abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24413224
Echt een geweldig LPF-soap is de VVD aan't worden.

Baalemans die van schande spreekt dat Remkes nog niet op bezoek is gegaan in het Azië-rampgebied.

De 'strijd' om het leiderschap binnen de VVD tussen Zalm en Van Aartsen.

Wilders die de VVD verlaat wegens een meningverschil over Turkije in de EU.

Wiegel die zegt dat politici niet over geloof mogen uitspreken, terwijl Hirsi Ali dit constant doet.

woensdag 5 januari 2005 @ 16:21:50 #2
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24413266
Vergeet Rutte niet, die durfde gister te verklaren dat de reputatie van ons Remkes nog altijd onfeilbaar is...

Hij zou de hulpverleners niet voor de voeten willen lopen en dat soort geblaat
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  woensdag 5 januari 2005 @ 16:38:12 #3
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24413520
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 16:21 schreef Harry_Sack het volgende:
Vergeet Rutte niet, die durfde gister te verklaren dat de reputatie van ons Remkes nog altijd onfeilbaar is...

Hij zou de hulpverleners niet voor de voeten willen lopen en dat soort geblaat
Dan heeft er in ieder geval nog eentje binnen de VVD zijn gezonde verstand paraat. Hopelijk is Rutte intussen genezen van het idee om samen met de partij die Amsterdam al decades bestuurlijk gegijzeld houdt en de stad als een octopus in haar greep heeft iets aan een brede volksbeweging te gaan doen.

Reputaties kunnen mediacratisch behoorlijk besmeurd raken buiten de schuld van de besmeurde om. In dit geval waren er mensen bewust uit op het besmeuren van Johan Remkes. Het lijkt me daarom een goede zaak dat de grootste blaters nu eens zelf worden belicht om hun functioneren in de kamer ten behoeve van het bestuur van de BV Nederland.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  woensdag 5 januari 2005 @ 16:46:40 #4
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24413658
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 16:38 schreef sjun het volgende:

[..]

Dan heeft er in ieder geval nog eentje binnen de VVD zijn gezonde verstand paraat. Hopelijk is Rutte intussen genezen van het idee om samen met de partij die Amsterdam al decades bestuurlijk gegijzeld houdt en de stad als een octopus in haar greep heeft iets aan een brede volksbeweging te gaan doen.

Reputaties kunnen mediacratisch behoorlijk besmeurd raken buiten de schuld van de besmeurde om. In dit geval waren er mensen bewust uit op het besmeuren van Johan Remkes. Het lijkt me daarom een goede zaak dat de grootste blaters nu eens zelf worden belicht om hun functioneren in de kamer ten behoeve van het bestuur van de BV Nederland.
Goed idee, Rutte spreekt veel meer aan dan allesvrezer Remkes. Hij geeft de indruk een redelijke man te zijn, die openstaat voor allerlei ideeen en suggesties. Hoe hij dat zelf denkt in te vullen, dat zien we tzt wel.
pi_24415814
De VVD is een beetje stuurloos heb ik het idee. Ze hebben een echte sterke leider nodig. Zowel een van Aartsen als een Zalm lijken me niet de aangewezen personen.

* MrX1982 een teleurgestelde VVD stemmer
  woensdag 5 januari 2005 @ 19:36:40 #6
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_24416685
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 16:19 schreef pberends het volgende:
Wiegel die zegt dat politici niet over geloof mogen uitspreken, terwijl Hirsi Ali dit constant doet.

Wiegel heeft in de VVD niets meer te zoeken
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  woensdag 5 januari 2005 @ 20:02:58 #7
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24417248
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 19:36 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Wiegel is een corifee, reken maar dat hij behoorlijk wat in de pap te brokkelen heeft.
pi_24418961
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 19:36 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Op de manier zoals de partij zich momenteel profileert niet inderdaad . Echter Wiegel vertegenwoordigd wel de klassieke kapitaalkrachtige basis van de partij en die zullen dit gedonder knarsetandend aanzien .

Ofwel zou wat ik een jaar geleden hier voorstelde nog uit gaan komen? Een liberale afsplitsing van de VVD?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 5 januari 2005 @ 21:29:03 #9
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24419052
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 21:25 schreef du_ke het volgende:

[..]

Op de manier zoals de partij zich momenteel profileert niet inderdaad . Echter Wiegel vertegenwoordigd wel de klassieke kapitaalkrachtige basis van de partij en die zullen dit gedonder knarsetandend aanzien .

Ofwel zou wat ik een jaar geleden hier voorstelde nog uit gaan komen? http://forum.fok.nl/topic/432374
Ik wist niet dat jij aan linkse complotten deed, Du_ke
pi_24419108
.
pi_24422298
Ik vind het allemaal niet van die schokkende dingen berends. Op de borrel kunnen ze het prima met elkaar vinden, dat zit dus wel goed.
pi_24422520
Ik vind juist de meningsverschillen in de VVD wel goed. Ik ben zelf vrij links, maar als zoiets in de PvdA zou gebeuren zou ik het toejuichen. Er worden niet echt mensen zwartgemaakt, er is meer sprake van openlijke discussie.
pi_24422605
Mooi, laat maar uit elkaar flikkeren, krijgen we misschien weer een echte liberale partij voor terug.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 6 januari 2005 @ 00:21:27 #14
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24423253
De VVD is bij lange na niet 'een LPF-soap aan het worden'. Dat zijn toch meer de schandalen en amateuristische puinhoop.
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 16:19 schreef pberends het volgende:
Baalemans die van schande spreekt dat Remkes nog niet op bezoek is gegaan in het Azië-rampgebied.

Ik vind deze twee punten geen verdeeldheid binnen de VVD aangeven. Het eerste punt is, tsja, normaal dualisme. De opmerking van Wiegel over Hirsi Ali is misschien verrassende (en imho terechte) kritiek, maar ik zie dit niet als verdeeldheid of algemeen negatief voor de VVD.
quote:
De 'strijd' om het leiderschap binnen de VVD tussen Zalm en Van Aartsen.

Wilders die de VVD verlaat wegens een meningverschil over Turkije in de EU.
Dit zijn twee punten die wel wat hout snijden. De VVD heeft een leiderschapsprobleem want Van Aartsen is gewoon niet de juiste man op de juiste plek. En de VVD zit inhoudelijk in een spagaat tussen het liberalisme en conservatisme waar, getuige het vertrek van Wilders en diens enorme steun, nog geen goede combinatie/positionering is gevonden. Geen goede inhoudelijke positionering gecombineerd met slechte leiderschap werkt versterkend.

Ik denk dat de VVD een nieuwe leider nodig heeft die werk kan maken van de positionering van de VVD.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 6 januari 2005 @ 00:49:02 #15
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24424145
De VVD is gewoon een matige zooi werkgevers-vertegenwoordigers. Ik hoop een alternatief te hebben in de toekomst, misschien stem ik wel op mezelf......
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_24424179
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 00:21 schreef Sidekick het volgende:
De VVD is bij lange na niet 'een LPF-soap aan het worden'. Dat zijn toch meer de schandalen en amateuristische puinhoop.
[..]

Ik vind deze twee punten geen verdeeldheid binnen de VVD aangeven. Het eerste punt is, tsja, normaal dualisme. De opmerking van Wiegel over Hirsi Ali is misschien verrassende (en imho terechte) kritiek, maar ik zie dit niet als verdeeldheid of algemeen negatief voor de VVD.
[..]

Dit zijn twee punten die wel wat hout snijden. De VVD heeft een leiderschapsprobleem want Van Aartsen is gewoon niet de juiste man op de juiste plek. En de VVD zit inhoudelijk in een spagaat tussen het liberalisme en conservatisme waar, getuige het vertrek van Wilders en diens enorme steun, nog geen goede combinatie/positionering is gevonden. Geen goede inhoudelijke positionering gecombineerd met slechte leiderschap werkt versterkend.

Ik denk dat de VVD een nieuwe leider nodig heeft die werk kan maken van de positionering van de VVD.
Wilders... ?
pi_24425967
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 00:21 schreef Sidekick het volgende:

Welke positie ze ook innemen, extreme zetelwinst zit er denk ik niet in. Wilders heeft nu z'n achterban, en die gaat eigenlijk pas bij hem weg als VVD een charismatischer leider vindt en meer de rechterkant opgaat. Maar dat is zeer moeilijk, en zorgt voor veel verlies aan de gematigde zijde.

Verder beschouw ik Hirsi Ali toch wel als een ongeleid projectiel. Ze roept veel, bereikt weinig behalve veel media-aandacht, en vervolgens mag Zalm weer komen uitleggen dat OOK al verkondigt ze geen partijstandpunten, dit tóch heel ander is dan bij Wilders (ongeloofwaardigheid ten top). Hirsi Ali trekt dus stemmen, maar op de lange termijn lijkt het mij dat ze de VVD meer schaadt dan wat ze nu wint.
pi_24429388
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 00:49 schreef Kaalhei het volgende:
De VVD is gewoon een matige zooi werkgevers-vertegenwoordigers. Ik hoop een alternatief te hebben in de toekomst, misschien stem ik wel op mezelf......
Interresant. Ga je bij Wilders of richt je zelf een libertarische partij op.

[ Bericht 5% gewijzigd door accelerator op 06-01-2005 12:04:41 ]
pi_24429900
En dan vergeten we nog het Jodenster-verhaal van Dijkstal, die Verdonk afviel...

De VVD gaat aan verdeeldheid ten onder, of beter gezegd: vanwege het niet maken van keuzes en het willen bestrijken van een te groot deel van het politieke spectrum. De huidige achterban van de VVD heeft conflicterende belangen. De partij wil die achterban zo veel mogelijk behouden, maar is er inmiddels wel achter dat dat lastig wordt. De VVD moet linksom of rechtsom.
pi_24429995
Dijkstal. De oarang-oetang. Daar kotsen ze van bij de VVD. Laat hij lekker naar de PvdA of D'66 gaan.
  donderdag 6 januari 2005 @ 12:29:20 #21
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24430440
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 12:00 schreef dVTB het volgende:
En dan vergeten we nog het Jodenster-verhaal van Dijkstal, die Verdonk afviel...
Dijkstal staat tegenwoordig eigenlijk meer buiten de VVD... Natuurlijk was die kritiek niet positief voor de VVD.

Een ander akkefietje was dat de VVD meehielp om Remkes te laten bungelen. Eerst keiharde kritiek op zijn functioneren na de moord op Van Gogh, om vervolgens niet de daad bij het woord te voegen.
quote:
De VVD gaat aan verdeeldheid ten onder, of beter gezegd: vanwege het niet maken van keuzes en het willen bestrijken van een te groot deel van het politieke spectrum. De huidige achterban van de VVD heeft conflicterende belangen. De partij wil die achterban zo veel mogelijk behouden, maar is er inmiddels wel achter dat dat lastig wordt. De VVD moet linksom of rechtsom.
Helemaal mee eens. Hoewel de laatste zin meer "liberaal of conservatief" moet zijn. De VVD heeft juist heel duidelijk gekozen voor rechts, maar wil het hele rechtse politieke spectrum bestrijken. De VVD was voor een lange tijd ook de enige partij op rechts, en dat gebrek aan concurrentie breekt de VVD nu op. Het is dat D66 nog grotere problemen heeft, want anders zou D66 wel eens veel liberale stemmen bij de VVD weg kunnen snoepen zoals Wilders nu veel conservatieve stemmen trekt.
  donderdag 6 januari 2005 @ 12:29:30 #22
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24430441
quote:

Ik denk dat het juist goed is dat er verschillende meningen in een politieke partij naar voren kunnen komen, ook binnen de 2e kamerfractie.
Ik zie dat als teken van kracht.

Juist kadaverdiscipline leidt tot starheid en uiteindelijk tot neergang.
Koranfascisme bedankt Islam
  donderdag 6 januari 2005 @ 12:35:49 #23
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24430504
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 12:29 schreef machteld het volgende:

[..]

Ik denk dat het juist goed is dat er verschillende meningen in een politieke partij naar voren kunnen komen, ook binnen de 2e kamerfractie.
Ik zie dat als teken van kracht.

Juist kadaverdiscipline leidt tot starheid en uiteindelijk tot neergang.
Alleen jammer dat een verschil van mening over de toetreding van Turkije de aanleiding was voor het vertrek van Wilders. Na de SP heeft de VVD imho de grootste kadaverdiscipline.
  donderdag 6 januari 2005 @ 12:48:57 #24
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24430699
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 12:35 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Alleen jammer dat een verschil van mening over de toetreding van Turkije de aanleiding was voor het vertrek van Wilders. Na de SP heeft de VVD imho de grootste kadaverdiscipline.
Waarom vind je dat jammer?? Voor 'rechts' is dat juist goed dat er daar juist meer te kiezen is.
En de VVD heeft juist traditioneel relatief weinig kadaverdiscipline.
Voor het aanzien van de VVD is het wat minder dat Wilders weg is, maar ik vraag mij af of hij op termijn wel houdbaar zou zijn geweest.
Wat die kadaverdiscipline bij de VVD betreft, dat kun je zeker niet onderbouwen, je roept maar wat.
  donderdag 6 januari 2005 @ 13:30:51 #25
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24431310
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 12:35 schreef Sidekick het volgende:
Na de SP heeft de VVD imho de grootste kadaverdiscipline.
Vergeet je de PvdA niet? Vooral onder Sturmbahnfuehrer Melkert?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_24431338
quote:
Verdonk die idd de bek vol heeft over de vrijheid van meningsuiting, als het maar niet om haar zelf gaat. Zie Pronk en Dijkstal.
  donderdag 6 januari 2005 @ 13:34:58 #27
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24431379
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 13:30 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Vergeet je de PvdA niet? Vooral onder Sturmbahnfuehrer Melkert?
Onder Melkert was het idd nog erger. Tijd voor Van Aartsen om dezelfde weg te volgen.
pi_24431381
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 12:04 schreef accelerator het volgende:
Dijkstal. De oarang-oetang. Daar kotsen ze van bij de VVD. Laat hij lekker naar de PvdA of D'66 gaan.
Een deel wel maar zijn dat de liberalen? Ik denk eerder de opportunistische neo conservatieven die tegenwoordig veel schreeuwen maar eigenlijk helemaal zo goed niet bij de VVD passen.

Dijkstal zou bijvoorbeeld prima passen in een liberale partij als de Vlaamse VLD of de Britse Liberal Democrats .
pi_24431452
Dijkstal past nog steeds uitstekend bij een groot deel van de VVD-aanhang.
  donderdag 6 januari 2005 @ 13:41:43 #30
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24431501
Die hem wel uitkotst vanwege zijn "jodenster"-gezeik....
  donderdag 6 januari 2005 @ 13:43:43 #31
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24431522
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 16:21 schreef Harry_Sack het volgende:
Rutte is echt een soort reserve-Bos aan het worden....ril....
pi_24431526
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 13:41 schreef PJORourke het volgende:
Die hem wel uitkotst vanwege zijn "jodenster"-gezeik....
Nee hoor, die zijn het juist met hem eens. Ik denk dat minstens de helft van de VVD-leden meer met Dijkstal dan met Van Aartsen of Verdonk heeft.
pi_24431580
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 13:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor, die zijn het juist met hem eens. Ik denk dat minstens de helft van de VVD-leden meer met Dijkstal dan met Van Aartsen of Verdonk heeft.
Blijf lekker in je droomwereld ronddwalen.
  donderdag 6 januari 2005 @ 13:49:15 #34
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24431600
quote:
Bij mijn lokale afdeling is het anders heel slecht gevallen...
pi_24431617
quote:

[..]

Zeker van degene die al langer dan laten we zeggen 5 jaar lid zijn.
  donderdag 6 januari 2005 @ 13:50:43 #36
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24431626
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 13:43 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Rutte is echt een soort reserve-Bos aan het worden....ril....
laat 'm maar bekvechten met Wilbers, misschien valt er dan nog wat te lachen ook!
pi_24431732
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 13:47 schreef accelerator het volgende:

[..]

Blijf lekker in je droomwereld ronddwalen.
Heb je niks beters? Dit is echt waar, de doorsnee VVD-er is niet van de harde lijn. Hirsi Ali valt niet voor niks zo slecht bij de achterban.
pi_24431794
quote:

[..]

! Je leeft echt in een eigendroom wereldje. Dijkstal zou met zijn regentenhouding meer op zijn plaats zijn binnen de PvdA. Bijna elke VVD'er die stemde op Pim, deed dat niet vanwege Pim zelf maar om die Dijkstal. Dat figuur was de Melkert van de VVD.
  donderdag 6 januari 2005 @ 14:05:38 #39
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24431880

Hoeveel meter zou hij hebben gelopen ?
  donderdag 6 januari 2005 @ 20:27:38 #40
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24438508
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 13:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Verdonk die idd de bek vol heeft over de vrijheid van meningsuiting, als het maar niet om haar zelf gaat. Zie Pronk en Dijkstal.
Verdonk wistt goedkoop populisme van het chanterende slachtoffer soort uitstekend in de kiem te smoren. Zo kwam Jan Pronk erachter dat zijn vermeende bevlogenheid niet langer werkte om zijn eigen zin door te drijven en beleefde Hans Dijkstal een werkelijkheidsbeleving waarin ook al weinig scrupules waren met het platgetreden pad van de WO 2 vergelijkingen.

Hulde aan Rita Verdonk die deze psychologische spellletjes als verantwoordelijk bewindsvrouwe met electoraal mandaat resoluut onderbrak.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_24438549
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 14:05 schreef Harry_Sack het volgende:
[afbeelding]

Hoeveel meter zou hij hebben gelopen ?
Hopelijk niet te veel, zodat de hulpverleners gewoon weer aan het werk kunnen.
pi_24438600
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 13:34 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Onder Melkert was het idd nog erger. Tijd voor Van Aartsen om dezelfde weg te volgen.
Ik zeg al vele maanden dat Van Aartsen de Ad Melkert van de VVD is; hij gaat zorgen voor de grootste verkiezingsnederlaag van de VVD ooit
pi_24439611
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:27 schreef sjun het volgende:

[..]

Verdonk wistt goedkoop populisme van het chanterende slachtoffer soort uitstekend in de kiem te smoren. Zo kwam Jan Pronk erachter dat zijn vermeende bevlogenheid niet langer werkte om zijn eigen zin door te drijven en beleefde Hans Dijkstal een werkelijkheidsbeleving waarin ook al weinig scrupules waren met het platgetreden pad van de WO 2 vergelijkingen.

Hulde aan Rita Verdonk die deze psychologische spellletjes als verantwoordelijk bewindsvrouwe met electoraal mandaat resoluut onderbrak.
Waarmee ze aantoonde een leugenachtige bitch te zijn en absoluut geen voorstander van de vrijheid van meningsuiting.

Hoe kan jij daar nou mee in stemmen sjun? Jij bent toch zo'n voorstander van die vrijheid? Blijkbaar heel selectief dus maar.
pi_24439637
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 14:00 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

! Je leeft echt in een eigendroom wereldje. Dijkstal zou met zijn regentenhouding meer op zijn plaats zijn binnen de PvdA. Bijna elke VVD'er die stemde op Pim, deed dat niet vanwege Pim zelf maar om die Dijkstal. Dat figuur was de Melkert van de VVD.
Je hebt weinig kaas gegeten van de stemverhoudingen. Je hebt blijkbaar niet in de gaten hoeveel VVD-ers terug verlangen naar een evenwichtige leider als Dijkstal met zijn non-populisme en echt liberale houding.
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2005 @ 21:26:43 #45
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24439670
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Je hebt weinig kaas gegeten van de stemverhoudingen. Je hebt blijkbaar niet in de gaten hoeveel VVD-ers terug verlangen naar een evenwichtige leider als Dijkstal met zijn non-populisme en echt liberale houding.
Nee, ik verlang naar Bolkestein, maak je geen illusies.
Wat is dat toch altijd met linkse rakkers die om liberalisme binnen de VVD zeuren? Denk je dat je dan meer uitkering krijgt?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:29:37 #46
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24439735
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:25 schreef SCH het volgende:
Mag jij eens gaan uitleggen dan. Ik ken heel wat VVD'ers, en niemand snakt naar Dijkstal. En sinds wanneer is de VVD wars van populisme?... jij bent dat wel. Dus ik vermoed dat je je eigen verlangens projecteert op een kiezersgroep.
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:32:01 #47
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24439758
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:23 schreef SCH het volgende:
Waarmee ze aantoonde een leugenachtige bitch te zijn en absoluut geen voorstander van de vrijheid van meningsuiting.
Omdat je je niet laat chanteren door een politiek fossiel, met versteende politieke ideeen, ben je meteen een leugenachtige bitch?
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:58:22 #48
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24440362
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoe kan jij daar nou mee in stemmen sjun? Jij bent toch zo'n voorstander van die vrijheid? Blijkbaar heel selectief dus maar.
Klets toch niet zo uit je nek joh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')