Mijn 486DX2 werkt nog steeds. Perfect voor loze DOS games als Wings of Fury of Commodore 64 emulaties.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:24 schreef Monidique het volgende:
Ik heb een computerspelletje, dat heet ook zoiets als Platoon. Dat rukkige DOS-spel werkt nu natuurlijk niet meer.
[pberends mode]quote:Op zondag 2 januari 2005 01:12 schreef Monidique het volgende:
Ik ben een kloon van Sidekick.
kan het "dene" gedeelte niet terug vind. Mark betekent in het noors veld / land, dus neem ik aan dat dat in het Deens ook wel die betekenis heeft. Ik zal even verder speuren.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:46 schreef Monidique het volgende:
Oh ja, en dan nog dat Dene of Deen van Denemarken. Noord, of iets anders?
quote:Op zondag 2 januari 2005 00:25 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jongen, al had ik mao op mijn aars getattoeerd en at ik mijn ochtend-eitje met een hamer en sikkel zou ik het niveau van Lebbers en jansen nog van een ingekakte goochelaar op een bejaarden bingo-avondje vinden, het was niet leu-eu-eu-eu-heuk!!!
ahh, gevonden geloof ik:quote:Op zondag 2 januari 2005 10:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
kan het "dene" gedeelte niet terug vind. Mark betekent in het noors veld / land, dus neem ik aan dat dat in het Deens ook wel die betekenis heeft. Ik zal even verder speuren.
BTW, Mercier champagne is BAGGER. Maar goed das mijn nedere mening.
quote:The Germanic Iron Age and the arrival of the Danes
The material culture of northern Europe during the mass migrations of the 5th-7th centuries is referred to as the Germanic iron age. Among the most well-known remains from the period are the "peat bog corpses," which appear to be the well-preserved bodies of two men deliberately strangled, perhaps as community sacrifices. Incursions into Denmark from the north increased in the 5th century. One of the most widely dominant was a tribe called the Danes, who arrived from Sweden around 500 AD. The name of the tribe was applied by Germans to the south to the whole of the Denmark peninsula (in old German, Denmark means "border region inhabited by Danes").
Wikipedia over denemarken
Ik dacht dat Denemarken voor een munteenheid stond.quote:Op zondag 2 januari 2005 10:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ahh, gevonden geloof ik:
[..]
Dan wel in Duitsland hoop ik :pquote:Op zondag 2 januari 2005 10:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik dacht dat Denemarken voor een munteenheid stond.
Honger naar moordaanslagen?quote:Op zondag 2 januari 2005 11:37 schreef Mutant01 het volgende:
HONGERRRRRRRRRR
Patat, Christen!quote:Op zondag 2 januari 2005 11:37 schreef Mutant01 het volgende:
HONGERRRRRRRRRR
Niet zeuren Mutant..... in Azie en Afirka hebben nog veel meer mensen honger...En die zijn eerst aan de beurt.quote:Op zondag 2 januari 2005 11:37 schreef Mutant01 het volgende:
HONGERRRRRRRRRR
Beter van niet, overbevolkt tuig is het.quote:Op zondag 2 januari 2005 11:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet zeuren Mutant..... in Azie en Afirka hebben nog veel meer mensen honger...En die zijn eerst aan de beurt.
quote:Op zondag 2 januari 2005 11:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Natuurlijk! Dat moet van mijn fascistische ideologie natuurlijk.
Ik ga lekker naar Mexico op vakantie volgende maandquote:Op zondag 2 januari 2005 12:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het derde kalifaat is bijna een feit
[afbeelding]
quote:Volgens de Islam, is het bestaan niet oneindig en zal alles uiteindelijk uitmonden in de Oordeelsdag ('Qiyamah') en het Einde der Tijden
In de aanloop daar naartoe, zullen een aantal gebeurtenissen plaatsvinden ('minor and major signs of Qiyamah'), zoals de wederkomst van Jezus - iets waar ook de Christenen in geloven - om de AntiChrist ('Dajjal') te verslaan in een finale strijd tussen goed en kwaad. 'Dajjal' betekent eigenlijk bedrieger, valsaard. 'Al-Dajjal Al-Massih', is dus de Valse Messias of de Valse Christus. Het is iemand die zich voor Jezus zal uitgeven maar in werkelijkheid zijn grootste vijand zal zijn.
De Antichrist ('Dajjal') zal zelf een goddelijke status opeisen en zal de mensheid verleiden hem massaal te volgen. Jezus zal dan neerdalen in Damascus, en zal de gebeden vervoegen die geleid worden door de Imam Mahdi. Na het verslaan van de AntiChrist, zal Jezus een rijk van broederschap en vrede vestigen voor de hele wereld. Alle mensen van het Boek (Joden, Christenen en Muslims) zullen hem erkennen en hem aanvaarden:
"Er is niemand van de mensen van het boek die niet voor zijn dood in hem zal geloven en op de opstandingsdag zal hij over hen getuige zijn." (Koran 4:159)
G.W. Boesj ?!?quote:De Antichrist ('Dajjal') zal zelf een goddelijke status opeisen en zal de mensheid verleiden hem massaal te volgen.
Hij doet zich iig voor als een Christen....quote:Op zondag 2 januari 2005 12:20 schreef Drugshond het volgende:
G.W. Boesj ?!?
Grappig dat daarmee gelijk het bestaansrecht vd islam overboord gegooid wordt: immers als op die dag alle 'mensen van het boek' hetzelfde gaan geloven dan kan je net zo goed jood/christen blijven.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:18 schreef Mutant01 het volgende:
Leuke overeenkomst tussen het Christendom en de Islam:
[..]
Dat kan ja, er is volgens de Koran ook niets mis mee als je een goede Jood of Christen bent.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:23 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Grappig dat daarmee gelijk het bestaansrecht vd islam overboord gegooid wordt: immers als op die dag alle 'mensen van het boek' hetzelfde gaan geloven dan kan je net zo goed jood/christen blijven.
Onzin dan om een nieuwe versie vd zelfde religie op te starten, is het niet?quote:Op zondag 2 januari 2005 12:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan ja, er is volgens de Koran ook niets mis mee als je een goede Jood of Christen bent.![]()
Hij deed zich niet voor als Jezus en hij haatte Christenen niet (tenminste, niet om het feit dat ze Christen waren)quote:Op zondag 2 januari 2005 12:25 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Mohammed voldoet ook aardig aan de beschrijving vd anti-christ.
Nee dat is het niet, gezien het feit dat op tal van andere terreinen de religies wel verschillenquote:Op zondag 2 januari 2005 12:26 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Onzin dan om een nieuwe versie vd zelfde religie op te starten, is het niet?
Wel als een nieuwe jezus.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij deed zich niet voor als Jezus en hij haatte Christenen niet (tenminste, niet om het feit dat ze Christen waren)
Nee hoor, hij deed zich niet voor als Jezus, dat zou overigens onmogelijk zijn. Want dan zouden wij twee profeten genaamd Jezus hebben.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:39 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Wel als een nieuwe jezus.
En de tweede ontkracht je zelf al
Wel als een nieuwe jezus als het ware. Een nieuwe profeet. Hmm, heeft Jezus zelf niet gezegd dat er vele nep-profeten na hem zouden komen? Mohammed, een zeer gewelddadige pedofiele analfabeet voldoet nou niet echt aan de omschrijving die je zou verwachten van een profeet van god.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee hoor, hij deed zich niet voor als Jezus, dat zou overigens onmogelijk zijn. Want dan zouden wij twee profeten genaamd Jezus hebben.
Een profeet is in eerste instantie gewoon mens. Kijk, binnen de Islam vervalt het goddelijke "aspect" van de boodschapper op de achtergrond. (Dat is een van de tegenstellingen met het Christendom). Bovendien deed hij zich OOK niet voor als een "nieuwe Jezus", gezien het feit dat ze a) totaal niet op elkaar lijken b) verschillende boodschappen hadden c) andere levensverhalen hebben.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:46 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Wel als een nieuwe jezus als het ware. Een nieuwe profeet. Hmm, heeft Jezus zelf niet gezegd dat er vele nep-profeten na hem zouden komen? Mohammed, een zeer gewelddadige pedofiele analfabeet voldoet nou niet echt aan de omschrijving die je zou verwachten van een profeet van god.
En die status heeft de Curie dan ook nog zelf voor zich opgeeist.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:48 schreef Drugshond het volgende:
Zo zie ik de paus als plaatsvervanger voor god ook niet zitten....... door het vaticaan zijn vele miljoenen mensen bewust de dood in gejaagd
hij komt wel leuk arrogant uit de hoek, .. en dan die meneer de Graaff die zich met al die knutselpartijen over het kiesstelsel buigtquote:Op zondag 2 januari 2005 12:53 schreef pberends het volgende:
Wat een moslimhoer die Wiegel.
Gelijk heeft ie. Nuance is alleen weggelegd voor echte mannen!quote:Op zondag 2 januari 2005 12:53 schreef pberends het volgende:
Wat een moslimhoer die Wiegel.
Witteman was wel lekker rechts bij Jan M. in het begin.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bos de grootste oppositieleider, wat een arrogante zelfingenomenheid weer van Witteman. Rake opmerking van Wiegel om dan Marijnissen te noemen.![]()
Een user die al tientallen keren afscheid heeft genomen. Op zo'n janktoontje. En uiteindelijk weer met hangende pootjes terugkomtquote:Op zondag 2 januari 2005 01:07 schreef PJORourke het volgende:
Van wie ben jij nou weer een kloon?
Die Peerke toch.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:10 schreef schatje het volgende:
Een user die al tientallen keren afscheid heeft genomen. Op zo'n janktoontje. En uiteindelijk weer met hangende pootjes terugkomt.
quote:Gelukkig nieuwjaar PJORourke en de rest van POL.
Optiefen Mylene.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Een user die al tientallen keren afscheid heeft genomen. Op zo'n janktoontje. En uiteindelijk weer met hangende pootjes terugkomt.
Ga Karl Lagerfeld pijpen, domme doos.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar PJORourke en de rest van POL.
Heb ik gemist, altijd als ik wél kijk is het saai en als ik niet kijk, wordt het juist leuk.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Witteman was wel lekker rechts bij Jan M. in het begin.
Rob Oudkerk is nog een van de weinige fatsoenlijke BN'ers.... Wat dat betreft heeft die gast wel een aardige visie.... Je had dan beter F.Rottenberg op kunnen noemen.quote:
Nee, dank je.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Ga Karl Lagerfeld pijpen, domme doos.
Ook geen kekke Italiaanse vestjes?quote:Op zondag 2 januari 2005 13:14 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Hier zijn geen designershit of de allernieuwste oei oei lippenstiftglossverwarmverharderverwijderaar te vinden dus beat it.
LOLquote:Op zondag 2 januari 2005 13:14 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Hier zijn geen designershit of de allernieuwste oei oei lippenstiftglossverwarmverharderverwijderaar te vinden dus beat it. Hier gaat het over belangrijke (geo)politieke ontwikkelingen waarvoor een minimum aan achtergrondinformatie, educatie en interesse noodzakelijk is.
Ik ben niet zo hip meer. Ik heb al maanden geen hippe kleren meer gekocht en spaar m'n geld op voor andere uitgaven de komende jaren, kan me de laatste keer dat ik een club bezocht niet meer herinneren en vind de prijzen van Diesel-spijkerbroeken belachelijk gewordenquote:Op zondag 2 januari 2005 13:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ook geen kekke Italiaanse vestjes?
Felix vind ik wel oke, maar ken 'm verder niet.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:14 schreef Drugshond het volgende:
Dank je sweetie.....![]()
[..]
Rob Oudkerk is nog een van de weinige fatsoenlijke BN'ers.... Wat dat betreft heeft die gast wel een aardige visie.... Je had dan beter F.Rottenberg op kunnen noemen.
150 euro!quote:Op zondag 2 januari 2005 13:17 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
vind de prijzen van Diesel-spijkerbroeken belachelijk geworden
Jij moet helemaal je mond houden. Je weet nog geen eens het verschil tussen een blouse en een overhemd.quote:
Ik ben drastisch op zoek naar een nieuw merk. Onder de 100 euro per broek graagquote:Op zondag 2 januari 2005 13:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
150 euro!![]()
Ik koos vorige week ook voor een andere merk.
Marlboro.
Ik heb er geen verstand van, ik volg mijn vriendin daar in. Die marlborobroeken waren afgeprijsd, was iets van 80 euro.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:28 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Ik ben drastisch op zoek naar een nieuw merk. Onder de 100 euro per broek graag![]()
Denk ik, ik ga die Levis engineerd halen die vond ik altijd wel mooi zijn ze pleite
Tja, en nu? Welk merk zit wel zo goed maar heeft een normale prijs?
Zeg equidimon, vind jij dat Europa zijn beschaving aan de Romeinen te danken heeft?quote:Op zondag 2 januari 2005 13:28 schreef Monidique het volgende:
Leuk interview met Wiegel. Ik vond dat-ie wel gelijk had, uiteraard, hoewel hij eigenlijk behoorlijk weinig zei.
En jij niet tussen een slet en een vrouw.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je mond houden. Je weet nog geen eens het verschil tussen een blouse en een overhemd.
Bron: nu.nlquote:SP: Oppositie samen volgende verkiezingen in
Uitgegeven: 2 januari 2005 13:32
HILVERSUM - De linkse oppositie in de Tweede Kamer moet voor de Kamerverkiezingen van 2007 de handen ineenslaan.
Met een plan van 25 hoofdpunten kunnen de oppositiepartijen een blok vormen tegenover het kabinet-Balkenende. Dat zei SP-leider Marijnissen zondag in het tv-programma Buitenhof.
Ik denk dat alle voorgaande culturen of naties invloed hebben gehad op huidige beschavingen, dus ook Rome op het hedendaagse Europa. Alleen Europa, zoals het nu is, is natuurlijk gevormd in de Middeleeuwen, uiteraard,quote:Op zondag 2 januari 2005 13:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zeg equidimon, vind jij dat Europa zijn beschaving aan de Romeinen te danken heeft?
Wat een onzin zeg, verschil moet er zijn, anders verlies je samen stemmen.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bron: nu.nl
Bos wordt hier te kakken gezet als Marijnissen, slim als die is, hier het voortouw neemt.
quote:Op zondag 2 januari 2005 13:39 schreef Monidique het volgende:
de Kerk, die Europa, wat dat toen ook had mogen zijn, na en tijdens het verval van het Rijk beschaving heeft bijgebracht en het ook heeft onderhouden.
Zal toch weer verzanden in machtsstrijd.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, verschil moet er zijn, anders verlies je samen stemmen.
quote:Op zondag 2 januari 2005 13:48 schreef pberends het volgende:
Ik heb sinds kort ook de dubbele nationaliteit:
[afbeelding]
http://www.onlinewahn.de/a-maker.htm
http://www.guardian.co.uk/Iraq/Story/0,2763,947229,00.htmlquote:The latest clash between Iraqis and US troops comes on the same day that President George W Bush is to deliver a keynote address to the American nation declaring the war in Iraq a success.
http://forum.fok.nl/topic/655028quote:Op zondag 2 januari 2005 13:48 schreef pberends het volgende:
Ik heb sinds kort ook de dubbele nationaliteit:
[afbeelding]
http://www.onlinewahn.de/a-maker.htm
Waar blijkt het vuil uit?quote:Op zondag 2 januari 2005 14:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je een vuile hond was!
Heb je het aan? Of draag je het?quote:Op zondag 2 januari 2005 15:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waar blijkt het vuil uit?![]()
Heb zelfs een stropdas aan op de foto.
In dit geval aan, want het ziet er niet uit.quote:
De tering, 1974...je had mn oma kunnen zijn!quote:Op zondag 2 januari 2005 15:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
In dit geval aan, want het ziet er niet uit.
Zie jij een theedoek om mijn hoofd dan?quote:Op zondag 2 januari 2005 15:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De tering, 1974...je had mn oma kunnen zijn!
quote:After his death, Osama bin Laden went to paradise.
He was greeted by George Washington, who slapped him across the face and yelled angrily, "How dare you attack the nation I helped conceive!"
Then Patrick Henry punched Osama in the nose and James Madison kicked him in the groin. Bin Laden was subjected to similar beatings from John Randolph, James Monroe, Thomas Jefferson and 66 other early Americans.
As he writhed in pain on the ground, an angel appeared. Bin Laden groaned, "This is not what I was promised!"
The angel replied, "I told you there would be 72 Virginians waiting for you! What did you think I said?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |