Weet niet of dit helemaal het goede forum is maar anders moet een admin het maar ff verplatsen ofzo.
Het verhaal, vanmiddag gebeurt:
Ik en mijn broertjes (11 en 14) en ouders gingen naar mijn oma voor het niewe jaar enzo. Daar waren nog 2 andere kinderen (5 en 8 jaar oud). Mijn broertjes hadden nog wat vuurwerk over van gister avond dus dat gingen ze afsteken. Was allemaal normaal vuurwerk, je weet wel, van die kleine klapdingen enzo dus niks waar een normaal mens zich op 1 Januari aan zou storen.
Scheinbaar heeft 1 of ander oud lijk die ook in de flat van mijn oma woont de politie gebeld. Na 15 minuten kwam de politie het pleintje oplopen waar mijn broerjes en die andere 2 ventjes wat onschuldig vuurwerk aan het afsteken waren (net als 3 kwart van de andere nederlandse kinderen).
Ze moesten alle 4 meelopen met die politie agenten. Beschrijving 2 agenten: Rond de 21 jaar. Eentje vond zichzelf heel badass en stond de hele tijd te kijken alsof die net een terrorist in ze eentje had opgepakt en de ander (die praten de hele tijd) zag eruit als een of andere BrEeZaH loser met een irrtante grijns op ze smoel.
Goed, 4 ventjes lopen dus achter die politie aan. Weet je wat die losers doen? Me broerje van 14 moet naar HALT toe en die andere 3 moeten een video over vuurwerk gebruik gaan kijken (ja, dat zal wat uitmaken
![]()
). Nou hoefden die 2 andere ventjes niet te komen omdat ze zogenaamd te ver weg woonde
![]()
(onthoud: als je nog eens wat flikt, zeg dat je ergens verweg woont dan hoef je niet te komen).
Dat de politie er wat van zegt en hun vuurwerk afpakt oke. Maar je gaat die kinderen toch geen fucking taakstraf geven en ze naar halt sturen? Die bijdehante losers stonden er ook de hele tijd met een grijns op hun smoel naar te kijken ook. Waar gaat dit nou over
![]()
Achterlijke kut politie. Ik vind het niet gek dat mensen geen respect voor de politie hebben.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.