Toen die ene gast die sigaretten koker kreeg en toen zei ja uh leuk; zeg die ander maar je rookt toch niet meer... En dat cadeau zonder naam derop dat niet voor em was. En die handschoenen die niet goed waren en die tante maar moest ruilen. Je zag tante bijna een nervous brake down hebben. Skitterende afleveringquote:Op vrijdag 24 december 2004 21:42 schreef DarkElf het volgende:
de vervelende verhalen, het simpele eten, de kerstleugens, de cadeautjes: " nou ... heeft uitgepakt hoor.." het gekut met die tafels en stoelen...
mén hollandsche kleinburgerlijkheid
Ik heb even bij archief gekeken:quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:30 schreef keeper het volgende:
Hmm, vanmiddag nog wel, nu kan ik hem niet meer vinden?
Tuurlijk, vaste prikquote:Op donderdag 30 december 2004 17:55 schreef keeper het volgende:
Met als centrale vraag: Gaan de Duitse uniformen aan, of niet?
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:55 schreef keeper het volgende:
Vanavond, Ned 3, 21.05, uurlang durende, rechtstreekse eindejaarsaflevering.
Met als centrale vraag: Gaan de Duitse uniformen aan, of niet?
Tis zeer matig, alleen het begin en die tsunami-grap was zeer te smaken.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:50 schreef SunChaser het volgende:
Is dit echt humor? Ik zit met kromme tenen te kijken. Alleen om die Zeebeving-grap moest ik wel glimlachen.
Ik vind Koch ook veruit de leukste van de 3.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:03 schreef Arcee het volgende:
Als ik die kop van Koch al zie vind ik 't al leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |