abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 december 2004 @ 14:23:15 #1
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_24101639
Woops vorige volgemaakt.

Deel1: [NFL] American Football season 2004 - 2005
Deel2: [NFL] American Football season 2004 - 2005 #2
Deel3: [NFL] American Football season 2004 - 2005 #3
Deel4: [NFL] American Football season 2004 - 2005 #4

--
Laaste bericht uit 4:
Tampa, tja weeeer een fumble van Pittman. Hij is onwijs goed bezig dit jaar maar weer een game losing fumble, volgens mij zn 3de ofzo al. (game losing omdat ie dus in de laatste 3 minuten was en bijna in field goal range voor de win).
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_24101726
Titans weer erg leuk gespeeld. Maar wel weer verloren
pi_24102371
Seahawks nog play-off kansen??? Staan nog wel 1in NFC West.
pi_24103175
Deeltje 4 in een week vol
(verkapte TVP )
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_24103228
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:57 schreef ScienceFriction het volgende:
kutweek dit... echt een kutweek...
Kwa voorspellingen wel ja
  maandag 20 december 2004 @ 16:15:19 #7
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_24103499
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:55 schreef truSteh het volgende:

[..]
Kwa voorspellingen wel ja
Dramatische week wat betreft voorspellingen, maar een goede week voor de Vikes. Vrijdag komen de Packers op bezoek en wordt de NFC North beslist.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_24103695
Het voorspellen ging redelijk tot de late-afternoon games, toen ging het mis
pi_24103742
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:51 schreef Guard het volgende:
Deeltje 4 in een week vol
(verkapte TVP )
Dankzij de live streams hebben we nu ook wat meer te vertellen dan alleen naar stats luisteren .

Als je alleen stats bekijkt zie je bijvoorbeeld een completion... maar je weet niet precies waarom die incompletion plaatsvond (en of de quarterback de ball snel weg smeet om een sack te voorkomen). Zoals in het vorige deel al is gezegd: stats zeggen niet alles.
  maandag 20 december 2004 @ 16:38:11 #10
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_24103800
Gisteren zelf touch football gespeeld en nu heb ik een behoorlijke spierpijn, terwijl ik het normaal pas een dag later voel. Ben benieuwd of ik morgen mijn bed uitkom... Kun je nagaan hoe de pro's zich op maandag moeten voelen...
pi_24104081
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:38 schreef Plastic_Power het volgende:
Gisteren zelf touch football gespeeld en nu heb ik een behoorlijke spierpijn, terwijl ik het normaal pas een dag later voel. Ben benieuwd of ik morgen mijn bed uitkom... Kun je nagaan hoe de pro's zich op maandag moeten voelen...
Pro's krijgen er voor betaald om "geen pijn te voelen". Bovendien hebben de wonderdokters wel genoeg pinstillers op voorraad...

ps, wat is "touch football"?
pi_24104400
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:32 schreef ScienceFriction het volgende:
Dankzij de live streams hebben we nu ook wat meer te vertellen dan alleen naar stats luisteren .
Als jullie mij toch niet hadden
pi_24104711
quote:
Op maandag 20 december 2004 17:14 schreef truSteh het volgende:

[..]

Als jullie mij toch niet hadden
pi_24104903
quote:
Op maandag 20 december 2004 17:34 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Kan me hier alleen maar bij aansluiten, zit nu regelmatig op zondag NFL te kijken en dan plots bedenken dat het al half twee is, maandagochtend weer werken...

Tis, zoals ik al eerder heb gezegd, een long way away van het NFL volgen via CNN Text.

voor Trusteh
pi_24106738
ik schrijf sinds deze week voor een sportnieuwssite. Ik schrijf elke maandag ook een artikeltje over de NFL. Ik ben benieuwd wat de 'kenners' ervan vinden: http://www.sportnews.nl/catagorie.php?item=652
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_24106771
Pfff wat een kloteweken zeg. Sta je met nog 3,5 minuut te spelen met 10 punten verschil voor en dan geef je het nog wel. Het begint bij de fumble van Pittman waaruit wordt gescoord door een TD van Joe Horn en daarna was nog wel het toppunt. De saints staan op de 40 yd lijn of zo van de Bucs, met 4th and 12. Laat de defense die QB Brooks op de 4e down 13 yds lopen, dat kost je de game. Schandalig. Iedereen doet wat hij moet doen en dan verneuken ze het zelf. Simeon Rice was de enige in de def. die nog wat deed. 4 sacks in een game!
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_24106780
hoe doen jullie dat trouwens met die streams ?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_24107306
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:22 schreef Terreros85 het volgende:
ik schrijf sinds deze week voor een sportnieuwssite. Ik schrijf elke maandag ook een artikeltje over de NFL. Ik ben benieuwd wat de 'kenners' ervan vinden: http://www.sportnews.nl/catagorie.php?item=652
Ik vind het wel een okay stukje. Ik misschien sommige zinsconstructies iets aanpassen en misschien een aantal stats er in verwerken (misschien hoeveel YPC Tomlinson had of hoeveel op hoeveel Drew Brees gooide). Misschien ook al iets meer achtergrondinformatie (zoals je deed met "De Chargers bereiken voor het eerst sinds 1994 weer een plaats in de play-offs.") Dat is leuke informatie en leest lekker weg. Verder geef je eigenlijk alleen informatie over de Chargers (maar ik weet niet of dat bewust is).

Over de streams: www.groovemaster.nl/streams.htm

één van de links is vaak wel een wedstrijd op... het duurt soms even voordat-ie connect.
pi_24107710
Streams zijn verhuisd. http://www.groovemaster.nl/streams/ username: gn password: owns
pi_24107796
Password veranderd soms volgens mij, als het niet werkt (username & password combinatie) moet je gewoon even naar #goon @ irc.efnet.us (of .com kan ook d8 ik) en daar staat de nieuwe combinatie dan...
  maandag 20 december 2004 @ 20:29:44 #22
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_24107834
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:56 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Pro's krijgen er voor betaald om "geen pijn te voelen". Bovendien hebben de wonderdokters wel genoeg pinstillers op voorraad...

ps, wat is "touch football"?
Touch football is een iets minder ruigere vorm van football waarin tackles en hits verboden zijn. De enige manier om een baldrager te "stoppen" is hem met 2 handen aan te raken, waarna van die plaats de volgende down begint. Ik heb het nog niet zo vaak gedaan, maar het is echt lachen. En ik krijg ook steeds meer respect voor cornerbacks: pass coverage is echt een vak apart.
pi_24108246
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:24 schreef truSteh het volgende:
Password veranderd soms volgens mij, als het niet werkt (username & password combinatie) moet je gewoon even naar #goon @ irc.efnet.us (of .com kan ook d8 ik) en daar staat de nieuwe combinatie dan...
Vind je het erg als ik je even niet snap?

Ik heb ingelogd met het password dat jij hebt gegeven en dan krijg ik dus de pagina met de streams (en een ietwat fucked up design vanwege een irritante banner).

Maarre... als het password verandert, wat moet ik dan doen?

Ik ben nu hier: http://chat.efnet.info/irc.cgi in het #goon channel... maarre... en dan?
pi_24108331
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:29 schreef Plastic_Power het volgende:

[..]

Touch football is een iets minder ruigere vorm van football waarin tackles en hits verboden zijn. De enige manier om een baldrager te "stoppen" is hem met 2 handen aan te raken, waarna van die plaats de volgende down begint. Ik heb het nog niet zo vaak gedaan, maar het is echt lachen. En ik krijg ook steeds meer respect voor cornerbacks: pass coverage is echt een vak apart.
Klinkt als een goede vorm van AF voor mij... Ik bedoel, ik ben geen 230 pound monster, dus het heeft geen zin als ik een CB ben en echt voor de tackle moet gaan... ik zou gewoon meegesleurd worden Swatting passes is wel mijn ding

Tegenwoordig is het nog moeilijker voor CB om goed werk te leveren door de nieuwe Manning regels met die illegal contact shit.
pi_24108345
Het password veranderd niet zo vaak, maar gister/eergister was het nog one als ik het goed heb Maar in de topic titel van het channel staat het pw, moet je ff goed kijken Staat er een beetje vaag maar het staat er
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')