Klopt preciesquote:Op vrijdag 24 december 2004 21:42 schreef DarkElf het volgende:
de vervelende verhalen, het simpele eten, de kerstleugens, de cadeautjes: " nou ... heeft uitgepakt hoor.." het gekut met die tafels en stoelen...
mén hollandsche kleinburgerlijkheid
Hoezo vroeger?quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:45 schreef DarkElf het volgende:
tis toch triest dat we dit herkennen van vroeger
Hans Teeuwen was die postbode op het eindquote:Op vrijdag 24 december 2004 21:48 schreef tong80 het volgende:
Gastrollen :
Hans Teeuwen.
Heb ik iets gemist ?
Nou 1998 is nog niet zolang geleden.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:47 schreef DarkElf het volgende:
mijn laatste kerst met zulke dingen erin was toen ik 12 was ofzo
In het eindfilmpje die soldaat met die bril en grijs haar?quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:48 schreef tong80 het volgende:
Gastrollen :
Hans Teeuwen.
Heb ik iets gemist ?
Ik zag het ook staanquote:Op vrijdag 24 december 2004 21:48 schreef tong80 het volgende:
Gastrollen :
Hans Teeuwen.
Heb ik iets gemist ?
Ach soquote:Op vrijdag 24 december 2004 21:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In het eindfilmpje die soldaat met die bril en grijs haar?
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2004 21:49 schreef pberends het volgende:
Het was redelijk, maar komen ze nog terug in 2005?
Ik zit morgen tot tweemaal toe in een vergelijkbare benarde situatiequote:Op vrijdag 24 december 2004 21:47 schreef DarkElf het volgende:
mijn laatste kerst met zulke dingen erin was toen ik 12 was ofzo
6000 kuub wol!quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:57 schreef tong80 het volgende:
Romein is ook briljant. Kan geen teksten onthouden en improviceert er maar op los. Dat de rest het lachen kan inhouden verbaast me steeds weer.
Raar, dat idee heb ik helemáál niet. Koefnoen gebruikt een verhaal dat zolangzamerhand door 10.000 sitcoms gebruikt is als kerstaflevering.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:56 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
maar als je daarna koefnoen keek, kreeg je toch het idee dat daar meer denkwerk in zit.
Dat wel. Echt origineel is het Scroodgeverhaal natuurlijk niet. Jiskefet was wel wat origineler.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Raar, dat idee heb ik helemáál niet. Koefnoen gebruikt een verhaal dat zolangzamerhand door 10.000 sitcoms gebruikt is als kerstaflevering.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:56 schreef keeper het volgende:
En hij kwam ook weer langs "Ze verstaat je niet!"
Was dat niet dat meisje uit die eh Honig reclame?quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:56 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
dat Poolse hoertje (welke actrice was dat???)....
geen idee, videoquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:28 schreef BrauN het volgende:
Verdammt, maar een klein gedeelte kunnen zien. Herhaling? Morgen?
Vond ik ook het hoogtepunt van deze kerstspecial.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:30 schreef Stuart het volgende:
Vandaag best gelachen, vooral toen ze gingen vechten bij de Kerstboom![]()
DAcht ik eerst ook maar mijn ma wees me op de gelijkenissen met TOon Hermans en zit wel wat in denk ik.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:21 schreef keeper het volgende:
Is dat nou een Wim Sonneveld imitatie? Of gewoon een general oubollige cabaretier imitatie?
Toen die ene gast die sigaretten koker kreeg en toen zei ja uh leuk; zeg die ander maar je rookt toch niet meer... En dat cadeau zonder naam derop dat niet voor em was. En die handschoenen die niet goed waren en die tante maar moest ruilen. Je zag tante bijna een nervous brake down hebben. Skitterende afleveringquote:Op vrijdag 24 december 2004 21:42 schreef DarkElf het volgende:
de vervelende verhalen, het simpele eten, de kerstleugens, de cadeautjes: " nou ... heeft uitgepakt hoor.." het gekut met die tafels en stoelen...
mén hollandsche kleinburgerlijkheid
Ik heb even bij archief gekeken:quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:30 schreef keeper het volgende:
Hmm, vanmiddag nog wel, nu kan ik hem niet meer vinden?
Tuurlijk, vaste prikquote:Op donderdag 30 december 2004 17:55 schreef keeper het volgende:
Met als centrale vraag: Gaan de Duitse uniformen aan, of niet?
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:55 schreef keeper het volgende:
Vanavond, Ned 3, 21.05, uurlang durende, rechtstreekse eindejaarsaflevering.
Met als centrale vraag: Gaan de Duitse uniformen aan, of niet?
Tis zeer matig, alleen het begin en die tsunami-grap was zeer te smaken.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:50 schreef SunChaser het volgende:
Is dit echt humor? Ik zit met kromme tenen te kijken. Alleen om die Zeebeving-grap moest ik wel glimlachen.
Ik vind Koch ook veruit de leukste van de 3.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:03 schreef Arcee het volgende:
Als ik die kop van Koch al zie vind ik 't al leuk.
Twee maanden geleden is geen actualiteit meer. En TvG werd niet aangereden.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:41 schreef keeper het volgende:
Trouwens, dat stuk met die poppenverkoper die werd aangereden, was dat een TvG-verwijzing? Aangezien ze redelijk op de actualiteit zaten.
Het was toch een jaaroverzicht?quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:05 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Twee maanden geleden is geen actualiteit meer. En TvG werd niet aangereden.
Nee, het was een eindejaarsaflevering. Maar goed, dat zijn details. Dat van die knuffelberen lijkt me trouwens wel aannemelijk, zeker omdat Romeyn met een laken over zijn lichaam op de grond lag.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:12 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Het was toch een jaaroverzicht?
En rond het lijk van TvG lagen heel veel knuffelberen ...
Sluit me hier bij aan.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:55 schreef -DailaLama- het volgende:
Leuk:
- Hitler
- Tsunami
- De man met de knuffels
- Oboema
Niet leuk:
- Cappriccio
- Ajax
- Die man die over lijken sprong
- de rest
Ik heb de laatste 20 minuten nog op video staan, de rest is al weer overgespoeld helaas. Heb je daar wat aan?quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:08 schreef Vergetentekijken het volgende:
ik had al een andere gedaan, maar ene mike heeft hem geblokkeerd.. hij zei dat het een dubbel post is...
De oudjaars-showquote:Op woensdag 19 januari 2005 16:44 schreef Vergetentekijken het volgende:
ik heb de oudjaars show kunnen downloaden 100% maar de kerst show knalr er steeds uit op 50%... welke laatste 20 minuten heb jij ?
quote:’Jiskefet’ in het bejaardenhuis
Liefhebbers opgelet. Jiskefet keert op 3 april terug op de buis met een serie van acht nieuwe afleveringen.
Inspiratiebron voor het trio Kees Prins, Herman Koch en Michiel Romeyn is ditmaal het rustieke bejaardenhuis De Sint Hubertusberg.
Tussen de schamele restanten van hun oude spulletjes proberen de bewoners in de herfst van hun leven er nog het beste van te maken.
Gemangeld tussen de strenge regels en de willekeur van het verplegend personeel, houden zij – onder het motto: het kan altijd nog erger – manhaftig de kin omhoog.
Yep, onder andere een Sinterklaas-special. Maar zo werkt Jiskefet heel vaak. De Lullo's zijn ook zo ontstaan: als twee studenten die elkaar in het midden van de nacht tegenkwamen in een dorpje in Spanje.quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:05 schreef Little_Acorn het volgende:
huh, maar jiskefet had toch al een keer iets gedaan in een bejaardentehuis?
8 afleveringenquote:VANAF 3 APRIL IS ER EEN NIEUWE 8-DELIGE SERIE VAN JISKEFET!
ZONDAGAVOND 22.10 UUR NET 3
UITZENDINGEN: 3 APRIL , 10 APRIL, 17 APRIL, 24 APRIL, 1 MEI, 8 MEI, 15 MEI & 22 MEI
GE-WEL-DIG!quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:13 schreef grunge-metal het volgende:
Van de website van Jiskefet:
[..]
8 afleveringen.
Hoe?!quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:19 schreef Little_Acorn het volgende:
Ik heb net ff kaartjes gereserveerd om een uitzending bij te wonen. Ben al een keer eerder geweest en dat was echt hilarisch!!
quote:
Van hun websitequote:JISKEFET OPNAME BIJWONEN?
Vanaf zondag 27 maart worden er 8 zondagavonden in Studio Plantage Amsterdam opnames gemaakt voor de nieuwe 8 delige serie van Jiskefet.
Wil je daarbij zijn? mail dan naar reacties@jiskefet.nl
o.v.v. datum & aantal kaarten (max. 4)
De opnames zijn van 21.00 tot 23.30 uur, de toegang is gratis.
(data: 27 mrt = vol!, 3 apr = vol!, 10 apr, 17 apr, 24 apr, 1 mei, 8 mei, 15 mei)
Oke dan!quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:51 schreef Little_Acorn het volgende:
Ja hoor, de uitnodiging is binnen! Op 10 april zit ik in het publiek!
Ik ook nietquote:
Hoe weet je dat Het is alles of niksquote:Op zondag 3 april 2005 19:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik dacht, YES! vanavond weer Ali G, maar dit is 10x beter
Het is voor dit seizoen al weer volgeboekt...quote:Op zondag 3 april 2005 21:18 schreef BrauN het volgende:
Trouwens ook eens proberen om kaartjes te krijgen.
Vond het ook erg jammer dat Koch niet hetzelfde personage deed als in de Sinterklaasaflevering van 2003(?).quote:Op zondag 3 april 2005 22:45 schreef Bolkonsky het volgende:
Kees Prins was geweldig als oude man, Koch en Romeyn vond ik minder.
Heb die aflevering toen wel gezien, maar kan me het niet goed meer herinneren. Was het personage van Koch toen niet een stuk nukkiger?quote:Op zondag 3 april 2005 22:53 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Vond het ook erg jammer dat Koch niet hetzelfde personage deed als in de Sinterklaasaflevering van 2003(?).
idd, het zit in de details bij hem. Alles herhalen wat al gezegd wordt, doen 'echte' bejaarden ook vaak.quote:
dinsdagavond wordt het herhaald dacht ik te zien...quote:Op zondag 3 april 2005 22:58 schreef Ambrosius het volgende:
Damn, gemist. Dan maar even online kijken volgende week.
idd, en dat gedoe met zijn mond enzo en die net-even-scheef-staande-brilquote:Op zondag 3 april 2005 23:02 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
idd, het zit in de details bij hem. Alles herhalen wat al gezegd wordt, doen 'echte' bejaarden ook vaak.
Klopt, hij wilde niet uit bed (uiteindelijk welquote:Op zondag 3 april 2005 22:58 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Heb die aflevering toen wel gezien, maar kan me het niet goed meer herinneren. Was het personage van Koch toen niet een stuk nukkiger?
Ja, soort Verschoor was het toch?quote:Op zondag 3 april 2005 23:42 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Klopt, hij wilde niet uit bed (uiteindelijk wel) en had zo'n schorre 'bejaardenstem'.
tyquote:Op maandag 4 april 2005 01:03 schreef BrainOverfloW het volgende:
Volgens mij komt hij idd nog wel bij uitzending gemist maar dinsdat avond wordt hij ook nog een keer op tv herhaald dus daar kun je em ook gaan kijken
Echt lekker.. lekker echt. (Igloquote:Op maandag 4 april 2005 13:22 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Ja leuk meisje. Waar is zij ook al weer bekend van?
Ok ik zat verkeerd, nog ff nagekeken maar zei zat idd in een andere aflevering van de lama'squote:Op maandag 4 april 2005 13:54 schreef lachejonge het volgende:
Ik heb het over de kerstuitzending, kijk maar: http://www.vpro.nl/programma/jiskefet2004/afleveringen/19706306/
Ik wil ook door Yvonne geowned worden.quote:Op woensdag 6 april 2005 00:02 schreef NiteSpeed het volgende:
"Je moet leren dat je niet luistert naar die mensen."![]()
![]()
!
Van de Iglo-reclame.quote:Op maandag 4 april 2005 13:22 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Ja leuk meisje. Waar is zij ook al weer bekend van?
oke dan!quote:Op maandag 11 april 2005 11:01 schreef Little_Acorn het volgende:
Gisteravond bij de opnames geweest van aflevering 3. Was erg hilarisch! Ben benieuwd hoe dat er uit gaat ziet als alles aan elkaar is geplakt. Vooral van Zijl (Romeijn) was erg grappig!
En tvp want ik ben et vergetenquote:Op maandag 11 april 2005 13:34 schreef keeper het volgende:
Wanneer is ook al weer de hh?
Het wordt inderdaad een leuke afleveringquote:Op maandag 11 april 2005 11:01 schreef Little_Acorn het volgende:
Gisteravond bij de opnames geweest van aflevering 3. Was erg hilarisch! Ben benieuwd hoe dat er uit gaat ziet als alles aan elkaar is geplakt. Vooral van Zijl (Romeijn) was erg grappig!
Volgens mij dinsdag, maar ik weet het niet zeker.quote:Op maandag 11 april 2005 13:34 schreef keeper het volgende:
Wanneer is ook al weer de hh?
Ahja, 23:40 zelfs, volgens tvgids.nl.quote:Op maandag 11 april 2005 23:29 schreef Little_Acorn het volgende:
Jah, dinsdag om 23.30 geloof ik.
"Bedankt voor die bloemen",quote:Op zondag 10 april 2005 22:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat die vent op de grond ligt, en het eerste wat t'ie zegt "mijn vader was vroeger paardeslager..."
Ja, het is een leuke meid!quote:
Citroenquote:Op zondag 10 april 2005 22:45 schreef UFOtje het volgende:
Ik dacht bij die "cowboy" even dat hij de nieuwe Renault aan ging prijzen!
Die jongen (van de reclame) was het toch?
Dat zeg ik, nooit echt sterk geweest in automerken.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:31 schreef thettes het volgende:
[..]
Citroen
Tis idd stukken beter dan de afgelopen 2/3 seizoenen
Anniek Pheiferquote:Op zondag 17 april 2005 22:40 schreef stijlloos het volgende:
Dat was wel een hele duidelijke kritiek op ons zorgstelsel
Wie was trouwens die andere zuster?
Ik kwam niet meer bij,quote:Op zondag 17 april 2005 22:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En we gane met ze alle naar de Keukuhhof
waar wordt het opgenomen en waar/hoe kan je kaartjes regelen?quote:Op maandag 18 april 2005 08:05 schreef UFOtje het volgende:
Ja, wat was het weer geweldig!
Ik heb de tv-aflevering van gisteren in de studio van Jiskefet kunnen bekijken. Dat maakt zo'n aflevering meteen al extra leuk.
En ik kan jullie vertellen..... volgende week wordt het pas echt prachtig!![]()
Zoals altijd in "Studio Plantage" te Amsterdam. (direct naast Artis).quote:Op maandag 18 april 2005 08:12 schreef pos het volgende:
[..]
waar wordt het opgenomen en waar/hoe kan je kaartjes regelen?
Ahaa...bedankt, ga ik ff regelen danquote:Op maandag 18 april 2005 08:15 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Zoals altijd in "Studio Plantage" te Amsterdam. (direct naast Artis).
Een aantal weken voor de opnamenperiode kan je gratis kaartjes bestellen voor de opnames.
Maar daar moet je erg snel bij zijn!![]()
Die kaartjes kan je by the way via de vpro-site bestellen, maar voor dit seizoen ben je uiteraard al te laat.quote:
ach...is dat zoquote:Op maandag 18 april 2005 08:19 schreef UFOtje het volgende:
[..]
...maar voor dit seizoen ben je uiteraard al te laat.
Nee, het wordt over het algemeen niet helemaal chronologisch opgenomen. Ze nemen alles op in de volgorde die technisch en voor de acteurs het beste uitkomt.quote:Op maandag 18 april 2005 10:03 schreef Bak_Beest het volgende:
Ja dat viel wel te verwachten..![]()
Maar is het dan niet rommelig in de studio, omdat ze toch telkens verschillende sketches opnemen? Of is dat een beetje chronologisch opgenomen? Dat vroeg ik me namelijk af, want dan springen ze op tv over van het ene naar het andere beeld, terwijl dat niet zomaar kan in zo'n studio natuurlijk.
Tuurlijk het zal niet!quote:Op zondag 24 april 2005 19:26 schreef 7eVeNL het volgende:
'T ziet er naar uit dat er vanavond GEEN jiskefet komt...![]()
ken niets vinden op teletext iig
vanavond 21.10 tot 00:00: De grote avond van de beschaving....
Hmm, jammer, dit was de uitzending waar ik bij was. En die was best leuk. Naja, weekje wachten dan maarquote:Op zondag 24 april 2005 19:26 schreef 7eVeNL het volgende:
'T ziet er naar uit dat er vanavond GEEN jiskefet komt...![]()
ken niets vinden op teletext iig
vanavond 21.10 tot 00:00: De grote avond van de beschaving....
oke!quote:Op maandag 25 april 2005 22:42 schreef Fr3negade het volgende:
Ik ben gisteren naar de opnames geweest (zondag) Erg genoten van de humor van de 3 heren, en van de aanwezigheid van de "kleine zuster". Dit keer hadden zij een feestje omdat het koninginnendag was. vooral Faber was op dreef "wuhhhh!! lex goudsmit!!!"
quote:Op maandag 25 april 2005 22:42 schreef Fr3negade het volgende:
Ik ben gisteren naar de opnames geweest (zondag) Erg genoten van de humor van de 3 heren, en van de aanwezigheid van de "kleine zuster". Dit keer hadden zij een feestje omdat het koninginnendag was. vooral Faber was op dreef "wuhhhh!! lex goudsmit!!!"
Maar krijgen we die uitzending volgende week niet pas te zien?quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:01 schreef grunge-metal het volgende:
Morgen weer een nieuwe uitzending!
[..].
Hmm dat zou idd wel eens kunnen, opzich geen ramp natuurlijkquote:Op zondag 1 mei 2005 01:32 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Maar krijgen we die uitzending volgende week niet pas te zien?
Vorige week hebben ze namelijk niet uitgezonden, terwijl er die week ervoor wel een aflevering is opgenomen, daar was ik namelijk bij.
Maar denk eigenlijk dat ze de volgorde wel zullen veranderen.
Lijkt me logischer dat we de Koninginendag-aflevering vandaag krijgen te zien, en morgen dan jouw afleveringquote:Op zondag 1 mei 2005 01:32 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Maar krijgen we die uitzending volgende week niet pas te zien?
Vorige week hebben ze namelijk niet uitgezonden, terwijl er die week ervoor wel een aflevering is opgenomen, daar was ik namelijk bij.
Maar denk eigenlijk dat ze de volgorde wel zullen veranderen.
Dat zeg ik!quote:Op zondag 1 mei 2005 16:27 schreef patty het volgende:
[..]
Lijkt me logischer dat we de Koninginendag-aflevering vandaag krijgen te zien, en morgen dan jouw aflevering
Ze speelt echt heel erg goedquote:Op zondag 1 mei 2005 22:42 schreef Bombie het volgende:
Zo! Wat een geweldige act zet die Anniek Pheifer neer, zeg.
we dont neet nooo tocht control !quote:
Ja, dat moet je inderdaad live belevenquote:Op maandag 2 mei 2005 00:04 schreef Fr3negade het volgende:
Geweldige aflevering..ik was er namelijk bijToen was het nog veel leuker..Ze hebben er echt teveel uit geknipt. Op tv zag je alleen dat beekman op t podium kwam, en dat rest niet meer wou omdat zij bang waren om ook weggestuurd te worden. Echt heel jammer dat ze faber niet hebben laten zien. Dat was echt zo geweldig. Hij ging een spreekbeurt houden over Lex Goudsmit (die ouwe man met die baard die nu niet meer leeft van sesamstraat) "wuhhhhh ik hou vandaag een spreekbeurt wuhhh over lex goudsmit!!! wuhhhh Lex zat vroeger aan de drug--LEX!!" Echt zo gaaf was dat. op t einde ging hij ook nog n dansje doen op 1 been en schreeuwde "KUNST HEUP KUNST HEUP" Toen flikkerde hij van t podium af, door dat hekje wat er naast stond. Hij had ook een plakboek vol met fotos van lex, deze viel bij de andere 2 en van schrik lieten zij er koffie over vallen. Van zeil hield een spreekbeurt over eekhoorns. Toen kwam de discussie over knabbel en babbelof of het nou mannetjes of vrouwtjes waren. "Nou ze gingen een x bij het zwembad staan....hihi ow daar zal ik maar niet over beginnen" Die zanger was ook echt top..de sfeer kwam er toen lekker in.
Hm, bedoel je Desmet?quote:Op maandag 2 mei 2005 00:10 schreef Fr3negade het volgende:
studio de plantage in Amsterdam. Vooral de "kleine zuster" is echt superrrr. wat een figuur heeft zij zeg.
Als ik dit zo lees hadden ze er beter een 1uur durende Koninginnedagspecial van kunnen maken. Aan de andere kant zal dat waarschijnlijk bij elke aflevering wel zo zijn.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:04 schreef Fr3negade het volgende:
[KNIP]
Nee, de vpro studio naast studio plantage (B&W)...quote:
auw, dat zit altijd volquote:Op maandag 2 mei 2005 00:23 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nee, de vpro studio naast studio plantage (B&W)...
Ik ben er vroeger ook wel ns bijgeweest, nog in de tijd met de dierenwinkel
Jammer dat ze dat niet uitgezonden hebben.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:04 schreef Fr3negade het volgende:
-knip-
De dierenwinkelquote:Op maandag 2 mei 2005 00:23 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nee, de vpro studio naast studio plantage (B&W)...
Ik ben er vroeger ook wel ns bijgeweest, nog in de tijd met de dierenwinkel
Wat zegt U? De fret doet het niet meer? Heeft U hem wel eerst voorgewassen?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
De dierenwinkel
Ik noem hem Anton
Doe mij maar 14 bruine vogels.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:18 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wat zegt U? De fret doet het niet meer? Heeft U hem wel eerst voorgewassen?
Duitse dieren!quote:Op maandag 2 mei 2005 23:52 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Doe mij maar 14 bruine vogels.
Wat gaat mij dat grapje kosten?
Hoe heet de fret ?quote:
"Anton"quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hoe heet de fret ?
*schud schud schud, hoofd op doos legt "Herman"
Vervolgens de scene, waarin het fretje door het water gesleept wordt!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hoe heet de fret ?
*schud schud schud, hoofd op doos legt "Herman"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |