abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24179288
http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/bristol/4118073.stm
quote:
Rape imam is jailed for 10 years

Hussain said he left the mosque before the assaults took place
A former Muslim cleric has been jailed for 10 years for raping and sexually abusing a 12-year-old girl in a mosque where he was teaching.
Manzoor Hussain, 42, of Ashley Road, Bristol was convicted of one offence of rape and four of indecent assault.

The offences took place at a mosque in the city between July 1996 and March the following year.

Hussain had denied the charges at Exeter Crown Court. The jury returned a majority verdict on the charges.

Judge Graham Cottle told Hussain: "You have been convicted by the jury of a number of extremely serious offences.

"In the context of this case and in view of the background to it this was an appalling breach of trust." There must be a substantial custodial sentence to reflect society's view of what you did to her

Judge Graham Cottle
The court heard that at the time of the offences Hussain was the imam at the mosque in Lower Cheltenham Place.

"You were an elder in the community and a man to be revered and respected by children you taught," said Judge Cottle.

"In a gross breach of the trust placed in you, you sexually assaulted the girl over nine months, culminating in an offence of rape.

"At the start of this catalogue of sexual abuse she was 12-years-old. She was just 13 when you raped her.

"There must be a substantial custodial sentence to reflect society's view of what you did to her."

Hussain had told the court he was not teaching at the time the offences were committed, having left the mosque a month before the first assault was carried out.
Vreselijk natuurlijk. Eerst wordt dat kleine meisje gehersenspoelt om vervolgens sexueel misbruikt te worden door waarschijnlijk dezelfde voorganger die deel heeft aan de hersenspoeling de eraan vooraf ging. Had dit meisje in een land geleeft waar sharia van kracht was dan had ze waarschijnlijk geen getuigenis af kunnen leggen, als dit wel had gekunt dan zou ze met vier mannelijke getuigen aan moeten komen of met acht vrouwelijke getuigen (2 vrouwelijke getuigenissen staat gelijk aan die van 1 man), had ze dit niet gekunt dan zou ze nog eens bestraft worden, om nog maar eens te zwijgen over wat er met haar zou gebeuren als men er op latere leeftijd achter zou komen dat haar maagdenvliesje gebroken zou zijn.
eeeh
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2004 @ 13:43:32 #2
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24179504
Zo, daar kunnen wij nog iets van leren, 10 jaar voor het misbruiken van een meisje is een mooie straf !
pi_24179542
Dat hersenspoelen heb ik even gemist, maar dat doet er ook niet zoveel toe. Je nieuwsbericht en je commentaar hebben toch al niet zoveel met elkaar te maken.

Even kijken of ik dat ook kan:
quote:
Emmen - Een 5-jarig jongetje is vrijdagochtend ernstig gewond geraakt bij een woningbrand in Emmen. Het kind is in kritieke toestand met een traumahelikopter overgebracht naar een ziekenhuis.

Hoe de brand in de woning aan de Fokkingeslag is ontstaan, is volgens een politiewoordvoerder onbekend.

De vader, moeder en een 6-jarig dochtertje wisten zichzelf uit de vuurzee te redden door vanaf de bovenverdieping uit het raam te springen. Het jongetje sliep ook op de bovenste etage, maar moest door de brandweer uit de woning worden gehaald.

Een oudere dochter van vijftien sliep met haar vriend op de begane grond. Die twee kwamen met de schrik vrij.

De vader en de moeder zijn met ademhalingsproblemen eveneens naar een ziekenhuis vervoerd.
Vreselijk natuurlijk. Eerst breekt er brand uit en dan rent iedereen weg en blijft dat arme jongetje alleen achter. Had dit geziin gewoond in een hoge torenflat dan waren ze nu allemaal morsdood geweest. En voor hetzelfde geld waren ze op een kinderwagen terechtgekomen en was er nog een onschuldige baby overleden. Maar ja, waarschijnlijk komen ze er later achter dat die dochter die beneden 'sliep' (ja, ja) met haar vriend de brand had aangestoken omdat ze Emmen haatte, zodat het hele gezin nu getraumatiseerd is en dat meisje later haar kinderen zal mishandelen.

Ja, dat lukt mij ook. Leuke nieuwe rubriek in NWS?

-edit: Oeps vergat helemaal dat het niet in NWS thuishoort als het woord moslim er niet in voorkomt.
Uh, nou vooruit: een van die kinderen die mishandelt gaat worden in de toekomst bekeert zich daardoor tot moslim en wordt heel radicaal ergens tegen.
Zo dan.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  vrijdag 24 december 2004 @ 13:47:11 #4
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_24179563
Die man is natuurlijk geen echte moslim want echte moslims doen zoiets niet!!

Zo, hebben we die uitspraak ook weer gehad
  vrijdag 24 december 2004 @ 13:48:20 #5
27929 piere
doe mij maar bier
pi_24179580
de begeleidende tekst slaat mi ook nergens op nee
fok you ja!
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2004 @ 13:49:24 #6
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24179599
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:45 schreef multatuli het volgende:

Ja, dat lukt mij ook. Leuke nieuwe rubriek in NWS?

-edit: Oeps vergat helemaal dat het niet in NWS thuishoort als het woord moslim er niet in voorkomt.
Uh, nou vooruit: een van die kinderen die mishandelt gaat worden in de toekomst bekeert zich daardoor tot moslim en wordt heel radicaal ergens tegen.
Zo dan.

Een *speculeer hier over de achtergronden* topic bedoel je?
  vrijdag 24 december 2004 @ 13:51:29 #7
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24179650
Daar gaan al de uber-vrome islamietjes weer, die hier op fok keer op keer hebben lopen verkondigen:

"Nee, onze imams zijn zo vroom! , die doen dat niet Dat komt alleen bij de katholieke kerk voor "

En dat wat slimmeren dan riepen "Hey gast, denk ens na, dit soort erge dingen komen overal voor" stoorden ze zich niet aan.

Maar ik zit eigenlijk te wachten op het uit het nest werpen; nu hemel en aarde gaan bewegen om aannemelijk te maken dat'ie helemaal geen imam kan zijn:

"Die imam is helemaal geen imam Imam's doen zoiets immer niet! "

Volgens de analogie dat gedetineerden geen non-halal voedsel mogen: "mag niet van de islam!"

"Crimineel zijn mocht ook niet van de islam, had je ook schijt aan! "

Heerlijk
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 24 december 2004 @ 13:53:17 #8
27929 piere
doe mij maar bier
pi_24179690
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:51 schreef ExTec het volgende:
Daar gaan al de uber-vrome islamietjes weer, die hier op fok keer op keer hebben lopen verkondigen:

"Nee, onze imams zijn zo vroom! , die doen dat niet Dat komt alleen bij de katholieke kerk voor "

En dat wat slimmeren dan riepen "Hey gast, denk ens na, dit soort erge dingen komen overal voor" stoorden ze zich niet aan.

Maar ik zit eigenlijk te wachten op het uit het nest werpen; nu hemel en aarde gaan bewegen om aannemelijk te maken dat'ie helemaal geen imam kan zijn:

"Die imam is helemaal geen imam Imam's doen zoiets immer niet! "

Volgens de analogie dat gedetineerden geen non-halal voedsel mogen: "mag niet van de islam!"

"Crimineel zijn mocht ook niet van de islam, had je ook schijt aan! "

Heerlijk
het is de schuld van de amerikanen
fok you ja!
pi_24179718
Je pilletjes, ExTec.
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:02:52 #10
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24179867
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:54 schreef Monidique het volgende:
Je pilletjes, ExTec.
Zeg ens, Moni, heb ik soms ongelijk?

Zijn die discussies niet gevoerd soms?

Dan hoor ik het graag hoor.
&lt;signature here&gt;.
pi_24179906
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:02 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nou ja, het gaat niet om wat je zegt, maar hoe je het zegt. Het lijkt wel alsof je in een of andere trip zit met al die vrolijk bewegende kleurtjes. Dus... of te veel pilletjes, of misschien te weinig.
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:06:43 #12
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24179951
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:04 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nou ja, het gaat niet om wat je zegt, maar hoe je het zegt. Het lijkt wel alsof je in een of andere trip zit met al die vrolijk bewegende kleurtjes. Dus... of te veel pilletjes, of misschien te weinig.
Oh, je hebt het over de vorm, ipv over de inhoud

Voor de verandering

Ja, konden de vrome islamietjes op wachten hey? Hadden ze zich maar niet zo misplaatst arrogant op moeten stellen
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:06:54 #13
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24179955
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:02 schreef ExTec het volgende:

[..]

niet in dit topic vooralsnog dus een beetje vooringenomen voorbarigheid is niet op zijn plaats
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:10:24 #14
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24180020
Lekker voor die "Imam" die in weze geen Imam is. Ik ben dan ook geneigd het bericht in twijfel te trekken dan wel te aanvaarden als incident, zulks soort zaken komen nl. structureel voor in de kerk en hebben niks van doen met de moskee dan wel Imam zo ook de Islam

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:17:53 #15
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24180162
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Lekker voor die "Imam" die in weze geen Imam is. Ik ben dan ook geneigd het bericht in twijfel te trekken dan wel te aanvaarden als incident, zulks soort zaken komen nl. structureel voor in de kerk en hebben niks van doen met de moskee dan wel Imam zo ook de Islam

QED, zeg maar
&lt;signature here&gt;.
pi_24180192
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:17 schreef ExTec het volgende:

[..]

QED, zeg maar
Ja, de huistroll komt je nu wel goed uit bedoel je?
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:19:49 #17
27929 piere
doe mij maar bier
pi_24180202
en toch denk ik dat het een amerikaan was die zich voordeed als imam om zo de imams een zwarte naam te geven
fok you ja!
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:21:13 #18
13462 BansheeBoy
pi_24180226
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Pardon ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:23:07 #19
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24180262
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Neehoor, vrijwel altijd.

Heb al vaak zat gezegd, dat we met gasten zoals BSB geen Wilders nodig hebben.
&lt;signature here&gt;.
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2004 @ 14:24:19 #20
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24180283
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:32 schreef DaveHarris het volgende:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/bristol/4118073.stm
[..]

Vreselijk natuurlijk. Eerst wordt dat kleine meisje gehersenspoelt om vervolgens sexueel misbruikt te worden door waarschijnlijk dezelfde voorganger die deel heeft aan de hersenspoeling de eraan vooraf ging. Had dit meisje in een land geleeft waar sharia van kracht was dan had ze waarschijnlijk geen getuigenis af kunnen leggen, als dit wel had gekunt dan zou ze met vier mannelijke getuigen aan moeten komen of met acht vrouwelijke getuigen (2 vrouwelijke getuigenissen staat gelijk aan die van 1 man), had ze dit niet gekunt dan zou ze nog eens bestraft worden, om nog maar eens te zwijgen over wat er met haar zou gebeuren als men er op latere leeftijd achter zou komen dat haar maagdenvliesje gebroken zou zijn.
Vreselijk inderdaad. Maar wat wil je er nu verder mee, behalve de halve islam erweer bijslepen?
pi_24180330
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Lekker voor die "Imam" die in weze geen Imam is.
1
quote:
Ik ben dan ook geneigd het bericht in twijfel te trekken dan wel te aanvaarden als incident,
2
quote:
zulks soort zaken komen nl. structureel voor in de kerk
3
quote:
en hebben niks van doen met de moskee dan wel Imam zo ook de Islam
4
quote:
5 punten voor de huistroll!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:27:32 #22
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24180349
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:24 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Vreselijk inderdaad. Maar wat wil je er nu verder mee, behalve de halve islam erweer bijslepen?
Oh, geloof me,

Om die arrogante islamietjes met hun neus op het gegeven te drukken dat hun geloof niet the next best thing to sliced bread is maakt het alleen al het vermelden waard.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:28:12 #23
13462 BansheeBoy
pi_24180357
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:23 schreef ExTec het volgende:

Heb al vaak zat gezegd, dat we met gasten zoals BSB geen Wilders nodig hebben.
Ik weet dat ik met mijn visie veel kan bereiken in de politiek, maar houd daarbij in je achterhoofd dat ik hele andere lijnen trek dan Wilders, dus wat betreft politiek verschil ik heel veel van Wilders, voor de rest kan ik me er wel in vinden dat we beiden tot veel in staat zijn

Dat heb je dus goed weten op te merken

pi_24180385
Die man is geen moslim, een echte moslim zou zoiets niet doen. Gewoon iemand die het geloof misbruikt voor eigen kwalijke doelen. Kijk dit gaat om 1 imam, niet duizenden priesters (zoals in Amerika). Die man gewoon keihard straffen, zijn functie nooit meer laten beoefenen en God rekent nog wel met hem af.

Wat een viespeuk
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:31:39 #25
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24180411
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik weet dat ik met mijn visie veel kan bereiken in de politiek,
Klopt, jij kan bereiken dat Wilders nog groter wordt. Onder omstandigheden groter dan dat'ie zelf had gekund.
quote:
maar houd daarbij in je achterhoofd dat ik hele andere lijnen trek dan Wilders, dus wat betreft politiek verschil ik heel veel van Wilders, voor de rest kan ik me er wel in vinden dat we beiden tot veel in staat zijn
Tuurlijk. Als je dezelfde lijnen had uitgezet als Widlers was't nie leuk, nee. dan was het dringen geblazen.
quote:
Dat heb je dus goed weten op te merken

Geen probleem Ere wie ere toekomt, immers.
&lt;signature here&gt;.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')