Niet slecht van San Diego, zelf in de playoffs en een 12th overall pickquote:2005 NFL FIRST-ROUND DRAFT ORDER 23-24 april 2005
1. San Francisco
2. Miami
3. Cleveland
4. Chicago
5. Tampa Bay
6. Tennessee
7. Oakland
8. Arizona
9. Washington
10. Detroit
11. Dallas
12. N.Y. Giants (to San Diego)
13. Houston
14. Carolina
15. Kansas City
16. New Orleans
17. Cincinnati
18. Minnesota*
19. St. Louis *
20. Buffalo (to Dallas)
21. Jacksonville
22. Baltimore
23. Seattle *
24. Green Bay *
25. Denver *
26. N.Y. Jets *
27. Atlanta *
28. San Diego *
29. Indianapolis *
* subject to playoffs
Within a tied segment, non-playoff clubs are given priority over playoff clubs. Priority of playoff clubs within a tied segment will be based on their advancement in the playoffs, but they will not drop out of their tied segment unless they participate in the Super Bowl. The Super Bowl champion will select 32nd and the runner-up 31st.
Nope idd, en dan Tampa met een 5de plek en voor het eerst in 15 jaar:quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:28 schreef Guard het volgende:
Niet slecht van San Diego, zelf in de playoffs en een 12th overall pick
En dan te bedenken dat Tomlinson en Jamal Lewis 5th picks waren. (en zelfs Deion Sanders in 89)quote:Looking for a silver lining to the 5-11 cloud that was the Tampa Bay Buccaneers’ 2004 season? How about the fifth overall pick in the 2005 NFL Draft?
Thanks to a sustained run of success, the Bucs haven’t been slotted in the league’s top 10 for the draft since 1997. They haven’t made a top-five pick since 1990. The team would obviously trade on-the-field success for a high draft slot, but at least this year’s draft has the potential to be the most exciting one for the Buccaneers in more than a decade.
That’s all the more true because, for the first time since 1999, the Bucs will apparently go into the draft armed with a full contingent of picks (barring any trades in the interim, which seem relatively unlikely). Tampa Bay has not had both its first and second-round picks in any of the last five drafts, including three years (2000, 2002 and 2003) in which they didn’t pick in the critical opening round.
The Bucs currently have 11 picks overall. That includes all seven of their original picks, plus additional selections in the third, fifth and sixth rounds, all acquired from San Diego in separate trades for Keenan McCardell and Roman Oben. The 11th choice is an undisclosed pick gained in the trade of Jason Whittle to the New York Giants.
That could represent a dramatic infusion of young talent into the Buccaneers’ roster. The last time the team had a draft class with as many as 10 players was 1997, when they selected, among others, Warrick Dunn, Frank Middleton, Ronde Barber, Alshermond Singleton, Patrick Hape and Al Harris.
mijn favoriete senior QB is Stefan LeFors van Louisville, ben benieuwd wanneer en door wie hij gekozen wordt.quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:13 schreef Delmar78 het volgende:
Er lopen echt geweldige talenten rond op de college-velden. Alleen al in Californië heb je Aaron Rodgers (QB, Cal) en Matt Leinart (QB, USC) rondlopen. Andere top-QBs zijn Jason White uit Oklahoma en Kyle Orton van Purdue.
Iemand om een offense rond te gaan bouwen, is Reggie -The President- Bush, ook van USC. Dat is een runningback die een aanwinst voor elk team is, ook voor de Bucs dat toch wel een klein RB-probleem heeft met Pittman.
Ja in het begin van het seizoen een aantal weken via Pontel college game van de week op dvd besteld. Aanrader, iedere week spectaculaire wedstrijd gezien. Heb vijf weken dvd's besteld, gewoon om eens te kijken of het wat is. Prima bevallen dus.quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:19 schreef DaMayan het volgende:
Heb jij ook nog de college football gevolgd dan Guard? Veel ervan kunnen zien?
Geen idee meer. Ik heb die wedstrijd alweer een tijdje geleden gezien en kan mij er niet meer zoveel van herinneren. Wel weet ik dat quarter 1 en 4 erg sterk waren, maar dat 2 en 3 een beetje zogen.quote:Was die Clemson Georgia Tech diegene die beslist werd door een verneukte punt snap met daarna een mooie catch van die grote WR?
College football is erg ingewikkeld, inderdaad. Een poging om het kort uit te leggen.quote:Begrijp trouwens nog niet echt veel van die College league en bowls enzo. Maar alle american football games met spanning en actie zijn natuurlijk wel leuk.
Zijn die wedstrijden ook niet leuk om te kijken of heb je gewoon een slechte smaak in je mond door de vaagheid en wellicht ontterechtheid van de plaatsing?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:29 schreef Delmar78 het volgende:
Er zitten zoveel haken en ogen aan het systeem, dat de bowl games echt een afknapper zijn na een geweldig seizoen. Helaas is dit het systeem waarmee we het moeten doen...
Tja, ik snap ook niet dat de NCAA nog steeds dit rankingsysteem + bowls aanhoudt. De roep om college play-offs is er ieder jaar.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:29 schreef Delmar78 het volgende:
[..]
Er zitten zoveel haken en ogen aan het systeem, dat de bowl games echt een afknapper zijn na een geweldig seizoen. Helaas is dit het systeem waarmee we het moeten doen...
Eerlijk gezegd heb ik pas 1 bowl game volledig (live op tv) gezien. Ik heb ook niet echt favoriete college teams. Die slechte smaak in mijn mond komt door het subjectieve aspect van dit systeem.quote:Zijn die wedstrijden ook niet leuk om te kijken of heb je gewoon een slechte smaak in je mond door de vaagheid en wellicht ontterechtheid van de plaatsing?
De Admirals linken zichzelf met Chad Jonhson, zelfde als ze doen met Brock Lesnar (worstelaar die ook in de NFLE zou komen te spelen komende seizoen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:39 schreef jde_kok het volgende:
Er schijnt het gerucht te gaan dat Chad Johnson van de Bengals zijn spel wil verbeteren en heel erg graag naar de NFL Europe wil komen. De Admirals worden al gelinkt met hem...![]()
Zeker betrouwbaar. Heb dit jaar drie maal een bestelling geplaatst en de afhandeling is goed te noemen. Houden je ook goed op de hoogte via email, en als je hun een emailtje stuurt heb je snel een antwoord. Ben wel tevreden en denk dat ik ook zeker volgend jaar weer een aantal keren een collegegame ga bestellenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:47 schreef jde_kok het volgende:
Hoe werkt dat Pontel trouwens? Betrouwbaar of niet.
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:26 schreef Delmar78 het volgende:
Vaak is het voor scholen zelf veel belangrijker om te winnen van je aartsrivaal (USC - UCLA, Oklahoma - Texas, Georgia Tech - Clemson, Tennessee - Florida, Michigan - Ohio State, Cal - Stanford, Texas Tech - Texas A&M, enzovoort).
In Berkeley reden bijvoorbeeld voor de jaarlijkse wedstrijd met Stanford de bussen rond met "Beat Stanford" voorop. Tijdens de wedstrijd (stijf uitverkocht) werden dingen omgeroepen zoals "35 yard penalty on Stanford due to excessive arrogance"...
J.P. Losman zou ook niet verkeerd zijn (niet dat hij het spoor bijster is, maar als 1st rounder).quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:55 schreef Terreros85 het volgende:
ik denk het wel....elke nacht is er wel sport. Ik kijk ook vaak basketball op de streams
Ik hoorde trouwens dat er ook qbs naar Europa worden gestuurd die het spoor een beetje bijster zijn. Types als Tim Couch, Akili Smith etc. Philip Rivers naar Europa als first round pick. Dat zou mooi zijn
Heb je daar ook nog een andere bron voor gevonden dan de column van kasper k?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:55 schreef Terreros85 het volgende:
ik denk het wel....elke nacht is er wel sport. Ik kijk ook vaak basketball op de streams
Ik hoorde trouwens dat er ook qbs naar Europa worden gestuurd die het spoor een beetje bijster zijn. Types als Tim Couch, Akili Smith etc. Philip Rivers naar Europa als first round pick. Dat zou mooi zijn
#streamtv on efnet of check http://www.groovemaster.nl/quote:Op zondag 9 januari 2005 19:46 schreef Bunzing het volgende:
is er nog ergens een stream?
Helaas geen SuperBowl op een "open kanaal" tot nog toe in Nederland.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:06 schreef At_Fundum het volgende:
Mooie uitvinding die streams, aardige kwaliteit ook nogIn aanloop van de Superbowl ga ik de boel ook maar weer eens volgen. die heeft rtl 5 toch wel weer opgekocht?
Ik hoop eigenlijk dat Green Bay nog doorzet, 't zou wel erg onverdiend zijn als ik zie hoe slecht Favre bezig is.
dat hij zijn helm er nog overheen krijgt...quote:Op maandag 10 januari 2005 01:15 schreef DaMayan het volgende:
Wel een leuke afro trouwens haha
Krijg nou wat, geen nachtelijk entertainment met reclames voor "de vergulde hand" scheerzepen tussendoorquote:Op maandag 10 januari 2005 01:16 schreef Guard het volgende:
Helaas geen SuperBowl op een "open kanaal" tot nog toe in Nederland.
quote:Op maandag 10 januari 2005 10:25 schreef Delmar78 het volgende:
6.D-Bazz en jde_kok: 5 punten (precies dezelfde voorspellingen gedaan, hmmm).
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:47 schreef jde_kok het volgende:
Weet iemand of volgend jaar de gameradio nog steeds alleen via fieldpass te beluisteren is? Ik heb namelijk geen creditcard dus kan geen FP bestellen op nfl.com. Dit jaar heb ik 1 wedstrijd van de Bucs live kunnen beluisteren.
Hoe werkt dat Pontel trouwens? Betrouwbaar of niet.
Wild card voorspellingen
08-01-05
St. Louis Rams @ Seattle Seahawks 21-31
NY Jets @ San Diego Chargers 17-28
09-01-05
Denver Broncos @ Indianapolis Colts 14-34
Minnesota Vikings @ Green Bay Packers 17-21
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:40 schreef D-BaZz het volgende:
Mijn Wildcard voorspellingen:
08-01-05
St. Louis Rams @ Seattle Seahawks 20-21
NY Jets @ San Diego Chargers 28-35
09-01-05
Denver Broncos @ Indianapolis Colts 21-17
Minnesota Vikings @ Green Bay Packers 17-28
Wat was nog eens de link en welke media player gebruik jij?quote:Op maandag 10 januari 2005 11:08 schreef DaMayan het volgende:
is ook video!
qualiteit is niet heel erg goed alleen.
Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom de NFL deze cashcow zou laten vallen, dus wil je zeker zijn van NFL coverage zonder een schotel aan je huis, dan zal het wel een must zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:45 schreef jde_kok het volgende:
Weet iemand of fieldpass volgend jaar weer verplichte kost is?
heb mijn bericht even opnieuw gedaan daar ik het orginele niet meer kan editen,quote:Op maandag 10 januari 2005 23:21 schreef nflewoodenshoe het volgende:
divisional playoffs
15-01-05 ny jets @ pittsburgh=steelers 21-27
st. louis @ atlanta=rams 27-24
16-01-05 minnesota @ philadelphia=eagles 24-35
indianapolis @ new england=colts 21-20
streams moet je gewoon kunnen zien met winamp 5.06, geen plug-in nodig.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 09:30 schreef Delmar78 het volgende:
@DaMayan of wie maar wil antwoorden: welke plug-in heb ik nodig voor Winamp om de streams te kunnen zien?
quote:Op zondag 16 januari 2005 02:03 schreef Plastic_Power het volgende:
Ja, ik weet het niet. Ik vermoed dat de rest een leven heeft...
was er vroeg bij vandaag en zag op een stream een show van FSN, met de tien beste NFL plays ooit, kan deze ook wel bij...quote:Op zondag 16 januari 2005 20:05 schreef Delmar78 het volgende:
De beste TD ooit! Ik heb nog nooit zoiets gezien. 21-7 voor de Eagles
Het was ook zijn eerste play-off game, is toch anders dan een regular season game. Zeker met zijn record moet de druk dan enorm groot zijn.quote:Op zondag 16 januari 2005 21:32 schreef Delmar78 het volgende:
De Steelers hebben gisteren nog veel geluk gehad. Big Ben zag er niet zo goed uit. Beetje shaky, zelfs. Waarschijnlijk zal hij wat meer in de wedstrijd zitten volgende week. Ze hebben het geluk dat ze weer thuis mogen spelen volgende week.
Go Eagles!
ik vind die strijd tussen Bud light en Miller light wel leuk, follow ups maken op elkaars reclamequote:Die Miller Lite-reclame is overigens een briljant!
"I can't taste my beer"
Dillon te langzaam? Hmmm, voor een powerplay back vind ik hem behoorlijk snel en vooral ook erg wendbaar. Hij heeft een goede versnelling en kan ook nog eens een goede stiff arm uitdelen. Kevin Faulk had het in de vorige wedstrijd tegen de steelers wel moeilijk. Uberhaupt hadden de Pats toen helemaal geen running game, want slechts 5 yards in totaal. Als 3rd down RB is Faulk wel goed trouwens, maar niets als de primary running back. Maar Dillon is een van de meest belangrijke schakels voor de Patriots qua offense, omdat hij de 2 dimensionaal maakt. Bovendien is Dillon erg gretig en gretige spelers spelen hard!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 07:51 schreef DaMayan het volgende:
Alle hoop is op Dillon gerust maar die is denk ik te langzaam om echt pijn te doen. Misschien dat Kevin Faulk wel een paar leuke runs weer heeft.
Zelfde met Eagles die moeten nu ook opeens tegen een goede verdediging...
Zeker doen, via lokitorrent heb ik alle Patriots en Brownswedstrijden van dit (regular) seizoen gezien, en nog wat games van de Bucs, Bills en Dolphins. Op lokitorrent kun je ook alle playoff games downloaden. De wedstrijden zijn per stuk ongeveer 1,5 gig groot, downloaden gaat snel (afhankelijk van je eigen internetverbinding natuurlijk), ik had vanmiddag alle 4 wedstrijden van het afgelopen weekend binnen. Nu heb ik het merendeel van die games al via de bekende streams gezien, maar dat is toch mindere kwaliteit. Via de downloads kun je ook nog eens terugspoelen, was en is voor mij erg handig bij het steeds meer en beter begrijpen van AF.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:36 schreef ScienceFriction het volgende:
Stefan Lefors... Daar zijn natuurlijk leuke bijnamen voor te verzinnen... "Le Force"... of "LeForcing victory".
Ik zal toch eens dat lokitorrent een nader moeten inspecteren. Ik zit nu altijd maar wat te downloaden op shareazaa, maar als ik het goed begrijp kun je daar ook lokitorrentfiles mee downloaden o.i.d... Ben nog steeds bezig met het downloaden van de vorige superbowl (iets van 3 gigabyte of zo)
Yeah baby!!! Go Steelersquote:Op donderdag 20 januari 2005 09:46 schreef jde_kok het volgende:
conference championship
atlanta @ philadelphia 25-21 (Eagles hebben iets met het verliezen van deze games)
new england @ pittsburgh 21-28
Ik heb nergens gezegd dat Vick beter zou kunnen passen dan Brady, ik heb gezegd: bijna net zo goed.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:53 schreef ScienceFriction het volgende:
@DJ Mark: "Michael Vick" en "passend beter" passen natuurlijk niet in een zin. Vick moet nog een hoop sleutelen aan zijn passing game voordat hij een elite passer wordt (in de termen van een pocket passer). Zijn snelheid is wel een zeer sterk wapen, maar Atlanta probeert hem teveel een passer te maken. Ik zou zeggen, stel een geheel andere gameplan op en andere schemes die zijn snelheid uitbuiten. Vick is gewoon niet een goede passer.
Een goede QB is niet alleen een aantal leuke statistieken natuurlijk. Het is ook clock management en het leiden van de offense wat iemand een goede QB maakt. Uiteindelijk moet een goede QB ook in uiterst belangrijke wedstrijden laten zien dat hij goed is. De feiten liegen er bij Brady niet om
Een goede QB is een intelligente en effectieve QB.
Waarom vind je Vick trouwens beter? Ook dit seizoen? McNair... tsja, beetje lastig vergelijken nu met zijn seizoen (jammer overigens voor de Titans)
Ik weet niet of de liberty bowl er al op staat.quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:34 schreef Delmar78 het volgende:
@Guard: ik kan de MPC en Liberty bowls niet vinden op lokitorrent als ik zoek naar "bowl", "college" of "football". Wel kan ik de rose bowl vinden, wat ook niet bepaald slecht is.
Hoe heb jij gezocht op lokitorrent? Ik heb verder nog niet gevonden hoe je kunt browsen op die site. Misschien is dat ook wel niet mogelijk.
Een matige offensive line is voor elke QB een slecht teken. Iemand als Vick heeft de mogelijkheid om met een goede scramble een paar leuke yards terreinwinst te boeken, maar ook met een matige offensive line heeft Vick last van veel pressure. Bovendien is de running pass van Vick erg slecht omdat zijn scherpte van de passes nog niet bijzonder is. Trouwens met een matige offensive line wordt je rushing game ook moeilijker omdat je minder ruimte/tijd hebt om yards te winnen.quote:Op donderdag 20 januari 2005 11:44 schreef DjMark het volgende:
Persoonlijk vind ik Brady gewoon te eenzijdig. Hij kan alleen erg goed passen, en met een matige offensive line is hij gewoon niet goed. Omdat ik hem niet wendbaar en snel genoeg vind om uit de pocket te lopen. Maar ja,dat is allemaal mijn mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |