oke dan!quote:Op maandag 11 april 2005 11:01 schreef Little_Acorn het volgende:
Gisteravond bij de opnames geweest van aflevering 3. Was erg hilarisch! Ben benieuwd hoe dat er uit gaat ziet als alles aan elkaar is geplakt. Vooral van Zijl (Romeijn) was erg grappig!
En tvp want ik ben et vergetenquote:Op maandag 11 april 2005 13:34 schreef keeper het volgende:
Wanneer is ook al weer de hh?
Het wordt inderdaad een leuke afleveringquote:Op maandag 11 april 2005 11:01 schreef Little_Acorn het volgende:
Gisteravond bij de opnames geweest van aflevering 3. Was erg hilarisch! Ben benieuwd hoe dat er uit gaat ziet als alles aan elkaar is geplakt. Vooral van Zijl (Romeijn) was erg grappig!
Volgens mij dinsdag, maar ik weet het niet zeker.quote:Op maandag 11 april 2005 13:34 schreef keeper het volgende:
Wanneer is ook al weer de hh?
Ahja, 23:40 zelfs, volgens tvgids.nl.quote:Op maandag 11 april 2005 23:29 schreef Little_Acorn het volgende:
Jah, dinsdag om 23.30 geloof ik.
"Bedankt voor die bloemen",quote:Op zondag 10 april 2005 22:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat die vent op de grond ligt, en het eerste wat t'ie zegt "mijn vader was vroeger paardeslager..."
Ja, het is een leuke meid!quote:
Citroenquote:Op zondag 10 april 2005 22:45 schreef UFOtje het volgende:
Ik dacht bij die "cowboy" even dat hij de nieuwe Renault aan ging prijzen!
Die jongen (van de reclame) was het toch?
Dat zeg ik, nooit echt sterk geweest in automerken.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:31 schreef thettes het volgende:
[..]
Citroen
Tis idd stukken beter dan de afgelopen 2/3 seizoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |