abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 januari 2005 @ 00:22:23 #251
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_24605676
't Is nog even harder gaan sneeuwen! Slecht nieuws voor Manning?

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_24606057
Ook voor Brady niet echt geweldig nieuws, zijn recievers hebben er ook al wat laten glippen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 17 januari 2005 @ 01:17:31 #253
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_24606560
Die Miller Lite-reclame is overigens een briljant!
"I can't taste my beer"
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  maandag 17 januari 2005 @ 01:21:57 #254
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_24606611
Dag Colts
Errug teleurstellend die Colts vandaag maar ook wel inpressive van de Pats.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_24606616
Lichtelijk telerugesteld in de wedstrijd, sneeuw maakte het niet makkelijk, maar iets meer had toch gemogen.
quote:
Die Miller Lite-reclame is overigens een briljant!
"I can't taste my beer"
ik vind die strijd tussen Bud light en Miller light wel leuk, follow ups maken op elkaars reclame
pi_24606664
Soms loopt het water me ook wel in de mond als ik weer een hamburger voor bij zie komen

Volgende week ben ik toch wel voor de Steelers in hun confrontatie tegen de Patriots
Atje zeggen is adje doen!
  maandag 17 januari 2005 @ 06:50:11 #257
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_24607998
toch wel knap van de pats,

zou prettig zijn als ze volgende week een pak slaag krijgen in de steel city
Reg op't Koppie!!!
  maandag 17 januari 2005 @ 13:39:06 #258
105522 nflewoodenshoe
fan with TRIPLE A
pi_24612093
here is my prediction for the

conference championship
atlanta @ philadelphia 28-24
new england @ pittsburgh 24-27
TRIPLE A
[url=http://www.trenchcrew.com[/url]
  maandag 17 januari 2005 @ 15:06:04 #259
79634 Delmar78
Amersfoort Untouchable
pi_24613021
De divisional playoffs hebben we achter de rug. Volgende week dan de conference championships, wat vaak de beste wedstrijden van het jaar zijn. Ik zit weer aan de streams, hoor!

De uitslag van deze week:
1. DjMark, 19 punten
2. Delmar78: 18 punten
3. Guard: 15 punten
4. jde_kok: 14 punten
5. D-Bazz: 11 punten
6. DaMayan: 10 punten
7. nflewoodenshoe: 9 punten
8. terreros85: 7 punten

Dan de optelsom van de afgelopen 8 wedstrijden met tussen haakjes de yards per rush, ehm de scores per wedstrijd:
1. DjMark: 31 (3,88)
2. Guard: 28 (3,5)
3. Delmar78: 26 (3,25)
4. DaMayan: 22 (2,75)
5. nflewoodenshoe en jde_kok: 19 (2,38)
6. D-Bazz: 16 (2)
7. Terreros85: 15 (1,88)
8. TruSteh: 11 (2,75)

Volgende week:
Atlanta - Philadelphia: 20 - 27
New England - Pittsburgh: 17 - 24
Wat een gokwerk, zeg. Echt onmogelijk om hier iets zinnigs over te zeggen.
The heat of the meat equals the angle of the dangle if the mass of the ass remains constant.
pi_24613173
Hey, leuk
Onderaan bij de regular season voorspellingen, en hierbij bovenaan.
Tot nu toe tenminste

atlanta - philadelphia 27-24 (dit is meer dat ik hoop dat Atlanta doorgaat, dan dat ik het echt verwacht
new england - pittsburgh 21-14
  maandag 17 januari 2005 @ 19:39:01 #261
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_24614089
Oh, wat een lol... everyone who doubted the Pats. De secondary was zo slecht, de Colt receivers zo goed en Manning had toch een nieuw touchdown record gevestigd? Er was toch absoluut geen kans dat de Patriots zouden winnen?

Well, Mr Manning, where's your touchdown trick now? Pey-me-a-ton Manning... 98 million dollars worth of choking!!!

Ik zal maar niks zeggen over Tom Brady (anders wordt Delmar78 weer boos), maar we weten nu natuurlijk wel weer wie de beste QB van de NFL is...
pi_24616992
Jan, de reactie van Moss op de boete was belachelijk (zo van what the fuck interesseert mij 10.000 dollar nu en als het 50.000 dollar was geweest had het me nog niks uitgemaakt)

Moet je eens kijken wat voor een beeld dat geeft naar zijn fans toe die 1000en dollars besteden aan zijn team en shirts en zo.

De actie opzich vond ik wel grappig
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 18 januari 2005 @ 07:51:11 #263
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_24620152
Die hele boete was belachelijk eigenlijk. Maar die van Lynch was misschien nog wel erger, dreigen met een schorsing vlak voor een belangrijke playoff game...

idd SF Tom Brady is gewoon zo koel en scherp, vooral tijdens playoff games. Wordt echt moeilijk voor de Steelers om weer te winnen. Maar ze hebben wel een goede defense instead of die Colts gatenkaas. Alle hoop is op Dillon gerust maar die is denk ik te langzaam om echt pijn te doen. Misschien dat Kevin Faulk wel een paar leuke runs weer heeft.
Zelfde met Eagles die moeten nu ook opeens tegen een goede verdediging...
pi_24623584
Brady is idd een hele goed QB, maar ik vind Michael Vick en een fitte McNair toch nog wel stukken beter.
Ze zijn passend bijna net zo goed als Brady, alleen kunnen ze zelf ook nog verschikkelijk goed rennen, al word dat de laatste tijd met McNair door al die blessures wel een stuk minder.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 18:53:39 #265
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_24627090
@DJ Mark: "Michael Vick" en "passend beter" passen natuurlijk niet in een zin. Vick moet nog een hoop sleutelen aan zijn passing game voordat hij een elite passer wordt (in de termen van een pocket passer). Zijn snelheid is wel een zeer sterk wapen, maar Atlanta probeert hem teveel een passer te maken. Ik zou zeggen, stel een geheel andere gameplan op en andere schemes die zijn snelheid uitbuiten. Vick is gewoon niet een goede passer.

Een goede QB is niet alleen een aantal leuke statistieken natuurlijk. Het is ook clock management en het leiden van de offense wat iemand een goede QB maakt. Uiteindelijk moet een goede QB ook in uiterst belangrijke wedstrijden laten zien dat hij goed is. De feiten liegen er bij Brady niet om

Een goede QB is een intelligente en effectieve QB.

Waarom vind je Vick trouwens beter? Ook dit seizoen? McNair... tsja, beetje lastig vergelijken nu met zijn seizoen (jammer overigens voor de Titans)
pi_24629398
Op lokitorrent staat de mpc computer bowl Virginia vs Fresno. De uploader is ook van plan om de liberty bowl te plaatsen. Die moet je echt zien, Louisville vs Boise State, de twee meestscorende college offenses van het afgelopen seizoen.
En natuurlijk mijn favorietecollege QB aan het werk: Stefan LeFors van de Louisville Cardinals (als we toch QB's gaan promoten ).
  dinsdag 18 januari 2005 @ 22:36:56 #267
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_24630163
Stefan Lefors... Daar zijn natuurlijk leuke bijnamen voor te verzinnen... "Le Force"... of "LeForcing victory".

Ik zal toch eens dat lokitorrent een nader moeten inspecteren. Ik zit nu altijd maar wat te downloaden op shareazaa, maar als ik het goed begrijp kun je daar ook lokitorrentfiles mee downloaden o.i.d... Ben nog steeds bezig met het downloaden van de vorige superbowl (iets van 3 gigabyte of zo )
  dinsdag 18 januari 2005 @ 22:43:45 #268
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_24630270
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 07:51 schreef DaMayan het volgende:
Alle hoop is op Dillon gerust maar die is denk ik te langzaam om echt pijn te doen. Misschien dat Kevin Faulk wel een paar leuke runs weer heeft.
Zelfde met Eagles die moeten nu ook opeens tegen een goede verdediging...
Dillon te langzaam? Hmmm, voor een powerplay back vind ik hem behoorlijk snel en vooral ook erg wendbaar. Hij heeft een goede versnelling en kan ook nog eens een goede stiff arm uitdelen. Kevin Faulk had het in de vorige wedstrijd tegen de steelers wel moeilijk. Uberhaupt hadden de Pats toen helemaal geen running game, want slechts 5 yards in totaal. Als 3rd down RB is Faulk wel goed trouwens, maar niets als de primary running back. Maar Dillon is een van de meest belangrijke schakels voor de Patriots qua offense, omdat hij de 2 dimensionaal maakt. Bovendien is Dillon erg gretig en gretige spelers spelen hard!
pi_24631067
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:36 schreef ScienceFriction het volgende:
Stefan Lefors... Daar zijn natuurlijk leuke bijnamen voor te verzinnen... "Le Force"... of "LeForcing victory".

Ik zal toch eens dat lokitorrent een nader moeten inspecteren. Ik zit nu altijd maar wat te downloaden op shareazaa, maar als ik het goed begrijp kun je daar ook lokitorrentfiles mee downloaden o.i.d... Ben nog steeds bezig met het downloaden van de vorige superbowl (iets van 3 gigabyte of zo )
Zeker doen, via lokitorrent heb ik alle Patriots en Brownswedstrijden van dit (regular) seizoen gezien, en nog wat games van de Bucs, Bills en Dolphins. Op lokitorrent kun je ook alle playoff games downloaden. De wedstrijden zijn per stuk ongeveer 1,5 gig groot, downloaden gaat snel (afhankelijk van je eigen internetverbinding natuurlijk), ik had vanmiddag alle 4 wedstrijden van het afgelopen weekend binnen. Nu heb ik het merendeel van die games al via de bekende streams gezien, maar dat is toch mindere kwaliteit. Via de downloads kun je ook nog eens terugspoelen, was en is voor mij erg handig bij het steeds meer en beter begrijpen van AF.
En waarschijnlijk kun je daar over drie weken ook superbowl XXXIX downloaden, niet onbelangrijk!!!!!
pi_24642197
Kan je mij die link van lokkitorent mailen Guard? Je hebt mijn adres.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_24646245
NFC conference championship:

Atlanta at Philadelphia 17 - 24
Pffft lastig, Philly voor de zoveelste keer in de conference championship, zullen toch een keer winnen, aan de andere kant Atlanta is een geweldig team, met een heerlijke groundattack, en tja laatste 2 jaar altijd een NFC south team de NFC champion.....

AFC conference championship

New England at Pittsburgh 17 - 14 (Vinatieri gaat het weer beslissen vrees ik)
Brady is wel erg goed in play-offs, en Big Ben wist vorige week nog maar net te winnen, beste verdediging tegen de een na beste verdediging.

Ik hoop eigenlijk dat het precies andersom is wil wel Vick vs Big Ben in de SB....
pi_24646399
Misschien een hele domme vraag, maar hoe kijkt men hier de NFL wedstrijden????

Je kan streams bekijken via NFL zelf, maar dat kost dus weer knaken

[ Bericht 2% gewijzigd door Snatched op 20-01-2005 12:10:42 ]
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_24647000
conference championship
atlanta @ philadelphia 25-21 (Eagles hebben iets met het verliezen van deze games )
new england @ pittsburgh 21-28
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_24647052
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 09:46 schreef jde_kok het volgende:
conference championship
atlanta @ philadelphia 25-21 (Eagles hebben iets met het verliezen van deze games )
new england @ pittsburgh 21-28
Yeah baby!!! Go Steelers
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_24648481
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 18:53 schreef ScienceFriction het volgende:
@DJ Mark: "Michael Vick" en "passend beter" passen natuurlijk niet in een zin. Vick moet nog een hoop sleutelen aan zijn passing game voordat hij een elite passer wordt (in de termen van een pocket passer). Zijn snelheid is wel een zeer sterk wapen, maar Atlanta probeert hem teveel een passer te maken. Ik zou zeggen, stel een geheel andere gameplan op en andere schemes die zijn snelheid uitbuiten. Vick is gewoon niet een goede passer.

Een goede QB is niet alleen een aantal leuke statistieken natuurlijk. Het is ook clock management en het leiden van de offense wat iemand een goede QB maakt. Uiteindelijk moet een goede QB ook in uiterst belangrijke wedstrijden laten zien dat hij goed is. De feiten liegen er bij Brady niet om

Een goede QB is een intelligente en effectieve QB.

Waarom vind je Vick trouwens beter? Ook dit seizoen? McNair... tsja, beetje lastig vergelijken nu met zijn seizoen (jammer overigens voor de Titans)
Ik heb nergens gezegd dat Vick beter zou kunnen passen dan Brady, ik heb gezegd: bijna net zo goed.

En Brady heeft zich idd meer kunnen bewijzen door zijn SB ervaringen enzo.
Maar ik ben benieuwd als Vick dit jaar in de SB staat.

Persoonlijk vind ik Brady gewoon te eenzijdig. Hij kan alleen erg goed passen, en met een matige offensive line is hij gewoon niet goed. Omdat ik hem niet wendbaar en snel genoeg vind om uit de pocket te lopen.
Maar ja,dat is allemaal mijn mening.

En je moet het me ook maar niet kwalijk nemen.
Ik heb nu eenmaal een zwak voor QB's die goed kunnen lopen. Dat is ook de reden waarom ik een fan van de Titans ben.

[ Bericht 5% gewijzigd door DjMark op 20-01-2005 11:51:39 ]
  donderdag 20 januari 2005 @ 13:34:12 #276
79634 Delmar78
Amersfoort Untouchable
pi_24650412
@Guard: ik kan de MPC en Liberty bowls niet vinden op lokitorrent als ik zoek naar "bowl", "college" of "football". Wel kan ik de rose bowl vinden, wat ook niet bepaald slecht is.
Hoe heb jij gezocht op lokitorrent? Ik heb verder nog niet gevonden hoe je kunt browsen op die site. Misschien is dat ook wel niet mogelijk.
The heat of the meat equals the angle of the dangle if the mass of the ass remains constant.
pi_24652493
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 13:34 schreef Delmar78 het volgende:
@Guard: ik kan de MPC en Liberty bowls niet vinden op lokitorrent als ik zoek naar "bowl", "college" of "football". Wel kan ik de rose bowl vinden, wat ook niet bepaald slecht is.
Hoe heb jij gezocht op lokitorrent? Ik heb verder nog niet gevonden hoe je kunt browsen op die site. Misschien is dat ook wel niet mogelijk.
Ik weet niet of de liberty bowl er al op staat.
Voor de MPC computerbowl, heb ik zo gezocht:

dus football als keyword en any status....
[edit] je ziet daar burspark als username staan, je kunt ook op zijn username zoeken en dan zijn upload bekijken, dan moet je als het goed is twee collegegames zien (mpc computer bowl en army vs navy).

[ Bericht 12% gewijzigd door Guard op 20-01-2005 16:37:52 ]
pi_24653116
pi_24653543
he joh! Doe es niet zo snel! denk ik eens iets leuks te kunnen melden...
pi_24653585
ik zat al een week of twee op dit nieuws te wachten, dus ik kon het niet voor me houden
pi_24654614
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 11:44 schreef DjMark het volgende:

Persoonlijk vind ik Brady gewoon te eenzijdig. Hij kan alleen erg goed passen, en met een matige offensive line is hij gewoon niet goed. Omdat ik hem niet wendbaar en snel genoeg vind om uit de pocket te lopen. Maar ja,dat is allemaal mijn mening.
Een matige offensive line is voor elke QB een slecht teken. Iemand als Vick heeft de mogelijkheid om met een goede scramble een paar leuke yards terreinwinst te boeken, maar ook met een matige offensive line heeft Vick last van veel pressure. Bovendien is de running pass van Vick erg slecht omdat zijn scherpte van de passes nog niet bijzonder is. Trouwens met een matige offensive line wordt je rushing game ook moeilijker omdat je minder ruimte/tijd hebt om yards te winnen.

Peyton Manning zou met een matige offensive line ook een stuk minder spelen, juist omdat hij "on the run" niet zuiver kan passen en omdat hij dan onder druk staat.

Van de 4 teams die er nu nog over zijn kunnen we in elk geval niet zeggen dat er een is met een matige offensive line of überhaupt een matige defense. De QB's hebben allemaal goede teams om zich heen. Het zullen de kleine dingen zijn die het verschil zullen maken. De AFC is echter wel superieur aan de NFC... maar dat was al lang duidelijk.

Ik rank de overgebleven QB's als volgt:
1 Brady
2 McNabb
3 Vick
4 Roethlisberger
  vrijdag 21 januari 2005 @ 12:59:23 #282
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_24667632
Voorspellingen:
Atlanta - Philly 28 - 20
NE - Pitt 23 - 17
pi_24674522
Iedereen met een schotel gericht op de Astra 1, 19,2 graden oost (dat is dus waar ook alle Nederlandse kanalen te zien zijn) kan zondag om 20:45u de NFC Conference Final, Falcons @ Eagles, LIVE zien op het Oostenrijkse TW1. Als je de kanalen volgens Canal Digitaal volgorde geïnstalleerd heb, vind je TW1 op 64. Het Duitse Premiere Sport 1 zendt deze wedstrijd zeer waarschijnlijk ook Free To Air uit. Ze zenden namelijk het hele seizoen al een wedstrijd per weekend FTA uit. Premiere Sport 1 is op dezelfde satelliet te vinden en geeft je ook de mogelijkheid om te kiezen voor Amerikaans commentaar. Deze wedstrijd is dus voor iedereen met een schotel LIVE en GRATIS te zien...
pi_24683777
Wat we eigenlijk niet hebben gedaan hier is een MVP van het regular season uitgeroepen.
Voor mij is dat Bettis. Hij heeft dit jaar een starters position opgegeven aan Duce, maar was er altijd als men een beroep op hem deed, als 3rd down back in het begin van het seizoen (herinneren we nog de crazy stats aan het begin van het seizoen voor the bus) , alsmede als starter toen Staley geblesseerd was.
Komt hoog in the rushing yards all time als power back, das geen geringe prestatie. Daarbij laat hij ook zien dat een veteraan nog steeds nog zo "hungry" als een rookie kan zijn, iedere play die hij maakt voor positieve yards ziet hij als overwinning, en laat dat ook op het field zien, waarmee hij een juist signaal aan zijn teamgenoten afgeeft: "fight for every yard!!!!"
Ook heeft hij er samen met Staley voor gezorgd dat er hoop druk van de passing game van Big Ben is weggenomen, waardoor mijn inziens Roethlisberger zover heeft kunnen komen als rookie.
Daarbij is hij ook een uiterst aangenaam persoon buiten het veld.
Kortom: ik heb genoten van de bus en hoop dat nog twee games te doen, een voorbeeldig professional.
Wie zijn jullie mvp's?
  zaterdag 22 januari 2005 @ 12:52:49 #285
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_24686610
Atlanta - Philly 14-24
NE - Pitt 17-14
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_24689916
Atlanta - Philadelphia 31-35
New England - Pittsburgh 10-31
  zaterdag 22 januari 2005 @ 17:19:45 #287
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_24690747
Voor MVP moet ik toch voor Vick gaan. Hij doet gewoon iets unieks en waar iedereen het de hele tijd wel over moet hebben. Als Vick in town komt dan gaat het alleen maar over hoe stop je Vick?
En dan natuurlijk Dunn die ook super runt. Lange tijd ook een van favorite bucs geweest. Warren en Warrick waren destijds wel de helden.
Trouwens die Eagles gaan er ook vol in trappen en gelijk met veel man blitzen. Wat dus echt altijd juist uitgebuit wordt door vick of dunn die als de blitzers dan missen gelijk een very big play heeft. Maargoed de Eagles defence schijnen ook wel snel te zijn en de enige team die Atlanta een shutout heeft bezorgd (Tampa natuurlijk ) staat bekend om zn snelheid en cover2 dus eigenlijk achterover hangen en met de snelheid de runner pakken. Lijkt mij een veel betere tacktiek dan blitzen tegen Vick.
  zondag 23 januari 2005 @ 20:59:49 #288
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_24711950
Ok lets go: Atlanta vs Eagles.
  zondag 23 januari 2005 @ 20:59:55 #289
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_24711953
the game is on the line

Ik heb er zin in
  zondag 23 januari 2005 @ 21:04:11 #290
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_24712007
wat is dit nou idols???
Reg op't Koppie!!!
pi_24712065
Game on!
  zondag 23 januari 2005 @ 21:08:51 #292
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_24712078
das een reclame...of je zit op een verkeerde stream

2 of 5 als ik het goed heb
pi_24712342
wat een play van McNabb zojuist. Vind Eagles erg sterk spelen, zowel de offense als de defense!
  zondag 23 januari 2005 @ 22:19:19 #294
105522 nflewoodenshoe
fan with TRIPLE A
pi_24712592
kan iemand mij FF helpen om ook die stream te krijgen?
TRIPLE A
[url=http://www.trenchcrew.com[/url]
pi_24713441
Westbrook is op dit moment ook helemaal in zijn element
  zondag 23 januari 2005 @ 22:58:00 #296
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_24713498
Atlanta's run defence
pi_24713652
Ik had eigenlijk verwacht dat de Falcons er redelijk voordeel van zouden hebben dat er een hoop wind staat, maar toch gaat er vrij veel door de lucht.
pi_24713872
Maar de Eagles hebben zelf ook wel veel yards gehaald over de grond, momenteel staan ze geloof ik zelfs op meer totale rushing yards dan de Falcons.

[ Bericht 1% gewijzigd door D-BaZz op 23-01-2005 23:35:35 ]
pi_24714901
En de Eagles gaan nu zeker naar Jacksonville! de all-pennsylvania-bowl is nog mogelijk
  maandag 24 januari 2005 @ 00:11:27 #300
9251 Bunzing
JAGRmeister
pi_24715392
go steelers!!!
Reg op't Koppie!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')