Om slotjes roepen is zo 2004.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:32 schreef JAM het volgende:
Ja, godverdomme, vent, je kan niet eens een topictitel maken ! Daarbij eis ik de eer op, als zojuist unbande. SLOT!
Een half begin is een fijne sidekickquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:35 schreef Maerycke het volgende:
Aaah was net 1 eerder... leer tikken, Aaah.. loser
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:37 schreef Monidique het volgende:
Vanaf nu gaan we gewoon door met deel 5190?
Bek houden, lieveslet.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:38 schreef Maerycke het volgende:
Lief doen tegen elkaar? Ik had me eigenlijk voorgenomen dat juist niet meer te doen.
Mond open en zuigen maar.quote:
bron?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:41 schreef Monidique het volgende:
Ik heb bier en een oliebol, vers uit de koelkast. Beide.
volgens mij hoopt ze op een slappe ofzoquote:
Daarmee wordt zuigen niet minder.quote:
Ze commandeert de penis om dood te vallen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
volgens mij hoopt ze op een slappe ofzo![]()
En alles wat er aan vast zit ook dan gelijk maar...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ze commandeert de penis om dood te vallen.![]()
Necrofiel (V).quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:44 schreef Maerycke het volgende:
[..]
En alles wat er aan vast zit ook dan gelijk maar...
Juist niet! Dat jij nou van die gedachtes hebtquote:
Ook gespeeld door:quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Wake up, little Suzy, wake up.
Okay!quote:
Koop in een 3e wereld winkel een voodoo popje... weliicht helpt het...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:44 schreef Maerycke het volgende:
En alles wat er aan vast zit ook dan gelijk maar...
Doorzuigen dan maar weer.quote:
Knap zeg, jij gaat door voor de broodrooster.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:09 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg, is iemand het al opgevallen, sinds Anton aus Den Haag post, post Dora niet meer!
Geen verschil met 2004 dus.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:14 schreef Mutant01 het volgende:
Het is 2005 en iedereen gedraagt zich als een mongool.
Ja, want de wereld zal spoedig vergaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:14 schreef Mutant01 het volgende:
Het is 2005 en iedereen gedraagt zich als een mongool.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:12 schreef Monidique het volgende:
pberends, HNY B.
En youssef post niet meer, terwijl jij er wel weer bent....quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:09 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg, is iemand het al opgevallen, sinds Anton aus Den Haag post, post Dora niet meer!
Wtf, wat is dat nou weer voor onzin, youssef post wel. Ik heb geen clown's en ben geen clown.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En youssef post niet meer, terwijl jij er wel weer bent....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |