Bedankt heren voor de commentaren over de puntentelling. Na een ferme recount van de hanging, dimpled, pregnant en andere "chads" in Palm Beach County blijkt dat Guard zich met geslijm bij de spelleider
![]()
naar de top van de ranglijst heeft gewerkt en nu met 13 punten bovenaan staat. Inderdaad bleken jde_kok en D-Bazz niet dezelfde voorspellingen te hebben gedaan en had ik terreros85 een puntje in mindering gebracht vanwege zijn matige avatar
Geluk heeft de jury mij op al deze gebreken gewezen en heb ik besloten de overwinning van deze wildcard-ronde toch te laten laten gaan naar Viktor "Guard" Janoekovitsj.
@Guard: kijk uit met de kip als je binnenkort gaat uiteten met het hoofd van de geheime dienst, je gezicht zal de dag erna anders uitzien als je je gaat scheren...
Goed, de herziene uitslag is:
1.Viktor "Guard" Janoekovitsj, 13 punten
2.Viktor "DaMayan" Joesjenko en John "DjMark" Kerry: 12 punten
3.John "truSteh" Edwards: 11 punten
4.Howard "nflewoodenshoe" Dean: 10 punten
5.Leen "terreros85" Uit Urk en Delmar "Delmar78" 78: 8 punten
6.Al "jde_kok" Gore en Ralph "D-Bazz" Nader: 5 punten
ps.de verkeerde winnaar hebben na OT levert ook nog een puntje op.
Ik gun het Minnesota en Philadelphia wel om de Superbowl te winnen. De Jets en de Steelers mogen ook wel, maar niet zo heel graag. Zolang als de Colts, Rams of de Patriots hem maar niet winnen.
The heat of the meat equals the angle of the dangle if the mass of the ass remains constant.