Kwa voorspellingen wel jaquote:Op maandag 20 december 2004 14:57 schreef ScienceFriction het volgende:
kutweek dit... echt een kutweek...
Dramatische week wat betreft voorspellingen, maar een goede week voor de Vikes. Vrijdag komen de Packers op bezoek en wordt de NFC North beslist.quote:
Dankzij de live streams hebben we nu ook wat meer te vertellen dan alleen naar stats luisterenquote:Op maandag 20 december 2004 15:51 schreef Guard het volgende:
Deeltje 4 in een week vol![]()
(verkapte TVP)
Pro's krijgen er voor betaald om "geen pijn te voelen". Bovendien hebben de wonderdokters wel genoeg pinstillers op voorraad...quote:Op maandag 20 december 2004 16:38 schreef Plastic_Power het volgende:
Gisteren zelf touch football gespeeld en nu heb ik een behoorlijke spierpijn, terwijl ik het normaal pas een dag later voel. Ben benieuwd of ik morgen mijn bed uitkom... Kun je nagaan hoe de pro's zich op maandag moeten voelen...
Als jullie mij toch niet haddenquote:Op maandag 20 december 2004 16:32 schreef ScienceFriction het volgende:
Dankzij de live streams hebben we nu ook wat meer te vertellen dan alleen naar stats luisteren.
Kan me hier alleen maar bij aansluiten, zit nu regelmatig op zondag NFL te kijken en dan plots bedenken dat het al half twee is,quote:
Ik vind het wel een okay stukje. Ik misschien sommige zinsconstructies iets aanpassen en misschien een aantal stats er in verwerken (misschien hoeveel YPC Tomlinson had of hoeveel op hoeveel Drew Brees gooide). Misschien ook al iets meer achtergrondinformatie (zoals je deed met "De Chargers bereiken voor het eerst sinds 1994 weer een plaats in de play-offs.") Dat is leuke informatie en leest lekker weg. Verder geef je eigenlijk alleen informatie over de Chargers (maar ik weet niet of dat bewust is).quote:Op maandag 20 december 2004 19:22 schreef Terreros85 het volgende:
ik schrijf sinds deze week voor een sportnieuwssite. Ik schrijf elke maandag ook een artikeltje over de NFL. Ik ben benieuwd wat de 'kenners' ervan vinden: http://www.sportnews.nl/catagorie.php?item=652
Touch football is een iets minder ruigere vorm van football waarin tackles en hits verboden zijn. De enige manier om een baldrager te "stoppen" is hem met 2 handen aan te raken, waarna van die plaats de volgende down begint. Ik heb het nog niet zo vaak gedaan, maar het is echt lachen. En ik krijg ook steeds meer respect voor cornerbacks: pass coverage is echt een vak apart.quote:Op maandag 20 december 2004 16:56 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Pro's krijgen er voor betaald om "geen pijn te voelen". Bovendien hebben de wonderdokters wel genoeg pinstillers op voorraad...
ps, wat is "touch football"?
Vind je het erg als ik je even niet snap?quote:Op maandag 20 december 2004 20:24 schreef truSteh het volgende:
Password veranderd soms volgens mij, als het niet werkt (username & password combinatie) moet je gewoon even naar #goon @ irc.efnet.us (of .com kan ook d8 ik) en daar staat de nieuwe combinatie dan...
Klinkt als een goede vorm van AF voor mij... Ik bedoel, ik ben geen 230 pound monster, dus het heeft geen zin als ik een CB ben en echt voor de tackle moet gaan... ik zou gewoon meegesleurd wordenquote:Op maandag 20 december 2004 20:29 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Touch football is een iets minder ruigere vorm van football waarin tackles en hits verboden zijn. De enige manier om een baldrager te "stoppen" is hem met 2 handen aan te raken, waarna van die plaats de volgende down begint. Ik heb het nog niet zo vaak gedaan, maar het is echt lachen. En ik krijg ook steeds meer respect voor cornerbacks: pass coverage is echt een vak apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |