Hier zijn ze al. Altijd lastig als het ene forum sluit, werkt toch aardig verwarrend.quote:moet delmar78 wel even zijn voorspellingen overhevelen naar dit topic
En anders Corey Dillon wel. Brady had afgelopen wedstrijd weinig passing yards. Wel de touchdowns overigens, maar de offense ging via Dillon. Is tot nu toe nog een goede aankoop geweest.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:11 schreef DaMayan het volgende:
Leuke matchups weer deze week.
Denk niet dat Seattle NE kan stoppen. Qua offence zie ik ze niet genoeg scoren tegen de pats D en Brady komt overal wel doorheen.
hehehequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:54 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik wacht nog even met voorspellen aangezien ik niet iets van 7 under par wil eindigen. Ik ga weer een andere manier van voorspellen gebruiken. Vorige week anticipeerde ik op doorbrekeing van 75% van de streaks.
Hmmm...
Ook een idee... alleen heb ik nog Madden NFL 2003quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:13 schreef DaMayan het volgende:
[..]
hehehe![]()
Gebruik anders Madden 2005 en laat de ai tegen elkaar spelen van elke matchup en kijken wie wint.
Veel plezier!!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:57 schreef Delmar78 het volgende:
Beste Forumgenoten, ik ga een weekje op vakantie naar London (NFL op Sky Sports...!) tot en met volgende week vrijdag. Dan pas krijgen jullie de uitslagen van week 6 te horen. Jullie mogen natuurlijk ook de voorspellingen voor week 7 al posten in de tussentijd.
Veel succes en Go Bills!
Goede vraag. Ik ben de afgelopen paar jaar (tussen 2000 en 2003) elk jaar wel 1 of 2 keer in de VS geweest, maar sinds 2001 wordt het toeristen elke keer weer lastiger gemaakt om er veel fun te hebben. Het nationalisme viert hoogtij (vooral bij footballwedstrijden en andere sportevenementen), aan de grens wordt iedereen als een terrorist behandelt en op de Amerikaanse tv krijg je alleen maar negatief nieuws (of lokale shit) te zien. Nee, dank je. Ik sla een jaartje over.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:38 schreef ScienceFriction het volgende:
Waarom ga je niet naar de VS? Als je dan toch op vakantie gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |