atm = at the moment,quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:13 schreef DaFan het volgende:
Nee Omerta is niet leuk meer atm. ROSE online is een MMORPG, is wel ergens een topic van moet je maar ff zoeken
hej ik kan alles spelen op mn werk.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:51 schreef Wendigo het volgende:
[..]
atm = at the moment,
Roseonline kan je denk ik niet spelen op je werk gdr, maar er is wel een topic over op fok kijk dat eens in
.
Ach en omerta rank je gewoon door dan kom je nog weleens ergens13.37 Brug woei !
@ cart_man > constructieve bijdragen maak je zeker niet ?
Dat werd idd bedoeld,quote:Op zondag 23 januari 2005 23:12 schreef _GdR_ het volgende:
nee rose ziet er zuigend uit.
mits het www.roseon.com betreft.
allemaal fantasy troep enzo.
heumauxquote:Op zondag 23 januari 2005 23:12 schreef _GdR_ het volgende:
nee rose ziet er zuigend uit.
mits het www.roseon.com betreft.
allemaal fantasy troep enzo.
astrale connectie ?quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:07 schreef Fuxl het volgende:
Ahh neeee..
Mijn astrale connectie met DaFan is gedurende de nacht verbroken
Vannacht nog eens proberen?
![]()
JIJ was aborted en disconnected, IK was nog gewoon op. Aangezien jij geen laat-opblijver bent heb ik mn PC maar gewoon afgesloten. En Oja, kheb mn FTP nu niet aanstaanquote:Op woensdag 26 januari 2005 09:07 schreef Fuxl het volgende:
Ahh neeee..
Mijn astrale connectie met DaFan is gedurende de nacht verbroken
Vannacht nog eens proberen?
![]()
Tip: Laat nooit familieleden achter je computerquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:25 schreef DaFan het volgende:
[..]
JIJ was aborted en disconnected, IK was nog gewoon op. Aangezien jij geen laat-opblijver bent heb ik mn PC maar gewoon afgesloten. En Oja, kheb mn FTP nu niet aanstaan
Het nadeel van knallen is dat je zelf ook geknald kan worden waardoor het knallen weer wat lastiger gaat.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:38 schreef teckna het volgende:
topic 43 alweergaan jullie nu weer eens knallen daar? houd wel van wat relletjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |