsland naar Europa doet het goed".
Het is maar wat nodig is, niet?.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Alles is welkom, zeer zeker rockin' and rollin' Remkes..
Remkes for life!
Zeg maar niets. Meneer is tegenwoordig zoooooo snel gepikeerd.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:20 schreef Monidique het volgende:
Anton, Dwaler der Dwalers, Dwaling der Dwalingen, De Listige, De Manipulator.
quote:Eindelijk positief nieuws uit Den Haag: Wouter Bos (41) zou voor de tweede keer vader worden. Haagse bronnen beweren dat zijn vrouw Barbara weer zwanger is. Ondertussen moet Wouter Bos echter voor zijn huwelijk blijven vechten, want de ambassadeurszoon weet van zichzelf dat hij niet de ideale echtgenoot is!
Wat een sukkel zeg, een 2e kind is het verschil tussen een premierschap of een parttime baan als 2e kamerlid.quote:
Tering ik had al gereageerd, maar Fok was weer eens te sloom. Je zou maar een fucking mod zijn in dezer tijden der sloomheid.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:23 schreef Sidekick het volgende:
De Pil van Drion, pberends?
Een poire is peer in het frans.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:07 schreef Sidekick het volgende:
Ja, het is kut met peren. Vooral kut overigens.
Apache werkt schijnbaar niet samen met suse voor 64 bit processoren.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:14 schreef pberends het volgende:
Kan iemand mij nou vertellen waarom Fok zo sloom is???
Wat is dit nou weer voor onzin? Dan zet je het gewoon toch terug als het niet werkt? Het is al weken zoquote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Apache werkt schijnbaar niet samen met suse voor 64 bit processoren.Open Source
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |