ik vind die strijd tussen Bud light en Miller light wel leuk, follow ups maken op elkaars reclamequote:Die Miller Lite-reclame is overigens een briljant!
"I can't taste my beer"
Dillon te langzaam? Hmmm, voor een powerplay back vind ik hem behoorlijk snel en vooral ook erg wendbaar. Hij heeft een goede versnelling en kan ook nog eens een goede stiff arm uitdelen. Kevin Faulk had het in de vorige wedstrijd tegen de steelers wel moeilijk. Uberhaupt hadden de Pats toen helemaal geen running game, want slechts 5 yards in totaal. Als 3rd down RB is Faulk wel goed trouwens, maar niets als de primary running back. Maar Dillon is een van de meest belangrijke schakels voor de Patriots qua offense, omdat hij de 2 dimensionaal maakt. Bovendien is Dillon erg gretig en gretige spelers spelen hard!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 07:51 schreef DaMayan het volgende:
Alle hoop is op Dillon gerust maar die is denk ik te langzaam om echt pijn te doen. Misschien dat Kevin Faulk wel een paar leuke runs weer heeft.
Zelfde met Eagles die moeten nu ook opeens tegen een goede verdediging...
Zeker doen, via lokitorrent heb ik alle Patriots en Brownswedstrijden van dit (regular) seizoen gezien, en nog wat games van de Bucs, Bills en Dolphins. Op lokitorrent kun je ook alle playoff games downloaden. De wedstrijden zijn per stuk ongeveer 1,5 gig groot, downloaden gaat snel (afhankelijk van je eigen internetverbinding natuurlijk), ik had vanmiddag alle 4 wedstrijden van het afgelopen weekend binnen. Nu heb ik het merendeel van die games al via de bekende streams gezien, maar dat is toch mindere kwaliteit. Via de downloads kun je ook nog eens terugspoelen, was en is voor mij erg handig bij het steeds meer en beter begrijpen van AF.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:36 schreef ScienceFriction het volgende:
Stefan Lefors... Daar zijn natuurlijk leuke bijnamen voor te verzinnen... "Le Force"... of "LeForcing victory".
Ik zal toch eens dat lokitorrent een nader moeten inspecteren. Ik zit nu altijd maar wat te downloaden op shareazaa, maar als ik het goed begrijp kun je daar ook lokitorrentfiles mee downloaden o.i.d... Ben nog steeds bezig met het downloaden van de vorige superbowl (iets van 3 gigabyte of zo)
Yeah baby!!! Go Steelersquote:Op donderdag 20 januari 2005 09:46 schreef jde_kok het volgende:
conference championship
atlanta @ philadelphia 25-21 (Eagles hebben iets met het verliezen van deze games)
new england @ pittsburgh 21-28
Ik heb nergens gezegd dat Vick beter zou kunnen passen dan Brady, ik heb gezegd: bijna net zo goed.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:53 schreef ScienceFriction het volgende:
@DJ Mark: "Michael Vick" en "passend beter" passen natuurlijk niet in een zin. Vick moet nog een hoop sleutelen aan zijn passing game voordat hij een elite passer wordt (in de termen van een pocket passer). Zijn snelheid is wel een zeer sterk wapen, maar Atlanta probeert hem teveel een passer te maken. Ik zou zeggen, stel een geheel andere gameplan op en andere schemes die zijn snelheid uitbuiten. Vick is gewoon niet een goede passer.
Een goede QB is niet alleen een aantal leuke statistieken natuurlijk. Het is ook clock management en het leiden van de offense wat iemand een goede QB maakt. Uiteindelijk moet een goede QB ook in uiterst belangrijke wedstrijden laten zien dat hij goed is. De feiten liegen er bij Brady niet om
Een goede QB is een intelligente en effectieve QB.
Waarom vind je Vick trouwens beter? Ook dit seizoen? McNair... tsja, beetje lastig vergelijken nu met zijn seizoen (jammer overigens voor de Titans)
Ik weet niet of de liberty bowl er al op staat.quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:34 schreef Delmar78 het volgende:
@Guard: ik kan de MPC en Liberty bowls niet vinden op lokitorrent als ik zoek naar "bowl", "college" of "football". Wel kan ik de rose bowl vinden, wat ook niet bepaald slecht is.
Hoe heb jij gezocht op lokitorrent? Ik heb verder nog niet gevonden hoe je kunt browsen op die site. Misschien is dat ook wel niet mogelijk.
Een matige offensive line is voor elke QB een slecht teken. Iemand als Vick heeft de mogelijkheid om met een goede scramble een paar leuke yards terreinwinst te boeken, maar ook met een matige offensive line heeft Vick last van veel pressure. Bovendien is de running pass van Vick erg slecht omdat zijn scherpte van de passes nog niet bijzonder is. Trouwens met een matige offensive line wordt je rushing game ook moeilijker omdat je minder ruimte/tijd hebt om yards te winnen.quote:Op donderdag 20 januari 2005 11:44 schreef DjMark het volgende:
Persoonlijk vind ik Brady gewoon te eenzijdig. Hij kan alleen erg goed passen, en met een matige offensive line is hij gewoon niet goed. Omdat ik hem niet wendbaar en snel genoeg vind om uit de pocket te lopen. Maar ja,dat is allemaal mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |