Ik verheug me nu al op de reacties. Waarom nemen mensen FP-reacties serieus? Hoe klein is je denkwereld dan.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:22 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/50011#1792394
Verder: R.I.P.
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
Even geniaal als evil pberends.
quote:Door pberends - vrijdag 7 januari 2005 @ 00:20 - (-1 - Nutteloos)
LOL, na een zeikreactie van een user hergemodereert:quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:25 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Valt me nog mee. FP kent toch nog enige vorm van vrije meningsuiting.
Alleen zijn reactie is ook naar beneden gemodereerdquote:Door pberends - vrijdag 7 januari 2005 @ 00:20 - (-2 - Troll / flame)
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:32 schreef krekelkweker het volgende:
Ik las het op teletekst terwijl ik aan het kijken was naar de actie :555
en schrok me rot!!Verschrikkelijk voor hem en zijn gezin om het weer mee te maken!!
Heel veel sterkte voor de familie!
PS: ben wel blij dat er nu niet 1 FOKker is met een rot opmerking!
(en laat het nu ook zo blijven!)
Die sympathie van jouw viel hem idd zwaar.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:02 schreef Sidekick het volgende:
Wiegel, ik kreeg sympathie voor hem na zijn recente woorden, en nu krijgt hij dit (weer) op zijn dak. Damn.
Ik zweer toen ik het vluchtig las..... er staat "moslims"..... na 1 keer terug lezen dacht ik nog steeds aan moslims....quote:'Sterke groei extreem rechts in Duitsland'
In Duitsland neemt de aanhand onder extreem rechts steeds meer toe. Dat stellen een aantal Duitse veiligheidsexperts. Volgens de deskundigen nam het aantal neonazi's in 2004 met 800 toe tot 3.800. Twee jaar geleden waren dit er nog 2.600.
Met name in het oosten van het land en rond Berlijn neemt de aanhang snel toe. Opvallend is het aantal rechtsextremisten dat bereid is geweld toe te passen. Dit zijn er 10.000, waaronder een sterk toenemend aantal jongeren. Ook signaleren de experts een ontwikkeling van vermening tussen neonazi's en rechtse skinheads.
Het aantal 'Kameradschaften' van neonazi's is met 160 ongeveer gelijk gebleven. Desondanks neemt hun aantrekkingskracht toe. Volgens één van de experts heeft deze groep een 'vrijetijdskarakter met rechtsextreme toets'.
quote:Een Duitse buurman op het complex kent de Groningers – onder meer een advocaat, een boer, een wethouder, een makelaar en een oud-kroegbaas – van gedag zeggen. "’s Nachts na tweeën komen ze meestal terug van het stappen. Ze willen dan nog wel eens luidruchtig zijn.”
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:42 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het "verborgen reactie niveau" op -2 staan zo te zien.
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:26 schreef TonyMalony het volgende:
Dat soort dingen gebeuren elke dag maar omdat het de vrouw van een bekende is dan moet iedereen het maar erg vinden?
Hypocriete gelul van jullie.
Wiegel begon recent een beetje als een ergere moslimhoer te lijken dan Melkert.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:02 schreef Sidekick het volgende:
Wiegel, ik kreeg sympathie voor hem na zijn recente woorden, en nu krijgt hij dit (weer) op zijn dak. Damn.
Paul de Leeuw "... zoekt bij de EO altijd naar God, maar dit keer naar geld"quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:11 schreef Harry_Sack het volgende:
wat een lief stukje, dat Paul de Leeuw na een botte opmerking van Balkenende 'm een zoentje op zijn wang geeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |