abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24179288
http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/bristol/4118073.stm
quote:
Rape imam is jailed for 10 years

Hussain said he left the mosque before the assaults took place
A former Muslim cleric has been jailed for 10 years for raping and sexually abusing a 12-year-old girl in a mosque where he was teaching.
Manzoor Hussain, 42, of Ashley Road, Bristol was convicted of one offence of rape and four of indecent assault.

The offences took place at a mosque in the city between July 1996 and March the following year.

Hussain had denied the charges at Exeter Crown Court. The jury returned a majority verdict on the charges.

Judge Graham Cottle told Hussain: "You have been convicted by the jury of a number of extremely serious offences.

"In the context of this case and in view of the background to it this was an appalling breach of trust." There must be a substantial custodial sentence to reflect society's view of what you did to her

Judge Graham Cottle
The court heard that at the time of the offences Hussain was the imam at the mosque in Lower Cheltenham Place.

"You were an elder in the community and a man to be revered and respected by children you taught," said Judge Cottle.

"In a gross breach of the trust placed in you, you sexually assaulted the girl over nine months, culminating in an offence of rape.

"At the start of this catalogue of sexual abuse she was 12-years-old. She was just 13 when you raped her.

"There must be a substantial custodial sentence to reflect society's view of what you did to her."

Hussain had told the court he was not teaching at the time the offences were committed, having left the mosque a month before the first assault was carried out.
Vreselijk natuurlijk. Eerst wordt dat kleine meisje gehersenspoelt om vervolgens sexueel misbruikt te worden door waarschijnlijk dezelfde voorganger die deel heeft aan de hersenspoeling de eraan vooraf ging. Had dit meisje in een land geleeft waar sharia van kracht was dan had ze waarschijnlijk geen getuigenis af kunnen leggen, als dit wel had gekunt dan zou ze met vier mannelijke getuigen aan moeten komen of met acht vrouwelijke getuigen (2 vrouwelijke getuigenissen staat gelijk aan die van 1 man), had ze dit niet gekunt dan zou ze nog eens bestraft worden, om nog maar eens te zwijgen over wat er met haar zou gebeuren als men er op latere leeftijd achter zou komen dat haar maagdenvliesje gebroken zou zijn.
eeeh
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2004 @ 13:43:32 #2
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24179504
Zo, daar kunnen wij nog iets van leren, 10 jaar voor het misbruiken van een meisje is een mooie straf !
pi_24179542
Dat hersenspoelen heb ik even gemist, maar dat doet er ook niet zoveel toe. Je nieuwsbericht en je commentaar hebben toch al niet zoveel met elkaar te maken.

Even kijken of ik dat ook kan:
quote:
Emmen - Een 5-jarig jongetje is vrijdagochtend ernstig gewond geraakt bij een woningbrand in Emmen. Het kind is in kritieke toestand met een traumahelikopter overgebracht naar een ziekenhuis.

Hoe de brand in de woning aan de Fokkingeslag is ontstaan, is volgens een politiewoordvoerder onbekend.

De vader, moeder en een 6-jarig dochtertje wisten zichzelf uit de vuurzee te redden door vanaf de bovenverdieping uit het raam te springen. Het jongetje sliep ook op de bovenste etage, maar moest door de brandweer uit de woning worden gehaald.

Een oudere dochter van vijftien sliep met haar vriend op de begane grond. Die twee kwamen met de schrik vrij.

De vader en de moeder zijn met ademhalingsproblemen eveneens naar een ziekenhuis vervoerd.
Vreselijk natuurlijk. Eerst breekt er brand uit en dan rent iedereen weg en blijft dat arme jongetje alleen achter. Had dit geziin gewoond in een hoge torenflat dan waren ze nu allemaal morsdood geweest. En voor hetzelfde geld waren ze op een kinderwagen terechtgekomen en was er nog een onschuldige baby overleden. Maar ja, waarschijnlijk komen ze er later achter dat die dochter die beneden 'sliep' (ja, ja) met haar vriend de brand had aangestoken omdat ze Emmen haatte, zodat het hele gezin nu getraumatiseerd is en dat meisje later haar kinderen zal mishandelen.

Ja, dat lukt mij ook. Leuke nieuwe rubriek in NWS?

-edit: Oeps vergat helemaal dat het niet in NWS thuishoort als het woord moslim er niet in voorkomt.
Uh, nou vooruit: een van die kinderen die mishandelt gaat worden in de toekomst bekeert zich daardoor tot moslim en wordt heel radicaal ergens tegen.
Zo dan.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  vrijdag 24 december 2004 @ 13:47:11 #4
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_24179563
Die man is natuurlijk geen echte moslim want echte moslims doen zoiets niet!!

Zo, hebben we die uitspraak ook weer gehad
  vrijdag 24 december 2004 @ 13:48:20 #5
27929 piere
doe mij maar bier
pi_24179580
de begeleidende tekst slaat mi ook nergens op nee
fok you ja!
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2004 @ 13:49:24 #6
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24179599
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:45 schreef multatuli het volgende:

-edit: Oeps vergat helemaal dat het niet in NWS thuishoort als het woord moslim er niet in voorkomt.
Uh, nou vooruit: een van die kinderen die mishandelt gaat worden in de toekomst bekeert zich daardoor tot moslim en wordt heel radicaal ergens tegen.
Zo dan.

Een *speculeer hier over de achtergronden* topic bedoel je?
  vrijdag 24 december 2004 @ 13:51:29 #7
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24179650
Daar gaan al de uber-vrome islamietjes weer, die hier op fok keer op keer hebben lopen verkondigen:

"Nee, onze imams zijn zo vroom! , die doen dat niet Dat komt alleen bij de katholieke kerk voor "

En dat wat slimmeren dan riepen "Hey gast, denk ens na, dit soort erge dingen komen overal voor" stoorden ze zich niet aan.

Maar ik zit eigenlijk te wachten op het uit het nest werpen; nu hemel en aarde gaan bewegen om aannemelijk te maken dat'ie helemaal geen imam kan zijn:

"Die imam is helemaal geen imam Imam's doen zoiets immer niet! "

Volgens de analogie dat gedetineerden geen non-halal voedsel mogen: "mag niet van de islam!"

"Crimineel zijn mocht ook niet van de islam, had je ook schijt aan! "

Heerlijk
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 24 december 2004 @ 13:53:17 #8
27929 piere
doe mij maar bier
pi_24179690
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:51 schreef ExTec het volgende:
Daar gaan al de uber-vrome islamietjes weer, die hier op fok keer op keer hebben lopen verkondigen:

"Nee, onze imams zijn zo vroom! , die doen dat niet Dat komt alleen bij de katholieke kerk voor "

En dat wat slimmeren dan riepen "Hey gast, denk ens na, dit soort erge dingen komen overal voor" stoorden ze zich niet aan.

Maar ik zit eigenlijk te wachten op het uit het nest werpen; nu hemel en aarde gaan bewegen om aannemelijk te maken dat'ie helemaal geen imam kan zijn:

Volgens de analogie dat gedetineerden geen non-halal voedsel mogen: "mag niet van de islam!"

"Crimineel zijn mocht ook niet van de islam, had je ook schijt aan! "

Heerlijk
het is de schuld van de amerikanen
fok you ja!
pi_24179718
Je pilletjes, ExTec.
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:02:52 #10
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24179867
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:54 schreef Monidique het volgende:
Je pilletjes, ExTec.
Zeg ens, Moni, heb ik soms ongelijk?

Zijn die discussies niet gevoerd soms?

Dan hoor ik het graag hoor.
&lt;signature here&gt;.
pi_24179906
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:02 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nou ja, het gaat niet om wat je zegt, maar hoe je het zegt. Het lijkt wel alsof je in een of andere trip zit met al die vrolijk bewegende kleurtjes. Dus... of te veel pilletjes, of misschien te weinig.
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:06:43 #12
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24179951
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:04 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nou ja, het gaat niet om wat je zegt, maar hoe je het zegt. Het lijkt wel alsof je in een of andere trip zit met al die vrolijk bewegende kleurtjes. Dus... of te veel pilletjes, of misschien te weinig.
Oh, je hebt het over de vorm, ipv over de inhoud

Voor de verandering

Ja, konden de vrome islamietjes op wachten hey? Hadden ze zich maar niet zo misplaatst arrogant op moeten stellen
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:06:54 #13
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24179955
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:02 schreef ExTec het volgende:

[..]

niet in dit topic vooralsnog dus een beetje vooringenomen voorbarigheid is niet op zijn plaats
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:10:24 #14
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24180020
Lekker voor die "Imam" die in weze geen Imam is. Ik ben dan ook geneigd het bericht in twijfel te trekken dan wel te aanvaarden als incident, zulks soort zaken komen nl. structureel voor in de kerk en hebben niks van doen met de moskee dan wel Imam zo ook de Islam

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:17:53 #15
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24180162
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Lekker voor die "Imam" die in weze geen Imam is. Ik ben dan ook geneigd het bericht in twijfel te trekken dan wel te aanvaarden als incident, zulks soort zaken komen nl. structureel voor in de kerk en hebben niks van doen met de moskee dan wel Imam zo ook de Islam

QED, zeg maar
&lt;signature here&gt;.
pi_24180192
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:17 schreef ExTec het volgende:

[..]

QED, zeg maar
Ja, de huistroll komt je nu wel goed uit bedoel je?
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:19:49 #17
27929 piere
doe mij maar bier
pi_24180202
en toch denk ik dat het een amerikaan was die zich voordeed als imam om zo de imams een zwarte naam te geven
fok you ja!
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:21:13 #18
13462 BansheeBoy
pi_24180226
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Pardon ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:23:07 #19
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24180262
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Neehoor, vrijwel altijd.

Heb al vaak zat gezegd, dat we met gasten zoals BSB geen Wilders nodig hebben.
&lt;signature here&gt;.
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2004 @ 14:24:19 #20
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24180283
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:32 schreef DaveHarris het volgende:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/bristol/4118073.stm
[..]

Vreselijk natuurlijk. Eerst wordt dat kleine meisje gehersenspoelt om vervolgens sexueel misbruikt te worden door waarschijnlijk dezelfde voorganger die deel heeft aan de hersenspoeling de eraan vooraf ging. Had dit meisje in een land geleeft waar sharia van kracht was dan had ze waarschijnlijk geen getuigenis af kunnen leggen, als dit wel had gekunt dan zou ze met vier mannelijke getuigen aan moeten komen of met acht vrouwelijke getuigen (2 vrouwelijke getuigenissen staat gelijk aan die van 1 man), had ze dit niet gekunt dan zou ze nog eens bestraft worden, om nog maar eens te zwijgen over wat er met haar zou gebeuren als men er op latere leeftijd achter zou komen dat haar maagdenvliesje gebroken zou zijn.
Vreselijk inderdaad. Maar wat wil je er nu verder mee, behalve de halve islam erweer bijslepen?
pi_24180330
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Lekker voor die "Imam" die in weze geen Imam is.
1
quote:
Ik ben dan ook geneigd het bericht in twijfel te trekken dan wel te aanvaarden als incident,
2
quote:
zulks soort zaken komen nl. structureel voor in de kerk
3
quote:
en hebben niks van doen met de moskee dan wel Imam zo ook de Islam
4
quote:
5 punten voor de huistroll!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:27:32 #22
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24180349
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:24 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Vreselijk inderdaad. Maar wat wil je er nu verder mee, behalve de halve islam erweer bijslepen?
Oh, geloof me,

Om die arrogante islamietjes met hun neus op het gegeven te drukken dat hun geloof niet the next best thing to sliced bread is maakt het alleen al het vermelden waard.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:28:12 #23
13462 BansheeBoy
pi_24180357
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:23 schreef ExTec het volgende:

Heb al vaak zat gezegd, dat we met gasten zoals BSB geen Wilders nodig hebben.
Ik weet dat ik met mijn visie veel kan bereiken in de politiek, maar houd daarbij in je achterhoofd dat ik hele andere lijnen trek dan Wilders, dus wat betreft politiek verschil ik heel veel van Wilders, voor de rest kan ik me er wel in vinden dat we beiden tot veel in staat zijn

Dat heb je dus goed weten op te merken

pi_24180385
Die man is geen moslim, een echte moslim zou zoiets niet doen. Gewoon iemand die het geloof misbruikt voor eigen kwalijke doelen. Kijk dit gaat om 1 imam, niet duizenden priesters (zoals in Amerika). Die man gewoon keihard straffen, zijn functie nooit meer laten beoefenen en God rekent nog wel met hem af.

Wat een viespeuk
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:31:39 #25
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24180411
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik weet dat ik met mijn visie veel kan bereiken in de politiek,
Klopt, jij kan bereiken dat Wilders nog groter wordt. Onder omstandigheden groter dan dat'ie zelf had gekund.
quote:
maar houd daarbij in je achterhoofd dat ik hele andere lijnen trek dan Wilders, dus wat betreft politiek verschil ik heel veel van Wilders, voor de rest kan ik me er wel in vinden dat we beiden tot veel in staat zijn
Tuurlijk. Als je dezelfde lijnen had uitgezet als Widlers was't nie leuk, nee. dan was het dringen geblazen.
quote:
Dat heb je dus goed weten op te merken

Geen probleem Ere wie ere toekomt, immers.
&lt;signature here&gt;.
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2004 @ 14:32:04 #26
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24180420
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:27 schreef ExTec het volgende:

[..]

Oh, geloof me,

Om die arrogante islamietjes met hun neus op het gegeven te drukken dat hun geloof niet the next best thing to sliced bread is maakt het alleen al het vermelden waard.
Jij bent de woordvoerder van DaveHarris?

Maar als het klopt vraag ik me af waarom hij dat dan zo nodig hier moet doen. Laat hem dan een spandoek maken met "Islam is ook slecht" erop ofzo en lekker rondjes door zijn plaatselijk winkelcentrum gaan lopen.
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:32:12 #27
15967 Frollo
pi_24180422
Serieuze vraag: mogen imams eigenlijk getrouwd zijn/een relatie hebben?

Zo ja, dan is dat toch wel slim aangepakt van de islam en ben ik bereid om het geval uit de OP inderdaad als een incident te beschouwen.
Zo nee, dan zou het me niets verbazen als er ook in de islam qua misbruik ooit een beerput opengaat van katholieke proporties. Mensen blijven namelijk mensen, en het is naief om te denken dat seksuele gevoelens compleet uitgebannen kunnen worden door een religie.
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:34:43 #28
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24180471
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:32 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Nope, doet dat af aan mijn stelling?
quote:
Maar als het klopt vraag ik me af waarom hij dat dan zo nodig hier moet doen. Laat hem dan een spandoek maken met "Islam is ook slecht" erop ofzo en lekker rondjes door zijn plaatselijk winkelcentrum gaan lopen.
Komt het vaak in het nieuws dat een imam hiervoor gepakt word? Nee hey?

Dan is dit behoorlijk nieuwswaardig, vind je ook niet?
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:35:26 #29
13462 BansheeBoy
pi_24180486
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:32 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Dus hij is de kloon van Extec ? Wanneer gaan wij dit als oprechte gebruikers nou eens verbieden. De laatste tijd heb ik het gevoel dat ik alleen nog maar loopt te discusseren met kloontjes van Akkersloot/X-ray etc. Ik vind dat kloongebruik moet worden aangepakt, maar dat is misschien iets voor een ander topic

pi_24180498
die imam is in weze een priester
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:36:31 #31
27929 piere
doe mij maar bier
pi_24180514
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:29 schreef pro_jeex het volgende:
Die man is geen moslim, een echte moslim zou zoiets niet doen. Gewoon iemand die het geloof misbruikt voor eigen kwalijke doelen. Kijk dit gaat om 1 imam, niet duizenden priesters (zoals in Amerika). Die man gewoon keihard straffen, zijn functie nooit meer laten beoefenen en God rekent nog wel met hem af.

Wat een viespeuk
hij is een heeeeeeeele echte moslim en reken er maar op dat dit niet de enige ranzige imam is
fok you ja!
pi_24180540
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wanneer gaan wij dit als oprechte gebruikers nou eens verbieden.

dies nieuw
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:37:58 #33
13462 BansheeBoy
pi_24180544
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:32 schreef Frollo het volgende:
Serieuze vraag: mogen imams eigenlijk getrouwd zijn/een relatie hebben?
Ja, ze mogen trouwen, het wordt zelfs aanbevolen. De islam erkent de mannelijke lustgevoelens en spoort dus aan tot een huwelijk. Dit is dus puur een incident. Daarentegen is het celibatairschap absoluut bevordelijk voor kindermisbruik, getuige de vele slachtoffers in de VS of waar ook ter wereld die 1 of meerdere malen zijn misbruikt (tijdens de doop of biecht)
quote:
Zo ja, dan is dat toch wel slim aangepakt van de islam en ben ik bereid om het geval uit de OP inderdaad als een incident te beschouwen.
Zoals ik al zei: het is inderdaad een incident

† In Memoriam † vrijdag 24 december 2004 @ 14:39:28 #34
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24180584
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:34 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nope, doet dat af aan mijn stelling?
Welke stelling?
quote:
Komt het vaak in het nieuws dat een imam hiervoor gepakt word? Nee hey?

Dan is dit behoorlijk nieuwswaardig, vind je ook niet?
Nee, niet als het alleen maar het zoveelste artikeltje is wat wordt aangegrepen om de islam erbij te kunnen slepen (wat TS overduidelijk doet) om vervolgens dezelfde 'discussie' te gaan voeren die inmiddels al wel duizend keer is gevoerd.

Iedereen met een half ons algemene ontwikkeling weet dat seksueel misbruik overal voorkomt. En zeker in hiërarchische gemeenschappen, de katholieke kerk (maar vergeet de protestanse ook zeker niet) als prachtige voorbeelden. Nieuwswaardig? Nee, niet voordat je met een goede invalshoek komt.
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:41:57 #35
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24180643
kijk kijk, de put van schaamte gaat eindelijk open. laten we hopen dat kinderen die misbruikt zijn door imams voortaan allemaal hun mond durven opendoen. ook al zal de gemeenschap vol woede reageren op het slachtoffer ipv de dader.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24180673
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:29 schreef pro_jeex het volgende:
Die man gewoon keihard straffen, zijn functie nooit meer laten beoefenen en God rekent nog wel met hem af.
waarom rekent God niet met die man af voordat hij dat meisje misbruikt
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:44:41 #37
13462 BansheeBoy
pi_24180695
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:43 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

waarom rekent God niet met die man af voordat hij dat meisje misbruikt
Ben jij weleens gestraft door iemand voor iets wat je (nog) niet gedaan hebt ?

vrijdag 24 december 2004 @ 14:45:34 #38
15967 Frollo
pi_24180715
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:37 schreef BansheeBoy het volgende:

Ja, ze mogen trouwen, het wordt zelfs aanbevolen. De islam erkent de mannelijke lustgevoelens
Waarom dan vrouwen de schuld geven van verkrachting?
quote:
en spoort dus aan tot een huwelijk.
Verstandig
quote:
Dit is dus puur een incident.
Dat sluit ik inderdaad niet uit en dat hoop ik ook absoluut.
quote:
Daarentegen is het celibatairschap absoluut bevordelijk voor kindermisbruik, getuige de vele slachtoffers in de VS die 1 of meerdere malen zijn misbruikt (tijdens de doop of biecht)
Doop zal wel meevallen, daar is meestal de familie bij. Maar verder ben ik het met je eens dat het celibaat geen slimme zet is.
quote:
Zoals ik al zei: het is inderdaad een incident
Zoals ik al zei: ik hoop het, in de eerste plaats natuurlijk voor eventuele slachtoffertjes, maar ook voor goede moslims die hun religie niet bezoedeld willen zien
pi_24180762
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

God is alwetend, dan weet hij ook wat die man van plan is en wat hij gaat doen.
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:48:48 #40
13462 BansheeBoy
pi_24180766
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:45 schreef Frollo het volgende:

[..]

Waarom dan vrouwen de schuld geven van verkrachting?
Ik zal niet ontkennen dat dat gebeurt, de nieuwsfeiten spreken voor zich, maar geloof me als ik zeg dat dat absoluut niks maar dan ook niks met de Islam te maken heeft, echt waar

vrijdag 24 december 2004 @ 14:49:33 #41
13462 BansheeBoy
pi_24180784
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:48 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

God is alwetend, dan weet hij ook wat die man van plan is en wat hij gaat doen.
Dat is geen antwoord op de vraag, een simpel ja of nee zou volstaan

vrijdag 24 december 2004 @ 14:50:10 #42
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24180797
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik zal niet ontkennen dat dat gebeurt, de nieuwsfeiten spreken voor zich, maar geloof me als ik zeg dat dat absoluut niks maar dan ook niks met de Islam te maken heeft, echt waar

kindermisbruik heeft dan ook niks, maar ook helemaal niks met het christelijke geloof te maken, echt waar

vrijdag 24 december 2004 @ 14:52:30 #43
13462 BansheeBoy
pi_24180835
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

kindermisbruik heeft dan ook niks, maar ook helemaal niks met het christelijke geloof te maken, echt waar

Klopt

† In Memoriam † vrijdag 24 december 2004 @ 14:52:31 #44
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24180838
quote:

[..]

Ga er aub gewoon niet op in.
pi_24180848
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:36 schreef piere het volgende:

[..]

hij is een heeeeeeeele echte moslim en reken er maar op dat dit niet de enige ranzige imam is
Hij is geen moslim, moslims doen zulke vreselijke dingen niet
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_24180855
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op de vraag, een simpel ja of nee zou volstaan

het simpele antwoord is nee. het ingewikkelde antwoord inzake een evt. bestaan van een alwetende God heb ik je net gegeven.
pi_24180866
quote:

[..]

Maar ook niet met de islam
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:56:03 #48
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24180885
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:54 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

nee klopt
pi_24180890
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:54 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

men volgt slechts het voorbeeld van Mohammed.
pi_24180910
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is ook geen antwoord op de vraag!
Power perceived is power achieved.
pi_24180920
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:57 schreef Modwire het volgende:

[..]

Dat is ook geen antwoord op de vraag!

hahaha...inderdaad !
pi_24180935
Ik vermoed dat deze man gewoon een leraar was ipv een imam. Immers, vrome moslimbroeder Abdul-Jabbar van de Ven die slechts lezingen gaf werd ook al met imam betiteld. Gelukkig hebben we het hier niet over een """"""""""""""""""""imam""""""""""""""""""""""
pi_24180936
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:53 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Hij is geen moslim, moslims doen zulke vreselijke dingen niet
Hij denkt daar zelf anders over... ik zou althans verwachten dat iemand die zichzelf niet als moslim beschouwt ook geen imam wordt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Modwire op 24-12-2004 15:04:39 ]
pi_24180940
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:56 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

men volgt slechts het voorbeeld van Mohammed.
Nu noem je de Profeet een verkrachter? Jezus wat een lasterpraatjes zeg. Ik hoop dat minster Donner gauw de teugels wat strakker aantrekt mbt het kwetsen van gelovigen en dat harder te gaan bestraffen. Kijk als iemand een ander verkracht dient deze persoon vervolgt te worden. Betekent niet dat je andere gelovigen, die daar helemaal niets aan kunnen doen, dan maar even diep hoeft te beledigen.
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:02:41 #55
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24180988
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:59 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Nu noem je de Profeet een verkrachter? Jezus wat een lasterpraatjes zeg. Ik hoop dat minster Donner gauw de teugels wat strakker aantrekt mbt het kwetsen van gelovigen en dat harder te gaan bestraffen. Kijk als iemand een ander verkracht dient deze persoon vervolgt te worden. Betekent niet dat je andere gelovigen, die daar helemaal niets aan kunnen doen, dan maar even diep hoeft te beledigen.
zeg je dit ook als het weer eens gaat om de kindermisbruikers in de christelijke kerken? of ben je net als je 'broeders' éénkennig?
pi_24180996
quote:

[..]

Het heeft inderdaad niets te maken met het Christelijke geloof, maar het wordt wel gesubsidieerd door de Kerk
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:04:00 #57
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181026
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:02 schreef Youssef het volgende:

[..]

Het heeft inderdaad niets te maken met het Christelijke geloof, maar het wordt wel gesubsidieerd door de Kerk
aha! dus toch een 'maar'. kindermisbruik wordt gesubsidieerd?
pi_24181060
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

aha! dus toch een 'maar'. kindermisbruik wordt gesubsidieerd?
Ik weet niet of de berichten bij je aan zijn gekomen, maar de christelijke kerk heeft jarenlang zwijggeld betaald aan misbruikte kinderen. Dit loopt in de miljoenen. Jammer dat de kerkbezoeker hiervoor dus zwaar wordt misbruikt.
pi_24181068
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:59 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Nu noem je de Profeet een verkrachter? Jezus wat een lasterpraatjes zeg.
dat zeg ik helemaal niet

ik zeg alleen dat moslims het voorbeeld van Mohammed dienen te volgen
pi_24181070
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:02 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ja, ze krijgen er idd geld voor van de overheid.... (tip: zoek subsidie eens op)
pi_24181079
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:59 schreef Modwire het volgende:

[..]

Hij denkt daar zelf anders over... ik zou althans verwachten dat iemand die zichzelf neit als moslim beschouwt ook geen imam wordt.
Haselhoef vond zichzelf ook een imam en was dat ook niet, gewoon een leugenaar niets anders.
pi_24181104
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:07 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Haselhoef vond zichzelf ook een imam en was dat ook niet, gewoon een leugenaar niets anders.
De man was een maand voor zijn misdaden al vertrokken uit de moskee. Stemmingmakerij dus
pi_24181105
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zeg je dit ook als het weer eens gaat om de kindermisbruikers in de christelijke kerken? of ben je net als je 'broeders' éénkennig?
De broeders hangen het Ware Geloof aan.

Maar 1 'imam' tov duizenden priesters (alleen al in de VS) vind ik een verschil.
pi_24181110
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:07 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

wat maakt iemand een imam ?
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:08:50 #65
27929 piere
doe mij maar bier
pi_24181116
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:06 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik weet niet of de berichten bij je aan zijn gekomen, maar de christelijke kerk heeft jarenlang zwijggeld betaald aan misbruikte kinderen. Dit loopt in de miljoenen. Jammer dat de kerkbezoeker hiervoor dus zwaar wordt misbruikt.
dat doen ze in de moskeeen misschien ook en dan horen we dat over een paar jaar
fok you ja!
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:08:57 #66
13462 BansheeBoy
pi_24181120
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:06 schreef Modwire het volgende:

[..]

Ja, ze krijgen er idd geld voor.
Ik snap niet waarom je me nu wegwuift, ik respecteer je nog steeds desondanks. Maar het is toch bij iedereen inmiddels duidelijk dat de Kerken jarenlang zwijggeld/dinkytoys/fishfilet menu's etc. hebben gegeven aan de slachtoffers die zijn "gepakt" tijdens o.a. de doop (vaak in aanwezigheid van de familie !) en de biecht

pi_24181153
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:08 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Maar 1 'imam' tov duizenden priesters (alleen al in de VS) vind ik een verschil.
ach ja, priesters, imam's, akela's, leraren...whatever...overal waar mensen in aanraking komen met andere mensen gebeuren wel eens zaken die wettelijk verboden zijn. af en toe komt er eens wat bovendrijven
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:11:38 #68
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181169
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je me nu wegwuift, ik respecteer je nog steeds desondanks. Maar het is toch bij iedereen inmiddels duidelijk dat de Kerken jarenlang zwijggeld/dinkytoys/fishfilet menu's etc. hebben gegeven aan de slachtoffers die zijn "gepakt" tijdens o.a. de doop (vaak in aanwezigheid van de familie !) en de biecht

beter dat dan half doodgeschopt te worden door je vader omdat je de imam niet mag afvallen en omdat de geloofsgemeenschap anders zijn rug naar je toekeert. schaamte en angst is slechter dan openheid en boetedoening van de dader.
pi_24181182
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:08 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Laten we alsjeblieft niet op die tour gaan....
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:13:13 #70
13462 BansheeBoy
pi_24181192
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:08 schreef piere het volgende:

[..]

dat doen ze in de moskeeen misschien ook en dan horen we dat over een paar jaar
I rest my case

pi_24181207
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:10 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

ach ja, priesters, imam's, akela's, leraren...whatever...overal waar mensen in aanraking komen met andere mensen gebeuren wel eens zaken die wettelijk verboden zijn. af en toe komt er eens wat bovendrijven
Het eens is echter een incident van een iemand die buiten zijn geloof treedt en het ander gebeurd stelsel matig. Er kleeft dan ook onschuldig bloed aan de collectes in de kerk. Dat vind ik erg jammer, gelukkig weet ik dat het in Staphorst minder gebeurd dan in bijv. Florida of Washington
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:14:49 #72
13462 BansheeBoy
pi_24181226
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

[b]beter dat dan half doodgeschopt te worden
Hmm, je praat in gradaties zie ik. Je nuanceert enigzins de pijn van de sexueel misbruikte kinderen door priesters en andere bevers, zullen ze niet zo fijn vinden Ik vind het daarentegen beiden fout

pi_24181228
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:08 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

wat maakt iemand een imam ?
Op het moment is er geen imam, ja hij is er wel maar houd zich verborgen, al Mahdi.
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:16:15 #74
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181243
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hmm, je praat in gradaties zie ik. je nuanceert enigzins de pijn van de sexueel mibruikte kinderen door priesters en andere bevers, zullen ze niet o fijn vinden Ik vind het daarentegen beiden fout

ik vind het ook beide fout.
pi_24181244
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hmm, je praat in gradaties zie ik. je nuanceert enigzins de pijn van de sexueel mibruikte kinderen door priesters en andere bevers, zullen ze niet o fijn vinden Ik vind het daarentegen beiden fout

Primair verschil is ook nog eens dat er in de kerk duidelijk stelselmatig kleine jongetjes werden misbruikt al dan niet zoals je zegt in bijzijn van de familie die het geheel sober houdt, terwijl we van meisjes weten dat de betrouwbaarheidsfactor van een verklaring van misbruik zeer klein is
pi_24181253
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:12 schreef Modwire het volgende:

[..]

Laten we alsjeblieft niet op die tour gaan....
Ik geef antwoord op een vraag, als je dat niet bevalt moet je niet reageren.
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:16:44 #77
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24181254
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:39 schreef NorthernStar het volgende:
voeren die inmiddels al wel duizend keer is gevoerd.

Iedereen met een half ons algemene ontwikkeling weet dat seksueel misbruik overal voorkomt.
Dan ontgaat het je zeker dat ongeveer nu deze hele topic 1 groot geweeklag is van moslims die dat precies ontkennen?

En als die gasten voor de zoveelste keer volharden in de superioriteits illusie dan mag daar toch wel tegen geageerd worden met een topic als deze?

Of moeten we soms 'lief' zijn voor die mensen?
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:17:17 #78
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24181260
1 Waarom zou je een volwassen meisje van 12 sex moeten verbieden?

2 Die meneer is geen moslim. Moslims hebben geen sex met meisjes van 12
Koranfascisme bedankt Islam
pi_24181263
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:15 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Op het moment is er geen imam, ja hij is er wel maar houd zich verborgen, al Mahdi.
dan wordt het hoog tijd dat hij stopt met verstoppertje spelen.
  FOK!fotograaf vrijdag 24 december 2004 @ 15:17:52 #80
18921 freud
Who's John Galt?
pi_24181267
Ach, ik weet niet of de Sha'ria hem ook zou straffen. De beste imam volgde in de voetsporen van zijn held Mohammed. Maar goed, een imam zou je niet anders moeten behandelen als een anders gelovige crimineel. Ik vraag me af of de imam nu ook zal beweren dat hij vanuit zijn geloof handelde.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:18:03 #81
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181270
in iedergeval ben ik blij dat de islam in engeland zichtbaar geëmancipeerder raakt. het zal niet bij een incident blijven.
pi_24181274
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:16 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dan ontgaat het je zeker dat ongeveer nu deze hele topic 1 groot geweeklag is van moslims die dat precies ontkennen?
Was jij niet degene die de aftrap gaf? Zeg nu eens eerlijk, hoe veel meisjes heb je, al dan niet in samenwerking met marokkaanse loverboys misbruikt in de disco?
pi_24181294
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:14 schreef Youssef het volgende:

[..]

Het eens is echter een incident van een iemand die buiten zijn geloof treedt en het ander gebeurd stelsel matig. Er kleeft dan ook onschuldig bloed aan de collectes in de kerk. Dat vind ik erg jammer, gelukkig weet ik dat het in Staphorst minder gebeurd dan in bijv. Florida of Washington
tja, afkeurenswaardig, maar het boeit mij niet of het gebeurt bij de moslims of bij de christenen. het enige wat boeit is het slachtoffer.
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:20:14 #84
13462 BansheeBoy
pi_24181297
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:18 schreef zoalshetis het volgende:
in iedergeval ben ik blij dat de islam in engeland zichtbaar geëmancipeerder raakt. het zal niet bij een incident blijven.
LOL Jij noemt het emancipatie omdat nu een "imam" datgene heeft gedaan wat jarenlang door priesters is gedaan en het simpelweg afkochten met een tankpas op kosten v.d kerk, oma's cake of andere lekkernijen ?

pi_24181298
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:16 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Ik geef antwoord op een vraag, als je dat niet bevalt moet je niet reageren.
Je antwoord heeft niets te maken met de vraag in de quote, je probeert gewoon je geloof te promoten. Dit topic gaat er niet over of de Islam danwel het Christendom of welke religie dan ook het bij het juiste eind heeft, laten we dat aub zo houden.
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:22:24 #86
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181333
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

LOL Jij noemt het emancipatie omdat nu een "imam" datgene heeft gedaan wat jarenlang door priesters is gedaan en het simpelweg afkochten met een tankpas op kosten v.d kerk, oma's cake of andere lekkernijen ?

nee ik noem het eindelijk naar buiten treden emancipatie. niet meer bang zijn dat je door je gemeenschap wordt verkettert, niet meer bang zijn om tegen je ouders te zeggen dat die goede lieve imam je misbruikt heeft. dát noem ik emancipatie. maar jij mag er van maken wat in je straatje past, ik kan je toch niet tegenhouden.
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:22:59 #87
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24181338
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:18 schreef Youssef het volgende:

[..]

Was jij niet degene die de aftrap gaf? Zeg nu eens eerlijk, hoe veel meisjes heb je, al dan niet in samenwerking met marokkaanse loverboys misbruikt in de disco?
Ik? Niet

Maar je hoort mij ook niet zeggen dat 'mijn geloofsleiders zo superieur zijn, dat hun dat niet doen'

&lt;signature here&gt;.
pi_24181349
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Banshee, hoe kom jij toch altijd aan het wanstaltige idee dat kinderen tijdens de doop worden misbruikt?
Weet je uberhaupt wel welke leeftijd een kind dan heeft?
Misschien is een lesje Christelijke opvoeding icm de gebruiken wel een tip, het zou je in elk geval doen inzien dat:
a) het kind in kwestie nog een zuigeling is
b) de ouders altijd in de buurt zijn
c) je aannames of perverse fantasieen niet als feiten hoeft te deponeren.

Helaas komt het bij religieuzen nogal eens voor dat er sprake is van sexueel misbruik, dat de RK-kerk hierme veel het nieuws haalt kan enerzijds komen dat het eerder naar buiten wordt gebracht of dat het simpelweg vaker voorkomt.
Ware cijfers kun je hier nimmer over geven, omdat vrijwel elke religie zo intransparant is als het maar zijn kan en open/gedegen onderzoek onmogelijk maakt.

Verder lijkt me de immam voldoende gestraft en ik kan me goed begrijpen dat zijn functie heeft meegespeeld in het vonnis, dat zou namelijk bij eenieder mee moeten wegen die zich vergrijpt aan kindern, maar tegelijkertijd wel een voorbeeldfunctie vertolkt als een leraar, begeleider, coach of wat dan ook.

Je hebt een zeer ridicule manier van feiten presenteren, iets waar ik je al meermaals op gewezen heb door je te confronteren met 'zogenaamde feiten' uit een van je essays.

Antwoorden daarop ben je tot op de dag van vandaag immer schuldig gebleven, dus dat zal nu ook niet loslopen vrees ik.

Maar ik ben het met je eens dat bij sommigen, die naar eigen zeggen leven in dienst van diezelfde kerk, er een dubbele moraal op na gehouden wordt waar zelfs Bush jaloers op is.
Enerzijds preken over preutsheid en sex pas na het huwelijk, anderzijds wel de kinderen van je toehoorders misbruiken (die natuurlijk ook ongetrouwd zijn).
Yeah baby Yeah!
pi_24181403
ik zou dergeljke lange stukken tekst niet aan BSB besteden...zonde van je tijd
pi_24181412
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:20 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

tja, afkeurenswaardig, maar het boeit mij niet of het gebeurt bij de moslims of bij de christenen. het enige wat boeit is het slachtoffer.
Het boeit dus wel, immers de gedoopte worden meestal mbv de ouders en andere vertrouwelingen geboeid waarna de priester even alleen wordt gelaten om de doop te kunnen laten plaatsvinden.
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:27:48 #91
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181423
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:26 schreef Youssef het volgende:

[..]

Het boeit dus wel, immers de gedoopte worden meestal mbv de ouders en andere vertrouwelingen geboeid waarna de priester even alleen wordt gelaten om de doop te kunnen laten plaatsvinden.
nu wil ik toch eindelijk wel eens een bron zien op deze aantijgingen.
pi_24181437
quote:

[..]

Jij hebt duidelijk nooit een doop meegemaakt.
pi_24181446
quote:

[..]

ik kan me m'n doop niet herinneren maar in m'n jeugd toen ik nog mee moest naar de kerk wel eens wat dopen gezien. er werd niet geboeid en het kind werd direkt na de doop weer meegenomen door de ouders. dopen was niet meer dan een paar druppels water over het hoofd van dat kind.

idiote bezigheid, dat wel. maar ontuchteljik...neuh
pi_24181457
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nu wil ik toch eindelijk wel eens een bron zien op deze aantijgingen.
Mijn bron bevind zich veelvuldig op het internet en komt o.a. ook uit verschillende essays van nobele schrijvers en betere afkomsten Typ onder meer kindermisbruik in de zoekmachina van de Fok!frontpage en je zult al genoeg resultaten vinden die ervoor zorgen dat je op een 21" TFT al een miniteus scrollbalkje te zien krijgt
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:29:49 #95
13462 BansheeBoy
pi_24181461
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:26 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zou dergeljke lange stukken tekst niet aan BSB besteden...zonde van je tijd
Dat vind ik nou weer jammer, waarom gooi je nou weer met modder ? In welk opzicht is dit bevordelijk voor de discussie ?

pi_24181483
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat vind ik nou weer jammer, waarom gooi je nou weer met modder ? In welk opzicht is dit bevordelijk voor de discussie ?

welke discussie ?

pi_24181485
quote:

[..]

Sinds wanneer zijn jouw fantasieen werkelijkheid?

Hoort bij bij een juiste opvoeding van 'het ware geloof' om dergelijke onzin te prediken over anderen?
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:31:30 #98
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181491
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:29 schreef Youssef het volgende:

[..]

Mijn bron bevind zich veelvuldig op het internet en komt o.a. ook uit verschillende essays van nobele schrijvers en betere afkomsten Typ onder meer kindermisbruik in de zoekmachina van de Fok!frontpage en je zult al genoeg resultaten vinden die ervoor zorgen dat je op een 21" TFT al een miniteus scrollbalkje te zien krijgt
tijdens de doop vergrijpt een pastoor zich aan een kind je weet echt niet waar je over praat. maar genoeg over deze afleidingsmanouvre. hier gaat het om een imam die een meisje van 12 misbruikt heeft.
pi_24181502
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:28 schreef Modwire het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk nooit een doop meegemaakt.
De enige doop die zich niet achter gesloten deuren afspeelde was die van Amalia. En zelfs daarmee gebeurde al dubieuze dingen, ik hou mijn hart vast, gelukkig heeft de ontzuiling van de christelijke gemeenschap al een tijdje geleden plaatsgevonden en zijn er alleen oprechte gelovige christenen overgebleven. Het aantal incidenten is hierdoor gelukkig wel afgenomen, maar blijft een kritiekpunt binnen de Nederlandse biblebelt
  FOK!fotograaf vrijdag 24 december 2004 @ 15:33:35 #100
18921 freud
Who's John Galt?
pi_24181517
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Beide zijn fout. Klein verschilletje, de priester gelooft niet in een profeet die pedofiel was. Er staat nergens in de bijbel dat Jezus met een 14 jarig meisje trouwde . En je doet met je opmerking nou net alsof misbruik in de islam zeldzaam is .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_24181520
quote:

[..]

Je haalt misdienaren en gedoopte kinderen door elkaar vriend.
Kennis van zaken lijkt me wenselijk bij dergeljke aantijgingen.
Yeah baby Yeah!
pi_24181523
quote:

[..]

Ja, van Bansheeboy zeker...

pi_24181543
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:32 schreef Youssef het volgende:

[..]

De enige doop die zich niet achter gesloten deuren afspeelde was die van Amalia.

achter gesloten deuren. achter gesloten kerkdeuren dan misschien, met alle kerkgangers erbij + de ouders. jij hebt je weer sprookjes laten vertellen of je projecteert één of andere dubieuze kerkgenootschap op de grotere stromingen.
quote:
En zelfs daarmee gebeurde al dubieuze dingen, ik hou mijn hart vast, gelukkig heeft de ontzuiling van de christelijke gemeenschap al een tijdje geleden plaatsgevonden en zijn er alleen oprechte gelovige christenen overgebleven. Het aantal incidenten is hierdoor gelukkig wel afgenomen, maar blijft een kritiekpunt binnen de Nederlandse biblebelt
de doop is dubieus ja. het is net zoiets sufs, alleen minder pijnljik dan een besnijdenis.
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:35:54 #104
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181557
quote:

[..]

De enige doop die zich niet achter gesloten deuren afspeelde was die van Amalia. En zelfs daarmee gebeurde al dubieuze dingen, ik hou mijn hart vast, gelukkig heeft de ontzuiling van de christelijke gemeenschap al een tijdje geleden plaatsgevonden en zijn er alleen oprechte gelovige christenen overgebleven. Het aantal incidenten is hierdoor gelukkig wel afgenomen, maar blijft een kritiekpunt binnen de Nederlandse biblebelt
ik zou je aanraden om eens een bij een doop aanwezig te zijn. dan snap je tenminste dat wat je zegt niet meer is dan een hoop geblaat.
pi_24181565
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:59 schreef Youssef het volgende:
Ik vermoed dat deze man gewoon een leraar was ipv een imam. Immers, vrome moslimbroeder Abdul-Jabbar van de Ven die slechts lezingen gaf werd ook al met imam betiteld. Gelukkig hebben we het hier niet over een """"""""""""""""""""imam""""""""""""""""""""""
Iets wat niet in jouw straaje past qua interpretatie van de Islam meteen afschilderen als nep-moslim of nepimmam is een redelijke understatement.
Alles heeft negatieve neveneffecten, ook de Islam, leer er mee te leven.
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:37:19 #106
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24181586
quote:

[..]

Ik heb nog nooit gehoord van een doop achter gesloten deuren.
Het is een blijde gebeurtenis die ouders graag willen delen.
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:38:59 #107
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181615
ik denk dat youssef zich meer bezighield met het verkrijgen van pradaschoentjes dan zich te verdiepen in de grootste godsdienst van het land waar zijn vader graag wilde komen werken. geldt ook voor de man uit dordrecht.
pi_24181619
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:37 schreef machteld het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit gehoord van een doop achter gesloten deuren.
achter gesloten kerkdeuren waar Youssef nog nooit naar binnen is geweest. Onwetendheid maakt angstig. Misplaatste kerkofobie !
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:39:22 #109
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24181621
quote:

[..]

Als jij nou ens naar je eigen primitieve geloof kijkt, waar handen afgehakt worden, en vrouwen gestenigd, misschien dat we je dan serieus gaan nemen
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:39:34 #110
13462 BansheeBoy
pi_24181626
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

tijdens de doop vergrijpt een pastoor zich aan een kind je weet echt niet waar je over praat. maar genoeg over deze afleidingsmanouvre. hier gaat het om een imam die een meisje van 12 misbruikt heeft.
Zoalshetis, waarom doe je zo gemaakt naïef ? Ik heb veel respect voor je, maar iedereen weet dat er veel dingen gebeuren in kerken die het daglicht niet kunnen verdragen, ok, het gebeurt ook weleens in Islamitische kringen, maar dat is op veel kleinere schaal en in ieder geval absoluut niet in gezelschap van de familie zoals dat vaal wel gebeurt in Christelijke aangelegenheden (de doop en de biecht )

Maar nogmaals, ik keur het beiden af

vrijdag 24 december 2004 @ 15:41:11 #111
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181651
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zoalshetis, waarom doe je zo gemaakt naïef ? Ik heb veel respect voor je, maar iedereen weet dat er veel dingen gebeuren in kerken die het daglicht niet kunnen verdragen, ok, het gebeurt ook weleens in Islamitische kringen, maar dat is op veel kleinere schaal en in ieder geval absoluut niet in gezelschap van de familie zoals dat vaal wel gebeurt in Christelijke aangelegenheden (de doop en de biecht )

gemaakt naïef? het is klinklare onzin. in het bijzijn van familie? ook voor jou raad ik je aan om eens een doop mee te maken.
pi_24181655
Ook weer stuitend om te zien dat onze politiek correcte moderators dergelijke uittingen van onkennis, met daaraan gekoppelde verregaande idiote aantijgingen gewoon laten lopen.

Het zou kunnen dat ze toevallig allemaal op een kerstborrel aanwezig zijn, anders getuigt het weer van: Everybody is equal, although some are more equal than others....
Yeah baby Yeah!
pi_24181667
een imam is niet de 'hoogste' religieuze macht in de islam, er is ook 'faqih' en daarboven staat de 'Aalim' (geleerde) .. maar alle drie zijn niet zo heilig zoals jem isschien zou denken.. In de islam mag immers niemand zomaar geheiligd worden...
pi_24181670
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:36 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Iets wat niet in jouw straaje past qua interpretatie van de Islam meteen afschilderen als nep-moslim of nepimmam is een redelijke understatement.
Alles heeft negatieve neveneffecten, ook de Islam, leer er mee te leven.
Ik zal nooit iemand beschuldigen van het zijn van een nepmoslim of nonmoslim. Een ieder die oprecht gelooft in Allah, Zijn boodschapper, de Heilige Boeken etc. (6 dingen ) is namelijk een moslim. Je zou hooguit iemand als hypocriet of zondaar kunnen beschuldigen, maar zelfs dat is niet aan mij.. wie zonder zonde is werpe ...

Hier gaat het echter over de onkunde van de Westerse verslaggevers, terwijl de islam toch al een tijd in Nederland aanwezig is. Regelmatig worden de woorden imam, moslim, moskee, extremisme, radicalisme te pas en te onpas door elkaar gehaald. Het feit staat namelijk ook al vast in het nieuwsbericht: de man had de moskee al een maand verlaten voor zijn daden. Iets wat je ook al kunt opvatten als het feit dat ie de islam de rug heeft toegekeerd, maar dat is me nog niet duidelijk.
pi_24181678
quote:

Christelijke aangelegenheden (de doop en de biecht )

ik heb ook heel veel respect voor jou BSB , maar wat betreft de doop en de biecht ben je abuis. en weet je dat de biecht alleen onderdeel is van de katholieke kerk. in nederland is het overgrote deel protestant.

pi_24181687
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:39 schreef de Huistroll het volgende:

[..]

Wat een onzin, weer
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:43:25 #117
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24181697
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:38 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat youssef zich meer bezighield met het verkrijgen van pradaschoentjes dan zich te verdiepen in de grootste godsdienst van het land waar zijn vader graag wilde komen werken. geldt ook voor de man uit dordrecht.
Waarom heeft die vader van youssef zich toen hij hier kwam komen werken niet eens verdieptin de religie van het land.
Waarom niet youssef, waarom niet?
Of heeft je vader jou gewoon een slechte opvoeding gegeven?
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:44:57 #118
13462 BansheeBoy
pi_24181721
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:41 schreef Elgigante het volgende:
Ook weer stuitend om te zien dat onze politiek correcte moderators dergelijke uittingen van onkennis, met daaraan gekoppelde verregaande idiote aantijgingen gewoon laten lopen.
Wat is er dan mis met politiek correct zijn ? Ik ben het ook, en ik bereik er veel mee in het dagelijks leven

En voor de anderen, neen, ik heb geen zin om aanwezig te zijn bij een doop, waarom zou ik onnodig risico's nemen om zelf misbruikt te worden ?
quote:
Het zou kunnen dat ze toevallig allemaal op een kerstborrel aanwezig zijn, anders getuigt het weer van: Everybody is equal, although some are more equal than others....
Die is leuk

pi_24181731
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:42 schreef Modwire het volgende:

[..]

Wat een onzin, weer
weer ?

nog !!

pi_24181737
quote:

[..]

Als iedereen het 'weet', waarom reppen alleen Islamieten er over, maar geen atheïsten of christen-haters?
Er gebeuren inderdaad zaken die het daglicht niet kunnen verdragen, alleen NIET tijdens, voor of na de doop.
Weet jij wel hoe een doop en biecht eraan toe gaat?
- Hoe weet jij dat sexueel misbruik minder voorkomt in moskeeen?

Als je zelfs het perverse sexuele leven van een profeet als verlossend ervaart zou ik eerder het omgekeerde vermoeden.

Je laatste zin is natuurlij correct als je immers spreekt over sexueel mibruik bij zowel christenen als moslims, alleen de doop staat hier buiten...

Yeah baby Yeah!
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:47:51 #121
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24181765
quote:

Inderdaad, op fok hebben de politiek correcte moderators het voor het zeggen.
pi_24181767
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:38 schreef zoalshetis het volgende:
Ik schaar me onder iedereen behalve de schijnheilige Marokkanen, ik wens niet geasocieerd te worden met de uitgaande, drugsgebruikende en rondhangende reljeugd die de islam vergeten is. Ik hoop dan ook dat ik kan rekenen op jouw excuses.
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:39 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

achter gesloten kerkdeuren waar Youssef nog nooit naar binnen is geweest. Onwetendheid maakt angstig. Misplaatste kerkofobie !
Jammer genoeg voor jou heb ik op een Christelijke basisschool gezeten en was er altijd op maandagochtend en vrijdagochtend een weekopening en weekafsluiting incl. gezang en bijbelverhalen. Tevens werd er elke ochtend uit de bijbel gelezen en heb ik regelmatig de kerk bezocht. Bij deze distantieer ik me dus volledig van je leugens richting mij. Excuses zouden wel op hun plaats zijn, maar dat is aan jou.

Tevens wil ik duidelijk maken dat ik nooit ben misbruikt in mijn Christelijke basisschool verleden, maar dat kan ook zijn omdat ik niet een van 'hen' was
pi_24181775
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:44 schreef BansheeBoy het volgende:

En voor de anderen, neen, ik heb geen zin om aanwezig te zijn bij een doop, waarom zou ik onnodig risico's nemen om zelf misbruikt te worden ?

het publiek wordt niet betrokken bij de doop ! je hoeft niet te dicht in de buurt te komen. heb je ook geen last van je ongegronde angsten.
pi_24181824
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:43 schreef machteld het volgende:

[..]

Waarom heeft die vader van youssef zich toen hij hier kwam komen werken niet eens verdieptin de religie van het land.
Waarom niet youssef, waarom niet?
Of heeft je vader jou gewoon een slechte opvoeding gegeven?
Ik heb een Marokkaanse vader, en een Nederlandse moeder. Ik kan je verzekeren van een goede islamitische opvoeding aangezien ik respect voor ouderen en goede werken verrichten hoog in het vaandel heb staan. Ik heb een probleemloos verleden en heb nooit een vlieg kwaad gedaan. Het kan getuigen van arrogantie, maar ik weet toch zeker dat ik een van de meest nobele inwoners van de Lage Landen ben. Ik zou eigenlijk een lintje moeten krijgen
pi_24181835
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat is er dan mis met politiek correct zijn ? Ik ben het ook, en ik bereik er veel mee in het dagelijks leven

[..]

Die is leuk

Politieke correctheid is natuurlijk een onjuiste benaming van het woord censuur.

JIj ziet jezelf als een willekeurig slachtoffer dat kansloos is bij een sexuele benadering door een priester?
Tot zo ver de mannelijke eer dus..

Ik voel mij bijv absoluut niet onzeker in een homo-cafe als ik daar om een of andere reden zou moeten zijn, de kans om daar gegrepen te worden zonder dat je het wilt is kleiner dan dat er een ufo in mijn achtertuin landt.

Maar je ontwijkt stelselmatig kritische vragen over je uitlatingen en essays, zie jij kritiek pertinent als haatzaaierij of verregaande belediging?, een trekje dat onderhand synoniem is voor de noord-afrikaanse cultuur.
Yeah baby Yeah!
pi_24181844
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:47 schreef Youssef het volgende:

Jammer genoeg voor jou heb ik op een Christelijke basisschool gezeten en was er altijd op maandagochtend en vrijdagochtend een weekopening en weekafsluiting incl. gezang en bijbelverhalen. Tevens werd er elke ochtend uit de bijbel gelezen en heb ik regelmatig de kerk bezocht. Bij deze distantieer ik me dus volledig van je leugens richting mij. Excuses zouden wel op hun plaats zijn, maar dat is aan jou.
en tijdens jouw kerkbezoekjes werden de deuren steeds gesloten bij een doping ? Volgens mij verwar je doping in de sport met die in de kerk

en excuus dat ik je betichtte van het nooit bezoeken van een kerk. hulde !
quote:
Tevens wil ik duidelijk maken dat ik nooit ben misbruikt in mijn Christelijke basisschool verleden, maar dat kan ook zijn omdat ik niet een van 'hen' was
ik was wel één van hen tijdens mijn christelijke basisschooltijd, maar ben ook nooit misbruikt. maar goed dat kan zijn omdat ik eigenlijk niet geloofde.
pi_24181850
quote:

Wat een beledigende beschuldigingen richting de rechste moderators van Fok! is dit weer. Daar waar de islam hier op het forum als basketbal gebruikt wordt waar telkens een second dribbel mee wordt gemaakt ziet men kennelijk nu een probleem
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:53:14 #128
13462 BansheeBoy
pi_24181851
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:51 schreef Youssef het volgende:

[..]

Het kan getuigen van arrogantie, maar ik weet toch zeker dat ik een van de meest nobele inwoners van de Lage Landen ben. Ik zou eigenlijk een lintje moeten krijgen
Ben ik met je eens. Als ik zou kiezen wie de meeste oprechte gebruiker is van Fok! sta jij bij mij nummer 1 en nummer 99567 zou Akkersloot zijn

pi_24181858
Goed om te zien dat imams zich al aardig beginnen aan te passen aan de gangbare normen binnen veel westerse kerken
pi_24181862
quote:

[..]

Ik heb een Marokkaanse vader, en een Nederlandse moeder. Ik kan je verzekeren van een goede islamitische opvoeding aangezien ik respect voor ouderen en goede werken verrichten hoog in het vaandel heb staan. Ik heb een probleemloos verleden en heb nooit een vlieg kwaad gedaan. Het kan getuigen van arrogantie, maar ik weet toch zeker dat ik een van de meest nobele inwoners van de Lage Landen ben. Ik zou eigenlijk een lintje moeten krijgen
post je adres gegevens even, dan draag ik je voor !
misschien niet eens een slecht idee om moslims een lintje te geven. dat integreert lekker.
pi_24181885
quote:

[..]

Ik schaar me onder iedereen behalve de schijnheilige Marokkanen, ik wens niet geasocieerd te worden met de uitgaande, drugsgebruikende en rondhangende reljeugd die de islam vergeten is. Ik hoop dan ook dat ik kan rekenen op jouw excuses.
[..]

Sinds wanneer zijn pradaschoentjes synoniem voor relschoppende criminele jeugd?
Bagatellisatie is alleen strafbaar als het betrekking heeft op moslims?

Blijkbaar heb je dus niet goed opgelet op school, of ben je getuige geweest van een verlrachting in de kerk, laat staan bij de doop.

Hoe langer dit topic duurt hoe dichter er een ban aan komt voor jou en BANsheeboy
(vreemde benaming trouwens voor iemand die zich absoluut niet onder homo's begeeft, maar wel : verkapte relnicht/transseksueel als nickname heeft).
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:55:40 #132
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181886
quote:

dat pleit voor je, mea culpa, mea maxima culpa. maar zou je jezelf dan aub ten overstaan van dit hele topic willen excuseren dat er tijdens de doop niets vreemds gebeurt?
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:56:09 #133
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24181894
quote:

[..]

Je geeft geen antwoord op de eerste vraag.
En voor het overige heb ik geen respect voor jou en je broertje.
Jullie zijn gewoon internetSCUM dat zich netjes probeert voor te doen.
pi_24181915
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat pleit voor je, mea culpa, mea maxima culpa. maar zou je jezelf dan aub ten overstaan van dit hele topic willen excuseren dat er tijdens de doop niets vreemds gebeurt?
kunnen we dan ook even posten dat de imam uit de beginpost het meisje niet heeft misbruikt omdat hij moslim is, maar gewoon omdat het een sexueel gefrustreerd persoon is
pi_24181920
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:53 schreef Youssef het volgende:

[..]

Wat een beledigende beschuldigingen richting de rechste moderators van Fok! is dit weer. Daar waar de islam hier op het forum als basketbal gebruikt wordt waar telkens een second dribbel mee wordt gemaakt ziet men kennelijk nu een probleem
Overal waar verregaand off-topic wordt gepost, waar insinuaties de boventoon voeren , zeker als het negatieve zaken omtrent moslims betreft, wordt ingegrepen.
Nu is er geen moderator te bekennen die jou en Banshee vriendelijk doch dringend verzoekt hier mee op te houden. Trek zelf je conclusies zou ik zeggen.
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:58:09 #136
13462 BansheeBoy
pi_24181925
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:55 schreef Elgigante het volgende:
Hoe langer dit topic duurt hoe dichter er een ban aan komt voor jou en BANsheeboy
(vreemde benaming trouwens voor iemand die zich absoluut niet onder homo's begeeft, maar wel : verkapte relnicht/transseksueel als nickname heeft).
Hmm, dat is dan wel weer jammer vind ik ELGigante. Je weet dat (verkapte) Ban-aanvragen banwaardig zijn op Fok! En mijn nick heb ik ontleend aan een oude videokaart die ik jaren geleden had: de Voodoo Banshee. ik heb er boy achter geplakt, meer niet

vrijdag 24 december 2004 @ 15:59:08 #137
13462 BansheeBoy
pi_24181944
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:57 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

kunnen we dan ook even posten dat de imam uit de beginpost het meisje niet heeft misbruikt omdat hij moslim is, maar gewoon omdat het een sexueel gefrustreerd persoon is
Dat is de enige juiste benadering van dit verhaal inderdaad, hulde

pi_24181978
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:53 schreef dVTB het volgende:
Goed om te zien dat imams zich al aardig beginnen aan te passen aan de gangbare normen binnen veel westerse kerken
Bepaalde vormen van assimilatie zijn blijkbaar weer wel welkom...
Yeah baby Yeah!
pi_24181987
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is de enige juiste benadering van dit verhaal inderdaad, hulde

als dergelijke juiste benaderingen jou en Youssef ook tot rede zouden brengen zouden we helemaal klaar kunnen zijn met dit topic
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:03:09 #140
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24182023
youssef, nu ik zo respectvol ben geweest om mijzelf te excuseren omdat je een vrome moslim bent, zou ik ook graag je excuses willen op je volstrekt belachelijke aantijgingen tenaanzien van de doop.
pi_24182074
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hmm, dat is dan wel weer jammer vind ik ELGigante. Je weet dat (verkapte) Ban-aanvragen banwaardig zijn op Fok! En mijn nick heb ik ontleend aan een oude videokaart die ik jaren geleden had: de Voodoo Banshee. ik heb er boy achter geplakt, meer niet

Dan is het misverstand in elk geval uit de lucht, mijn nick heeft op andere zaken..

Ik hoop toch dat je ondanks dat het voor jou een vreemd feest is (kerstmis) je je toch kunt conformeren aan de kerstgedacht, die op iedereen betrekking zou moeten hebben:
Bezinning (naasten)liefde en verdraagzaamheid..
Yeah baby Yeah!
pi_24182101
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:52 schreef het_fokschaap het volgende:

en tijdens jouw kerkbezoekjes werden de deuren steeds gesloten bij een doping ? Volgens mij verwar je doping in de sport met die in de kerk
Ik kan me helaas weinig herinneren van mijn kerkelijke bezoeken behalve dan de grote bel en de grote buizen van de orgel. Tevens waren het altijd leuke uitstapjes omdat we altijd wel lekkers kregen of een ballon.
quote:
en excuus dat ik je betichtte van het nooit bezoeken van een kerk. hulde !
Excuses aanvaard, ik heb verder respect voor je persoon, helaas verschillen we teveel van mening om dat eventueel wederzijds te kunnen maken.
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:54 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

post je adres gegevens even, dan draag ik je voor !
misschien niet eens een slecht idee om moslims een lintje te geven. dat integreert lekker.
Ik ben eigenlijk tegen positieve discriminatie maar het is een goed idee. Moslims horen sowieso al een lintje te krijgen als ze te kennen geven zich volledig voor de islam te geven. Dan hebben we immers weer en zeer nobele inwoner in Nederland erbij en kan de lintjes regen weer plaatsvinden. Daar er nu toch onzinnige lintje uitgegeven worden kan er verandering in komen
quote:

[..]

Reacties moeten worden gelezen in hun context. En jouw context was duidelijk. De Islamitische inwoners van Nederland moeten worden uitgeroeid Daar ben ik dus fel op tegen en dat zal ik niet onder stoelen of banken steken.
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik zou me graag willen excuseren om de omgang tussen ons twee goed te kunnen houden. Helaas spreken de nieuwsberichten in je nadeel. Ik zal me best doen een kerk te vinden die zich openlijk uitspreek tegen dit soort misdaden zodat we eventueel de dialoog weer kunnen aangaan.
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:56 schreef machteld het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord op de eerste vraag.
En voor het overige heb ik geen respect voor jou en je broertje.
Jullie zijn gewoon internetSCUM dat zich netjes probeert voor te doen.
Waar is dat nu weer voor nodig machteld, je hebt op het Caland Lyceum gezeten en zover ik weet komt dit soort haat niet daarvandaan. Is het fout gegaan na je schooltijd?
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:10:29 #143
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24182177
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:07 schreef Youssef het volgende:

Ik zou me graag willen excuseren om de omgang tussen ons twee goed te kunnen houden. Helaas spreken de nieuwsberichten in je nadeel. Ik zal me best doen een kerk te vinden die zich openlijk uitspreek tegen dit soort misdaden zodat we eventueel de dialoog weer kunnen aangaan.
als je nou je best zou doen om berichten te vinden die aangeven dat zuigelingen tijdens de doop misbruikt zouden worden, ik kan ze nl niet vinden, dan zouden we eventueel de dialoog over dit fenomeen kunnen voortzetten.
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:11:47 #144
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24182206
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:10 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

als je nou je best zou doen om berichten te vinden die aangeven dat zuigelingen tijdens de doop misbruikt zouden worden, ik kan ze nl niet vinden, dan zouden we eventueel de dialoog over dit fenomeen kunnen voortzetten.
Waarom entertain jij die nar eigenlijk?

Alles wordt toch beantwoord met een waterval van arrogantie.
&lt;signature here&gt;.
pi_24182217
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:03 schreef zoalshetis het volgende:
youssef, nu ik zo respectvol ben geweest om mijzelf te excuseren omdat je een vrome moslim bent, zou ik ook graag je excuses willen op je volstrekt belachelijke aantijgingen tenaanzien van de doop.
Ik zal mijn excuses aan je bieden omdat ik ervanuit ga dat je geloof in het Christendom zoals die oorspronkelijk hoort te zijn. En zoals je weet verbiedt Allah het ons niet om goed en rechtvaardig met mensen zoals jij om te gaan. Tevens is het Christendom ook een goede basis voor een overstap naar de islam. Bij deze mijn welgemeende excuses als ik je heb beledig
pi_24182223
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:07 schreef Youssef het volgende:

Ik kan me helaas weinig herinneren van mijn kerkelijke bezoeken behalve dan de grote bel en de grote buizen van de orgel. Tevens waren het altijd leuke uitstapjes omdat we altijd wel lekkers kregen of een ballon.
hmm, dat kreeg ik niet eens in de kerk.
quote:
Excuses aanvaard, ik heb verder respect voor je persoon, helaas verschillen we teveel van mening om dat eventueel wederzijds te kunnen maken.
waarom kan dat wederzijds dan niet ? waarom kun jij wel respect voor mijn persoon hebben ondanks de verschillen ?

maar hoe dan ook, respect verdien je...krijg je niet.
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:15:52 #147
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24182286
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:12 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik zal mijn excuses aan je bieden omdat ik ervanuit ga dat je geloof in het Christendom zoals die oorspronkelijk hoort te zijn. En zoals je weet verbiedt Allah het ons niet om goed en rechtvaardig met mensen zoals jij om te gaan. Tevens is het Christendom ook een goede basis voor een overstap naar de islam. Bij deze mijn welgemeende excuses als ik je heb beledig
ik ben een humanist. ook als ongelovige kan ik opkomen voor zaken die pertinent onwaar zijn. zo zou ik dat ook doen voor moslims, hindoes, voodoo, christenen, atheïsten etc.
pi_24182287
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:12 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

hmm, dat kreeg ik niet eens in de kerk.
Dat zou kunnen liggen aan de situatie. Daar jij je eventueel voordeed als christen en er zodoende geen dwang was tot het bekeren van je persoon
quote:
maar hoe dan ook, respect verdien je...krijg je niet.
Daar ben ik het volledig mee eens. Dit basseer ik op mijn eigen ervaringen. Ik krijg constant respect omdat ik dat ook aan anderen geef. Een enkeling die de eerste stap neemt tot geen respect richting mijn persoon krijgt de volle laag in de vorm van respect vanuit mijn persoon. Daarom zie ik de islam ook alleen maar als iets goeds.
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:17:18 #149
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24182313
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:11 schreef ExTec het volgende:

[..]

Waarom entertain jij die nar eigenlijk?

Alles wordt toch beantwoord met een waterval van arrogantie.
entertain, en gij zult entertained worden...
pi_24182362
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:15 schreef Youssef het volgende:

Dat zou kunnen liggen aan de situatie. Daar jij je eventueel voordeed als christen en er zodoende geen dwang was tot het bekeren van je persoon
nee, doe me vooral voor als mens.
quote:
Daar ben ik het volledig mee eens. Dit basseer ik op mijn eigen ervaringen. Ik krijg constant respect omdat ik dat ook aan anderen geef. Een enkeling die de eerste stap neemt tot geen respect richting mijn persoon krijgt de volle laag in de vorm van respect vanuit mijn persoon. Daarom zie ik de islam ook alleen maar als iets goeds.
ook moslims moeten respect verdienen, dat krijgen ze niet slechts vanwege hun predikaatje moslim. en om even ontopic te gaan, de ex-imam uit de OP heeft het respect niet verdiend.
pi_24182452
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:19 schreef het_fokschaap het volgende:
ook moslims moeten respect verdienen, dat krijgen ze niet slechts vanwege hun predikaatje moslim. en om even ontopic te gaan, de ex-imam uit de OP heeft het respect niet verdiend.
Daar geef ik je gelijk in, een moslim moet altijd zijn respect verdienen aangezien ze vaak naar plus minus 3 maanden na een nieuwe kennismakin vaak te horen krijgen "jij bent helemaal niet zo extremistisch"
pi_24182587
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:24 schreef Youssef het volgende:

[..]

Daar geef ik je gelijk in, een moslim moet altijd zijn respect verdienen aangezien ze vaak naar plus minus 3 maanden na een nieuwe kennismakin vaak te horen krijgen "jij bent helemaal niet zo extremistisch"
en misschien denkt die moslim na die 3 maanden wel over de ander "jij bent helemaal niet zo verdorven als het beeld wat ik van je had"
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:35:32 #153
27929 piere
doe mij maar bier
pi_24182690
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:24 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik vind dat zo'n gelul he, 95% of meer van de moslims zal niet extremistisch zijn. Net als bij alle andere geloven/nationaliteiten weet ik veel verpest een klein groepje het voor de rest. Ik verwerp elk soort van extremisme, of het nou links, rechts of uit geloofsovertuiging is. mijn schoonopa is ook moslim btw en een relaxte vent
fok you ja!
pi_24182748
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:35 schreef piere het volgende:

[..]

Ik vind dat zo'n gelul he, 95% of meer van de moslims zal niet extremistisch zijn. Net als bij alle andere geloven/nationaliteiten weet ik veel verpest een klein groepje het voor de rest. Ik verwerp elk soort van extremisme, of het nou links, rechts of uit geloofsovertuiging is. mijn schoonopa is ook moslim btw en een relaxte vent
het werkt ook twee kanten op. er zijn niet moslims die denken dat alle moslims extremisten zijn en er zijn moslims die denken dat alle niet moslims denken dat alle moslims extremisten zijn
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:38:35 #155
27929 piere
doe mij maar bier
pi_24182767
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:37 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

het werkt ook twee kanten op. er zijn niet moslims die denken dat alle moslims extremisten zijn en er zijn moslims die denken dat alle niet moslims denken dat alle moslims extremisten zijn
uhm?
fok you ja!
pi_24182904
quote:

[..]

Blijkbaar heb je dus niet goed opgelet op school, of ben je getuige geweest van een verlrachting in de kerk, laat staan bij de doop.

Ik ken die twee helemaal niet op Fok!, maar mag ik je vragen wat je argumenten zijn?
Waarom wil je dat die twee geband worden?
Als ik alleen naar deze discussie kijk, kom ik tot de conclusie dat jij dat wil omdat ze allebei de niet-extremistische islam verdedigen, omdat ze bijv. zelf moslim zijn.
Toen ik je bericht las, dacht ik dat je een 16 jarig jochie was dat nooit naar school is geweest, maar als ik in je profiel kijk, blijkt dat helemaal niet zo te zijn.
Gedraag je dan ook als een volwassen iemand en geef argumenten waarom je die twee geband wil hebben.

Mijn mening over die imam is dat het een sexueel gefrusteerd iemand is, en dat de islam niks, maar dan ook niks ermee te maken heeft.
pi_24184170
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:44 schreef mrfox het volgende:

[..]

Ik ken die twee helemaal niet op Fok!
Verdiep je er dan in of houd je erbuiten...
  vrijdag 24 december 2004 @ 17:43:50 #158
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24184196
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 17:42 schreef Modwire het volgende:

[..]

de reden dat ik niet gepost heb is omdat die poster zo'n dooddoenerige spuit elf is dat ik er gewoon geen woorden voor had.
  vrijdag 24 december 2004 @ 19:06:09 #159
13462 BansheeBoy
pi_24185932
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 17:42 schreef Modwire het volgende:

[..]

Hij heeft toch gelijk ? Waarom wil je ons gebanned hebben vraagt hij zich af op totaal correcte wijze !

vrijdag 24 december 2004 @ 19:10:24 #160
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24186031
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 19:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hij heeft toch gelijk ? Waarom wil je ons gebanned hebben vraagt hij zich af op totaal correcte wijze !

heb je een mooi gebed achter de rug? ach tuurlijk was die banvraag onzin. geen onzin was het ontkennende excuus van youssef. loos geblaat over de doop etc. anyways ik hoop dat jij en je vrienden veel plezier hebben tijdens de kerst en ik zal een kaarsje bij mijn ouders voor je opsteken. deal?
pi_24186381
Ik denk dat die imam het niet uit de naam van "Allah" heeft gedaan.
Het kan natuurlijk wel zo zijn, maar ik ga ervanuit dat je als imam je geloof niet voor schut wilt laten zetten, toch?
pi_24186586
Volgens mij zitten er hier meer anti-moslims dan moslimextremisten

[ Bericht 5% gewijzigd door mrfox op 24-12-2004 20:03:09 ]
pi_24186659
Er zijn complete praatgroepen voor (met name) Marokkaanse meisjes die aangerand of erger zijn en er alleen daar over kunnen praten omdat de code binnen de gemeenschap toch is dat je als meisje/slachtoffer je mond over dit soort dingen dient te houden.
Maw: ik ben benieuwd hoeveel van dit soort gevallen er nog onder het tapijt liggen wereldwijd. Dat het bij een andere stroming (katholicisme) nu naar boven is gekomen wil niet zeggen dat het in de moskee of onder moslims niet gebeurt, noch is "zij doen het ook, kijk naar je eigen" een geldig argument.

Ik heb bijvoorbeeld ook vrij plastische fantasieën over hetgeen plaats moet vinden op al die madrassa's, al die mooie jonge ventjes onder elkaar, alleen met hun razende hormoontjes
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 24 december 2004 @ 19:49:56 #164
13462 BansheeBoy
pi_24186937
  vrijdag 24 december 2004 @ 20:00:21 #165
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24187204
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 19:34 schreef mrfox het volgende:
Volgens mij zitten er hier meer anti-moslimectremisten dan moslimextremisten
wat je nu hebt gezegd gaat in de annalen van het juiste woord. tuurlijk is dat zo en ik hoop dat dat ook voor altijd zo zou zijn. jij niet bommengordeltje?
pi_24187260
Ik denk dat je de fout al gezien hebt. Het spijt me erg voor deze enorme blunder.
Het moet zijn:
  zaterdag 25 december 2004 @ 12:03:20 #167
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24198774
quote:
Nee, er zitten hier gelukkig meer anti-moslim-extremisten, dan moslim-extremisten.

Maar zeker moslims hebben er een handje van om iedereen die enigerlei vorm van kritiek hebben op de islam instant te parkeren in het vakje 'anti-moslim'.
&lt;signature here&gt;.
pi_24199262
Verkrachting heeft niets met religie te maken, maar is het gevolg van eigen zondig gedrag.
Geen enkele religie staat verkrachtingen toe.
De imam had net zo goed een ander geloof kunnen hebben, maar waarschijnlijker geen geloof.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_24201603
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 12:41 schreef lionsguy18 het volgende:
Verkrachting heeft niets met religie te maken, maar is het gevolg van eigen zondig gedrag.
De imam had net zo goed een ander geloof kunnen hebben, maar waarschijnlijker geen geloof.
Hier ben ik het 100% mee eens; jammer dat sommigen dat niet begrijpen
pi_24203828
quote:
Tuurlijk is de daad van de imam in questie niet op zijn geloof gebasseerd, er is geen soera of hadith die leert dat het maar okee is om zomaar meisjes te verkrachten, gelukkig niet zeg. Maar verkrachting van van de oorlogsbuit is niets raars in islam, de hadiths verhalen veelvuldig dat Mohammed zijn volgelingen toestemming gaf hun sexuele lusten te botvieren op de pas buitgemaakte slavinnen. Verkrachting kan dus wel degelijk gebeuren op religieuze grondslag.
eeeh
pi_24204118
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 20:02 schreef mrfox het volgende:
Ik heb er geen bezwaar tegen als iemand zichzelf moslim noemt maar ik maak wel bezwaar tegen de islamitische theorie, ik zie mezelf dus ook echt niet als anti-moslim en ik vind het een kwalijke zaak dat men het bezwaar maken tegen de islamitische theorie verwart met het hekelen van het moslim individu. Ik denk dat de meeste mensen die onder de zogenaamde "anti-moslims" gerekend worden hetzelfde van mening zijn, misschien dat anti-islam een betere term zou zijn al is dat volgens mij nog sterk overdreven.
eeeh
  zaterdag 25 december 2004 @ 18:41:36 #172
13462 BansheeBoy
pi_24204190
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 18:06 schreef DaveHarris het volgende:

Maar verkrachting van van de oorlogsbuit is niets raars in islam, de hadiths verhalen veelvuldig dat Mohammed zijn volgelingen toestemming gaf hun sexuele lusten te botvieren op de pas buitgemaakte slavinnen.
Hoe komt het dan dat het zoveel voorkomt in kerken ?

pi_24204239
BSB wijs eens naar jezelf in plaats van altijd op anderen te wijzen.
Heb je geen aangeboren zelfkritiek, hou dan je stomme bek dicht of ga met je pik spelen.
pi_24204300
Wat noem jij "zoveel" BansheeBoy?
eeeh
  zaterdag 25 december 2004 @ 18:51:42 #175
13462 BansheeBoy
pi_24204327
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 18:45 schreef lionsguy18 het volgende:
BSB wijs eens naar jezelf in plaats van altijd op anderen te wijzen.
Heb je geen aangeboren zelfkritiek, hou dan je stomme bek dicht of ga met je pik spelen.
Vreemde reactie

Natuurlijk heb ik zelf kritiek, maar ik ben ook nieuwsgierig waarom er zoveel slachtoffers uit de kerken komen die simpel zijn afgekocht met een tankpas op kosten van de kerk of andere "geschenken". Ik mag dat toch vragen ?

Ok tnax

pi_24204434
Dit topic gaat niet over kerken maar over een criminele imam.
Maar jij haalt er alles bij behalve kritiek op de imam.
  zaterdag 25 december 2004 @ 21:31:43 #177
3542 Gia
User under construction
pi_24206498
Goh, behalve foute priesters zijn er dus ook foute imams!

Maar, die zijn natuurlijk geen moslim?
  † In Memoriam † zaterdag 25 december 2004 @ 21:34:49 #178
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24206538
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 21:31 schreef Gia het volgende:
Goh, behalve foute priesters zijn er dus ook foute imams!

Maar, die zijn natuurlijk geen moslim?
Zou jij, als christen, een priester die zijn positie misbruikt om kinderen te verkrachten een christen noemen?
  zaterdag 25 december 2004 @ 21:37:23 #179
3542 Gia
User under construction
pi_24206588
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 21:34 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Zou jij, als christen, een priester die zijn positie misbruikt om kinderen te verkrachten een christen noemen?
Ja, maar wel een heel foute christen. Het feit dat iemand een misdaad begaat maakt hem niet minder gelovig.

't Wordt tijd dat men ook eens inziet dat er gewoon ook foute moslims zijn. Het wordt altijd maar weggewoven met het zinnetje: Zo iemand is geen moslim.
  zaterdag 25 december 2004 @ 21:49:29 #180
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24206759
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 18:51 schreef BansheeBoy het volgende:

Natuurlijk heb ik zelf kritiek, maar ik ben ook nieuwsgierig waarom er zoveel slachtoffers uit de kerken komen die simpel zijn afgekocht met een tankpas op kosten van de kerk of andere "geschenken". Ik mag dat toch vragen ?
Dat mag je vragen, maar je wilt het antwoord niet weten

Want het antwoord is: waarschijnlijk zijn er bij jullie in verhouding net zoveel slachtoffers, het word nu onder de pet gehouden

Je vertelt jezelf liever dat dat grootse geloof, met z'n pedofiele-profeet, en z'n vrouwenstenigingen, moreel zo 'goed' is dat het niet voorkomt

Waar die goedheid em dan precies in zit, bepaalde geschriften ofzo, heb je geen antwoord op dus dat verwacht ik ook niet.

Dat dat niet zo is, is door dit nieuwsbericht bewezen.
&lt;signature here&gt;.
pi_24206771
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:36 schreef piere het volgende:

[..]

Nu begrijp ik waarom zeker imam Rita Verdonk niet de hand wilde schudden!
iedere engel heeft een duivelse kant.
  † In Memoriam † zaterdag 25 december 2004 @ 21:55:35 #182
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24206862
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 21:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja, maar wel een heel foute christen. Het feit dat iemand een misdaad begaat maakt hem niet minder gelovig.
Ik dacht dat 'christen-zijn' iets is wat uit je daden moet blijken in plaats van wat je met de mond beleid. "Doe als mij" zei Jezus.

Begrijp niet zo goed hoe jij zo iemand dan toch als christen wilt aanmerken, behalve dat het je in deze discussie beter uitkomt dan.
quote:
't Wordt tijd dat men ook eens inziet dat er gewoon ook foute moslims zijn. Het wordt altijd maar weggewoven met het zinnetje: Zo iemand is geen moslim.
Wie is 'men' ?

Het lijkt me dat redelijke mensen andere individuen sowieso op gedrag beoordelen. Niet op wat ze zeggen te zijn, of dat nu moslim, christen, hindoe, jood, bedoedist of wat dan ook is. Dat zegt immers niks.
pi_24206953
quote:
Tsja, dat is nu eenmaal wat ultra orthodoxe islam leert, iemand die een misdaad pleegt zou geen moslim zijn op het moment de misdaad plaats vindt. Een `gematigde moslim` zal er geen problemen mee hebben om te zeggen dat zo iemand natuurlijk wel een moslim kan zijn maar voor bijvoorbeeld Wahabieten is het onmogelijk om je eigen schrift zo tegen te spreken. Een voorbeeld van een hadith die hierover gaat;

Sahih Buchari Volume 3, Book 43, Number 655:
Narrated Abu Huraira:
The Prophet said, "When an adulterer commits illegal sexual intercourse, then he is not a believer at the time, he is doing it, and when a drinker of an alcoholic liquor drinks it, then he is not a believer at the time of drinking it, and when a thief steals, then he is not a believer at the time of stealing, and when a robber robs, and the people look at him, then he is not a believer at the time of doing robbery.

De meeste Westerse moslims zijn er wel over uit dat de overleveringen van Aboe Hoeraira fabeltjes zijn, maar voor de echte fundi is het onmogelijk om ze tegen te spreken.
eeeh
  zaterdag 25 december 2004 @ 22:04:35 #184
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24207014
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 21:55 schreef NorthernStar het volgende:
Relativistisch gewauwel.

De man was nu eenmaal imam, dan neemt'ie met z'n daden z'n geloof mee.

Zelfde geld voor een bisschop die over de scheef gaat.

Maar ik zie dat we voor het uit het nest werpen geen FOK-fundis nodig hebben, daar hebben we tegenwoordig mods voor
&lt;signature here&gt;.
  † In Memoriam † zaterdag 25 december 2004 @ 22:17:25 #185
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24207249
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 22:04 schreef ExTec het volgende:

[..]

Relativistisch gewauwel.

De man was nu eenmaal imam, dan neemt'ie met z'n daden z'n geloof mee.

Zelfde geld voor een bisschop die over de scheef gaat.
Als ik moslim was had ik ook gezegd dat deze man geen moslim was.

Net als in geval ik christen was, ik een verkrachtende priester geen christen zou noemen.

Snap niet waarom je met alle geweld van een moslim zou willen horen dat deze man een moslim zou zijn?

Snap überhaubt die preoccupatie met de islam niet zo, maar goed, ieder het zijne.
quote:
Maar ik zie dat we voor het uit het nest werpen geen FOK-fundis nodig hebben, daar hebben we tegenwoordig mods voor
tip: Laat dit soort crap voortaan achterwege. Doet zo af aan wat je verder zegt.
pi_24207459
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 21:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik kan begrijpen Gia, dat na 40 jaar dienst je concentratie en leesvermogen erop achteruitgaan, maar ik heb toch echt de volgende reactie in dit topic geplaatst:
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:42 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik zal nooit iemand beschuldigen van het zijn van een nepmoslim of nonmoslim. Een ieder die oprecht gelooft in Allah, Zijn boodschapper, de Heilige Boeken etc. (6 dingen ) is namelijk een moslim. Je zou hooguit iemand als hypocriet of zondaar kunnen beschuldigen, maar zelfs dat is niet aan mij.. wie zonder zonde is werpe ...

Hier gaat het echter over de onkunde van de Westerse verslaggevers, terwijl de islam toch al een tijd in Nederland aanwezig is. Regelmatig worden de woorden imam, moslim, moskee, extremisme, radicalisme te pas en te onpas door elkaar gehaald. Het feit staat namelijk ook al vast in het nieuwsbericht: de man had de moskee al een maand verlaten voor zijn daden. Iets wat je ook al kunt opvatten als het feit dat ie de islam de rug heeft toegekeerd, maar dat is me nog niet duidelijk.
Er bestaat wel zoiets als 'buiten je geloof treden', maar ik denk niet dat het zo slecht met je gesteld is Gia, dat je dat niet al hebt kunnen lezen in de hierboven geschreven reacties door o.a. NorthenStar waar ik overigens eerder van dacht dat het een vrouwmens was
  zaterdag 25 december 2004 @ 22:30:11 #187
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24207577
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 22:17 schreef NorthernStar het volgende:

Snap niet waarom je met alle geweld van een moslim zou willen horen dat deze man een moslim zou zijn?
Zoals ik niet snap dat jij je weer geroepen voelt de reacties op de kilo's vuilnis die de yousefs en de bsb's over dit forum uitstrooien te bestrijden,

Maar niet de vuilnisverspreiders zelf

Al je leuke hintjes als 'reageer er nou niet op' veeg ik me reet aan af.

Pak het maar bij de bron aan,

Dors/kan je dat niet?

Dan wens ik voor de rest verschoond te blijven van je commentaar
&lt;signature here&gt;.
  † In Memoriam † zaterdag 25 december 2004 @ 22:42:00 #188
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24207806
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 22:30 schreef ExTec het volgende:

[..]

Zoals ik niet snap dat jij je weer geroepen voelt de reacties op de kilo's vuilnis die de yousefs en de bsb's over dit forum uitstrooien te bestrijden,

Maar niet de vuilnisverspreiders zelf

Al je leuke hintjes als 'reageer er nou niet op' veeg ik me reet aan af.

Pak het maar bij de bron aan,

Dors/kan je dat niet?

Dan wens ik voor de rest verschoond te blijven van je commentaar
Dit lijkt me meer iets voor FB.

Maar omdat je niet begrijpt hoe hier gemoddereerd wordt, mag ik hier eigenlijk niet reageren en begin jij hierover in plaats van inhoudelijk op mijn post in te gaan?

Nofi, maar het komt een beetje over als een slappe smoes. Net zoals het beginnen over iets anders nogal zwak overkomt.
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 22:24 schreef Youssef het volgende:

NorthenStar waar ik overigens eerder van dacht dat het een vrouwmens was
Does this mean our relationship is over?

En toch heb je gewoon met me gediscussieerd. Misschien moet je bij Ikkemem dan gewoon denken dat het een manmens is.
pi_24208984
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 22:42 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Dit lijkt me meer iets voor FB.

Maar omdat je niet begrijpt hoe hier gemoddereerd wordt, mag ik hier eigenlijk niet reageren en begin jij hierover in plaats van inhoudelijk op mijn post in te gaan?

Nofi, maar het komt een beetje over als een slappe smoes. Net zoals het beginnen over iets anders nogal zwak overkomt.
[..]

Does this mean our relationship is over?

En toch heb je gewoon met me gediscussieerd. Misschien moet je bij Ikkemem dan gewoon denken dat het een manmens is.
Wat de fuck bedoel je daar mee?
pi_24209028
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 23:37 schreef ikkemem het volgende:

[..]

Wat de fuck bedoel je daar mee?
Dat je als vrouw eens moet beginnen met de bonte was.
pi_24209101
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 23:38 schreef Youssef het volgende:

[..]

Dat je als vrouw eens moet beginnen met de bonte was.
Vroeg jouw niks aap
pi_24209235
Northern Star is gewoon een linkse fundi.
Schurkt tegen de mohammedanen aan.
Dat weet toch iedereen inmiddels?
pi_24209881
waar waren jullie toen Priesters kinderen gingen verkrachten
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  † In Memoriam † zondag 26 december 2004 @ 00:14:34 #194
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24209968
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 23:46 schreef lionsguy18 het volgende:
Northern Star is gewoon een linkse fundi.
Schurkt tegen de mohammedanen aan.
Dat weet toch iedereen inmiddels?
Wat een mensenkennis.
pi_24210003
quote:
Op zondag 26 december 2004 00:14 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Wat een mensenkennis.
????????
Manmens wat de f**k is dat voor iets?

[ Bericht 7% gewijzigd door ikkemem op 26-12-2004 00:23:10 ]
  zondag 26 december 2004 @ 00:17:34 #196
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24210062
quote:
Op zondag 26 december 2004 00:11 schreef Meki het volgende:
toen stonden we te kijken en te filmen, voor 35 Euro mag je een copietje
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_24210120
quote:
Op zondag 26 december 2004 00:17 schreef Re het volgende:

[..]

toen stonden we te kijken en te filmen, voor 35 Euro mag je een copietje
deze gestoorde Imaam mag van mij de doodstraf krijgen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 26 december 2004 @ 07:19:57 #198
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24213998
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:12 schreef Youssef het volgende:

[..]

Respectloos!
  zondag 26 december 2004 @ 07:59:45 #199
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24214029
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 12:41 schreef lionsguy18 het volgende:
Geen enkele sekte of religie staat verkrachtingen toe. Dat is waarschijnlijk grotendeels waar.
Echter wordt verkrachting niet door elke religie eender gedefinieerd.
De leeftijd waarop sex wordt "toegestaan" varieert naargelang. Ook cultuur speelt een rol.
In de Islam zijn er voorbeelden genoeg die er op wijzen dat sex is toegestaan vanaf de menstruatie, dus beginnend ergens tussen de 9 en 15 jaar.
Verkrachting zoals wij die kennen is gerelateerd aan het wetboek van strafrecht.
Persoonlijk ben ik van mening dat ongeveer de helft van de meisjes tussen de 12 en de 16 op enig moment er aan toe zijn en zelfstandig (zouden moeten) kunnen beslissen over al dan geen sex.
Blijft dat veel meisjes op die leeftijd kwetsbaar zijn en bescherming behoeven.
De ene cultuur/religie is beter dan de andere om deze bescherming te bieden. Geen enkele voldoet.
pi_24214584
In een christelijk land is verkrachting strafbaar, zelfs voor een imam.
Dus religie is geen excuus voor deze daad.
Maar desondanks is het geen reden om de islam er voor aan te rekenen.

En christendom is geen opstap voor de islam.
Christenen leven in de genade van Jezus Christus, dus mohammedanen die dat niet erkennen hebben geen toegang tot God. Dit als antwoord op de stomme opmerking van Youssef.
  zondag 26 december 2004 @ 11:10:39 #201
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24214803
quote:
Op zondag 26 december 2004 10:39 schreef lionsguy18 het volgende:
In een christelijk land is verkrachting strafbaar, zelfs voor een imam.
Dus religie is geen excuus voor deze daad.
Maar desondanks is het geen reden om de islam er voor aan te rekenen.

En christendom is geen opstap voor de islam.
Christenen leven in de genade van Jezus Christus, dus mohammedanen die dat niet erkennen hebben geen toegang tot God. Dit als antwoord op de stomme opmerking van Youssef.
Helemaal mee eens (wellicht overbodig dit te melden)

Youssef biedt onder voorwaarden zijn excuses aan.
Voorwaarde is bijvoorbeeld 'dat je geloof in het Christendom zoals die oorspronkelijk hoort te zijn'
Respect Youssef is iets wat je moet verdienen, en hiermee verdien je zeker geen respect.
Ook bewijst hij de Islam geen goede dienst. Zoo slecht kan een religie toch niet zijn, dat het zijn aanhangers slechts onder voorwaarden toestaat excuses aan te bieden, is het wel?
pi_24214813
quote:
Op zondag 26 december 2004 00:11 schreef Meki het volgende:
Mekilief, priesters doen het niet op het altaar, imams niet op de minbar. Jouw en mijn geschokt zijn, en die van anderen, is er niet minder om.
pi_24215582
Die imam heeft had een nog zwaardere straf moeten krijgen!
Justitie heeft er rekening mee gehouden dat hij, als imam, een voorbeeldfunctie had. Ik weet niet hoeveel jaar zo'n iemand normaal zou krijgen, maar ik denk niet zoveel minder!
Van mij mag hij het dubbele krijgen.
Hoe komt het in je hoofd om als imam zoiets te flikken!
  zondag 26 december 2004 @ 12:32:10 #204
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_24215670
quote:

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 26 december 2004 @ 12:47:30 #205
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_24215946
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:45 schreef multatuli het volgende:
Dat hersenspoelen heb ik even gemist, maar dat doet er ook niet zoveel toe. Je nieuwsbericht en je commentaar hebben toch al niet zoveel met elkaar te maken.

Even kijken of ik dat ook kan:
[..]

Vreselijk natuurlijk. Eerst breekt er brand uit en dan rent iedereen weg en blijft dat arme jongetje alleen achter. Had dit geziin gewoond in een hoge torenflat dan waren ze nu allemaal morsdood geweest. En voor hetzelfde geld waren ze op een kinderwagen terechtgekomen en was er nog een onschuldige baby overleden. Maar ja, waarschijnlijk komen ze er later achter dat die dochter die beneden 'sliep' (ja, ja) met haar vriend de brand had aangestoken omdat ze Emmen haatte, zodat het hele gezin nu getraumatiseerd is en dat meisje later haar kinderen zal mishandelen.

Zo dan.
  zondag 26 december 2004 @ 12:49:48 #206
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_24215997
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:04 schreef Monidique het volgende:

[..]

en ik denk toch ook wel een gebrek aan iets
pi_24216042
quote:
Op zondag 26 december 2004 12:25 schreef Munagah het volgende:

Hoe komt het in je hoofd om als imam zoiets te flikken!
Veronderstellenderwijs: als man, en zeker als imam, meent hij: " Voor mij geldt uitsluitend en alleen de [goddelijke] wetten van koran en hadith. Ik kan dus mijn gang gaan. Voor mij gelden de wetten van het verdorven westen niet."
Het tegendeel is echter het geval. Ah, mij dunkt dat de imam in een identiteitscrisis verkeert.
  zondag 26 december 2004 @ 12:56:46 #208
3542 Gia
User under construction
pi_24216141
quote:
Op zondag 26 december 2004 00:19 schreef Meki het volgende:

[..]

deze gestoorde Imaam mag van mij de doodstraf krijgen
Helemaal mee eens, net zoals van mij iedere priester in dezelfde situatie hetzelfde lot mag ondergaan.
En dan oordeelt God/Allah wel of die persoon in de "hemel" komt.
pi_24217642
quote:
Op zondag 26 december 2004 12:56 schreef Gia het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, net zoals van mij iedere priester in dezelfde situatie hetzelfde lot mag ondergaan.
En dan oordeelt God/Allah wel of die persoon in de "hemel" komt.
hmmmm, dus de doodstraf maar weer invoeren ?
  zondag 26 december 2004 @ 14:45:03 #210
13462 BansheeBoy
pi_24217847
Het valt mij op dat er hier velen zijn die het negeren dat er velen door de priesters misbruikte kinderen simpelweg zijn afgekocht met kaartjes voor een BZN-concert of een Museumpas om zo stil te zijn over de zieke praktijken die zich afspelen in de donkere spelonken van Christelijke gebouwen.

De conclusie hiervan is: kindermisbruik komt structureel voor bij Christelijke aangelegenheden vanwege het celibatairschap. Bij Islamitische aangelegendheden komt dit nauwelijks tot niet voor omdat trouwen zwaar wordt aangeraden

De Imam uit de openingspost verdient een zware straf op aarde en in het hiernamaals, desondanks weiger ik hem te zien als een symbool van een structureel iets

pi_24217879
quote:
Op zondag 26 december 2004 14:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Het valt mij op dat er hier velen zijn die het negeren dat er velen door de priesters misbruikte kinderen simpelweg zijn afgekocht met kaartjes voor een BZN-concert of een Museumpas om zo stil te zijn over de zieke praktijken die zich afspelen in de donkere spelonken van Christelijke gebouwen.

De conclusie hiervan is: kindermisbruik komt structureel voor bij Christelijke aangelegenheden vanwege het celibatairschap. Bij Islamitische aangelegendheden komt dit nauwelijks tot niet voor omdat trouwen zwaar wordt aangeraden

De Imam uit de openingspost verdient een zware straf op aarde en in het hiernamaals, desondanks weiger ik hem te zien als een symbool van een structureel iets

ik denk zeker dat het celibataire leven in de katholieke kerk een katalysator is voor sexuele missstanden, maar geen garantie
tevens bestaat het christendom uit meerdere richtingen dan het katholicisme en kun je het niet over christelijke aangelegenheden hebben, hoogsten over katholieke aangelegenheden.

maar generaliseren doen mensen graag !
pi_24217924
gare ali, 10 jaar is me nog lang niet genoeg

[ Bericht 1% gewijzigd door komrad op 26-12-2004 19:35:41 ]
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 26 december 2004 @ 19:34:10 #213
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_24221884
-ophouden met die smilieposts-

[ Bericht 96% gewijzigd door NorthernStar op 26-12-2004 19:35:03 ]
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_24221934
quote:

Maar wat denk jij dat die ongetrouwde celibataire pubertjes op de madrassa's uitvreten met elkaar?
quote:

Ja, want "de" islam staat tenslotte bekend om zijn mildheid tov het vrouwmens.
pi_24222023
Ja het is bekend dat die jongens elke dagelijks verkrachten met de koraan in de hand.
pi_24222211
quote:
Op zondag 26 december 2004 19:37 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Maar wat denk jij dat die ongetrouwde celibataire pubertjes op de madrassa's uitvreten met elkaar?
Degene die nog nooit geproeft heeft van een bepaalde deugd zal er ook niet extreem naar neigen. Zolang de moslim afstand houd van alles wat hem op het verkeerde pad brengt zal ie er ook niet naar streven! Wat jij zegt is belachelijk, je kunt een puber niet vergelijken met een celibetair levende priester, het zou toch van de zotte zijn dat jij je kind later aan de fles legt ipv aan je borst omdat ie anders overspel pleegt?
quote:
Ja, want "de" islam staat tenslotte bekend om zijn mildheid tov het vrouwmens.
quote:
Sheich Fawaz Jneid

De relatie tussen de echtgenoten is er één van liefde en barmhartigheid niet één van mishandeling en gescheld. Allah zegt wat als volgt vertaald kan worden:

“En het behoort tot Zijn Tekenen dat Hij voor jullie van jullie eigen soort echtgenoten heeft geschapen, opdat jullie rust bij haar vinden en Hij bracht tussen jullie liefde en barmhartigheid.” (Soerat ar-Roem: 21)

cAa’ieshah overlevert dat de Profeet (vrede zij met hem) nooit een vrouw noch een knecht met zijn handen heeft geslagen. Er werd ook overleverd dat een aantal vrouwen bij de familie van de Profeet (vrede zij met hem) kwam om te klagen over hun mannen. De Profeet (vrede zij met hem) zei daarop: “Zij (die mannen) zijn niet de beste onder jullie.”

Ook heeft hij gezegd: “De beste onder jullie is hij die het beste is voor zijn vrouw, en ik ben het beste voor mijn vrouwen.” (Sahih at-Tirmidhi)

De Islam heeft het plegen van onrecht in zijn geheel verboden, hieronder valt bijvoorbeeld ook het plegen van onrecht tegenover dieren. Zo is er overleverd dat de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) langs een ezel liep die in het gezicht was gebrandmerkt, toen zei hij: “Zijn jullie niet op de hoogte gebracht van het feit dat ik degene heb vervloekt die het vee in het gezicht brandmerkt of in het gezicht slaat?” Hierop verbood hij (hen) dit. (Moeslim)

Ook heeft hij gezegd: “Een vrouw ging de Hel in vanwege een poes die zij vastbond en niet voedde, noch stond zij haar toe om van het ongedierte van het land te eten.” (al-Boechari en Moeslim)

Zoals het verboden is om een moslim lastig te vallen, hetzij verbaal (door middel van woorden) danwel fysiek, is het ook verboden om een moslimvrouw lastig te vallen, hetzij een echtgenote, een jongedame, een buurvrouw, een verwante of een vreemdelinge. Allah heeft gezegd zoals wat als volgt vertaald kan worden:

“En degenen die de gelovige mannen en de gelovige vrouwen lastigvallen, zonder dat zij iets (slechts) hebben verricht: voorzeker, zij hebben laster en een duidelijke zonde op zich geladen.” (Soerat al-Ahzaab: 58)

Ook zei de Profeet (vrede zij met hem): “Een moslim is hij voor wiens tong en handen (andere) moslims veilig zijn...” (al-Boechari)

En: “Het beledigen van een moslim is Foesoeq (een zonde) en hem doden staat gelijk aan ongeloof. ”

Jammer genoeg beeldden sommige mensen zich in dat de echtgenoten buiten de genoemde overleveringen vallen, dit is een schandalige fout. Naast haar rechten als moslimzijnde heeft zij ook bijzondere rechten als echtgenote. Allah draagt ons op om goed met de echtgenote om te gaan:

“En gaat op een goede wijze met hen om.” (Soerat an-Nisaa’: 19)

Degene die zijn vrouw niet eervol behandelt door haar bijvoorbeeld onterecht uit te schelden, te beledigen of te slaan, heeft Allah en Zijn Boodschapper (vrede zij met hem) niet gehoorzaamd.

Het slaan van vrouwen komt in de Koran en de Soennah van de Profeet (vrede zij met hem) slechts in bijzondere gevallen ter sprake als het gaat om het (terecht) bestraffen. Sommige mensen begrijpen dit verkeerd en passen dit verkeerd toe. En Allah zal op de Dag der Opstanding tussen Zijn dienaren oordelen.

Wat echter de Woorden van Allah betreft in Soerat an-Nisaa’ omtrent het slaan van de vrouw, dit wordt als laatste redmiddel gezien in geval van Noeshoez (het zondigen van de vrouw en het niet nakomen van haar huwelijkse verplichtingen). De geleerden zijn het er unaniem over eens dat het slaan van de vrouw, waarover in de Koran wordt gesproken, een lichte vorm van slaan is waarbij het hoofd, gezicht en gevoelige plaatsen worden vermeden. Het slaan hier is bedoeld om een groter probleem te voorkomen waarin het gezin dreigt te vallen, namelijk een echtscheiding. Alvorens het hiertoe komt dient de man eerst zijn vrouw op een goede wijze te vermanen. Vervolgens kan hij weigeren het bed met haar te delen.

Het slaan van de vrouw is echter geen verplichte oplossing, en zeker niet als de nadelen van deze actie groter zijn dan de voordelen of als de wet in een niet-Islamitisch land dit niet toestaat. Het is in zo een geval dan ook wenselijk om dit te laten.

Tenslotte moet de moslimvrouw niet op een oppervlakkige wijze kijken naar de Wetten van Allah. Zij dient daarentegen rekening te houden met Zijn Goddelijke beproeving, waaronder een aantal zaken valt die niet in overeenstemming is met onze begeerten. Dit om de ware gelovigen van de hypocrieten en zondaars te scheiden. Ook dient zij te weten dat alle Voorschriften van Allah rechtvaardig en genadig zijn en daarnaast wijsheid bevatten en ten goede komen aan de mensheid. Zouden zij dit maar weten.

En Allah weet het beter.

zondag 26 december 2004 @ 20:02:05 #217
13462 BansheeBoy
pi_24222337
Moge Allah je belonen broeder Youssef voor je inzet.

zondag 26 december 2004 @ 20:10:48 #218
60090 Akkersloot
pi_24222471
quote:
Op zondag 26 december 2004 19:34 schreef Akkersloot het volgende:
-ophouden met die smilieposts-
Oh. Ik dacht dat je de post had verwijderd omdat ik niet mocht reageren op klaarblijkelijk getrol van bansheeboy.

Een User: "Als of de discussie van "maar dat is geen echte imam" niet gevoerd worden door onze moslimusers.

Drie posts later komt BSB dit topic binnen met "Echt zonde van die imam die in feite géén imam is".

Zo goed. Het was overigens mijn eerste post in dit topic.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  zondag 26 december 2004 @ 20:13:12 #219
60090 Akkersloot
pi_24222505
quote:
Op zondag 26 december 2004 14:47 schreef het_fokschaap het volgende:
ik denk zeker dat het celibataire leven in de katholieke kerk een katalysator is voor sexuele missstanden, maar geen garantie
tevens bestaat het christendom uit meerdere richtingen dan het katholicisme en kun je het niet over christelijke aangelegenheden hebben, hoogsten over katholieke aangelegenheden.
Dat het alleen een katholiek probleem is heb je wel gelijk in. Maar dan is het nog zo dat het een probleem is omdat pedofielen elkaar nu eenmaal opzoeken.
pi_24222554
quote:
Op zondag 26 december 2004 20:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Moge Allah je belonen broeder Youssef voor je inzet.

Amien, moge Allah je licht brengen in je hart en je tong, in je oren en je gezichtsvermogen en boven je licht plaatsen en onder je licht plaatsen. En licht plaatsen aan je rechterkant en je linkerkant en licht achter je. Moge Allah je Geest licht geven. Moge Allah het licht voor je vergroten en versterken. Moge Allah licht voor je maken. Moge Allah je licht geven en in je gedachten licht, en in je lichaam licht en in je bloed licht en in je haren lich en in je huid licht.

zondag 26 december 2004 @ 20:16:30 #221
13462 BansheeBoy
pi_24222559
quote:
Op zondag 26 december 2004 20:13 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Dat het alleen een katholiek probleem is heb je wel gelijk in. Maar dan is het nog zo dat het een probleem is omdat pedofielen elkaar nu eenmaal opzoeken.
Het is niet alleen een katholiek probleem waarde Akkersloot. Het komt ook veel voor bij gewone Christelijke kerken. Hoe vaak hebben we het niet gezien in zowel krantvorm alswel tv-media dat in bv. de VS veel slachtoffers van kindermisbruik zijn afgescheept met een dinkytoy of wat dan ook puur om de "schandes des kerks" te verbergen

zondag 26 december 2004 @ 20:17:53 #222
13462 BansheeBoy
pi_24222578
quote:
Op zondag 26 december 2004 20:16 schreef Youssef het volgende:

[..]

Amien, moge Allah je licht brengen in je hart en je tong, in je oren en je gezichtsvermogen en boven je licht plaatsen en onder je licht plaatsen. En licht plaatsen aan je rechterkant en je rechterkant en licht achter. Moge Allah je Geest licht geven. Moge Allah het licht voor je vergroten en versterken. Moge Allah licht voor je maken. Moge Allah je licht geven en in je gedachten licht, en in je lichaam licht en in je bloed licht en in je haren lich en in je huid licht.

Amien, dzjazakoe Llahoe kharain ya akhie fi Llah voor deze mooie du3aa !

pi_24222610
quote:
Op zondag 26 december 2004 19:53 schreef Youssef het volgende:
Degene die nog nooit geproeft heeft van een bepaalde deugd zal er ook niet extreem naar neigen. Zolang de moslim afstand houd van alles wat hem op het verkeerde pad brengt zal ie er ook niet naar streven!
Onzin. Ziekelijke neiging naar seks komt in het speciaal voor bij mensen die normaal seksueel contact onmogelijk is, hetzij door fysieke vrijheidsberoving, hetzij door druk van buitenaf ("normen en waarden"). Dat is de praktjk, niet dat riedeltje van jou. Kostschool, gevangenis, madrassa, één pot nat.
quote:
Wat jij zegt is belachelijk, je kunt een puber niet vergelijken met een celibetair levende priester
Nee, niet in een gelijkwaardige vergelijking. Maar het is geen toeval dat een celibataire priester statistisch meer kans heeft om zich te vergrijpen aan een jongetje. Sex-drive is iets menselijks dat nauwelijks te onderdrukken is. Niet door christenen, niet door moslims, niet door atheïsten.
quote:
, het zou toch van de zotte zijn dat jij je kind later aan de fles legt ipv aan je borst omdat ie anders overspel pleegt?
Vanwaar die seksuele connotatie met borstvoeding?
Oh wacht, je hebt hem even van de pot gerukt, vandaar.
pi_24222667
quote:
Op zondag 26 december 2004 20:13 schreef Akkersloot het volgende:

Onzin, in die zin dat pedo's overal en altijd voor zullen komen. De omstandigheden kunnen echter een persoon eerder triggeren. Celibaat + alleen toegang tot aan jou toevertrouwde jongetjes = in sommige gevallen ontucht.
In de protestantse traditie zijn er minder situaties die hiertoe leiden: geen celibaat of kostschooltraditie.
In "de" islam ontbreekt het celibaat maar is het kostschoolprincipe (een hoop jonge mensen van dezelfde sekse die samenleven) in de madrassa's in sommige delen van de islamitische wereld weer erg prominent aanwezig.
pi_24222707
quote:
[quote]

Preek van Sheich Fawaz Jneid
Hiertegenover staan een hoop preken en Korancitaten en de praktijk dat relatief een hoog percentage moslimvrouwen geen seksuele rechten geniet.
Mijn punt: die lezing van die sjeik is prachtig, echt, maar de praktijk is een stuk minder prettig.
  zondag 26 december 2004 @ 20:28:24 #226
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24222739
quote:
Op zondag 26 december 2004 20:16 schreef Youssef het volgende:

[..]

Amien, moge Allah je licht brengen in je hart en je tong, in je oren en je gezichtsvermogen en boven je licht plaatsen en onder je licht plaatsen. En licht plaatsen aan je rechterkant en je linkerkant en licht achter je. Moge Allah je Geest licht geven. Moge Allah het licht voor je vergroten en versterken. Moge Allah licht voor je maken. Moge Allah je licht geven en in je gedachten licht, en in je lichaam licht en in je bloed licht en in je haren lich en in je huid licht.

Is dit niet offtopic?
Ik ga er ook maar weer eens wat rotzooi tegenaan gooien.
Kennelijk zijn ze op fok erg tolerant geworden.
pi_24222751
quote:
Op zondag 26 december 2004 20:20 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Onzin. Ziekelijke neiging naar seks komt in het speciaal voor bij mensen die normaal seksueel contact onmogelijk is, hetzij door fysieke vrijheidsberoving, hetzij door druk van buitenaf ("normen en waarden"). Dat is de praktjk, niet dat riedeltje van jou. Kostschool, gevangenis, madrassa, één pot nat.
Volgesn mij weet je niet echt wat ik bedoel. Als een rechtschapen persoon met rechtschapen mensen omgaat en zijn tijd besteed aan het opdoen van kennis en het leren van de Koran en het vergroten van zijn islamitische vriendengroep is er helemaal geen behoefte aan het botvieren van den lusten. Jij haalt nu bijvoorbeeld gevangenissen erbij en daar zitten naar mijn idee mensen die wel de lusten kennen en daar weer naartoe snakken.

Van een puber die een rechtschapen leven leidt zoals een jonge moslim kun je zoiets niet verwachten. Deze zal streven naar een partner voor zichzelf en verder zullen zijn gedachten daar niet bijzijn.

Ik begrijp waarom jij zo redeneert en ik kan je ook het medicijn ervoor geven: Jij denkt zo omdat je je laat meeslepen door je binnenste verlangens naar contact met het andere geslacht. Het medicijn ervoor is dat je je afsluit voor het schoon van het andere geslacht en het alleen zijn of verveling mijdt.
quote:
Nee, niet in een gelijkwaardige vergelijking. Maar het is geen toeval dat een celibataire priester statistisch meer kans heeft om zich te vergrijpen aan een jongetje. Sex-drive is iets menselijks dat nauwelijks te onderdrukken is. Niet door christenen, niet door moslims, niet door atheïsten.
Zolang de celibetaire priester keer op keer aanbiedingen krijgt van ouders die bijvoorbeeld hun kind willen dopen in ruil voor een zit op de biechtstoel zal de grens tussen goed en kwaad voor deze priester vervagen.

Zie het maar als het afscheren van de baard. Hoe meer mogelijkheid en toegang je tot het scheren krijgt, en hoe meer mensen om je heen doet, des te kleiner is de stap die je zelf zet om hetzelfde te doen Vandaar ook mijn tip: ga met rechtschapen mensen om en stel duidelijke richtlijnen voor jezelf op.
quote:
Vanwaar die seksuele connotatie met borstvoeding?
Het gaat niet om de borstvoeding, maar het contact van een mannelijke baby en jouw borst. Maargoed, je hebt je fout al toegegeven met dank aan mijn sterke en onweerlegbare argumenten.
pi_24222800
quote:
Op zondag 26 december 2004 20:26 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hiertegenover staan een hoop preken en Korancitaten en de praktijk dat relatief een hoog percentage moslimvrouwen geen seksuele rechten geniet.
Mijn punt: die lezing van die sjeik is prachtig, echt, maar de praktijk is een stuk minder prettig.
Vanuit jouw opzicht zie ik dan voor ons beiden een even grote taak om de kennis die je zojuist hebt opgenomen door te geven aan je vrienden en familie en de islamitische medemensch op te zoeken en de dialoog aan te gaan. De islam is de oplossing voor vele problemen, en daarom kun jij ook je (verkeerde) principes opzij zetten om deze mensen te overtuigen.

Voorkom iig dat jij niet de 3de martelaar na Hirshi Ali wordt die de verkeerde aanpak kiest en Nederland op zijn kop zet!
  zondag 26 december 2004 @ 20:37:29 #229
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24222845
quote:
Op zondag 26 december 2004 20:34 schreef Youssef het volgende:

Voorkom iig dat jij niet de 3de martelaar na Hirshi Ali wordt die de verkeerde aanpak kiest en Nederland op zijn kop zet!
Is dit kenmerkend voor fok nieuwe stijl?
pi_24222853
quote:
Op zondag 26 december 2004 20:37 schreef machteld het volgende:

[..]

Is dit kenmerkend voor fok nieuwe stijl?
Ik begrijp niet dat jij als kloon al 3 jaar je gang kunt gaan.
pi_24222859
quote:
Op zondag 26 december 2004 20:29 schreef Youssef het volgende:

Volgesn mij weet je niet echt wat ik bedoel. Als een rechtschapen persoon met rechtschapen mensen omgaat en zijn tijd besteed aan het opdoen van kennis en het leren van de Koran en het vergroten van zijn islamitische vriendengroep is er helemaal geen behoefte aan het botvieren van den lusten. Jij haalt nu bijvoorbeeld gevangenissen erbij en daar zitten naar mijn idee mensen die wel de lusten kennen en daar weer naartoe snakken.

Van een puber die een rechtschapen leven leidt zoals een jonge moslim kun je zoiets niet verwachten. Deze zal streven naar een partner voor zichzelf en verder zullen zijn gedachten daar niet bijzijn.
Nou, dan moet je eens kijken op de forums van marokko.nl. De gemiddelde jonge moslim is gemiddeld een stuk gefrustreerder denk ik. Het is gewoon onzin dat sexdrive zou verdwijnen als iemand de Koran bestudeert en een islamitische vriendengroep aanhoudt. De menselijke natuur is anders: de mens is altijd geil. Onderdrukking leidt alleen tot een ongecontroleerde ontlading.
quote:
Ik begrijp waarom jij zo redeneert en ik kan je ook het medicijn ervoor geven: Jij denkt zo omdat je je laat meeslepen door je binnenste verlangens naar contact met het andere geslacht. Het medicijn ervoor is dat je je afsluit voor het schoon van het andere geslacht en het alleen zijn of verveling mijdt.
Bedankt voor je persoonlijke uithaal, maar ik ben keurig met dezelfde meneer, al 9 jaar zonder allerlei vreemde meneren uit seksuele frustratie te bespringen. Mijn binnenste verlangens vinden dus een prima, natuurlijke uitweg, in tegenstelling tot de celibataire priesters uit de discussie.
quote:
Zolang de celibetaire priester keer op keer aanbiedingen krijgt van ouders die bijvoorbeeld hun kind willen dopen in ruil voor een zit op de biechtstoel zal de grens tussen goed en kwaad voor deze priester vervagen.
Wtf? Wat is die fascinatie met die doop voor jou en BSB ?!
quote:
Zie het maar als het afscheren van de baard. Hoe meer mogelijkheid en toegang je tot het scheren krijgt, en hoe meer mensen om je heen doet, des te kleiner is de stap die je zelf zet om hetzelfde te doen Vandaar ook mijn tip: ga met rechtschapen mensen om en stel duidelijke richtlijnen voor jezelf op.
Natuurlijk. Maar met een islamitische vriendenkring verdwijnen die hormonen echt niet hoor. Natuurlijk is er een zekere mate van zelfbeheersing te verwachten, maar dat houdt op waar menselijke natuur gekunsteld beperkt wordt door religieuze/culturele wetten op dit vlak.
quote:
Het gaat niet om de borstvoeding, maar het contact van een mannelijke baby en jouw borst. Maargoed, je hebt je fout al toegegeven met dank aan mijn sterke en onweerlegbare argumenten.
Welke fout? Jij ziet een verband tussen overspel en borstvoeding, ik niet. Pervert
pi_24222864
DEATH PENALTY
ohjajoh
  zondag 26 december 2004 @ 20:41:30 #233
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24222888
quote:
Volgesn mij weet je niet echt wat ik bedoel. Als een rechtschapen persoon met rechtschapen mensen omgaat en zijn tijd besteed aan het opdoen van kennis en het leren van de Koran en het vergroten van zijn islamitische vriendengroep is er helemaal geen behoefte aan het botvieren van den lusten.
De islam is zo goed, de islam makes it go away

Jammer dat jullie woestijngeloof voor de rest last heeft van geinstitutionaliseerde pedofielie
&lt;signature here&gt;.
pi_24222900
quote:
Op zondag 26 december 2004 20:34 schreef Youssef het volgende:
Vanuit jouw opzicht zie ik dan voor ons beiden een even grote taak om de kennis die je zojuist hebt opgenomen door te geven aan je vrienden en familie en de islamitische medemensch op te zoeken en de dialoog aan te gaan.
Hoi. Praten?
quote:
De islam is de oplossing voor vele problemen, en daarom kun jij ook je (verkeerde) principes opzij zetten om deze mensen te overtuigen.
Och, zoals de islam in de regel geïnterpreteerd wordt (vanuit de mannelijke dominantie) zorgt die islam voor meer problemen dan hij oplost. Dus die verkeerde principes van mij zijn minder mensen tot last dan die verheven zuilen van jou. (Relatief nog steeds)
quote:
ik denk dat Hirsi Ali lekkerder bekt dat Mwanatabu.
pi_24222931
Ik ga even het nachtgebed verrichten jongens. Ik hoop dat Fok! even op zwart gaat zodat de rest van de moslims ook even tijd hebben om hun gebed te verrichten, of anders extra gebeden te doen omdat het al een tijd geleden tijd was.

Tot zo
  zondag 26 december 2004 @ 20:47:14 #236
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24222968
quote:
Op zondag 26 december 2004 20:44 schreef Youssef het volgende:
Ik ga even het nachtgebed verrichten jongens. Ik hoop dat Fok! even op zwart gaat zodat de rest van de moslims ook even tijd hebben om hun gebed te verrichten, of anders extra gebeden te doen omdat het al een tijd geleden tijd was.

Tot zo
Nee, dat betekent dat FOK een tandje hoger gaat

Denk jij dat FOK een islamitisch forum is ofzo?

Dan moet je naar marokko.nl
&lt;signature here&gt;.
pi_24222981
quote:
Op zondag 26 december 2004 20:44 schreef Youssef het volgende:

Tot zo

Je bedoelt net als die site van de sgp die op zondag niet bereikbaar is
You're the funniest, Bob

Edit: wat ik probeer te zeggen, lieve Youssef, is dat ik de knipoog snap
pi_24223015
quote:
Op zondag 26 december 2004 20:47 schreef ExTec het volgende:

[..]

Volgens mij gaat die site ook niet op zwart voor het geritualiseerde onderonsje met de Heere.
  zondag 26 december 2004 @ 20:53:27 #239
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24223058
quote:
Op zondag 26 december 2004 20:50 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Volgens mij gaat die site ook niet op zwart voor het geritualiseerde onderonsje met de Heere.
K'zou het niet weten, ik frequenteer marokko.nl niet.

Maar ik denk dat'ie met z'n arabiserende voorstellen daar verder komt dan hier.
&lt;signature here&gt;.
pi_24223090
quote:
Op zondag 26 december 2004 20:53 schreef ExTec het volgende:

[..]

K'zou het niet weten, ik frequenteer marokko.nl niet.

Maar ik denk dat'ie met z'n arabiserende voorstellen daar verder komt dan hier.
Nee joh, ze zijn naar veel te druk met seks op die fora. Check! Elk 3e woord is "maagdenvlies" en elk 10e "haram".
  zondag 26 december 2004 @ 20:57:59 #241
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24223116
quote:
Op zondag 26 december 2004 20:55 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee joh, ze zijn naar veel te druk met seks op die fora. Check! Elk 3e woord is "maagdenvlies" en elk 10e "haram".
Ja, dat die gasten met hun potsierlijke vroomheid het woord hypocriet hebben uitgevonden is ook genoegzaam bekend bij hun die het willen weten
&lt;signature here&gt;.
pi_24223686
quote:

[..]

Haha, marokko.nl Dit artikel verwoordde voor mij precies wat ik altijd dacht.

Rossig
  zondag 26 december 2004 @ 21:39:41 #243
60090 Akkersloot
pi_24223733
quote:
Op zondag 26 december 2004 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is niet alleen een katholiek probleem waarde Akkersloot. Het komt ook veel voor bij gewone Christelijke kerken. Hoe vaak hebben we het niet gezien in zowel krantvorm alswel tv-media dat in bv. de VS veel slachtoffers van kindermisbruik zijn afgescheept met een dinkytoy of wat dan ook puur om de "schandes des kerks" te verbergen

Hallo in de VS heb je ook katholieke kerken.
  zondag 26 december 2004 @ 21:47:20 #244
13462 BansheeBoy
pi_24223817
quote:
Op zondag 26 december 2004 21:39 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Hallo in de VS heb je ook katholieke kerken.
Dus omdat er daar OOK Khatolieke kerken zijn gebeurt er niks in Chistelijke kerken ?

pi_24224222
quote:

De relatie tussen de echtgenoten is er één van liefde en barmhartigheid niet één van mishandeling en gescheld. Allah zegt wat als volgt vertaald kan worden:
“En het behoort tot Zijn Tekenen dat Hij voor jullie van jullie eigen soort echtgenoten heeft geschapen, opdat jullie rust bij haar vinden en Hij bracht tussen jullie liefde en barmhartigheid.” (Soerat ar-Roem: 21)

cAa’ieshah overlevert dat de Profeet (vrede zij met hem) nooit een vrouw noch een knecht met zijn handen heeft geslagen. Er werd ook overleverd dat een aantal vrouwen bij de familie van de Profeet (vrede zij met hem) kwam om te klagen over hun mannen. De Profeet (vrede zij met hem) zei daarop: “Zij (die mannen) zijn niet de beste onder jullie.”
Wat die Sjeik zegt klopt niet. Mohammed zei dat de vrouwen die bij hem kwamen klagen over de mishandeling van hun echtgenoten niet "de beste onder hen" waren.

Aboe Dawoed verhaalt het als volgt in hoofdstuk 709; (een heel hoofdstuk gewijd aan het slaan van de vrouw)

#2141 Iyas Dhubab reported the apostle of Allah as saying:
"Do not beat Allah's handmaidens", but when Umar came to the apostle of Allah and said: "Women have become emboldened towards their husbands", he (the prophet), gave permission to beat them. Then many women came round the family of the apostle of Allah complaining against their husbands. So the apostle of Allah said, "Many women have gone round Muhammad's family complaining against their husbands. They are not the best among you".
#2142 Umar reported the prophet as saying: "A man will not be asked as to why he beat his wife".
quote:
De Islam heeft het plegen van onrecht in zijn geheel verboden, hieronder valt bijvoorbeeld ook het plegen van onrecht tegenover dieren. Zo is er overleverd dat de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) langs een ezel liep die in het gezicht was gebrandmerkt, toen zei hij: “Zijn jullie niet op de hoogte gebracht van het feit dat ik degene heb vervloekt die het vee in het gezicht brandmerkt of in het gezicht slaat?” Hierop verbood hij (hen) dit. (Moeslim)
Wat is onrecht plegen vraag ik mij dan af, het zijn toch zeker dezelfde islamitische geschriften die mij een heel ander beeld geven wat helemaal niet zo rechtvaardig is. Oproepen tot het vermoorden of het neerknuppelen van beesten komen niet echt vredellievend of rechtvaardig op mij over, maar
misschien dat jij daar anders over denkt.

Sahih Moeslim, Boek 26, Nummer 5562:
'Amir b. Sa'd rapporteerde op de authoriteit van zijn vader dat Allah`s Apostel (moge vrede met hem zijn) beveelde het vermoorden van geckos, en hij noemde ze kleine verderfelijke schepsels.

Sahih Moeslim Boek 026, Nummer 5564:
Aboe Hoeraira rapporteerde Allah`s boodschapper als zeggende: Hij die een gecko doodgeslagen heeft met de eerste klap voor hem is zo`n en zo`n beloning, en hij die het doodgeslagen heeft met de tweede klap voor hem is zo`n en zo``n beloning minder dan de éérste, en hij die het doodgeslagen heeft met de derde klap voor hem is zo`n en zo`n beloning minder dan de twééde.

Sunan of Aboe Dawoed Book 41, Number 5229:
Verteld door Abdullah ibn Mas’ud:
De Profeet zei: Vermoord alle slangen, en hij die hun wraak vreest hoort niet bij mij.
quote:
Het slaan van vrouwen komt in de Koran en de Soennah van de Profeet (vrede zij met hem) slechts in bijzondere gevallen ter sprake als het gaat om het (terecht) bestraffen. Sommige mensen begrijpen dit verkeerd en passen dit verkeerd toe. En Allah zal op de Dag der Opstanding tussen Zijn dienaren oordelen.
Ook hier ben ik het niet meeens, er wordt in de hadiths veelvuldig over slaag en allerlei andere wreedheden gesproken, niet alleen in de vorm van bestraffingen maar schijnbaar ook als soort van vermaak.

Sahih Muslim Book 009, nummer #3506

""He (Hadrat 'Umar) said: I would say something which would make the Holy Prophet (may peace be upon him) laugh, so he said: Messenger of Allah, I wish you had seen (the treatment meted out to) the daughter ofKhadija when you asked me some money, and I got up and slapped her on her neck. Allah's Messenger (may peace be upon him) laughed and said: They are around me as you see, asking for extra money. Abu Bakr (Allah be pleased with him) then got up went to 'A'isha (Allah be pleased with her) and slapped her on the neck, and 'Umar stood up before Hafsa and slapped her saying: You ask Allah's Messenger (may peace be upon him) which he does not possess. They said: By Allah, we do not ask Allah's Messenger (may peace be upon him) for anything he does not possess.""

De context van deze Hadith is dat Mohammed van slag is, hij was van bijna al zijn vrouwen gescheiden, zijn beste vrienden komen langs om hem op te vrolijken en krijgen Mohammed aan het lachen door te vertellen dat toen de dochter van Kharija om meer geld vroeg hij haar een klap op haar nek gaf. Schijnbaar vond Mohammed dit op een bepaalde manier amusant, maar niet alleen dit, Mohammed zei "mijn vrouwen die hier zijn doen hetzelfde", met als gevolg dat de vaders opstonden en de dochters op de nek sloegen. Sadistisch van aard misschien?
eeeh
  maandag 27 december 2004 @ 11:13:50 #246
13462 BansheeBoy
pi_24232248
quote:

[..]

Dit is de meest discriminerende opmerking die ik ooit heb gelezen op Fok!. Ik ben bang dat als het "Meldpunt Discriminatie" hier zou meelezen jij niet helemaal vrijuit gaat. Gaarne eerst even nadenken voor je iets post
quote:
Wtf ??? Blijf je hiermee doorgaan ? Wat is er met je ?

maandag 27 december 2004 @ 11:20:20 #247
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24232338
quote:
Op maandag 27 december 2004 11:13 schreef BansheeBoy het volgende:

Wtf ??? Blijf je hiermee doorgaan ? Wat is er met je ?

Niets, ik ben juist lekker op dreef
&lt;signature here&gt;.
pi_24232363
quote:
Op zondag 26 december 2004 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dus omdat er daar OOK Khatolieke kerken zijn gebeurt er niks in Chistelijke kerken ?

in de US heb je zelfs het meeste doopsgezinde gemeenten, heeft niet veel met katholicisme te maken.
  maandag 27 december 2004 @ 11:30:24 #249
18772 pos
@@sweet@@
pi_24232485
quote:
Op maandag 27 december 2004 11:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dit is de meest discriminerende opmerking die ik ooit heb gelezen op Fok!. Ik ben bang dat als het "Meldpunt Discriminatie" hier zou meelezen jij niet helemaal vrijuit gaat. Gaarne eerst even nadenken voor je iets post
[..]
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 @ 20:55 schreef BansheeBoy het volgende:

Klopt Youssef. Er is geen sprake van pedofilie als de jongen of meid in kwestie geslachtsrijp is al is hij of zij 8
Ik ben deze opmerking van jou ook nog niet vergeten BansheeBoy. Het lijkt mij niet dat jij wel nadenkt voor je iets post.

But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  maandag 27 december 2004 @ 11:36:21 #250
13462 BansheeBoy
pi_24232566
quote:
Op maandag 27 december 2004 11:30 schreef pos het volgende:

[..]

[..]

Ik ben deze opmerking van jou ook nog niet vergeten BansheeBoy. Het lijkt mij niet dat jij wel nadenkt voor je iets post.
Hmm. Wat is er dan mis met die opmerking ? Bij "ons" gelden andere wetten. In de Islam is een jongen of meid huwbaar op het moment dat hij of zij geslachtsrijp is, de leeftijd doet er dan niet toe, ik noem 8 of 9 jaar slechts als voorbeeld, maar de praktijk wijst uiteraard hogere leeftijden aan

[ Bericht 1% gewijzigd door BansheeBoy op 27-12-2004 16:01:47 ]
pi_24232634
quote:
Op maandag 27 december 2004 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hmm. Wat is er dan mis met die opmerking ? Bij "ons" gelden andere wetten. In de Islam is een jongen of meid huwbaar op het moment dat hij of zij geslachtsrijp is, de leeftijd doet er dan niet toe, ik noem 8 of 9 jaar slechts als voorbeeld, amar de praktijk wijst uiteraard hogere leeftijden aan

Ik ben blij dat jij het dus met de uitspraak van AHA, dat Mohammed volgens Westerse maatstaven een pedofiel was, eens bent.
eeeh
  maandag 27 december 2004 @ 11:55:22 #252
13462 BansheeBoy
pi_24232835
quote:
Op maandag 27 december 2004 11:41 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jij het dus met de uitspraak van AHA, dat Mohammed volgens Westerse maatstaven een pedofiel was, eens bent.
Dat zou gerust eens kunnen. Maar gelukkig neem ik de Westerse visie/manier van denken niet als leidraad/maatstaf. Ik wil niks te maken hebben met Westerse maatstaven waarin partnerruil en overspel gemeengoed is

pi_24232868
quote:
Op maandag 27 december 2004 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik wil niks te maken hebben met Westerse maatstaven waarin partnerruil en overspel gemeengoed is

da's het mooie ervan. je hoeft er ook niks mee te maken te hebben ! van mij hoeft het ook niet, maar als iemand dat persé wil, van mij mogen ze. als ze mij er niet mee lastig vallen.
pi_24233244
quote:

[..]

Dat zou gerust eens kunnen. Maar gelukkig neem ik de Westerse visie/manier van denken niet als leidraad/maatstaf. Ik wil niks te maken hebben met Westerse maatstaven waarin partnerruil en overspel gemeengoed is

Als je er echt niets mee te maken wilt hebben dan moet het wel heel erg naar voor je zijn om midden in het land van Soddom en Gomora te wonen, vervelend voor je zeg. Maar er is natuurlijk altijd nog een uiterste oplossing, net zo makkelijk als jouw voorouders hier kwamen kun jij ook weer weggaan natuurlijk, mochten de sexuele escapades in dit oversexte polderlandje je echt te ver gaan... De Marokkaanse homo hoertjes waar Fons Spooren sex mee bedreef hebben er geluikkig wat minder problemen met de zogenaamde Westerse maatstaven, schijnbaar hebben de ouders en de vrienden van deze knapen hebben het niet kunnen voorkomen dat ze opgroeien voor galg en rad.
eeeh
  maandag 27 december 2004 @ 12:28:17 #255
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24233397
quote:
Op maandag 27 december 2004 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hmm. Wat is er dan mis met die opmerking ? Bij "ons" gelden andere wetten.
Misschien moet je dan naar 'ons' land gaan
&lt;signature here&gt;.
  maandag 27 december 2004 @ 12:30:25 #256
13462 BansheeBoy
pi_24233443
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:28 schreef ExTec het volgende:

[..]

Misschien moet je dan naar 'ons' land gaan
Neen. Financieël heb ik het hier reuze naar mijn zin

maandag 27 december 2004 @ 12:31:55 #257
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24233461
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

strookt dat materialistische gevoel niet met je zuiver islamitische gedachtengoed?
  maandag 27 december 2004 @ 12:32:16 #258
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24233467
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, precies, want je woestijn van afkomst is financieel immers niet zo interresant.
&lt;signature here&gt;.
pi_24233473
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

strookt dat materialistische gevoel niet met je zuiver islamitische gedachtengoed?
hij betaalt geen rente !
  maandag 27 december 2004 @ 12:38:26 #260
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24233559
quote:

[..]

Ik constateer dat je het met AHA eens bent wat betreft de stelling dat mohammed naar westerse maatstaven een pedofiel was.
Dat geeft mij vreugde.
Er zijn maar weinig mensen uit jouw categorie (1 van de 8 uit het rapport van de AIVD) die dit openlijk durven te zeggen.
Ik vind eerlijkheid bij moslims zeer prijzenswaardig.
  maandag 27 december 2004 @ 13:33:00 #261
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24234356
Jeetje, hij lijkt mij een uitstekende leider bij padvinders
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_24234725
belachelijk inderdaad. laat die Abdul-Jabber van de Ven toch lekker z'n praatjes houden. Als mensen daar behoefte aan hebben. Zijn ze in ieder geval van de straat.
pi_24234756
quote:
Op maandag 27 december 2004 14:04 schreef het_fokschaap het volgende:
belachelijk inderdaad. laat die Abdul-Jabber van de Ven toch lekker z'n praatjes houden. Als mensen daar behoefte aan hebben. Zijn ze in ieder geval van de straat.
Het probleem is dus dat sommigen na afloop weer de straat op gaan.
pi_24234818
quote:
Op maandag 27 december 2004 14:06 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

dan hoop ik dat hij z'n preken wat langer maakt
  maandag 27 december 2004 @ 14:11:44 #265
13462 BansheeBoy
pi_24234821
quote:
Op maandag 27 december 2004 14:06 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Jij gaat nooit de straat op ? Gij zijt kluizenaar ?

pi_24234888
quote:
Op maandag 27 december 2004 14:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij gaat nooit de straat op ? Gij zijt kluizenaar ?

Oh, mijn humor wordt weer niet begrepen? Gij zijt frigide?
  maandag 27 december 2004 @ 14:20:28 #267
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24234960
humor was nooit een van de sterke kanten van het islamisme. alhoewel boy toch bij iedere post zijn aan krankzinnigheid grenzende humor laat zien. beetje zoals iedereen wel kan lachen om de dorpsgek, maar er eigenlijk ook medelijden mee heeft.
  maandag 27 december 2004 @ 14:23:12 #268
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24235012
"Boy" is dan ook een woord wat wij doch als uitwerpsel van de taal der kruisvaarders kunnen accepteren en middels dat endeldarmgevoel mogen omarmen..
  † In Memoriam † maandag 27 december 2004 @ 14:40:07 #269
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24235346
Youssef en BsB, vriendelijk (doch dringend) verzoek om ergens een suf slowchat topic op te zoeken en daar dit soort dingen te bespreken, volgende off topic reacties worden ook verwijderd..
pi_24235422
Loedertje, denk je dat een soort van Moskee of moslim slowchat ergens op het forum draagvlak heeft? Lijkt me wel een goed idee namelijk

† In Memoriam † maandag 27 december 2004 @ 14:43:53 #271
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24235444
quote:
Op maandag 27 december 2004 14:43 schreef Youssef het volgende:
Loedertje, denk je dat een soort van Moskee of moslim slowchat ergens op het forum draagvlak heeft? Lijkt me wel een goed idee namelijk

Ja hoor, monologen passen prima in GC .
  maandag 27 december 2004 @ 16:02:54 #272
13462 BansheeBoy
pi_24236694
quote:
Op maandag 27 december 2004 11:30 schreef pos het volgende:

[..]

[..]

Hmmm. Wat is er dan mis met die opmerking ? Bij "ons" gelden andere wetten. In de Islam is een jongen of meid huwbaar op het moment dat hij of zij geslachtsrijp is, de leeftijd doet er dan niet toe, ik noem 8 of 9 jaar slechts als voorbeeld, maar de praktijk wijst uiteraard hogere leeftijden aan

pi_24236772
quote:
Op maandag 27 december 2004 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hmmm. Wat is er dan mis met die opmerking ? Bij "ons" gelden andere wetten. In de Islam is een jongen of meid huwbaar op het moment dat hij of zij geslachtsrijp is, de leeftijd doet er dan niet toe, ik noem 8 of 9 jaar slechts als voorbeeld, maar de praktijk wijst uiteraard hogere leeftijden aan

Omdat dit niet strookt met de mensenrechten misschien? Omdat een kind dat geslachtsrijp is nog niet geestelijk volwassen is en er dus geen sprake kan zijn van een gelijkwaardige (al dan niet seksuele) relatie die de filosofie van Mohammed volgens jou nastreeft?
pi_24236812
quote:
Op maandag 27 december 2004 16:07 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Omdat dit niet strookt met de mensenrechten misschien? Omdat een kind dat geslachtsrijp is nog niet geestelijk volwassen is en er dus geen sprake kan zijn van een gelijkwaardige (al dan niet seksuele) relatie die de filosofie van Mohammed volgens jou nastreeft?
de mensenrechten zijn opgesteld door mensen. de islam, gebaseerd op de door Allah geopenbaarde Koran is goddelijk en dus van meer waarde dan de mensenrechten.
  maandag 27 december 2004 @ 16:12:09 #275
13462 BansheeBoy
pi_24236845
quote:
Op maandag 27 december 2004 16:07 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Omdat dit niet strookt met de mensenrechten misschien?
Dat is een manier van denken die niet in mijn straatje past. Ik praat vanuit de universele rechten van de mens, gebaseerd op de Islam

† In Memoriam † maandag 27 december 2004 @ 16:16:59 #276
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24236926
quote:
Op maandag 27 december 2004 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als het dan toch zonodig hierover wilt hebben noem dan het beestje eens bij zijn naam

Een kleuter kan al een *erectie krijgen, een meisje van 2 heeft óók al een opening.

Defineer geslachtsrijp dan eens voor mij ?
  maandag 27 december 2004 @ 16:17:33 #277
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24236936
quote:
Op maandag 27 december 2004 14:43 schreef Youssef het volgende:

Zouden niet islamitische doch harige en Oosterse kerels ook welkom zijn?
  maandag 27 december 2004 @ 16:22:38 #278
13462 BansheeBoy
pi_24237052
quote:
Op maandag 27 december 2004 16:16 schreef Loedertje het volgende:

Defineer geslachtsrijp dan eens voor mij ?
Droog gezegd, als de jongen in kwestie zijn eerste natte droom heeft en als de meid in kwestie, al dan niet hitsig, haar eerste menstruatie heeft

pi_24237090
quote:
Op maandag 27 december 2004 16:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Droog gezegd, als de jongen in kwestie zijn eerste natte droom heeft en als de meid in kwestie, al dan niet hitsig, haar eerste menstruatie heeft

Dan zijn de kids inderdaad geslachtsrijp en zijn het alleen nog maar kids door toedoen van de ouders die het kind kunstmatig 'kind' houden.
  maandag 27 december 2004 @ 16:51:22 #280
13462 BansheeBoy
pi_24237560

Conclusie hiervan is: kindermisbruik komt structureel voor bij Christelijke aangelegenheden vanwege het celibatairschap. Bij Islamitische aangelegenheden komt dit nauwelijks tot niet voor omdat trouwen zwaar wordt aangeraden

pi_24237724
quote:
Op maandag 27 december 2004 16:51 schreef BansheeBoy het volgende:

Conclusie hiervan is: kindermisbruik komt structureel voor bij Christelijke aangelegenheden vanwege het celibatairschap. Bij Islamitische aangelegenheden komt dit nauwelijks tot niet voor omdat trouwen zwaar wordt aangeraden

Anders post je even precies hetzelfde als gisteren:
quote:

maandag 27 december 2004 @ 17:05:21 #282
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24237775
Recycelen is niet alleen meer aan gggristenen besteed merk ik
pi_24238084
te weinig reakties waarschijnlijk op toch 9 regels tekst, dan nog maar eens posten
  maandag 27 december 2004 @ 21:02:10 #284
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24242172
quote:
Op maandag 27 december 2004 16:51 schreef BansheeBoy het volgende:

het valt mij op dat vele misbruikte islamkinderzieltjes zijn afgekocht met de wetenschap: "nee het was geen moslim"... letterlijk schrale troost, en gelukkig kan je na misbruikt te zijn zó weer in de gemeenschap. hoeft je vader, broer en moeder zich tenminste niet schuldig te voelen en er nooit meer over te praten. leuk he?
pi_24242636
Het arme kind mekkerde als een geit.
  maandag 27 december 2004 @ 21:43:15 #286
60090 Akkersloot
pi_24242956
quote:
Op maandag 27 december 2004 21:02 schreef zoalshetis het volgende:

het valt mij op dat vele misbruikte islamkinderzieltjes zijn afgekocht met de wetenschap "nee het was geen moslim"...
Dat is precies het zelfde als "slechte moslims bestaan niet". Volgens de huidige geldige "anti-racisme" normen als "nee die was niet blank. Want slechte blanken bestaan niet"
  maandag 27 december 2004 @ 21:51:43 #287
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_24243132
Pech voor die Iman dat er geen kapitaalkrachtige organisatie is die zijn pueter in een kleuter actie wil afkopen.

Goede straf, dat wel.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  maandag 27 december 2004 @ 22:23:50 #288
13462 BansheeBoy
pi_24243866
Het is duidelijk. We kunnen inmiddels wel concluderen dat we het eens zijn dat deze "Imam" die in feite geen Imam is niet meerdere daders vertegenwoordigd en dat dit dus niks met de Islam te maken heeft en daardoor dus een incident is

I rest my case

pi_24244051
quote:
Op maandag 27 december 2004 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:

I rest my case

Voor ons is de case inderdaad te resten. Maar is het nu niet de verantwoordelijkheid van Christelijk nederland om na te gaan of deze man niet beïnvloed werd door priesters en pastoren? Wie weet hebben ze hem wel tips gegeven
  maandag 27 december 2004 @ 22:51:02 #290
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24244486
quote:
Op maandag 27 december 2004 22:30 schreef Youssef het volgende:

[..]

Voor ons is de case inderdaad te resten. Maar is het nu niet de verantwoordelijkheid van Christelijk nederland om na te gaan of deze man niet beïnvloed werd door priesters en pastoren? Wie weet hebben ze hem wel tips gegeven
Is dit een poging respect te verdienen?
  maandag 27 december 2004 @ 22:52:00 #291
60090 Akkersloot
pi_24244514
quote:

"Nee, onze imams zijn zo vroom! die doen dat niet Dat komt alleen bij de katholieke kerk voor "

quote:
Het is duidelijk. We kunnen inmiddels wel concluderen dat we het eens zijn dat deze "Imam" die in feite geen Imam is ...

Waarom is die imam trouwens geen imam. In de openingspost stond toch dat die les gaf in een moskee. Een moskee is toch een moskee. Dus als iemand daar les gaf, was het een imam.
pi_24244591
quote:
Het is duidelijk. We kunnen inmiddels wel concluderen dat we het eens zijn dat deze "Imam" die in feite geen Imam is niet meerdere daders vertegenwoordigd en dat dit dus niks met de Islam te maken heeft en daardoor dus een incident is

I rest my case

Misschien dat ik niet goed heb gekeken BansheeBoy, maar volgens mij is er niemand die gezegd heeft dat dit structureel gebeurt, al ben ik van mening dat sexueel misbruik wel degelijk een structureel probleem in islam is, er is zelfs een `goddelijke` wet voor.. Allah vindt dat een moslimvrouw nooit mag weigeren wanneer haar echtgenoot sex van haar verlangt, dus als de moslimman bijvoorbeeld gepijpt wilt worden en de vrouw wilt eigenlijk helemaal niet dan kan de man de desbetreffende overleveringen voor haar neus leggen en haar zover krijgen dat ze tegen haar zin op bevel van Allah met zijn piemel in haar mond zit.
eeeh
  maandag 27 december 2004 @ 22:57:55 #293
60090 Akkersloot
pi_24244651
quote:
Op maandag 27 december 2004 22:54 schreef DaveHarris het volgende:
Misschien dat ik niet goed heb gekeken BansheeBoy, maar volgens mij is er niemand die gezegd heeft dat dit structureel gebeurt, al ben ik van mening dat sexueel misbruik wel degelijk een structureel probleem in islam is, er is zelfs een `goddelijke` wet voor.. Allah vindt dat een moslimvrouw nooit mag weigeren wanneer haar echtgenoot sex van haar verlangt, dus als de moslimman bijvoorbeeld gepijpt wilt worden en de vrouw wilt eigenlijk helemaal niet dan kan de man de desbetreffende overleveringen voor haar neus leggen en haar zover krijgen dat ze tegen haar zin op bevel van Allah met zijn piemel in haar mond zit.
Als ze sex weigert en ze zou die nacht toevallig sterven zou ze volgens die "profeet" zelfs in de hel komen.

En vergeet natuurlijk niet het grote voorbeeld "profeet" Mohammed zelf niet die zich vergreep aan een negenjarig meisje.
pi_24244689
quote:
Op maandag 27 december 2004 22:51 schreef machteld het volgende:

[..]

Is dit een poging respect te verdienen?
nee, het is een poging om grappig te zijn
helaas haalt Youssef niet hetzelfde niveau als broeder Bansheeboy !
  maandag 27 december 2004 @ 23:01:44 #295
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24244732
quote:
Op maandag 27 december 2004 22:52 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

[..]

Waarom is die imam trouwens geen imam. In de openingspost stond toch dat die les gaf in een moskee. Een moskee is toch een moskee. Dus als iemand daar les gaf, was het een imam.
Op het moment van de verkrachting was de imam geen imam, de moslim geen moslim en de moskee geen moskee. Dat staat ergens in de koran.
De moskee is een soort heilge plaats, waar allah of zijn reincarnatie persoonlijk over waakt,dus daar kunnen zulke dingen niet gebeuren.
  maandag 27 december 2004 @ 23:19:40 #296
13462 BansheeBoy
pi_24245101
LOL, de kloons van Akkersloot/X-ray reageren ook in dit topic (Machteld/Daveharris)

pi_24245330
Shit je hebt me door, ik ben eigenlijk X-Ray.. Of bedoel je Akkersloot? Ach, jij ziet wel meer spoken.
eeeh
pi_24245437
quote:
Op maandag 27 december 2004 23:01 schreef machteld het volgende:

[..]

Op het moment van de verkrachting was de imam geen imam, de moslim geen moslim en de moskee geen moskee. Dat staat ergens in de koran.
De moskee is een soort heilge plaats, waar allah of zijn reincarnatie persoonlijk over waakt,dus daar kunnen zulke dingen niet gebeuren.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24246825
quote:
Op maandag 27 december 2004 16:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is een manier van denken die niet in mijn straatje past. Ik praat vanuit de universele rechten van de mens, gebaseerd op de Islam

Echt universeel zijn ze dus niet...
pi_24248570
Mijn mening:
Verkrachting is fout! Voor de duidelijkheid: Dit is niet goed te praten, maakt niet uit wat je zegt.
Levenslang of de doodstraf zou beter zijn geweest. Voor iedereen behalve hemzelf en daar gaat het om.
pi_24250275
Tijd voor een slotje op deze koude, natte sneeuwerige, vieze, oerhollandsche ochtend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')