Sinds jij post, post sizzler niet meer!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En youssef post niet meer, terwijl jij er wel weer bent....
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:29 schreef pberends het volgende:
[van de Ven-mode]
Het is tijd om te sterven Sidekick.
[/van de Ven-mode]
quote:Prediker 3
1 Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd.
2 Er is een tijd om geboren te worden, en een tijd om te sterven; een tijd om te planten, en een tijd om het geplante uit te roeien;
3 Een tijd om om te doden, en een tijd om te genezen; een tijd om af te breken, en een tijd om te bouwen;
4 Een tijd om te wenen, en een tijd om te lachen; een tijd om te kermen, en een tijd om op te springen;
5 Een tijd om stenen weg te werpen, en een tijd om stenen te vergaderen; een tijd om te omhelzen, en een tijd om verre te zijn van omhelzen;
6 Een tijd om te zoeken, en een tijd om verloren te laten gaan; een tijd om te bewaren, en een tijd om weg te werpen;
7 Een tijd om te scheuren, en een tijd om toe te naaien; een tijd om te zwijgen, en een tijd om te spreken;
8 Een tijd om lief te hebben, en een tijd om te haten; een tijd van oorlog, en een tijd van vrede.
Fait par Milgaro.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:12 schreef Johan_de_With het volgende:
tsunami tsunami
overal complotten
en niemand die het ziet
opklapbed opklapbed
Bush dat is de duivel
dus mijn moeder is aan zet
schizofreen schizofreen
vrolijk in zijn dwangbuis
op januari één
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:38 schreef Davitamon het volgende:
Krijg spontaan zin in bier van Prediker 3.
quote:Spreuken 23
19 Hoor gij, mijn zoon! en word wijs, en richt uw hart op den weg.
20 Zijt niet onder de wijnzuipers, noch onder de vleesvreters;
21 Want een zuiper en vraat zal arm worden; en de sluimering doet verscheurde klederen dragen.
jaja komt nogwel een keer. Eerst in ieder geval even een biertjequote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:38 schreef Monidique het volgende:
Du_ke en Sidekick, ik wacht nog steeds op e-mail!
quote:
Meesterlijk!quote:
Heb jij mijn onderbroek nog?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:24 schreef Monidique het volgende:
Ik kan de macaroni van gisteren niet vinden, misschien is het al opgevroten.
Ondersteboven, dubbeldwars, gehurkt, tegen de muur, benen in de nek, we hebben alles met haar uitgehaald.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Damn. Wie vreet mijn onderbroek nou op? Hebben jullie dat zusje van je al eens ondersteboven gehouden?
Wat is de huurprijs?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ondersteboven, dubbeldwars, gehurkt, tegen de muur, benen in de nek, we hebben alles met haar uitgehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |