Mijn 486DX2 werkt nog steeds. Perfect voor loze DOS games als Wings of Fury of Commodore 64 emulaties.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:24 schreef Monidique het volgende:
Ik heb een computerspelletje, dat heet ook zoiets als Platoon. Dat rukkige DOS-spel werkt nu natuurlijk niet meer.
[pberends mode]quote:Op zondag 2 januari 2005 01:12 schreef Monidique het volgende:
Ik ben een kloon van Sidekick.
kan het "dene" gedeelte niet terug vind. Mark betekent in het noors veld / land, dus neem ik aan dat dat in het Deens ook wel die betekenis heeft. Ik zal even verder speuren.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:46 schreef Monidique het volgende:
Oh ja, en dan nog dat Dene of Deen van Denemarken. Noord, of iets anders?
quote:Op zondag 2 januari 2005 00:25 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jongen, al had ik mao op mijn aars getattoeerd en at ik mijn ochtend-eitje met een hamer en sikkel zou ik het niveau van Lebbers en jansen nog van een ingekakte goochelaar op een bejaarden bingo-avondje vinden, het was niet leu-eu-eu-eu-heuk!!!
ahh, gevonden geloof ik:quote:Op zondag 2 januari 2005 10:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
kan het "dene" gedeelte niet terug vind. Mark betekent in het noors veld / land, dus neem ik aan dat dat in het Deens ook wel die betekenis heeft. Ik zal even verder speuren.
BTW, Mercier champagne is BAGGER. Maar goed das mijn nedere mening.
quote:The Germanic Iron Age and the arrival of the Danes
The material culture of northern Europe during the mass migrations of the 5th-7th centuries is referred to as the Germanic iron age. Among the most well-known remains from the period are the "peat bog corpses," which appear to be the well-preserved bodies of two men deliberately strangled, perhaps as community sacrifices. Incursions into Denmark from the north increased in the 5th century. One of the most widely dominant was a tribe called the Danes, who arrived from Sweden around 500 AD. The name of the tribe was applied by Germans to the south to the whole of the Denmark peninsula (in old German, Denmark means "border region inhabited by Danes").
Wikipedia over denemarken
Ik dacht dat Denemarken voor een munteenheid stond.quote:Op zondag 2 januari 2005 10:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ahh, gevonden geloof ik:
[..]
Dan wel in Duitsland hoop ik :pquote:Op zondag 2 januari 2005 10:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik dacht dat Denemarken voor een munteenheid stond.
Honger naar moordaanslagen?quote:Op zondag 2 januari 2005 11:37 schreef Mutant01 het volgende:
HONGERRRRRRRRRR
Patat, Christen!quote:Op zondag 2 januari 2005 11:37 schreef Mutant01 het volgende:
HONGERRRRRRRRRR
Niet zeuren Mutant..... in Azie en Afirka hebben nog veel meer mensen honger...En die zijn eerst aan de beurt.quote:Op zondag 2 januari 2005 11:37 schreef Mutant01 het volgende:
HONGERRRRRRRRRR
Beter van niet, overbevolkt tuig is het.quote:Op zondag 2 januari 2005 11:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet zeuren Mutant..... in Azie en Afirka hebben nog veel meer mensen honger...En die zijn eerst aan de beurt.
quote:Op zondag 2 januari 2005 11:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Natuurlijk! Dat moet van mijn fascistische ideologie natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |