Ik zie Rusland zeker niet als grotere bedreiging dan het moslimextremisme. Nu het spook der communisme wat WEL een bedreiging was ook daar weggevaagd is verwelkom ik ze graag in de volkerenmix van Europa. Wat het communisme en fascisme in de jaren 20-30 waren is het islamisme nu.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:29 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, ik beschouw Rusland ook nog niet als uebervriendje en zeker structureel een groter gevaar dan het islamitisch fundamentalisme. Er was in de jaren negentig zo'n boek, dat ik niet gelezen heb, waar Rusland werd voorgesteld als een soort Weimar. Ik denk dat die vergelijking, hoewel historische vergelijkingen nooit helemaal kloppen, wel aardig opgaat.
Ik denk het niet. Dan had hij dat al gedaan.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Kan het niet zijn dat Poetin juist die leider al is?

Er schuilt diep van binnen een Gneis in je.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat was dus het leirabislme Het is ohcirelslinvg het laat je veerrkekn maar het pest je niet twerijl de ctsiomemnun die pseetn de menesn
quote:
De aankomende jaren zullen mijn gelijk aantonen.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:04 schreef Monidique het volgende:
Niet helemaal, natuurlijk, maar ik heb zo het idee dat het geen zin heeft om het daar nu, of ooit, met jou over te hebben..
Ik denk het, uiteraard, niet, maar wel denk ik dat er, en ik denk dat jij dat ook denkt, aanslagen door islamitische terroristen gepleegd zullen worden in Europa en misschien zelfs Nederland.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:06 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
De aankomende jaren zullen mijn gelijk aantonen.
Ik ben een kloon van Sidekick.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:07 schreef PJORourke het volgende:
Van wie ben jij nou weer een kloon?
Tuurlijk wel.... je moet gewoon je CPU time killen.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:24 schreef Monidique het volgende:
Ik heb een computerspelletje, dat heet ook zoiets als Platoon. Dat rukkige DOS-spel werkt nu natuurlijk niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |