Het is voor dit seizoen al weer volgeboekt...quote:Op zondag 3 april 2005 21:18 schreef BrauN het volgende:
Trouwens ook eens proberen om kaartjes te krijgen.
Vond het ook erg jammer dat Koch niet hetzelfde personage deed als in de Sinterklaasaflevering van 2003(?).quote:Op zondag 3 april 2005 22:45 schreef Bolkonsky het volgende:
Kees Prins was geweldig als oude man, Koch en Romeyn vond ik minder.
Heb die aflevering toen wel gezien, maar kan me het niet goed meer herinneren. Was het personage van Koch toen niet een stuk nukkiger?quote:Op zondag 3 april 2005 22:53 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Vond het ook erg jammer dat Koch niet hetzelfde personage deed als in de Sinterklaasaflevering van 2003(?).
idd, het zit in de details bij hem. Alles herhalen wat al gezegd wordt, doen 'echte' bejaarden ook vaak.quote:
dinsdagavond wordt het herhaald dacht ik te zien...quote:Op zondag 3 april 2005 22:58 schreef Ambrosius het volgende:
Damn, gemist. Dan maar even online kijken volgende week.
idd, en dat gedoe met zijn mond enzo en die net-even-scheef-staande-brilquote:Op zondag 3 april 2005 23:02 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
idd, het zit in de details bij hem. Alles herhalen wat al gezegd wordt, doen 'echte' bejaarden ook vaak.
Klopt, hij wilde niet uit bed (uiteindelijk welquote:Op zondag 3 april 2005 22:58 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Heb die aflevering toen wel gezien, maar kan me het niet goed meer herinneren. Was het personage van Koch toen niet een stuk nukkiger?
Ja, soort Verschoor was het toch?quote:Op zondag 3 april 2005 23:42 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Klopt, hij wilde niet uit bed (uiteindelijk wel) en had zo'n schorre 'bejaardenstem'.
tyquote:Op maandag 4 april 2005 01:03 schreef BrainOverfloW het volgende:
Volgens mij komt hij idd nog wel bij uitzending gemist maar dinsdat avond wordt hij ook nog een keer op tv herhaald dus daar kun je em ook gaan kijken
Echt lekker.. lekker echt. (Igloquote:Op maandag 4 april 2005 13:22 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Ja leuk meisje. Waar is zij ook al weer bekend van?
Ok ik zat verkeerd, nog ff nagekeken maar zei zat idd in een andere aflevering van de lama'squote:Op maandag 4 april 2005 13:54 schreef lachejonge het volgende:
Ik heb het over de kerstuitzending, kijk maar: http://www.vpro.nl/programma/jiskefet2004/afleveringen/19706306/
Ik wil ook door Yvonne geowned worden.quote:Op woensdag 6 april 2005 00:02 schreef NiteSpeed het volgende:
"Je moet leren dat je niet luistert naar die mensen."![]()
![]()
!
Van de Iglo-reclame.quote:Op maandag 4 april 2005 13:22 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Ja leuk meisje. Waar is zij ook al weer bekend van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |