Twee maanden geleden is geen actualiteit meer. En TvG werd niet aangereden.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:41 schreef keeper het volgende:
Trouwens, dat stuk met die poppenverkoper die werd aangereden, was dat een TvG-verwijzing? Aangezien ze redelijk op de actualiteit zaten.
Het was toch een jaaroverzicht?quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:05 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Twee maanden geleden is geen actualiteit meer. En TvG werd niet aangereden.
Nee, het was een eindejaarsaflevering. Maar goed, dat zijn details. Dat van die knuffelberen lijkt me trouwens wel aannemelijk, zeker omdat Romeyn met een laken over zijn lichaam op de grond lag.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:12 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Het was toch een jaaroverzicht?
En rond het lijk van TvG lagen heel veel knuffelberen ...
Sluit me hier bij aan.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:55 schreef -DailaLama- het volgende:
Leuk:
- Hitler
- Tsunami
- De man met de knuffels
- Oboema
Niet leuk:
- Cappriccio
- Ajax
- Die man die over lijken sprong
- de rest
Ik heb de laatste 20 minuten nog op video staan, de rest is al weer overgespoeld helaas. Heb je daar wat aan?quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:08 schreef Vergetentekijken het volgende:
ik had al een andere gedaan, maar ene mike heeft hem geblokkeerd.. hij zei dat het een dubbel post is...
De oudjaars-showquote:Op woensdag 19 januari 2005 16:44 schreef Vergetentekijken het volgende:
ik heb de oudjaars show kunnen downloaden 100% maar de kerst show knalr er steeds uit op 50%... welke laatste 20 minuten heb jij ?
quote:’Jiskefet’ in het bejaardenhuis
Liefhebbers opgelet. Jiskefet keert op 3 april terug op de buis met een serie van acht nieuwe afleveringen.
Inspiratiebron voor het trio Kees Prins, Herman Koch en Michiel Romeyn is ditmaal het rustieke bejaardenhuis De Sint Hubertusberg.
Tussen de schamele restanten van hun oude spulletjes proberen de bewoners in de herfst van hun leven er nog het beste van te maken.
Gemangeld tussen de strenge regels en de willekeur van het verplegend personeel, houden zij – onder het motto: het kan altijd nog erger – manhaftig de kin omhoog.
Yep, onder andere een Sinterklaas-special. Maar zo werkt Jiskefet heel vaak. De Lullo's zijn ook zo ontstaan: als twee studenten die elkaar in het midden van de nacht tegenkwamen in een dorpje in Spanje.quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:05 schreef Little_Acorn het volgende:
huh, maar jiskefet had toch al een keer iets gedaan in een bejaardentehuis?
8 afleveringenquote:VANAF 3 APRIL IS ER EEN NIEUWE 8-DELIGE SERIE VAN JISKEFET!
ZONDAGAVOND 22.10 UUR NET 3
UITZENDINGEN: 3 APRIL , 10 APRIL, 17 APRIL, 24 APRIL, 1 MEI, 8 MEI, 15 MEI & 22 MEI
GE-WEL-DIG!quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:13 schreef grunge-metal het volgende:
Van de website van Jiskefet:
[..]
8 afleveringen.
Hoe?!quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:19 schreef Little_Acorn het volgende:
Ik heb net ff kaartjes gereserveerd om een uitzending bij te wonen. Ben al een keer eerder geweest en dat was echt hilarisch!!
quote:
Van hun websitequote:JISKEFET OPNAME BIJWONEN?
Vanaf zondag 27 maart worden er 8 zondagavonden in Studio Plantage Amsterdam opnames gemaakt voor de nieuwe 8 delige serie van Jiskefet.
Wil je daarbij zijn? mail dan naar reacties@jiskefet.nl
o.v.v. datum & aantal kaarten (max. 4)
De opnames zijn van 21.00 tot 23.30 uur, de toegang is gratis.
(data: 27 mrt = vol!, 3 apr = vol!, 10 apr, 17 apr, 24 apr, 1 mei, 8 mei, 15 mei)
Oke dan!quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:51 schreef Little_Acorn het volgende:
Ja hoor, de uitnodiging is binnen! Op 10 april zit ik in het publiek!
Ik ook nietquote:
Hoe weet je dat Het is alles of niksquote:Op zondag 3 april 2005 19:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik dacht, YES! vanavond weer Ali G, maar dit is 10x beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |