Opgeruimd staat netjes die Mike Tice. Aardige vent hoor, maar niet bepaald een tactisch genie... Heb je overigens een bron voor dit verhaal? In de lokale media heb ik hier nog niets over gehoord en ik zou er graag iets meer over lezen.quote:Op maandag 13 december 2004 19:55 schreef Guard het volgende:
De vikings verliezen wel spectaculair, met een intercepted reverse pass van Moss (into double coverage)...
Mike Tice heeft, niet bepaald subtiel, laten doorschemeren dat hij weg wil na 31 jan ( naar Michigan?).
Gaat het dan toch weer niet gebeuren voor de Vikings?
Washington zal niet meer gaan, zojuist Willingham aangesteld.quote:"Certainly, (Washington) would be one of those," Tice said in Thursday's Post-Intelligencer. "I feel I gave you enough ammo right there to read between the lines, as they say. Who wouldn't want to come home?
"Wouldn't it be a lifelong dream to be able to work in the city where my two children were born? But I have a job here, and I'm under contract until Jan. 31, and I want to finish the job I started here."
Ik heb volgens mij nog maar 1 foto van Brady geplaatst en wel 3 van Manningquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:15 schreef Delmar78 het volgende:
@ScienceFriction: nu hebben we wel genoeg over Brady gehoord. Wil je in het vervolg ook geen foto's meer van Brady op dit forum zetten? Ik ga namelijk dienst weigeren als ik er nog eentje vind...
Dat vond de defense van Carolina dus ook: 6 INT en 1 fumble recovery = 7 turnoversquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:25 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik wil wel een foto van Chris Chandler plaatsen... 6 INT is óók knap![]()
Ik denk dat we nu weer in een periode van het seizoen terechtkomen waar de verhouden, zoals die gemaakt zijn eerder dit seizoen, weer compleet kunnen veranderen. Sommige teams zijn al in de playoffs en kunnen eigenllijk alleen nog maar theoretisch homefield advantage halen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:20 schreef ScienceFriction het volgende:
Bills gaan de laatste tijd ook erg goed. Vooral hun defense is erg effectief (helemaal tegen de Browns op zondag)
De percentages zijn inderdaad hoog. Aan de ene kant wel logisch, want aan het begin van het seizoen heb je vaak geen idee hoe elk team er voor staat. Wie had vorig jaar de Patriots en de Panthers in de SB verwacht? Wie had toen gedacht dat de Bucs en Raiders zo'n slecht seizoen zouden hebben?
Des te verder je in het seizoen komt des te "beter" je de uitslagen kunt voorspellen omdat de verhoudingen tussen de teams duidelijker is (ik zie mezelf, overigens, nu ik dit heb gezegd zo een ontzettend slechte voorspelling voor volgende week maken, lol).
Ik vraag me overigens af met wat voor records de Play-offs van de NFC gevuld zal worden.
Of Seymour: defensive back & full endquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:36 schreef ScienceFriction het volgende:
nieuwe posities... Wide backs and Corner receivers
WTF? in 1 keer van plaats 4 naar plaats 10 overall?quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:15 schreef Delmar78 het volgende:
Week 14 is gewonnen door 3 mensen:
1.Plastic_Power, terreros85, nflewoodenshoe met 11 punten, 81%
2.D-Bazz, Almighty, rblommers, jde_kok met 9 punten, 75% (hadden MNF goed)
3.Guard, ScienceFriction, Delmar78 met 9 punten, 75% (hadden MNF niet goed)
4.truSteh met 7 punten, 69% (MNF goed)
5.DjMark met 7 punten, 69% (MNF fout)
6.DaMayan met 3 punten, 56%
Overall:
1.jde_kok: 73,85
2.Plastic_Power: 65,47
3.Almighty: 65,44
4.terreros85: 64,5
5.Delmar78: 64,09
6.nflewoodenshoe: 64,01
7.ScienceFriction: 63,18
8.rblommers: 62,8 (al 1x weekwinnaar geweest)
9.Guard: 62,8
10.DaMayan: 62,38
11.D-Bazz: 60,73
12.DjMark: 60,35
buiten mededinging: truSteh met 67,03
Bedankt, dat had ik gisteren al willen doorgeven, maar blijkbaar heb ik het nooit gepost.quote:@ nflewoodenshoe, ScienceFriction en Terreros85
Volgens mij zijn jullie Jacksonville - Green Bay vergeten in je lijst.
Is al gebeurd... enne... als je alle voorspellingen omgekeerd leest terwijl je "oni oni oni" roept dan krijg je een plaatje van een zekere QBquote:Op donderdag 16 december 2004 13:34 schreef Delmar78 het volgende:
[..]
Bedankt, dat had ik gisteren al willen doorgeven, maar blijkbaar heb ik het nooit gepost.
Als jullie het in de oorspronkelijke post ertussen willen zetten, doe het dan tussen de wedstrijden van St.Louis en Tennessee in.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |