we dont neet nooo tocht control !quote:
Ja, dat moet je inderdaad live belevenquote:Op maandag 2 mei 2005 00:04 schreef Fr3negade het volgende:
Geweldige aflevering..ik was er namelijk bijToen was het nog veel leuker..Ze hebben er echt teveel uit geknipt. Op tv zag je alleen dat beekman op t podium kwam, en dat rest niet meer wou omdat zij bang waren om ook weggestuurd te worden. Echt heel jammer dat ze faber niet hebben laten zien. Dat was echt zo geweldig. Hij ging een spreekbeurt houden over Lex Goudsmit (die ouwe man met die baard die nu niet meer leeft van sesamstraat) "wuhhhhh ik hou vandaag een spreekbeurt wuhhh over lex goudsmit!!! wuhhhh Lex zat vroeger aan de drug--LEX!!" Echt zo gaaf was dat. op t einde ging hij ook nog n dansje doen op 1 been en schreeuwde "KUNST HEUP KUNST HEUP" Toen flikkerde hij van t podium af, door dat hekje wat er naast stond. Hij had ook een plakboek vol met fotos van lex, deze viel bij de andere 2 en van schrik lieten zij er koffie over vallen. Van zeil hield een spreekbeurt over eekhoorns. Toen kwam de discussie over knabbel en babbelof of het nou mannetjes of vrouwtjes waren. "Nou ze gingen een x bij het zwembad staan....hihi ow daar zal ik maar niet over beginnen" Die zanger was ook echt top..de sfeer kwam er toen lekker in.
Hm, bedoel je Desmet?quote:Op maandag 2 mei 2005 00:10 schreef Fr3negade het volgende:
studio de plantage in Amsterdam. Vooral de "kleine zuster" is echt superrrr. wat een figuur heeft zij zeg.
Als ik dit zo lees hadden ze er beter een 1uur durende Koninginnedagspecial van kunnen maken. Aan de andere kant zal dat waarschijnlijk bij elke aflevering wel zo zijn.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:04 schreef Fr3negade het volgende:
[KNIP]
Nee, de vpro studio naast studio plantage (B&W)...quote:
auw, dat zit altijd volquote:Op maandag 2 mei 2005 00:23 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nee, de vpro studio naast studio plantage (B&W)...
Ik ben er vroeger ook wel ns bijgeweest, nog in de tijd met de dierenwinkel
Jammer dat ze dat niet uitgezonden hebben.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:04 schreef Fr3negade het volgende:
-knip-
De dierenwinkelquote:Op maandag 2 mei 2005 00:23 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nee, de vpro studio naast studio plantage (B&W)...
Ik ben er vroeger ook wel ns bijgeweest, nog in de tijd met de dierenwinkel
Wat zegt U? De fret doet het niet meer? Heeft U hem wel eerst voorgewassen?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
De dierenwinkel
Ik noem hem Anton
Doe mij maar 14 bruine vogels.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:18 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wat zegt U? De fret doet het niet meer? Heeft U hem wel eerst voorgewassen?
Duitse dieren!quote:Op maandag 2 mei 2005 23:52 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Doe mij maar 14 bruine vogels.
Wat gaat mij dat grapje kosten?
Hoe heet de fret ?quote:
"Anton"quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hoe heet de fret ?
*schud schud schud, hoofd op doos legt "Herman"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |