abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21266433
De eerste pre-season wedstrijden zijn al gespeeld en op 9 september gaat het officiele season weer start, op weg naar

op 6 feb 2005 in Jacksonville Florida.
-----------------------------------------
Preseason begon met de hall of fame game:
Denver - Washington 17 - 20

Preseason week1
Chicago - St Louis 13 - 10
Atlanta - Baltimore 0 -24

Overige pre season week 1 games:
Vrijdag 13 aug:
Philadelphia - New England
New York (j) - New Orleans
Kansas City - New York (g)

Zaterdag 14 aug:
Cincinnati - Tampa Bay
Pittsburgh - Detroit
Jacksonville - Miami
Cleveland - Tennessee
Carolina - Washington
Arizona - Minesota
Oakland - San Francisco
Dallas - Houston
Indianapolis - San Diego

Zondag 15 aug:
Denver - Buffalo

Maandag 16 aug:
Seattle - Greenbay
-------------------------------------------
Wie zijn je favorieten voor 6 feb?
Wie zijn de outsiders?
Op welke spelers moeten we gaan letten?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 23:08:49 #2
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_21272539
ik heb wel zin in het NFL season alsook het College Football gebeuren
vraag blijft natuurlijk of we bewegende beelden krijgen te zien hier in Ollanda of zijn we weer aangewzen op dvd's van pontel

het opmerkelijkste nieuws blijft natuurlijk de retirement van Dolphins RB Ricky Williams die het roken van een joint belangrijker vind dan het maken van een TD

die k.t patriots zijn natuurlijk weer de grote favoriet voor een trip naar de SB
de rest is allemaal ousider

wat gaat Kurt Warner klaarmaken als QB bij de Giants of verkiest Kurt weer de bijbel boven het playbook

zal RB Willis McGahee na een jaar eruit te hebben gelegen met een rotte knie nog net zo snel en doeltreffend zijn voor Buffalo Bills als toen die voor de Miami Hurricane uitkwam

en dan mijn favoriete team,de SF 49'ers,zullen er dit jaar volgens de polls weinig van terecht brengen,wat wil je ook als de halve offence vertrokken is ,zogezegd wordt dit een growing year voor de Niners
don't call to the bullpen
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 23:12:52 #3
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_21272641
Geen vooruitzichten op wedstrijden op de Nederlandse TV, zoals destijds op Fox?
In een leeg hoofd is plaats voor veel kennis!
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 23:47:59 #4
6146 SpankSpankeronie
pi_21273656
zeker geen FOX taferelen
RTL5 had vorig jaar de 'rechten' maar die flikkeren op dit moment alle sporten eruit dus dat beloofd ook niet veel goeds
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 23:50:02 #5
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_21273732
Toch treurig dat je een stuk of 30 kanalen hebt met soms 5 keer dezelfde voetbal wedsrrijd en geen enkele 'bijzondere' sport.
pi_21273838
Ik denk niet dat er heel veel van Warner verwacht hoeft te worden. Hij zal meer een mentor worden van Eli Manning lijkt me, alleen als Eli de druk niet aan kan zullen we #13 weer wat vaker op het veld zien.
pi_21273897
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 23:50 schreef okkidude het volgende:
Toch treurig dat je een stuk of 30 kanalen hebt met soms 5 keer dezelfde voetbal wedsrrijd en geen enkele 'bijzondere' sport.
Treurig inderdaad maar ik denk dat het ook niet goedkoop zal zijn om NFL uit te zenden, en echt veel aan reclame inkomsten valt er ook niet mee te halen.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 23:58:04 #8
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_21273968
Das waar, maar je zou ook kunnen denken aan een soort 'liefde werk oude papier' vanuit de NHL om de sport in Europa voet aan de grond te laten krijgen.
pi_21274228
Bengals vs Buccaneers postponed due to hurricane Charley
pi_21280065
Chiefs - Giants 24 - 34
Geweldige aanval hebben de Chiefs weer, scoren uit 4 van 5 posessions en meer dan 300 yards winst in de eerste helft. In de tweede helft mag de "tweede garnituur" het proberen en die zijn wat minder impressive. Als er niet teveel blessures in de 1e aanvalslinie onstaan, zullen de Chiefs weer ver komen.

Eagles - Patriots 6 - 24
Patriots gaan gewoon door waar ze vorig seizoen mee ophielden: winnen.
Eagles teleurstellend, moeten veel beter kunnen en zeker McNabb (6/11 for 32)

Jets - Saints 13 - 23
O'Sullivan (10/13 for 141) krijgt een kans en grijpt deze met beide handen aan.
Vraag is echter of deze voormalige Galaxy QB speeltijd zal krijgen als Brooks weer fit is.
Saint zullen dit jaar samen met de Panthers en de Bucs een felle strijd gaan voeren om de eerste plek in de NFC South te veroveren.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 02:39:08 #11
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_21439344
*Zich meldt als Vikingsfan

De verwachtingen zien hier in Minnesota hoog gespannen. De defense is aardig verbeterd en de vorig jaar al fenomenale offense is alleen nog maar beter geworden. Zag net Culpepper een 67 yard touchdown pass op Moss geven tegen de Falcons
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_21441588
Panthers gewonnen tegen de Giants, die er nog niet helemaal uit zijn wie starting QB gaat worden, Warner of Manning. Delhomme haalt mooie cijfers uit deze game 11/13 voor 144 yards 1 td pass en zelf 1 TD binnen gelopen.
Bucs teleurstellend tegen de Jags.
Eagles gaan weer goed na een slechte start vorige week (das lekker een wedstrijd beginnen, TD scoren met de eerste play). Eagles voor mij absoluut kandidaat voor NFC-championship.
Vikings goed gestart tegen de Falcons, maar de alternates van de Falcons heben hun kans gegrepen om in de tweede helft hun coach wat te laten zien.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:20:35 #13
30919 mitt
Michael Corleone
pi_21505413
Oke, ik ga dit jaar de Titans supporteren
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_21646311
Go Ravens.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:35:12 #15
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_21647284
Vikings vrijdag van de 49ers gewonnen, ondanks wat kickerproblemen. Er was zelfs weer sprake van dat good old Gary Anderson van stal gehaald zou worden. Dat lijkt nu echter onwaarschijnlijk... Ben benieuwd hoe we dit jaar gaan "choken".
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  donderdag 2 september 2004 @ 15:02:21 #16
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_21706503
'Sup all.
De nieuwe source voor bewegende beelden is toch wel bittorrent. Voor de zomer kon je al de Stanley Cup zien (NHL) en nu heb ik ook al een NFL pre-season game gezien: Miami - Bucs (10-17)

Miami zag er trouwens goed uit moet ik zeggen, ze hebben ook een aardige defense op poten.

Bucs zijn wat veranderingen ondergaan. Keyshawn "deactivated", Sapp & Lynch ook niet meer erbij! WR Mc Cardell, Lee en Jurevicius geblesseerd of om andere redenen (contract probs bij Mc Cardell) nog niet erbij. Maar ze hebben wel een rete goede first round draft pick WR erbij: Micheal Clayton en veteraan Tim Brown is er ook nog bij.
FB Alstott is gelukkig weer terug van zn lange herstel!
Maar de zwaarte punt van de Bucs ligt niet langer alleen bij hun extreem goede defense maar ze hebben nu vooral door John Gruden ook een hele goede offense! Alleen de O-line is nog steeds een van de slechtste...

[ Bericht 2% gewijzigd door DaMayan op 02-09-2004 16:25:05 ]
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_21714775
hmm bittorrent, is wel een goed idee.. tips voor bt-sites?

Preseason gaat goed voor de Panthers, enige team dat alle pre games nog gewonnen heeft, maar ja het blijven de wedstrijden vooraf.....

[ Bericht 5% gewijzigd door Guard op 02-09-2004 22:08:09 ]
  vrijdag 3 september 2004 @ 01:20:11 #18
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_21719639
Tja welke sites moeten we nog zien gedurende het seizoen maar ik denk dat de playoffs iig wel te vinden zullen zijn. Bij ons aller bekende ontploffende ster punt org heb ik dolphins-bucs gezien maar verder moeten we het nog maar zien.
  vrijdag 3 september 2004 @ 01:38:28 #19
6146 SpankSpankeronie
pi_21719901
ik heb net ff bij ESPN voor $99 een heel seizoen live college-footbal online aangekocht
wordt toch tijd dat de NFL dat ook gaat invoeren
  vrijdag 3 september 2004 @ 14:33:13 #20
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_21727506
Je moet bij NFL.com $29 betalen om alleen een radio link te krijgen. En achteraf kan je dan soms nog de punten zien in een nasty klein videoschermpje...
Schiet gewoon niet op met de NFL...
pi_21754344
Preseason voorbij
op naar week 1:

Indianapolis @ New England
Arizona @ St Louis
Cincinatti @ NY Jets
Jacksonville @ Buffalo
San Diego @ Houston
Tampa Bay @ Washington
Atlanta @ San Francisco
NY Giants @ Philadelphia
Baltimore @ Cleveland
Detroit @ Chicago
Oakland @ Pittsburgh
Seattle @ New Orleans
Tennesse @ Miami
Dallas @ Minnesota
Kansas City @ Denver
Green Bay @ Carolina
  zondag 5 september 2004 @ 02:34:42 #22
6146 SpankSpankeronie
pi_21759246
Indianapolis @ New England
das wel een leuke matchup om mee te beginnen
zit er zelf ook weer helemaal in na 3 collegegames
de fumbles en de touchdowns vlogen me om de oren
  zondag 5 september 2004 @ 22:06:33 #23
5089 thurminator
loves Troela!!!
  dinsdag 7 september 2004 @ 15:19:04 #24
79634 Delmar78
Amersfoort Untouchable
pi_21804359
Ik ga er goed voor zitten, maar verwacht behalve de Seahawks geen grote verrassingen dit seizoen. Patriots, Colts en Chiefs zullen sterk zijn, maar dat wisten we al. Baltimore heeft een nog betere defense dit seizoen (Deion!!!), maar zal offensief niet veel paraat kunnen maken, ook al hebben ze Jamal Lewis in huis.
De "Field Pass" van nfl.com is niet echt slecht. Ze hebben inderdaad geen complete wedstrijden, maar wel alle hoogtepunten en ook heel veel nieuws en na/voorbeschouwingen. Het is het geld echt wel waard. Bedankt voor de torrent-tip, de file komt nu binnengevlogen.

Persoonlijk vind ik college football steeds interessanter worden. Het is een stuk frisser dan het soms toch wel behoudende prof football. Tipje is om eens op pontel.com te kijken. Daar heb ik me nu geabonneerd op DVD's van het college football seizoen (ze hebben ook NFL). Je kunt ook klassieke wedstrijden kopen. Zo heb ik nu een geweldige wedstrijd tussen Tennessee en Auburn uit 1997 gekocht waar (check this) Peyton Manning, Jamal Lewis, Peerless Price, Leonard Little en Takeo Spikes meedoen. Grappig is dat de vader van Peyton Manning even wordt geinterviewd en die heeft het dan al over Eli Manning die een groot talent is op highschool!
The heat of the meat equals the angle of the dangle if the mass of the ass remains constant.
  donderdag 9 september 2004 @ 21:06:37 #25
30919 mitt
Michael Corleone
pi_21846529
Week 1 begint vannacht neem ik aan?

Titans
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')