En toch spelen he sletjequote:Op zondag 2 januari 2005 23:32 schreef Doracfas het volgende:
flut topic, drama spel, rare spelers
Sorryquote:Op zondag 2 januari 2005 23:33 schreef Gabez het volgende:
BTW DaFan nog ff reactie op vorige topic
ik was idd andere mensen inmaken met voetbal, en slapen doen we natuurlijk niet
Nooit gedaanquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:06 schreef Wendigo het volgende:
En speelt er nog iemand nl btw ?
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:06 schreef Wendigo het volgende:
Damn wat hebben jullie gedronken :s
* Rahl speelt nlquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:06 schreef Wendigo het volgende:
Damn wat hebben jullie gedronken :s
.com man, .com!!!quote:Op donderdag 6 januari 2005 08:31 schreef Cart_man het volgende:
Zat je bij Messina?
quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ach joh, hou op met je .com. [afbeelding]
Blij dat je dood bent Jorryt.
Kut Vaffancullo.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:53 schreef DaFan het volgende:
Er is geen Fok!familie. Als je een familie zoekt moet je toch echt zelf actief op zoek gaan. Succes
* nog steeds leeftquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:41 schreef XaruZ het volgende:
I'm sorry mate, but you are dead
Argh!!
Weer geen killmessage!
Kijk welke ranks bepaalde fams recruiten en ga alleen vragen OP IRC als je die rank of hoger hebt.quote:
Kom naar .com dan schiet ik je dood!quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ach joh, hou op met je .com. [afbeelding]
Blij dat je dood bent Jorryt.
Kut Vaffancullo.
Waarom heb je geen killskill?quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:02 schreef Wendigo het volgende:
Woei donate+
[afbeelding]
[afbeelding]
member is
me 2quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:02 schreef Wendigo het volgende:
Woei donate+
[afbeelding]
[afbeelding]
member is
Ja, ben jij Chen(n)?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:37 schreef Chen het volgende:
Zijn er ook mensen die .nl spelen?
quote:Jullie hielden een vrachtwagen aan, deze werd bestuurd door een vrolijke knaap. 'Kijk maar wat je te pakken kunt krijgen' zei hij met een brede lach.
Jullie liepen naar de achterkant van de truck, openden de deur en er sprong een boze, 2.5 meter grote, 1.5 meter brede vrouwelijke gorilla uit het laadruim.
Terwijl de vrachtwagen van jullie wegreed van jullie verminkte lichamen, kon jij nog net de naam van de plaatselijke kermis lezen.
Dat doen offcourse stelletje apen, je gaat toch geen geld terugvragen. Of meteen afknallen of lekker laten gaan!quote:Op zondag 16 januari 2005 00:01 schreef Cart_man het volgende:
Dat geld kunnen ze terugvragen. Je kan irritant () doen en zeggen dat ze de tyfus kunnen krijgen of ze het geld terugsturen en weer verder gaan met stelen.
Ik gok zo dat de meesten allang een vliegtuig hebben en dus elk half uur ergens anders zittenquote:Op maandag 17 januari 2005 14:20 schreef the_real_joontje het volgende:
wie van jullie zit er in palermo ??
ik heb een alleen fietsquote:Op dinsdag 18 januari 2005 08:29 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Ik gok zo dat de meesten allang een vliegtuig hebben en dus elk half uur ergens anders zitten
ben gister na 5 dagen vermoord ik had 175000 een tommy en een lijfwacht stelletje slettenquote:Op woensdag 19 januari 2005 01:32 schreef iefow het volgende:
met lekke banden zeker? ga eens sparen voor een plane aapje
aljeblieft....quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:33 schreef iefow het volgende:
Je moet ook niet proberen om pickpocket te zijn en te overleven zonder familie =) of je moet 1500 kogels kopen, backfire op twice the amount zetten. Dan ben je tenminste waarschijnlijk niet de enige die dood gaat
Als je nou heeeeeel hard rankt en heel lief bent dan moet je eens vragen aan die super Don Frutsel of hij je wilmaar hij is best een vaag iemand dus je moet 'm wel aanspreken met meneer en heel vaak alsjeblieft zeggen
Wat was je naam.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:11 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
ben gister na 5 dagen vermoord ik had 175000 een tommy en een lijfwacht stelletje slettenmaar ik ben nu alweer bijna piciotto
![]()
atm = at the moment,quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:13 schreef DaFan het volgende:
Nee Omerta is niet leuk meer atm. ROSE online is een MMORPG, is wel ergens een topic van moet je maar ff zoeken
hej ik kan alles spelen op mn werk.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:51 schreef Wendigo het volgende:
[..]
atm = at the moment,
Roseonline kan je denk ik niet spelen op je werk gdr, maar er is wel een topic over op fok kijk dat eens in
.
Ach en omerta rank je gewoon door dan kom je nog weleens ergens13.37 Brug woei !
@ cart_man > constructieve bijdragen maak je zeker niet ?
Dat werd idd bedoeld,quote:Op zondag 23 januari 2005 23:12 schreef _GdR_ het volgende:
nee rose ziet er zuigend uit.
mits het www.roseon.com betreft.
allemaal fantasy troep enzo.
heumauxquote:Op zondag 23 januari 2005 23:12 schreef _GdR_ het volgende:
nee rose ziet er zuigend uit.
mits het www.roseon.com betreft.
allemaal fantasy troep enzo.
astrale connectie ?quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:07 schreef Fuxl het volgende:
Ahh neeee..
Mijn astrale connectie met DaFan is gedurende de nacht verbroken
Vannacht nog eens proberen?
![]()
JIJ was aborted en disconnected, IK was nog gewoon op. Aangezien jij geen laat-opblijver bent heb ik mn PC maar gewoon afgesloten. En Oja, kheb mn FTP nu niet aanstaanquote:Op woensdag 26 januari 2005 09:07 schreef Fuxl het volgende:
Ahh neeee..
Mijn astrale connectie met DaFan is gedurende de nacht verbroken
Vannacht nog eens proberen?
![]()
Tip: Laat nooit familieleden achter je computerquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:25 schreef DaFan het volgende:
[..]
JIJ was aborted en disconnected, IK was nog gewoon op. Aangezien jij geen laat-opblijver bent heb ik mn PC maar gewoon afgesloten. En Oja, kheb mn FTP nu niet aanstaan
Het nadeel van knallen is dat je zelf ook geknald kan worden waardoor het knallen weer wat lastiger gaat.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:38 schreef teckna het volgende:
topic 43 alweergaan jullie nu weer eens knallen daar? houd wel van wat relletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |