1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | O N A K E N T O N A I B A S A K R A N G E V O I C S T A R A S D N A N A G E T H X G E I E R S T U R Z F L U G V D R E O P I U D L O O P E R D E A D R E N E P S L D U N I E L I S H A N E E V O I O M T O I N X S C T R U S T N Z I G Z A G U F S L D S I H I I O S M E X E E H T R R A I E E T S U O E H A E S I O O E S A T C O H R A E X M T D W S Z W D N I I M A E N T W O E R A E E T T T A O S T A M D K S F O C F Y H N D O E B F E I L W E N I I O R D E T W O W N E I N N S E R A A L N S L A E A H K O S L O E A F I G E L T R D E L L A T B O X M A N A H A D H A R I M R E A M E M I H E T A E H T O H O C A N O M H O S S E E K E R S D O N N A C O K O O H R D I P E A R A Z Y S O N A V Y O E T Y A X I S E V O S I O L L K M E U N M S L E E A D K E T I N M O A E M R S E A L S N N N E S O S T A V A N N U P S M C E I T T O L C N E B T I C S E R H A C U W A S S M R I E S U R R O P L D O Y L T N I U U A I T T O R A U D A I A N B N A W N L F G O A T R N R T E R S N I I L T A O I U I N M E E S I I I K A E C A O B O L O R C A C S N A D E N S N M A N R T P Y R C E H T M O R F T E K C O R U Z J S M E D O M A B T S E W M A H W U L E I R I A R E T S I S D E T S I W T S |
Dat is oud nieuws.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:48 schreef Mark het volgende:
Overig nieuws: ik doe niet mee
Sadistquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:44 schreef dolle_hond het volgende:
Hieronder staan 11 anagrammen
quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:44 schreef dolle_hond het volgende:
Hieronder staan 11 anagrammen van artiest/band met nummer.
Dat wordt een hoop puzzelen danquote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:37 schreef bigshadow het volgende:Waarom zie ik dit topic nu pas voor het eerst
quote:
Oh, als dat gebeurt gooi ik zondag mijn kappersvraag er nog ff in!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat wordt een hoop puzzelen dan
Overigens vermoed ik dat de einddatum wel wat verzet wordt ivm Noorderslag?
ik heb al 2 anagrammenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:18 schreef Berkery het volgende:
Ik moet nog twee anagrammen
En nu heb ik er 3 binnen 5 minuten bijquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en ze zijn eigenlijk best makkelijk, zeker toen ik ze maakte aan t eind van t jaar
dat was de 2e die ik hadquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:32 schreef Berkery het volgende:
Ik moet er nog 1, heb de hele avond met CALL COCK OLD SPY in mijn kop gezeten![]()
Nog niet gelukt. Is ook best wel veel werk, en ik heb het alweer razend druk. Dus ik maak alleen tijd vrij als er animo voor is. Laat maar weten.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:24 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh, als dat gebeurt gooi ik zondag mijn kappersvraag er nog ff in!
Dank, dank...quote:Op maandag 24 januari 2005 17:22 schreef ranja het volgende:
Wow. Die van FF is wel mooi bedacht hoor
Ik heb 't ook laten afweten met inzenden. Eigenlijk vooral omdat ik niet de tijd heb gehad om lang te gaan zitten voor de puzzels en ik geen halve inzendingen wou doen, als ik het nu zo zie dan denk ik dat ik daarmee nog wel een heel eind was gekomen. Maar ik doe liever zulke dingen niet dan dat ik het maar half doe eigenlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:03 schreef ranja het volgende:
Blift toch jammer dat het maar een klein groepje mensen is dat meedoet aan deze puzzels.
Dan kan iemand (neva ofzo) het wel hebben over een kliek, als je dit soort topics links laat liggen werk je dat wel zelf in de hand. Waar zijn Daisy, TSE en een heleboel anderen?
Als je al die eerste gezichten had ingestuurd had je nog flink punten kunnen scoren misschien.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb ze wel allemaal iig aandachtig bekeken en gekeken wat ik op het eerste gezicht er van kon maken
Niet om 't een of ander Sack, want ik heb toch al gewonnen, maar ik had alles goed, dus 25 + 3 + 2 = 30 punten. Afgetekend winnen is toch leuker dan winnen omdat je de eerste wasquote:
Ik kan me voorstellen dat je ervan baalt, maar het samenstellen van de vragen is toch ook een deel van de pret? En wellicht dat je ze nog bij een andere quiz kunt gebruiken.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:21 schreef ranja het volgende:
[..]
In elk geval ben ik groot voorstander van het niet jubileren bij topic 400, na 2 vragen in 3 jubileumtopics met in totaal 4 inzendingen heb ik er wel even genoeg van.
Zit ik weer scheef te kijken? Ik heb een beetje last van m'n ogen momenteel dus dat kan best. Ik loop morgen nog wel een keer alle antwoorden na.......quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:28 schreef GLO het volgende:
[..]
Niet om 't een of ander Sack, want ik heb toch al gewonnen, maar ik had alles goed, dus 25 + 3 + 2 = 30 punten. Afgetekend winnen is toch leuker dan winnen omdat je de eerste was
BTW, misschien komen we elkaar idd eens tegen in Hotel NY, want da's een regelmatige pleisterplaats van me
Hoeft niet hoor, het maakt toch niets uit. Ik wou het alleen ff gemeld hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zit ik weer scheef te kijken? Ik heb een beetje last van m'n ogen momenteel dus dat kan best. Ik loop morgen nog wel een keer alle antwoorden na.......
Moet je me toch eerst ff vertellen welke fotoshoot en waar ik het resultaat kan zienquote:Tegenwoordig kom ik niet zo veel meer in Rotterdam en zeker niet meer veel in Hotel NY, waar ik de afgelopen jaren tegenover heb gestudeerd, maar zo nu en dan ben ik er nog steeds te spotten....misschien de komende weken zelfs als onderwerp van een fotoshoot (ik ben die lange slungel)
Prive-shoot van m'n vriendin dat klinkt alsof het in 1 van de hotelkamers gaat plaats vindenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:48 schreef GLO het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, het maakt toch niets uit. Ik wou het alleen ff gemeld hebben
[..]
Moet je me toch eerst ff vertellen welke fotoshoot en waar ik het resultaat kan zien
Klinkt idd héél privé...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Prive-shoot van m'n vriendin dat klinkt alsof het in 1 van de hotelkamers gaat plaats vinden.
Ach, 't zijn voor zo ver ik weet gewoon wat binnen en buitenfoto's met mij als slachtoffer, dus echt prive zal wel meevallen. Verder heb ik ook geen idee wat ze nu weer van plan is, maar dat heb ik nooit als ze dit soort bevliegingen heeft. 't Is iig voor zover ik weet geen commerciele/betaalde opdracht, dus 't zal hooguit ooit eens ergens tentoongesteld worden.....ik hou je op de hoogtequote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Klinkt idd héél privé...
Maarre... voor mooie foto's van HNY ben ik wel in; mochten ze idd publiekelijk te bezichtigen zijn, geef dan ff een seintje!
Dat had ik niet verwacht, ik had Anneke heel niet herkend, meevaller dusquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:58 schreef Berkery het volgende:
Dat had ik niet verwacht, ik had Anneke heel niet herkend, meevaller dus![]()
Gelukkig heeft dit Z lekker veel punten opgeleverdquote:Op woensdag 29 december 2004 13:52 schreef Z het volgende:
Hé bukgeit aangezien jij toch al 1264571625 punten heb, zou jij spelleider kunnen zijn deze keer? Dan kan ik meepuzzelen
Mooi. Loop ik de schade van twee weken afwezigheid toch een beetje mee inquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |