en Katja is op zoek naar heel veel geld. Godzijdank ging hij Kok niet af om te vragen hoeveel telefoontjes hij had aangenomen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Paul de Leeuw "... zoekt bij de EO altijd naar God, maar dit keer naar geld"
Komt dit ook nog eens bij: Thailand en India willen geen financiële steunquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:44 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
en Katja is op zoek naar heel veel geld. Godzijdank ging hij Kok niet af om te vragen hoeveel telefoontjes hij had aangenomen.
Zalm met zijn hypocriete "alle btw gaat naar 555"..
Mijn eerste indruk was, Doe eens wat aan armoedbestrijding in eigen land, eikel
Goede opmerking:quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:49 schreef pberends het volgende:
[..]
en: Toename werklozen in Nederland het grootst
quote:Door kloj00h - vrijdag 7 januari 2005 @ 13:07 - (0 - Normaal)
Omdat Nederland zich over vanalles en nog wat druk maakt behalve over haar eigen burgers.
Zalm weet er weer eens, net als met de zalmsnip, op Napoleaanse wijze in te slagen om de Nederlander te besodemieteren. Ik heb er bewust voor gekozen om niet bij die 80% te willen horen die geld wil geven aan 555.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Komt dit ook nog eens bij: Thailand en India willen geen financiële steun
en: Toename werklozen in Nederland het grootst
Ik heb die pipo's maar is gemailed:quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:27 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Zalm weet er weer eens, net als met de zalmsnip, op Napoleaanse wijze in te slagen om de Nederlander te besodemieteren. Ik heb er bewust voor gekozen om niet bij die 80% te willen horen die geld wil geven aan 555.
ALs je al kijkt naar de samenstelling van de slachtoffers, dan heb ik denk ik niet zo gek veel op met de rijke westerling die zijn sexvakantie komt houden. En al helemaal niet dat er nu ineens wel een aktie komt omdat er mogelijk ook blanke kindertjes zijn verhandeld. Ik word hier doodziek van.
Eat shit and die Clairy!quote:Beste actualiteitenprogramma's Netwerk, NOVA en 2Vandaag,
Het wordt eens tijd dat jullie eens wat anders gaan berichten dan over de ramp in Azië. Al 2 weken lang is het nieuws op Netwerk, NOVA en 2Vandaag alleen maar over Azië. Terwijl enkel de getallen (aantal doden, aantal opgehaalde euro's) dag op dag verschillen, maar eigenlijk het nieuws elke dag hetzelfde is. Dus ga aub weer over tot de orde van de dag; en bericht eens over wat anders dan de ramp in Azië. Over de oplopende werkloosheid in Nederland bijvoorbeeld. Jullie programma's lijken bovendien al 2 weken precies hetzelfde.
Met vriendelijke groeten van een trouwe kijker,
Peter Berends
Mohammed wel wilde je zeggen?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 19:39 schreef Mutant01 het volgende:
Iemand die Peter heet, wordt nooit serieus genomen.
Nog een foute constatering ook, gezien het feit dat landen als Marokko niet geld hebben gegeven maar zeer veel GOEDEREN. Vliegtuigen vol.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:20 schreef Monidique het volgende:
Alleen Australië klopt niet, Anton.
"Van Arabische landen geven niets via Turkije geeft minder dan Duitsland naar Europa doet het goed".
Het is maar wat nodig is, niet?.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Alles is welkom, zeer zeker rockin' and rollin' Remkes..
Remkes for life!
Zeg maar niets. Meneer is tegenwoordig zoooooo snel gepikeerd.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:20 schreef Monidique het volgende:
Anton, Dwaler der Dwalers, Dwaling der Dwalingen, De Listige, De Manipulator.
quote:Eindelijk positief nieuws uit Den Haag: Wouter Bos (41) zou voor de tweede keer vader worden. Haagse bronnen beweren dat zijn vrouw Barbara weer zwanger is. Ondertussen moet Wouter Bos echter voor zijn huwelijk blijven vechten, want de ambassadeurszoon weet van zichzelf dat hij niet de ideale echtgenoot is!
Wat een sukkel zeg, een 2e kind is het verschil tussen een premierschap of een parttime baan als 2e kamerlid.quote:
Tering ik had al gereageerd, maar Fok was weer eens te sloom. Je zou maar een fucking mod zijn in dezer tijden der sloomheid.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:23 schreef Sidekick het volgende:
De Pil van Drion, pberends?
Een poire is peer in het frans.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:07 schreef Sidekick het volgende:
Ja, het is kut met peren. Vooral kut overigens.
Apache werkt schijnbaar niet samen met suse voor 64 bit processoren.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:14 schreef pberends het volgende:
Kan iemand mij nou vertellen waarom Fok zo sloom is???
Wat is dit nou weer voor onzin? Dan zet je het gewoon toch terug als het niet werkt? Het is al weken zoquote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Apache werkt schijnbaar niet samen met suse voor 64 bit processoren.Open Source
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |