abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 december 2004 @ 14:23:15 #1
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_24101639
Woops vorige volgemaakt.

Deel1: [NFL] American Football season 2004 - 2005
Deel2: [NFL] American Football season 2004 - 2005 #2
Deel3: [NFL] American Football season 2004 - 2005 #3
Deel4: [NFL] American Football season 2004 - 2005 #4

--
Laaste bericht uit 4:
Tampa, tja weeeer een fumble van Pittman. Hij is onwijs goed bezig dit jaar maar weer een game losing fumble, volgens mij zn 3de ofzo al. (game losing omdat ie dus in de laatste 3 minuten was en bijna in field goal range voor de win).
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_24101726
Titans weer erg leuk gespeeld. Maar wel weer verloren
pi_24102371
Seahawks nog play-off kansen??? Staan nog wel 1in NFC West.
pi_24103175
Deeltje 4 in een week vol
(verkapte TVP )
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_24103228
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:57 schreef ScienceFriction het volgende:
kutweek dit... echt een kutweek...
Kwa voorspellingen wel ja
  maandag 20 december 2004 @ 16:15:19 #7
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_24103499
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:55 schreef truSteh het volgende:

[..]
Kwa voorspellingen wel ja
Dramatische week wat betreft voorspellingen, maar een goede week voor de Vikes. Vrijdag komen de Packers op bezoek en wordt de NFC North beslist.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_24103695
Het voorspellen ging redelijk tot de late-afternoon games, toen ging het mis
pi_24103742
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:51 schreef Guard het volgende:
Deeltje 4 in een week vol
(verkapte TVP )
Dankzij de live streams hebben we nu ook wat meer te vertellen dan alleen naar stats luisteren .

Als je alleen stats bekijkt zie je bijvoorbeeld een completion... maar je weet niet precies waarom die incompletion plaatsvond (en of de quarterback de ball snel weg smeet om een sack te voorkomen). Zoals in het vorige deel al is gezegd: stats zeggen niet alles.
  maandag 20 december 2004 @ 16:38:11 #10
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_24103800
Gisteren zelf touch football gespeeld en nu heb ik een behoorlijke spierpijn, terwijl ik het normaal pas een dag later voel. Ben benieuwd of ik morgen mijn bed uitkom... Kun je nagaan hoe de pro's zich op maandag moeten voelen...
pi_24104081
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:38 schreef Plastic_Power het volgende:
Gisteren zelf touch football gespeeld en nu heb ik een behoorlijke spierpijn, terwijl ik het normaal pas een dag later voel. Ben benieuwd of ik morgen mijn bed uitkom... Kun je nagaan hoe de pro's zich op maandag moeten voelen...
Pro's krijgen er voor betaald om "geen pijn te voelen". Bovendien hebben de wonderdokters wel genoeg pinstillers op voorraad...

ps, wat is "touch football"?
pi_24104400
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:32 schreef ScienceFriction het volgende:
Dankzij de live streams hebben we nu ook wat meer te vertellen dan alleen naar stats luisteren .
Als jullie mij toch niet hadden
pi_24104711
quote:
Op maandag 20 december 2004 17:14 schreef truSteh het volgende:

[..]

Als jullie mij toch niet hadden
pi_24104903
quote:
Op maandag 20 december 2004 17:34 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Kan me hier alleen maar bij aansluiten, zit nu regelmatig op zondag NFL te kijken en dan plots bedenken dat het al half twee is, maandagochtend weer werken...

Tis, zoals ik al eerder heb gezegd, een long way away van het NFL volgen via CNN Text.

voor Trusteh
pi_24106738
ik schrijf sinds deze week voor een sportnieuwssite. Ik schrijf elke maandag ook een artikeltje over de NFL. Ik ben benieuwd wat de 'kenners' ervan vinden: http://www.sportnews.nl/catagorie.php?item=652
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_24106771
Pfff wat een kloteweken zeg. Sta je met nog 3,5 minuut te spelen met 10 punten verschil voor en dan geef je het nog wel. Het begint bij de fumble van Pittman waaruit wordt gescoord door een TD van Joe Horn en daarna was nog wel het toppunt. De saints staan op de 40 yd lijn of zo van de Bucs, met 4th and 12. Laat de defense die QB Brooks op de 4e down 13 yds lopen, dat kost je de game. Schandalig. Iedereen doet wat hij moet doen en dan verneuken ze het zelf. Simeon Rice was de enige in de def. die nog wat deed. 4 sacks in een game!
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_24106780
hoe doen jullie dat trouwens met die streams ?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_24107306
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:22 schreef Terreros85 het volgende:
ik schrijf sinds deze week voor een sportnieuwssite. Ik schrijf elke maandag ook een artikeltje over de NFL. Ik ben benieuwd wat de 'kenners' ervan vinden: http://www.sportnews.nl/catagorie.php?item=652
Ik vind het wel een okay stukje. Ik misschien sommige zinsconstructies iets aanpassen en misschien een aantal stats er in verwerken (misschien hoeveel YPC Tomlinson had of hoeveel op hoeveel Drew Brees gooide). Misschien ook al iets meer achtergrondinformatie (zoals je deed met "De Chargers bereiken voor het eerst sinds 1994 weer een plaats in de play-offs.") Dat is leuke informatie en leest lekker weg. Verder geef je eigenlijk alleen informatie over de Chargers (maar ik weet niet of dat bewust is).

Over de streams: www.groovemaster.nl/streams.htm

één van de links is vaak wel een wedstrijd op... het duurt soms even voordat-ie connect.
pi_24107710
Streams zijn verhuisd. http://www.groovemaster.nl/streams/ username: gn password: owns
pi_24107796
Password veranderd soms volgens mij, als het niet werkt (username & password combinatie) moet je gewoon even naar #goon @ irc.efnet.us (of .com kan ook d8 ik) en daar staat de nieuwe combinatie dan...
  maandag 20 december 2004 @ 20:29:44 #22
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_24107834
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:56 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Pro's krijgen er voor betaald om "geen pijn te voelen". Bovendien hebben de wonderdokters wel genoeg pinstillers op voorraad...

ps, wat is "touch football"?
Touch football is een iets minder ruigere vorm van football waarin tackles en hits verboden zijn. De enige manier om een baldrager te "stoppen" is hem met 2 handen aan te raken, waarna van die plaats de volgende down begint. Ik heb het nog niet zo vaak gedaan, maar het is echt lachen. En ik krijg ook steeds meer respect voor cornerbacks: pass coverage is echt een vak apart.
pi_24108246
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:24 schreef truSteh het volgende:
Password veranderd soms volgens mij, als het niet werkt (username & password combinatie) moet je gewoon even naar #goon @ irc.efnet.us (of .com kan ook d8 ik) en daar staat de nieuwe combinatie dan...
Vind je het erg als ik je even niet snap?

Ik heb ingelogd met het password dat jij hebt gegeven en dan krijg ik dus de pagina met de streams (en een ietwat fucked up design vanwege een irritante banner).

Maarre... als het password verandert, wat moet ik dan doen?

Ik ben nu hier: http://chat.efnet.info/irc.cgi in het #goon channel... maarre... en dan?
pi_24108331
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:29 schreef Plastic_Power het volgende:

[..]

Touch football is een iets minder ruigere vorm van football waarin tackles en hits verboden zijn. De enige manier om een baldrager te "stoppen" is hem met 2 handen aan te raken, waarna van die plaats de volgende down begint. Ik heb het nog niet zo vaak gedaan, maar het is echt lachen. En ik krijg ook steeds meer respect voor cornerbacks: pass coverage is echt een vak apart.
Klinkt als een goede vorm van AF voor mij... Ik bedoel, ik ben geen 230 pound monster, dus het heeft geen zin als ik een CB ben en echt voor de tackle moet gaan... ik zou gewoon meegesleurd worden Swatting passes is wel mijn ding

Tegenwoordig is het nog moeilijker voor CB om goed werk te leveren door de nieuwe Manning regels met die illegal contact shit.
pi_24108345
Het password veranderd niet zo vaak, maar gister/eergister was het nog one als ik het goed heb Maar in de topic titel van het channel staat het pw, moet je ff goed kijken Staat er een beetje vaag maar het staat er
pi_24108453
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:22 schreef Terreros85 het volgende:
In dat stuk over LT, noem je in drie zinnen achter elkaar zijn naam, das uhm hoe moet ik zeggen "lelijk"... ik bedoel het lijkt of je daar aan een opsomming bezig bent ipv een artikel.
Verder veel stats erin verwerken, we hebben het hier over AF nietwaar
Wat heel makkelijk kan is bijvoorbeeld bij het stukkie over Gates met die TD catch effe erbij vermelden dat hij hiermee een evenaring van het record heeft bereikt voor een TE.
Ook ben ik van mening dat je wel iets mocht zeggen over het feit dat Manning dichtbij het record van Marino is, dat is nu toch wel een van de stories van het moment.
Wel goed dat American Football ook present is op die site
pi_24109940
leuk die streams!
pi_24113140
De dolphins
zoals nfl.com al zegt: "Anything can happen on any given monday"
pi_24113151
Echt helemaal het toppunt dit Miamia heeft gewonnen

Echt een bagger week met de voorspellingen
pi_24113169
thuisvoordeel uit handen geven tegen de Fins.... wat een week

[ Bericht 4% gewijzigd door Guard op 21-12-2004 09:35:43 (t was vroeg :O) ]
pi_24113363
Miami gewonnen van New England, wonderen zijn de wereld nog niet uit
  dinsdag 21 december 2004 @ 09:37:06 #32
79634 Delmar78
Amersfoort Untouchable
pi_24114012
Sorry Science_Friction, daar gaat je wonderboy Brady. Dit jaar waarschijnlijk geen ontvangst op het witte huis bij zijn maatje Bush. Leukste is nog dat ze van het slechtste team van de AFC hebben verloren!

Week 15 op een rijtje:
Volgens mij was dit de eerste keer dat niemand MNF goedhad. Verder zaten er wel wat verrassingen: St.Louis dat verliest van Arizona (Seattle zegt bedankt) werd alleen door DaMayan goed voorspeld. New Orleans dat weet te winnen van Tampa Bay was alleen maar door nflewoodenshoe voorspeld.
Oh ja, en omdat Terreros85 en nflewoodenshoe vergeten zijn Green Bay vs Jacksonville in te vullen, heb ik jullie daarvoor -1 punten gegeven. We hebben het naderhand namelijk nog doorgegeven...

1.DaMayan: 9, 75%
2.Delmar78: 7, 69%
3.Guard: 5, 63%
4.DjMark, D-Bazz, Almighty, Terreros85, rblommers, jde_kok: 4, 63%
5.nflewoodenshoe: 2, 56%
6.Plastic_Power: 1, 50%
7.truSteh: 0, 50%
De verschillen in punten en percentages komen vooral door de OT-loss van Carolina (0 punten voor Car, +1 voor Atl).

In de overall-stand is nogal wat veranderd. Plastic_Power zakt ver weg en jde_kok lijkt zijn hoge klassering vast te kunnen houden. Almighty doet het ook niet slecht, maar het verschil met jde_kok is erg groot.

1.jde_kok: 71,02
2.Almighty: 65,11
3.Delmar78: 64,66
4.Plastic_Power: 64,5
5.Terreros85: 64,33
6.DaMayan: 63,56
7.nflewoodenshoe: 63,31
8.Guard: 62,99
9.rblommers: 62,77
10.Science_Friction: 62,31
11.truSteh: 61,35
12.D-Bazz: 60,87
13.DjMark: 60,52
Leuk om te weten is dat we het beter doen dan de "kenners" bij ESPN.com. De beste, Mike Golic, komt namelijk niet boven de 64% uit.

Voor week 16 is er weer een vroege deadline. Denk er dus aan dat je voor vrijdagavond 20.30u je voorspellingen post!

Week 16 (moeilijk)
Green Bay at Minnesota
Oakland at Kansas City
Denver at Tennessee
Atlanta at New Orleans
Baltimore at Pittsburgh
Chicago at Detroit
Houston at Jacksonville
N.Y. Giants at Cincinnati
San Diego at Indianapolis
Buffalo at San Francisco
New England at N.Y. Jets
Arizona at Seattle
Carolina at Tampa Bay
Washington at Dallas
Cleveland at Miami
Philadelphia at St. Louis

[ Bericht 11% gewijzigd door Delmar78 op 21-12-2004 14:30:26 ]
The heat of the meat equals the angle of the dangle if the mass of the ass remains constant.
pi_24116471
Da's wel heeeeel slecht van Brady (en toch blijft het een wonderboy, lol) met 4 INT!!!!!! en in 43 seconden 2 INT's gooien is natuurlijk helemaal "wonderbaarlijk. Waarom die pass plays? De yardage per pass was toch al bedroevend. Ze zaten nog op de NE 15 (weet niet hoeveel timeouts Miami toen nog had overigens), maar een goede punt had uitkomst geboden.

Erg stom... met 3:59 op de klok mag je een football wedstrijd niet verliezen.
pi_24116642
Even een saillant detail... vanaf het begin van het seizoen van 2003 hebben de Patriots 4 keer verloren. Hoeveel turnovers hadden in elke verliespartij? Precies! 4 turnovers. Wil je de Pats verslaan? Zorg dan dat ze 4 turnovers hebben

Buffalo 31, New England 0 (Sept. 7, 2003) – Brady had 4 INT

Washington 20, New England 17 (Sept. 28, 2003) – Brady had 3 INT en Kevin Faulk verloor een fumble.

Pittsburgh 34, New England 20 (Oct. 31, 2004) – Brady gooit 2 INT en verloor 1 funble, en Kevin Faulk verloor ook een fumble.

Miami 29, New England 28 (Dec. 20, 2004) – Brady dus 4 INT

Overigens, de defense was ook erg slecht in deze wedstrijd (en de vorige week)... de secondary's patchwork begint gaten te vertonen...
pi_24117858
Green Bay at Minnesota = MIN
Oakland at Kansas City = KC
Denver at Tennessee = TEN
Atlanta at New Orleans = ATL
Baltimore at Pittsburgh = PITT
Chicago at Detroit = DET
Houston at Jacksonville = JAX
N.Y. Giants at Cincinnati = CIN
San Diego at Indianapolis = IND
Buffalo at San Francisco = SF
New England at N.Y. Jets = NYJ
Arizona at Seattle = SEA
Carolina at Tampa Bay = CAR
Washington at Dallas = DAL
Cleveland at Miami = CLE
Philadelphia at St. Louis = PHI
pi_24117874
Mmmh, NE verliest thuisvoordeel.
En bij PHI komt TO op zijn vroegst pas terug voor de Superbowl.

Word ineens erg interresant zo.
pi_24118276
50% goed lol

Ik kom wel vanavond met me voorspellingen van deze week.
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:31:24 #38
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_24118916
Ohja had niemand anders gedacht dat St Louis zou verliezen?
NO had natuurlijk nooit mogen winnen. 10 punten voor 4, d8 ik?, minuten voor het einde.
Nouja alstublieft Panthers zeggen we dan. Ik zie de wildcards trouwens ook nog wel van Atlanta, Eagles en Green Bay winnen. Zo sterk zijn die ook weer niet.
Hoewel zowat iedereen die van een NFC team houdt geen sympathie heeft voor de Eagles vind ik het toch wel sneu voor ze dat ze nu weer hun sterspeler kwijt zijn. (evilgrin)
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_24119220
Homefield advantage... hoe belangrijk is het nog?
quote:
Since 1992, when the cap went into effect, there have been 24 conference championship games played. In the AFC, half have been won by the visiting team. In the NFC, five of the 12 games have been won by the visiting team. Thus, the impact of home field as it relates to a Steeler-Patriot showdown in the AFC Championship game would be minimal.

Since the dawn of the new millennium it's been the same story. The visitors have won a trip to the Super Bowl in half of the eight conference title games played, including the last two straight in the NFC. The Steelers themselves are a lowly 1-3 in AFC title games since 1992 despite having hosted the game four times — 1994, 1995, 1997 and 2001. They lost to San Diego, Denver and the Patriots in '94, '97 and '01 respectively at home, winning only in 1995 at what was then Three Rivers Stadium.

What is clear is that home-field advantage throughout the playoffs meant a lot more in the conference title games in the years prior to the advent of the salary cap than it does now, hinting that increased parity has changed considerably the disparity of talent between the top teams.
Best interessant. Tsja, thuis spelen is natuurlijk geen garantie voor succes. Sommigen experts beweren dat je voordeel hebt vanwege het publiek, anderen steken de preek af dat er meer druk op je gelegd wordt vanwege datzelfde publiek dat in de play-offs thuis natuurlijk geen genoegen neemt met verlies.

Ik denk dat homefield advantage vooral belangrijk is voor teams die in domes spelen in tegenstelling tot teams als de Patriots, Steelers en Packers die in slecht weer meestal wel goed spelen vanwege hun fields en weeromstandigheden in november, december en januari.
pi_24120184
Okay... ik weet dat delmar78 een hekel heeft aan Brady en hij geen Brady-plaatje meer wilde zien , maar ik vond dit toch een goed voorbeeld van wanneer je NOOIT een pass moet forceren.

Brady probeert een goocheltruc...
pi_24127374
quote:
In de overall-stand is nogal wat veranderd. Plastic_Power zakt ver weg en jde_kok lijkt zijn hoge klassering vast te kunnen houden. Almighty doet het ook niet slecht, maar het verschil met jde_kok is erg groot.
Dank u, dank u. Is mijn NFL seizoen toch nog een beetje geslaagd. Had vooraf hoge verwachtingen van de Bucs maar week in week uit verprutsen ze het weer. Verbaas me er nog steeds over hoe je een 4th and 12 kan weggeven met nog 1,5 minuut te gaan. SUKKELS!

Ben tot en met de Superbowl maar voor de Seahawks, Bucs redden het toch niet meer...

Dan mijn voorspellingen:

Green Bay at Minnesota
Oakland at Kansas City
Denver at Tennessee
Atlanta at New Orleans
Baltimore at Pittsburgh
Chicago at Detroit
Houston at Jacksonville
Buffalo at San Fransisco
New England at NY. Jets
Arizona at Seattle
Carolina at Tampa Bay
Washington at Dallas
Cleveland at Miami
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  woensdag 22 december 2004 @ 11:38:36 #42
79634 Delmar78
Amersfoort Untouchable
pi_24135163
quote:
dinsdag 21 december 2004 17:31 schreef ScienceFriction het volgende:
Okay... ik weet dat delmar78 een hekel heeft aan Brady en hij geen Brady-plaatje meer wilde zien , maar ik vond dit toch een goed voorbeeld van wanneer je NOOIT een pass moet forceren.
Ach, hekel is een groot woord. Ik zie hem gewoon niet zo graag. Tenzij hij natuurlijk 4x gesackt wordt, dan zie ik hem wel weer graag.

Nogmaals:
Deze week is de deadline op vrijdagavond om 20.30u

Vanaf zaterdag/zondag ben ik op vakantie en denk ik niet meer veel kans te hebben om alle uitslagen door te rekenen.
Voel je vrij om je voorspellingen voor week 17 door te geven. Waarschijnlijk zal ik pas op zondag 2 januari weer tijd online kunnen doorbrengen om mijn eigen voorspellingen en de uitslagen van week 16 te posten.
The heat of the meat equals the angle of the dangle if the mass of the ass remains constant.
  woensdag 22 december 2004 @ 21:28:20 #43
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_24146364
Green Bay at Minnesota= MIN
Oakland at Kansas City= KC
Denver at Tennessee= DEN
Atlanta at New Orleans= NO
Baltimore at Pittsburgh= PIT
Chicago at Detroit= DET
Houston at Jacksonville= JAX
N.Y. Giants at Cincinnati= NY Giants
San Diego at Indianapolis= IND
Buffalo at San Francisco= BUF
New England at N.Y. Jets= NY Jets
Arizona at Seattle= SEA
Carolina at Tampa Bay= TB
Washington at Dallas= WAS
Cleveland at Miami= MIA
Philadelphia at St. Louis= STL
Fok! League, Fantasy Baseball Champ 2003, 2004 & 2012
pi_24147298
Green Bay at Minnesota
Oakland at Kansas City
Denver at Tennessee
Atlanta at New Orleans
Baltimore at Pittsburgh
Chicago at Detroit
Houston at Jacksonville
Buffalo at San Fransisco
New England at NY. Jets
Arizona at Seattle
Carolina at Tampa Bay
Washington at Dallas
Cleveland at Miami
Philadelphia at St. Louis Geen T.O. en de Rams zullen vechten voor hun playoff kansen
pi_24150345
De Pro-Bowl 2005 selectie:
quote:
AFC PRO BOWL ROSTER
OFFENSE
Wide receivers (4)
Marvin Harrison, IND
Andre Johnson, HOU
Chad Johnson, CIN
Hines Ward, PIT

Tackles (3)
Willie Anderson, CIN
Jonathan Ogden, BAL
Willie Roaf, KC

Guards (3)
Alan Faneca, PIT
Will Shields, KC
Brian Waters, KC

Centers (2)
Jeff Hartings, PIT
Kevin Mawae, NYJ

Tight ends (2)
Antonio Gates, SD
Tony Gonzalez, KC

Quarterbacks (3)
Tom Brady, NE
Drew Brees, SD
Peyton Manning, IND

Running backs (3)
Edgerrin James, IND
Curtis Martin, NYJ
LaDainian Tomlinson, SD

Fullback (1)
Tony Richardson, KC

DEFENSE (17) PLAYERS
Defensive ends (3)
John Abraham, NYJ
Dwight Freeney, IND
Jason Taylor, MIA

Interior linemen (3)
Sam Adams, BUF
Richard Seymour, NE
Marcus Stroud, JAC

Outside linebackers (3)
Joey Porter, PIT
Takeo Spikes, BUF
Terrell Suggs, BAL

Inside linebackers (2)
James Farrior, PIT
Ray Lewis, BAL

Cornerbacks (3)
Champ Bailey, DEN
Tory James, CIN
Chris McAlister, BAL

Strong safeties (2)
Troy Polamalu, PIT
Ed Reed, BAL

Free safety (1)
John Lynch, DEN

SPECIALISTS (4) PLAYERS
Punter
Shane Lechler, OAK
Placekicker
Adam Vinatieri, NE
Kick return specialist
Terrence McGee, BUF
Special teamer
Larry Izzo, NE
quote:
NFC PRO BOWL ROSTER
OFFENSE (21) PLAYERS
Wide receivers (4)
Joe Horn, NO
Muhsin Muhammad, CAR
Terrell Owens, PHI
Javon Walker, GB

Tackles (3)
Walter Jones, SEA
Orlando Pace, STL
Tra Thomas, PHI

Guards (3)
Larry Allen, DAL
Steve Hutchinson, SEA
Marco Rivera, GB

Centers (2)
Matt Birk, MIN
Olin Kreutz, CHI

Tight ends (2)
Alge Crumpler, ATL
Jason Witten, DAL

Quarterbacks (3)
Daunte Culpepper, MIN
Donovan McNabb, PHI
Michael Vick, ATL

Running backs (3)
Shaun Alexander, SEA
Tiki Barber, NYG
Ahman Green, GB

Fullback (1)
William Henderson, GB

DEFENSE (17) PLAYERS
Defensive ends (3)
Bertrand Berry, ARI
Patrick Kerney, ATL
Julius Peppers, CAR

Interior linemen (3)
La'Roi Glover, DAL
Shaun Rogers, DET
Kevin Williams, MIN

Outside linebackers (3)
Keith Brooking, ATL
Derrick Brooks, TB
Marcus Washington, WAS

Inside linebackers (2)
Dan Morgan, CAR
Jeremiah Trotter, PHI

Cornerbacks (3)
Ronde Barber, TB
Dre Bly, DET
Lito Sheppard, PHI

Strong safeties (1)
Michael Lewis, PHI

Free safety (2)
Brian Dawkins, PHI
Roy Williams, DAL

SPECIALISTS (4) PLAYERS
Punter
Mitch Berger, NO
Placekicker
David Akers, PHI
Kick return specialist
Eddie Drummond, DET
Special teamer
Ike Reese, PHI
  donderdag 23 december 2004 @ 01:09:19 #46
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_24151380
Hoop moeilijke beslissingen deze week, maar hier zijn ze:

Green Bay at Minnesota Toch?
Oakland at Kansas City
Denver at Tennessee
Atlanta at New Orleans
Baltimore at Pittsburgh
Chicago at Detroit
Houston at Jacksonville
Buffalo at San Fransisco
New England at NY. Jets
Arizona at Seattle
Carolina at Tampa Bay
Washington at Dallas
Prettige vakantie Delmar
Cleveland at Miami

Prettige vakantie Delmar
  donderdag 23 december 2004 @ 09:51:21 #47
79634 Delmar78
Amersfoort Untouchable
pi_24154015
quote:
Prettige vakantie Delmar
(zwaar off-topic)
Bedankt, PP. Ik ga met mijn familie op vakantie. Mijn ouders hebben al mijn broers, mijn zus plus aanhang uitgenodigd om ter ere van hun 40-jarig huwelijk naar Beieren te gaan. Kost geen kont op deze manier en mijn vriendin gaat ook mee. Maar helaas gaat de glans toch wel wat verloren als ik erover nadenk dat mijn ouders meegaan.
Gelukkig is het in Duitsland en daar hebben ze vaak wel premiere, dus live-football op tv. Ik bedenk me dat ik helaas pas op maandag ernaartoe ga. Ach ja, monday night football komt ook op premiere. Gewoon om 6 uur opstaan voor de laatste paar downs.

Ik denk dat Philadelphia wil bewijzen dat ook zonder TO niet met hen valt te spotten. Verder hoop ik dat Seattle kan bewijzen dat het net iets minder slecht is dan St.Louis en dat de Seahawks naar de play-offs mogen (anders heb ik dat petje voor niets gekocht).
pi_24158481
Green Bay at Minnesota
Oakland at Kansas City
Denver at Tennessee
Atlanta at New Orleans
Baltimore at Pittsburgh
Chicago at Detroit
Houston at Jacksonville
Buffalo at San Fransisco
New England at NY. Jets
Arizona at Seattle
Carolina at Tampa Bay
Washington at Dallas
Cleveland at Miami
pi_24162700
Green Bay at Minnesota MIN (of is dit enkel hoop die spreekt?)
Oakland at Kansas City KC
Denver at Tennessee DEN
Atlanta at New Orleans ATL
Baltimore at Pittsburgh PIT
Chicago at Detroit DET
Houston at Jacksonville JAX
N.Y. Giants at Cincinnati CIN
San Diego at Indianapolis IND
Buffalo at San Fransisco BUF
New England at NY. Jets NE
Arizona at Seattle SEA
Carolina at Tampa Bay CAR
Washington at Dallas DAL
Cleveland at Miami MIA
Philadelphia at St. Louis PHI
pi_24166628
Green Bay at Minnesota
Oakland at Kansas City
Denver at Tennessee (KOMOP BRONCOS! )
Atlanta at New Orleans
Baltimore at Pittsburgh
Chicago at Detroit
Houston at Jacksonville
Buffalo at San Fransisco
New England at NY. Jets
Arizona at Seattle
Carolina at Tampa Bay
Washington at Dallas
Cleveland at Miami
Philadelphia at St. Louis (geen TO, en zoals Guard zegt, Rams gaan natuurlijk wel hun best doen, en hard )

Zo dit waren weer mijn voorspelling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')