quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:07 schreef Kill_em_all het volgende:
maar anders moet een admin het maar ff verplatsen ofzo.
het mag natuurlijk niet, maar om nou gelijk zo'n joch naar HALT te sturen...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:13 schreef Overlast het volgende:
Tja, wel beetje overdreven.
Maar aan de andere kant vraag je er natuurlijk wel een beetje om.
lol net alsof je daarmee een huis oplblaastquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:09 schreef Sportguy het volgende:
Ik heb nog wel een nitraatje over, waar woont die oma ?
daar is halt voor, geldboetes zeggen vaak geen fuck, want pappa en mamma dokken wel, en kindjelief heeft geen centje pijn, door zelf aan de slag te gaan krijgen ze beter mee dat iets niet mag.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:16 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
het mag natuurlijk niet, maar om nou gelijk zo'n joch naar HALT te sturen...
neem het vuurwerk dan gewoon in beslag. Stelletje overijverige politiepikkies die dit nog wel aandurven maar als er een kroeggevecht is blijven ze lekker in hun auto zitten, want stel je voor dat ze zelf klappen krijgen...
Jawel. En het heet Bureau HALT.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:23 schreef Kill_em_all het volgende:
Sommige hier kunnen volgens mij niet echt onderscheid maken tussen kinderen en (jong) volwassenen.
Misschien moet je eens gaan nadenken, over die hele wetgeving in Nederlandquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:21 schreef Paxlie het volgende:
Ik ben het met croupouque eens. Het is gewoon volkomen terecht
Het mag niet, doe het dan ook niet. Gezeik altijd met mensen die regels overtreden en daarna gaan zitten janken dat ze er straffen/boetes voor krijgen
Jouw zo'n ding in je strontkoker proppen lijkt me anders ook wel een alleraardigst idee, en dan natuurlijk wel aansteken.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:23 schreef Amun-Ra het volgende:
Gewoon bij die graftak een lawinepijl door de brievenbus naar binnen kaaien, dan ist zo over met dat kunstgebit-klappertand-geneuzel van da ouw vocht
Theo had toch gelijk?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
De politie had gelijk.
in mijn opvoeding zijn woorden als nee, en dat mag niet voor gekomen, en halt is er juist voor kinderen in de leeftijdsgroep die jij noemt, geloof me ze schrikken zich de pleuris als ze met de politie mee moeten en dan ook nog gestraft worden, dat maakt meer indruk als een agent die het vuurwerk meeneemt.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:23 schreef Kill_em_all het volgende:
OMG @ alle mensen die het zo goed vinden, zeker zelf geen broertjes of kinderen? als je die had zou je zelf ook wel snappen dat het helemaal nergens over gaat. Dat ze er wat van zeggen heb ik geen problemen mee, maar de straf wel. Het zijn nog kinderen FFS! als ik of iemmand van mijn leeftijd naar halt zou moeten zou ik dat best begrijpen (niet dat het ook maar enig nut heeft maargoed) maar een stel kinderen van tussen de 8 en 14 niet.
Sommige hier kunnen volgens mij niet echt onderscheid maken tussen kinderen en (jong) volwassenen.
Heb ik gedaan, als het je niet bevalt ga je toch lekker naar een ander landquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:27 schreef pimpin het volgende:
[..]
Misschien moet je eens gaan nadenken, over die hele wetgeving in Nederland
Vuurwerk afpakken en misschien de ouders even kort spreken.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:32 schreef trance40 het volgende:
Wat moet je dan zeggen die die kut koters? Foei?
Meteen goed aanpakken doen ze het niet meer. Taakstraf of naar bureau halt vind ik een goeie actie.
Gebeurd.quote:
Schijnbaar.quote:Scheinbaar
Oud lijk dat.quote:heeft 1 of ander oud lijk die ook in de flat van mijn oma woont de politie gebeld.
3/4 van de andere Nederlandse kinderen bevond zich op het pleintje?quote:Na 15 minuten kwam de politie het pleintje oplopen waar mijn broerjes en die andere 2 ventjes wat onschuldig vuurwerk aan het afsteken waren (net als 3 kwart van de andere nederlandse kinderen).
Is het een omgekeerd politiebericht?quote:Beschrijving 2 agenten: Rond de 21 jaar.
In zijn eenje. Was hij blank?quote:Eentje vond zichzelf heel badass en stond de hele tijd te kijken alsof die net een terrorist in ze eentje had opgepakt
Die praatte de hele tijd.quote:en de ander (die praten de hele tijd)
Zijn smoel.quote:zag eruit als een of andere BrEeZaH loser met een irrtante grijns op ze smoel.
quote:Ik vind het niet gek dat mensen geen respect voor de politie hebben.
Sommigen hier snappen niet waar bureau HALT voor bedoeld isquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:23 schreef Kill_em_all het volgende:
OMG @ alle mensen die het zo goed vinden, zeker zelf geen broertjes of kinderen? als je die had zou je zelf ook wel snappen dat het helemaal nergens over gaat. Dat ze er wat van zeggen heb ik geen problemen mee, maar de straf wel. Het zijn nog kinderen FFS! als ik of iemmand van mijn leeftijd naar halt zou moeten zou ik dat best begrijpen (niet dat het ook maar enig nut heeft maargoed) maar een stel kinderen van tussen de 8 en 14 niet.
Ga toch weg man.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:21 schreef Paxlie het volgende:
Ik ben het met croupouque eens. Het is gewoon volkomen terecht
Het mag niet, doe het dan ook niet. Gezeik altijd met mensen die regels overtreden en daarna gaan zitten janken dat ze er straffen/boetes voor krijgen
waarom ?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Vuurwerk afpakken en misschien de ouders even kort spreken.
Belachelijk zeg, een taakstraf of bureau Halt. Buitengewoon lachwekkend.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:15 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind het volkomen terecht.
Wat is dit nou weer voor ambtelijk aandoende pseudo moralistische bijdrage.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Heb je, afgezien van dit lullige wijkincident, daar nog een beter argument voor?
quote:Achterlijke kut politie.
Nogmaals, je begrijpt het principe achter bureau HALT niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ga toch weg man.
Je kan je ook wat humaner of ruimdenkender opstellen als agent. Een vermaning en beslaglegging zou echt genoeg zijn geweest.
Toen ik 14 was en vuurwerk afstek stond mijn vader er naast om op te letten en zo. ook gewoon alleen op 31 decemver hoor. Dus die hele familie is zo gestoord als wat als ze dat kleine grut (11!!!) zomaar buiten laten lopen zonder toezicht.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:23 schreef Kill_em_all het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |