abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 december 2004 @ 09:13:27 #1
79634 Delmar78
Amersfoort Untouchable
pi_23930879
Volgens mij was het weer tijd voor een nieuwe topic

deel 1: [NFL] American Football season 2004 - 2005
deel 2: [NFL] American Football season 2004 - 2005 #2
deel 3: [NFL] American Football season 2004 - 2005 #3

Ik weet nog steeds niet hoe ik hyperlinks een andere naam moet geven... Uitleg, iemand?
The heat of the meat equals the angle of the dangle if the mass of the ass remains constant.
pi_23930943
format=
[Urltag=Http://www.hierjedomein.nl/]hier de naam van de hyperlink[/urtagl], alleen ipv urltag url invullen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_23939419
Overigens, Charlie Weiss, de offensive coordinator, van de Patriots gaat naar Notre Dame... gaat het een beetje beide doen zeg maar

Nu maar hopen dat ze een waardig opvolger voor hem hebben.
  maandag 13 december 2004 @ 15:41:53 #5
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_23943182
Schaamteloze tvp
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_23949069
De vikings verliezen wel spectaculair, met een intercepted reverse pass van Moss (into double coverage)...
Mike Tice heeft, niet bepaald subtiel, laten doorschemeren dat hij weg wil na 31 jan ( naar Michigan?).
Gaat het dan toch weer niet gebeuren voor de Vikings?
  maandag 13 december 2004 @ 20:08:01 #7
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_23949423
quote:
Op maandag 13 december 2004 19:55 schreef Guard het volgende:
De vikings verliezen wel spectaculair, met een intercepted reverse pass van Moss (into double coverage)...
Mike Tice heeft, niet bepaald subtiel, laten doorschemeren dat hij weg wil na 31 jan ( naar Michigan?).
Gaat het dan toch weer niet gebeuren voor de Vikings?
Opgeruimd staat netjes die Mike Tice. Aardige vent hoor, maar niet bepaald een tactisch genie... Heb je overigens een bron voor dit verhaal? In de lokale media heb ik hier nog niets over gehoord en ik zou er graag iets meer over lezen.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_23952019
http://seattlepi.nwsource.com/football/203340_tice11.html

Vooral dit:
quote:
"Certainly, (Washington) would be one of those," Tice said in Thursday's Post-Intelligencer. "I feel I gave you enough ammo right there to read between the lines, as they say. Who wouldn't want to come home?

"Wouldn't it be a lifelong dream to be able to work in the city where my two children were born? But I have a job here, and I'm under contract until Jan. 31, and I want to finish the job I started here."
Washington zal niet meer gaan, zojuist Willingham aangesteld.
Mijn fout dus, dat hij naar Mich gaan, het ging dus om Washington (niet vreemd natuurlijk aangezien hij deze vragen in Seattle, Washington gesteld kreeg ), maar feit blijft dat hij hier duidelijk zegt dat zijn contract tot 31 jan loopt. Het is ook geen geheim dat hij niet bepaald gelukkig met het feit dat hij de slechts betaalde head coach is.
pi_23952559
Weer een schaamteloze Brady-verering: Brady heeft na de overwinning op CIN nu precies 80% van zijn NFL starts gewonnen met een record van 52 - 13.
  dinsdag 14 december 2004 @ 13:15:08 #10
79634 Delmar78
Amersfoort Untouchable
pi_23965441
@ScienceFriction: nu hebben we wel genoeg over Brady gehoord. Wil je in het vervolg ook geen foto's meer van Brady op dit forum zetten? Ik ga namelijk dienst weigeren als ik er nog eentje vind...

Week 14 is gewonnen door 3 mensen:
1.Plastic_Power, terreros85, nflewoodenshoe met 11 punten, 81%
2.D-Bazz, Almighty, rblommers, jde_kok met 9 punten, 75% (hadden MNF goed)
3.Guard, ScienceFriction, Delmar78 met 9 punten, 75% (hadden MNF niet goed)
4.truSteh met 7 punten, 69% (MNF goed)
5.DjMark met 7 punten, 69% (MNF fout)
6.DaMayan met 3 punten, 56%

Overall:
1.jde_kok: 73,85
2.Plastic_Power: 65,47
3.Almighty: 65,44
4.terreros85: 64,5
5.Delmar78: 64,09
6.nflewoodenshoe: 64,01
7.ScienceFriction: 63,18
8.rblommers: 62,8 (al 1x weekwinnaar geweest)
9.Guard: 62,8
10.DaMayan: 62,38
11.D-Bazz: 60,73
12.DjMark: 60,35
buiten mededinging: truSteh met 67,03

En dan week15. Dit wordt er weer eentje met grote verschillen omdat ik al zo 10 of 11 wedstrijden tel die alle kanten kunnen uitgaan.
Pittsburgh at N.Y. Giants
Washington at San Francisco
Carolina at Atlanta
Buffalo at Cincinnati
Dallas at Philadelphia
Denver at Kansas City
Houston at Chicago
Minnesota at Detroit
San Diego at Cleveland
Seattle at N.Y. Jets
New Orleans at Tampa Bay
St. Louis at Arizona
Jacksonville at Green Bay
Tennessee at Oakland
Baltimore at Indianapolis
New England at Miami

Let op: Deadline is deze keer op zaterdag 18 dec om 19.00u. De eerste 3 wedstrijden worden namelijk op zaterdag gespeeld.
Volgende week is de deadline zelfs al op vrijdag om 20.00u.
The heat of the meat equals the angle of the dangle if the mass of the ass remains constant.
pi_23965690
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 13:15 schreef Delmar78 het volgende:
@ScienceFriction: nu hebben we wel genoeg over Brady gehoord. Wil je in het vervolg ook geen foto's meer van Brady op dit forum zetten? Ik ga namelijk dienst weigeren als ik er nog eentje vind...
Ik heb volgens mij nog maar 1 foto van Brady geplaatst en wel 3 van Manning

Ik wil wel een foto van Chris Chandler plaatsen... 6 INT is óók knap

Mag ik ook geen Brady in m'n icon?
pi_23966379
Veel hoge percentages deze week. Ook weinig upsets dus was wel te verwachten.

Nogmaals een huishoudelijke mededeling: op zaterdag vinden er drie wedstrijden plaats, waarvan de eerste om 1.30 pm ET, dus half acht hier. Voorspelling dus voor dit tijdstip posten aub.

Had trouwens een geweldige week in Fantasy: mijn direct tegenstander met meer 60 punten verschil verslagen, en op de rest van de league een voorsprong van minimaal 30 punten .
McGahee en defense van de Bills waren weer op dreef
pi_23966616
Pittsburgh at N.Y. Giants = PIT
Washington at San Francisco = WAS
Carolina at Atlanta = ATL
Buffalo at Cincinnati = CIN
Dallas at Philadelphia = PHI
Denver at Kansas City = DEN
Houston at Chicago = HOU
Minnesota at Detroit = MIN
San Diego at Cleveland = SD
Seattle at N.Y. Jets = NYJ
New Orleans at Tampa Bay = TB
St. Louis at Arizona = STL
Jacksonville at Green Bay = JAX
Tennessee at Oakland = TEN
Baltimore at Indianapolis = IND
New England at Miami = NE
pi_23966713
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 13:25 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Ik wil wel een foto van Chris Chandler plaatsen... 6 INT is óók knap
Dat vond de defense van Carolina dus ook: 6 INT en 1 fumble recovery = 7 turnovers
pi_23966948
Bills gaan de laatste tijd ook erg goed. Vooral hun defense is erg effectief (helemaal tegen de Browns op zondag)

De percentages zijn inderdaad hoog. Aan de ene kant wel logisch, want aan het begin van het seizoen heb je vaak geen idee hoe elk team er voor staat. Wie had vorig jaar de Patriots en de Panthers in de SB verwacht? Wie had toen gedacht dat de Bucs en Raiders zo'n slecht seizoen zouden hebben?

Des te verder je in het seizoen komt des te "beter" je de uitslagen kunt voorspellen omdat de verhoudingen tussen de teams duidelijker is (ik zie mezelf, overigens, nu ik dit heb gezegd zo een ontzettend slechte voorspelling voor volgende week maken, lol).

Ik vraag me overigens af met wat voor records de Play-offs van de NFC gevuld zal worden.
pi_23967639

NFL meets WWE?

Dude... hoeveel yards hebben we nu? DAMN... My head hurts...

IN... YOUR... FACE...
pi_23971327
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:20 schreef ScienceFriction het volgende:
Bills gaan de laatste tijd ook erg goed. Vooral hun defense is erg effectief (helemaal tegen de Browns op zondag)

De percentages zijn inderdaad hoog. Aan de ene kant wel logisch, want aan het begin van het seizoen heb je vaak geen idee hoe elk team er voor staat. Wie had vorig jaar de Patriots en de Panthers in de SB verwacht? Wie had toen gedacht dat de Bucs en Raiders zo'n slecht seizoen zouden hebben?

Des te verder je in het seizoen komt des te "beter" je de uitslagen kunt voorspellen omdat de verhoudingen tussen de teams duidelijker is (ik zie mezelf, overigens, nu ik dit heb gezegd zo een ontzettend slechte voorspelling voor volgende week maken, lol).

Ik vraag me overigens af met wat voor records de Play-offs van de NFC gevuld zal worden.
Ik denk dat we nu weer in een periode van het seizoen terechtkomen waar de verhouden, zoals die gemaakt zijn eerder dit seizoen, weer compleet kunnen veranderen. Sommige teams zijn al in de playoffs en kunnen eigenllijk alleen nog maar theoretisch homefield advantage halen.
Andere teams hebben nauwelijks of geen play off hopes meer en zullen dus wat dingen gaan proberen (auditioning voor het komende seizoen).
En dan zijn er de temas die je een paar weken terug al had afgeschreven en nu plots volop in de jacht zijn voor een play-off berth.
Duidelijk verschil in motivatie, dus kunnen we wellicht nog wat verwachten.....
Persoonlijk denk ik niet dat er een losing team in de play-offs zal komen, maar een 8-8 team ja dat zou zomaar kunnen
pi_23972095
Hehe als ik deze week meedoe kom ik in de rankings toch? 3 weken moest ik meedoen, dit word dan de derde week 67,03%, best wel netjes vind ik zelf

Carolina at Atlanta
Buffalo at Cincinnati
Dallas at Philadelphia
Denver at Kansas City
Houston at Chicago
Minnesota at Detroit
San Diego at Cleveland
Seattle at N.Y. Jets
New Orleans at Tampa Bay
St. Louis at Arizona
Tennessee at Oakland
New England at Miami

[ Bericht 1% gewijzigd door truSteh op 14-12-2004 18:33:24 ]
pi_23972274
uhm Trusteh, je hebt Houston en Chicago als winnaars , verwacht je een tie
pi_23972290
oeps foutje ff fixen
pi_23975088
Carolina at Atlanta
Buffalo at Cincinnati
Dallas at Philadelphia
Denver at Kansas City
Houston at Chicago
Minnesota at Detroit
San Diego at Cleveland
Seattle at N.Y. Jets
New Orleans at Tampa Bay
St. Louis at Arizona
Tennessee at Oakland
New England at Miami
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  dinsdag 14 december 2004 @ 22:36:23 #22
105522 nflewoodenshoe
fan with TRIPLE A
pi_23977580
week 15
pittsburgh @ n.y. giants=PIT
washington @ san francisco=SF
carolina @ atlanta=ATL
buffalo @ cincinnatti=BUF
dallas @ philadelphia=PHI
denver @ kansas city=DEN
houston @ chicago=CHI
minnesota @ detroit=MIN
san diego @ cleveland=SD
seattle @ n.y. jets=JETS
new orleans @ tampa bay=NO
st. louis @ arizona=STL
tennessee @ oakland=TEN
baltimore @ indianapolis=IND
new england @ miami=NE
TRIPLE A
[url=http://www.trenchcrew.com[/url]
pi_23978614
Het begint nu toch wel een trend te worden in the NFL: playing both sides of the ball.
Panthers gebruiken Peppers nu ook al twee weken af en toe als WR (voornamelijk in de Red Zone). De Rams zorgden zelfs voor double coverage op hem
pi_23979169
nieuwe posities... Wide backs and Corner receivers
  Trouwste user 2022 woensdag 15 december 2004 @ 00:03:38 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_23979816
Kennen jullie hem nog ?

Gekozen tot 6 beste sportman van de eeuw.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')