Vreselijk natuurlijk. Eerst wordt dat kleine meisje gehersenspoelt om vervolgens sexueel misbruikt te worden door waarschijnlijk dezelfde voorganger die deel heeft aan de hersenspoeling de eraan vooraf ging. Had dit meisje in een land geleeft waar sharia van kracht was dan had ze waarschijnlijk geen getuigenis af kunnen leggen, als dit wel had gekunt dan zou ze met vier mannelijke getuigen aan moeten komen of met acht vrouwelijke getuigen (2 vrouwelijke getuigenissen staat gelijk aan die van 1 man), had ze dit niet gekunt dan zou ze nog eens bestraft worden, om nog maar eens te zwijgen over wat er met haar zou gebeuren als men er op latere leeftijd achter zou komen dat haar maagdenvliesje gebroken zou zijn.quote:Rape imam is jailed for 10 years
Hussain said he left the mosque before the assaults took place
A former Muslim cleric has been jailed for 10 years for raping and sexually abusing a 12-year-old girl in a mosque where he was teaching.
Manzoor Hussain, 42, of Ashley Road, Bristol was convicted of one offence of rape and four of indecent assault.
The offences took place at a mosque in the city between July 1996 and March the following year.
Hussain had denied the charges at Exeter Crown Court. The jury returned a majority verdict on the charges.
Judge Graham Cottle told Hussain: "You have been convicted by the jury of a number of extremely serious offences.
"In the context of this case and in view of the background to it this was an appalling breach of trust." There must be a substantial custodial sentence to reflect society's view of what you did to her
Judge Graham Cottle
The court heard that at the time of the offences Hussain was the imam at the mosque in Lower Cheltenham Place.
"You were an elder in the community and a man to be revered and respected by children you taught," said Judge Cottle.
"In a gross breach of the trust placed in you, you sexually assaulted the girl over nine months, culminating in an offence of rape.
"At the start of this catalogue of sexual abuse she was 12-years-old. She was just 13 when you raped her.
"There must be a substantial custodial sentence to reflect society's view of what you did to her."
Hussain had told the court he was not teaching at the time the offences were committed, having left the mosque a month before the first assault was carried out.
Vreselijk natuurlijk. Eerst breekt er brand uit en dan rent iedereen weg en blijft dat arme jongetje alleen achter. Had dit geziin gewoond in een hoge torenflat dan waren ze nu allemaal morsdood geweest. En voor hetzelfde geld waren ze op een kinderwagen terechtgekomen en was er nog een onschuldige baby overleden. Maar ja, waarschijnlijk komen ze er later achter dat die dochter die beneden 'sliep' (ja, ja) met haar vriend de brand had aangestoken omdat ze Emmen haatte, zodat het hele gezin nu getraumatiseerd is en dat meisje later haar kinderen zal mishandelen.quote:Emmen - Een 5-jarig jongetje is vrijdagochtend ernstig gewond geraakt bij een woningbrand in Emmen. Het kind is in kritieke toestand met een traumahelikopter overgebracht naar een ziekenhuis.
Hoe de brand in de woning aan de Fokkingeslag is ontstaan, is volgens een politiewoordvoerder onbekend.
De vader, moeder en een 6-jarig dochtertje wisten zichzelf uit de vuurzee te redden door vanaf de bovenverdieping uit het raam te springen. Het jongetje sliep ook op de bovenste etage, maar moest door de brandweer uit de woning worden gehaald.
Een oudere dochter van vijftien sliep met haar vriend op de begane grond. Die twee kwamen met de schrik vrij.
De vader en de moeder zijn met ademhalingsproblemen eveneens naar een ziekenhuis vervoerd.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:45 schreef multatuli het volgende:
Ja, dat lukt mij ook. Leuke nieuwe rubriek in NWS?
-edit: Oeps vergat helemaal dat het niet in NWS thuishoort als het woord moslim er niet in voorkomt.
Uh, nou vooruit: een van die kinderen die mishandelt gaat worden in de toekomst bekeert zich daardoor tot moslim en wordt heel radicaal ergens tegen.
Zo dan.
het is de schuld van de amerikanenquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:51 schreef ExTec het volgende:
Daar gaan al de uber-vrome islamietjes weer, die hier op fok keer op keer hebben lopen verkondigen:
"Nee, onze imams zijn zo vroom!, die doen dat niet
Dat komt alleen bij de katholieke kerk voor
"
En dat wat slimmeren dan riepen "Hey gast, denk ens na, dit soort erge dingen komen overal voor" stoorden ze zich niet aan.
Maar ik zit eigenlijk te wachten op het uit het nest werpen; nu hemel en aarde gaan bewegen om aannemelijk te maken dat'ie helemaal geen imam kan zijn:
"Die imam is helemaal geen imamImam's doen zoiets immer niet!
"
Volgens de analogie dat gedetineerden geen non-halal voedsel mogen: "mag niet van de islam!"
"Crimineel zijn mocht ook niet van de islam, had je ook schijt aan!"
Heerlijk
Zeg ens, Moni, heb ik soms ongelijk?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:54 schreef Monidique het volgende:
Je pilletjes, ExTec.
Nou ja, het gaat niet om wat je zegt, maar hoe je het zegt. Het lijkt wel alsof je in een of andere trip zit met al die vrolijk bewegende kleurtjes. Dus... of te veel pilletjes, of misschien te weinig.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zeg ens, Moni, heb ik soms ongelijk?
Zijn die discussies niet gevoerd soms?
Dan hoor ik het graag hoor.
Oh, je hebt het over de vorm, ipv over de inhoudquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat niet om wat je zegt, maar hoe je het zegt. Het lijkt wel alsof je in een of andere trip zit met al die vrolijk bewegende kleurtjes. Dus... of te veel pilletjes, of misschien te weinig.
niet in dit topic vooralsnog dus een beetje vooringenomen voorbarigheid is niet op zijn plaatsquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zeg ens, Moni, heb ik soms ongelijk?
Zijn die discussies niet gevoerd soms?
Dan hoor ik het graag hoor.
QED, zeg maarquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Lekker voor die "Imam" die in weze geen Imam is. Ik ben dan ook geneigd het bericht in twijfel te trekken dan wel te aanvaarden als incident, zulks soort zaken komen nl. structureel voor in de kerk en hebben niks van doen met de moskee dan wel Imam zo ook de Islam
Ja, de huistroll komt je nu wel goed uit bedoel je?quote:
Pardon ?quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, de huistroll komt je nu wel goed uit bedoel je?
Neehoor, vrijwel altijd.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, de huistroll komt je nu wel goed uit bedoel je?
Vreselijk inderdaad. Maar wat wil je er nu verder mee, behalve de halve islam erweer bijslepen?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:32 schreef DaveHarris het volgende:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/bristol/4118073.stm
[..]
Vreselijk natuurlijk. Eerst wordt dat kleine meisje gehersenspoelt om vervolgens sexueel misbruikt te worden door waarschijnlijk dezelfde voorganger die deel heeft aan de hersenspoeling de eraan vooraf ging. Had dit meisje in een land geleeft waar sharia van kracht was dan had ze waarschijnlijk geen getuigenis af kunnen leggen, als dit wel had gekunt dan zou ze met vier mannelijke getuigen aan moeten komen of met acht vrouwelijke getuigen (2 vrouwelijke getuigenissen staat gelijk aan die van 1 man), had ze dit niet gekunt dan zou ze nog eens bestraft worden, om nog maar eens te zwijgen over wat er met haar zou gebeuren als men er op latere leeftijd achter zou komen dat haar maagdenvliesje gebroken zou zijn.
1quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Lekker voor die "Imam" die in weze geen Imam is.
2quote:Ik ben dan ook geneigd het bericht in twijfel te trekken dan wel te aanvaarden als incident,
3quote:zulks soort zaken komen nl. structureel voor in de kerk
4quote:en hebben niks van doen met de moskee dan wel Imam zo ook de Islam
5 punten voor de huistroll!quote:
Oh, geloof me,quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:24 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad. Maar wat wil je er nu verder mee, behalve de halve islam erweer bijslepen?
Ik weet dat ik met mijn visie veel kan bereiken in de politiek, maar houd daarbij in je achterhoofd dat ik hele andere lijnen trek dan Wilders, dus wat betreft politiek verschil ik heel veel van Wilders, voor de rest kan ik me er wel in vinden dat we beiden tot veel in staat zijnquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:23 schreef ExTec het volgende:
Heb al vaak zat gezegd, dat we met gasten zoals BSB geen Wilders nodig hebben.
Klopt, jij kan bereiken dat Wilders nog groter wordt. Onder omstandigheden groter dan dat'ie zelf had gekund.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet dat ik met mijn visie veel kan bereiken in de politiek,
Tuurlijk. Als je dezelfde lijnen had uitgezet als Widlers was't nie leuk, nee. dan was het dringen geblazen.quote:maar houd daarbij in je achterhoofd dat ik hele andere lijnen trek dan Wilders, dus wat betreft politiek verschil ik heel veel van Wilders, voor de rest kan ik me er wel in vinden dat we beiden tot veel in staat zijn
Geen probleemquote:Dat heb je dus goed weten op te merken
Jij bent de woordvoerder van DaveHarris?quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Oh, geloof me,
Om die arrogante islamietjes met hun neus op het gegeven te drukken dat hun geloof niet the next best thing to sliced bread is maakt het alleen al het vermelden waard.
Nope, doet dat af aan mijn stelling?quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:32 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jij bent de woordvoerder van DaveHarris?
Komt het vaak in het nieuws dat een imam hiervoor gepakt word? Nee hey?quote:Maar als het klopt vraag ik me af waarom hij dat dan zo nodig hier moet doen. Laat hem dan een spandoek maken met "Islam is ook slecht" erop ofzo en lekker rondjes door zijn plaatselijk winkelcentrum gaan lopen.
Dus hij is de kloon van Extec ? Wanneer gaan wij dit als oprechte gebruikers nou eens verbieden. De laatste tijd heb ik het gevoel dat ik alleen nog maar loopt te discusseren met kloontjes van Akkersloot/X-ray etc. Ik vind dat kloongebruik moet worden aangepakt, maar dat is misschien iets voor een ander topicquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:32 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jij bent de woordvoerder van DaveHarris?
hij is een heeeeeeeele echte moslim en reken er maar op dat dit niet de enige ranzige imam isquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:29 schreef pro_jeex het volgende:
Die man is geen moslim, een echte moslim zou zoiets niet doen. Gewoon iemand die het geloof misbruikt voor eigen kwalijke doelen. Kijk dit gaat om 1 imam, niet duizenden priesters (zoals in Amerika). Die man gewoon keihard straffen, zijn functie nooit meer laten beoefenen en God rekent nog wel met hem af.
Wat een viespeuk
quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij dit als oprechte gebruikers nou eens verbieden.
Ja, ze mogen trouwen, het wordt zelfs aanbevolen. De islam erkent de mannelijke lustgevoelens en spoort dus aan tot een huwelijk. Dit is dus puur een incident. Daarentegen is het celibatairschap absoluut bevordelijk voor kindermisbruik, getuige de vele slachtoffers in de VS of waar ook ter wereld die 1 of meerdere malen zijn misbruikt (tijdens de doop of biecht)quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:32 schreef Frollo het volgende:
Serieuze vraag: mogen imams eigenlijk getrouwd zijn/een relatie hebben?
Zoals ik al zei: het is inderdaad een incidentquote:Zo ja, dan is dat toch wel slim aangepakt van de islam en ben ik bereid om het geval uit de OP inderdaad als een incident te beschouwen.
Welke stelling?quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:34 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nope, doet dat af aan mijn stelling?
Nee, niet als het alleen maar het zoveelste artikeltje is wat wordt aangegrepen om de islam erbij te kunnen slepen (wat TS overduidelijk doet) om vervolgens dezelfde 'discussie' te gaan voeren die inmiddels al wel duizend keer is gevoerd.quote:Komt het vaak in het nieuws dat een imam hiervoor gepakt word? Nee hey?
Dan is dit behoorlijk nieuwswaardig, vind je ook niet?
waarom rekent God niet met die man af voordat hij dat meisje misbruiktquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:29 schreef pro_jeex het volgende:
Die man gewoon keihard straffen, zijn functie nooit meer laten beoefenen en God rekent nog wel met hem af.
Ben jij weleens gestraft door iemand voor iets wat je (nog) niet gedaan hebt ?quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
waarom rekent God niet met die man af voordat hij dat meisje misbruikt
Waarom dan vrouwen de schuld geven van verkrachting?quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, ze mogen trouwen, het wordt zelfs aanbevolen. De islam erkent de mannelijke lustgevoelens
Verstandigquote:en spoort dus aan tot een huwelijk.
Dat sluit ik inderdaad niet uit en dat hoop ik ook absoluut.quote:Dit is dus puur een incident.
Doop zal wel meevallen, daar is meestal de familie bij. Maar verder ben ik het met je eens dat het celibaat geen slimme zet is.quote:Daarentegen is het celibatairschap absoluut bevordelijk voor kindermisbruik, getuige de vele slachtoffers in de VS die 1 of meerdere malen zijn misbruikt (tijdens de doop of biecht)
Zoals ik al zei: ik hoop het, in de eerste plaats natuurlijk voor eventuele slachtoffertjes, maar ook voor goede moslims die hun religie niet bezoedeld willen zienquote:Zoals ik al zei: het is inderdaad een incident
God is alwetend, dan weet hij ook wat die man van plan is en wat hij gaat doen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben jij weleens gestraft door iemand voor iets wat je (nog) niet gedaan hebt ?
Ik zal niet ontkennen dat dat gebeurt, de nieuwsfeiten spreken voor zich, maar geloof me als ik zeg dat dat absoluut niks maar dan ook niks met de Islam te maken heeft, echt waarquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:45 schreef Frollo het volgende:
[..]
Waarom dan vrouwen de schuld geven van verkrachting?
Dat is geen antwoord op de vraag, een simpel ja of nee zou volstaanquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
God is alwetend, dan weet hij ook wat die man van plan is en wat hij gaat doen.
kindermisbruik heeft dan ook niks, maar ook helemaal niks met het christelijke geloof te maken, echt waarquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat dat gebeurt, de nieuwsfeiten spreken voor zich, maar geloof me als ik zeg dat dat absoluut niks maar dan ook niks met de Islam te maken heeft, echt waar
Kloptquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kindermisbruik heeft dan ook niks, maar ook helemaal niks met het christelijke geloof te maken, echt waar
![]()
Ga er aub gewoon niet op in.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kindermisbruik heeft dan ook niks, maar ook helemaal niks met het christelijke geloof te maken, echt waar
![]()
Hij is geen moslim, moslims doen zulke vreselijke dingen nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:36 schreef piere het volgende:
[..]
hij is een heeeeeeeele echte moslim en reken er maar op dat dit niet de enige ranzige imam is
het simpele antwoord is nee. het ingewikkelde antwoord inzake een evt. bestaan van een alwetende God heb ik je net gegeven.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag, een simpel ja of nee zou volstaan
Maar ook niet met de islamquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
nee kloptquote:
Dat is ook geen antwoord op de vraag!quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben jij weleens gestraft door iemand voor iets wat je (nog) niet gedaan hebt ?
quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:57 schreef Modwire het volgende:
[..]
Dat is ook geen antwoord op de vraag!
Hij denkt daar zelf anders over... ik zou althans verwachten dat iemand die zichzelf niet als moslim beschouwt ook geen imam wordt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:53 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Hij is geen moslim, moslims doen zulke vreselijke dingen niet
Nu noem je de Profeet een verkrachter? Jezus wat een lasterpraatjes zeg. Ik hoop dat minster Donner gauw de teugels wat strakker aantrekt mbt het kwetsen van gelovigen en dat harder te gaan bestraffen. Kijk als iemand een ander verkracht dient deze persoon vervolgt te worden. Betekent niet dat je andere gelovigen, die daar helemaal niets aan kunnen doen, dan maar even diep hoeft te beledigen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
men volgt slechts het voorbeeld van Mohammed.
zeg je dit ook als het weer eens gaat om de kindermisbruikers in de christelijke kerken? of ben je net als je 'broeders' éénkennig?quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:59 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Nu noem je de Profeet een verkrachter? Jezus wat een lasterpraatjes zeg. Ik hoop dat minster Donner gauw de teugels wat strakker aantrekt mbt het kwetsen van gelovigen en dat harder te gaan bestraffen. Kijk als iemand een ander verkracht dient deze persoon vervolgt te worden. Betekent niet dat je andere gelovigen, die daar helemaal niets aan kunnen doen, dan maar even diep hoeft te beledigen.
Het heeft inderdaad niets te maken met het Christelijke geloof, maar het wordt wel gesubsidieerd door de Kerkquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
aha! dus toch een 'maar'. kindermisbruik wordt gesubsidieerd?quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:02 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad niets te maken met het Christelijke geloof, maar het wordt wel gesubsidieerd door de Kerk
Ik weet niet of de berichten bij je aan zijn gekomen, maar de christelijke kerk heeft jarenlang zwijggeld betaald aan misbruikte kinderen. Dit loopt in de miljoenen. Jammer dat de kerkbezoeker hiervoor dus zwaar wordt misbruikt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aha! dus toch een 'maar'. kindermisbruik wordt gesubsidieerd?
dat zeg ik helemaal nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:59 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Nu noem je de Profeet een verkrachter? Jezus wat een lasterpraatjes zeg.
Ja, ze krijgen er idd geld voor van de overheid....quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:02 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad niets te maken met het Christelijke geloof, maar het wordt wel gesubsidieerd door de Kerk
Haselhoef vond zichzelf ook een imam en was dat ook niet, gewoon een leugenaar niets anders.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:59 schreef Modwire het volgende:
[..]
Hij denkt daar zelf anders over... ik zou althans verwachten dat iemand die zichzelf neit als moslim beschouwt ook geen imam wordt.
De man was een maand voor zijn misdaden al vertrokken uit de moskee. Stemmingmakerij dusquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:07 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Haselhoef vond zichzelf ook een imam en was dat ook niet, gewoon een leugenaar niets anders.
De broeders hangen het Ware Geloof aan.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zeg je dit ook als het weer eens gaat om de kindermisbruikers in de christelijke kerken? of ben je net als je 'broeders' éénkennig?
wat maakt iemand een imam ?quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:07 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Haselhoef vond zichzelf ook een imam en was dat ook niet, gewoon een leugenaar niets anders.
dat doen ze in de moskeeen misschien ook en dan horen we dat over een paar jaarquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:06 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik weet niet of de berichten bij je aan zijn gekomen, maar de christelijke kerk heeft jarenlang zwijggeld betaald aan misbruikte kinderen. Dit loopt in de miljoenen. Jammer dat de kerkbezoeker hiervoor dus zwaar wordt misbruikt.
Ik snap niet waarom je me nu wegwuift, ik respecteer je nog steeds desondanks. Maar het is toch bij iedereen inmiddels duidelijk dat de Kerken jarenlang zwijggeld/dinkytoys/fishfilet menu's etc. hebben gegeven aan de slachtoffers die zijn "gepakt" tijdens o.a. de doop (vaak in aanwezigheid van de familie !) en de biechtquote:
ach ja, priesters, imam's, akela's, leraren...whatever...overal waar mensen in aanraking komen met andere mensen gebeuren wel eens zaken die wettelijk verboden zijn. af en toe komt er eens wat bovendrijvenquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:08 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
De broeders hangen het Ware Geloof aan.
Maar 1 'imam' tov duizenden priesters (alleen al in de VS) vind ik een verschil.
beter dat dan half doodgeschopt te worden door je vader omdat je de imam niet mag afvallen en omdat de geloofsgemeenschap anders zijn rug naar je toekeert. schaamte en angst is slechter dan openheid en boetedoening van de dader.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je me nu wegwuift, ik respecteer je nog steeds desondanks. Maar het is toch bij iedereen inmiddels duidelijk dat de Kerken jarenlang zwijggeld/dinkytoys/fishfilet menu's etc. hebben gegeven aan de slachtoffers die zijn "gepakt" tijdens o.a. de doop (vaak in aanwezigheid van de familie !) en de biecht
Laten we alsjeblieft niet op die tour gaan....quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:08 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
De broeders hangen het Ware Geloof aan.
I rest my casequote:Op vrijdag 24 december 2004 15:08 schreef piere het volgende:
[..]
dat doen ze in de moskeeen misschien ook en dan horen we dat over een paar jaar
Het eens is echter een incident van een iemand die buiten zijn geloof treedt en het ander gebeurd stelsel matig. Er kleeft dan ook onschuldig bloed aan de collectes in de kerk. Dat vind ik erg jammer, gelukkig weet ik dat het in Staphorst minder gebeurd dan in bijv. Florida of Washingtonquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ach ja, priesters, imam's, akela's, leraren...whatever...overal waar mensen in aanraking komen met andere mensen gebeuren wel eens zaken die wettelijk verboden zijn. af en toe komt er eens wat bovendrijven
Hmm, je praat in gradaties zie ik. Je nuanceert enigzins de pijn van de sexueel misbruikte kinderen door priesters en andere bevers, zullen ze niet zo fijn vindenquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
[b]beter dat dan half doodgeschopt te worden
Op het moment is er geen imam, ja hij is er wel maar houd zich verborgen, al Mahdi.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wat maakt iemand een imam ?
ik vind het ook beide fout.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hmm, je praat in gradaties zie ik. je nuanceert enigzins de pijn van de sexueel mibruikte kinderen door priesters en andere bevers, zullen ze niet o fijn vindenIk vind het daarentegen beiden fout
Primair verschil is ook nog eens dat er in de kerk duidelijk stelselmatig kleine jongetjes werden misbruikt al dan niet zoals je zegt in bijzijn van de familie die het geheel sober houdt, terwijl we van meisjes weten dat de betrouwbaarheidsfactor van een verklaring van misbruik zeer klein isquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hmm, je praat in gradaties zie ik. je nuanceert enigzins de pijn van de sexueel mibruikte kinderen door priesters en andere bevers, zullen ze niet o fijn vindenIk vind het daarentegen beiden fout
Ik geef antwoord op een vraag, als je dat niet bevalt moet je niet reageren.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:12 schreef Modwire het volgende:
[..]
Laten we alsjeblieft niet op die tour gaan....
Dan ontgaat het je zeker dat ongeveer nu deze hele topic 1 groot geweeklag is van moslims die dat precies ontkennen?quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:39 schreef NorthernStar het volgende:
voeren die inmiddels al wel duizend keer is gevoerd.
Iedereen met een half ons algemene ontwikkeling weet dat seksueel misbruik overal voorkomt.
dan wordt het hoog tijd dat hij stopt met verstoppertje spelen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:15 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Op het moment is er geen imam, ja hij is er wel maar houd zich verborgen, al Mahdi.
Was jij niet degene die de aftrap gaf? Zeg nu eens eerlijk, hoe veel meisjes heb je, al dan niet in samenwerking met marokkaanse loverboys misbruikt in de disco?quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dan ontgaat het je zeker dat ongeveer nu deze hele topic 1 groot geweeklag is van moslims die dat precies ontkennen?
tja, afkeurenswaardig, maar het boeit mij niet of het gebeurt bij de moslims of bij de christenen. het enige wat boeit is het slachtoffer.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:14 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het eens is echter een incident van een iemand die buiten zijn geloof treedt en het ander gebeurd stelsel matig. Er kleeft dan ook onschuldig bloed aan de collectes in de kerk. Dat vind ik erg jammer, gelukkig weet ik dat het in Staphorst minder gebeurd dan in bijv. Florida of Washington
LOLquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:18 schreef zoalshetis het volgende:
in iedergeval ben ik blij dat de islam in engeland zichtbaar geëmancipeerder raakt. het zal niet bij een incident blijven.
Je antwoord heeft niets te maken met de vraag in de quote, je probeert gewoon je geloof te promoten. Dit topic gaat er niet over of de Islam danwel het Christendom of welke religie dan ook het bij het juiste eind heeft, laten we dat aub zo houden.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:16 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Ik geef antwoord op een vraag, als je dat niet bevalt moet je niet reageren.
nee ik noem het eindelijk naar buiten treden emancipatie. niet meer bang zijn dat je door je gemeenschap wordt verkettert, niet meer bang zijn om tegen je ouders te zeggen dat die goede lieve imam je misbruikt heeft. dát noem ik emancipatie. maar jij mag er van maken wat in je straatje past, ik kan je toch niet tegenhouden.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOLJij noemt het emancipatie omdat nu een "imam" datgene heeft gedaan wat jarenlang door priesters is gedaan en het simpelweg afkochten met een tankpas op kosten v.d kerk, oma's cake of andere lekkernijen ?
![]()
![]()
Ik? Nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:18 schreef Youssef het volgende:
[..]
Was jij niet degene die de aftrap gaf? Zeg nu eens eerlijk, hoe veel meisjes heb je, al dan niet in samenwerking met marokkaanse loverboys misbruikt in de disco?
Banshee, hoe kom jij toch altijd aan het wanstaltige idee dat kinderen tijdens de doop worden misbruikt?quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je me nu wegwuift, ik respecteer je nog steeds desondanks. Maar het is toch bij iedereen inmiddels duidelijk dat de Kerken jarenlang zwijggeld/dinkytoys/fishfilet menu's etc. hebben gegeven aan de slachtoffers die zijn "gepakt" tijdens o.a. de doop (vaak in aanwezigheid van de familie !) en de biecht
Het boeit dus wel, immers de gedoopte worden meestal mbv de ouders en andere vertrouwelingen geboeid waarna de priester even alleen wordt gelaten om de doop te kunnen laten plaatsvinden.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
tja, afkeurenswaardig, maar het boeit mij niet of het gebeurt bij de moslims of bij de christenen. het enige wat boeit is het slachtoffer.
nu wil ik toch eindelijk wel eens een bron zien op deze aantijgingen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het boeit dus wel, immers de gedoopte worden meestal mbv de ouders en andere vertrouwelingen geboeid waarna de priester even alleen wordt gelaten om de doop te kunnen laten plaatsvinden.
Jij hebt duidelijk nooit een doop meegemaakt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het boeit dus wel, immers de gedoopte worden meestal mbv de ouders en andere vertrouwelingen geboeid waarna de priester even alleen wordt gelaten om de doop te kunnen laten plaatsvinden.
ik kan me m'n doop niet herinneren maar in m'n jeugd toen ik nog mee moest naar de kerk wel eens wat dopen gezien. er werd niet geboeid en het kind werd direkt na de doop weer meegenomen door de ouders. dopen was niet meer dan een paar druppels water over het hoofd van dat kind.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Mijn bron bevind zich veelvuldig op het internet en komt o.a. ook uit verschillende essays van nobele schrijvers en betere afkomstenquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nu wil ik toch eindelijk wel eens een bron zien op deze aantijgingen.
Dat vind ik nou weer jammer, waarom gooi je nou weer met modder ? In welk opzicht is dit bevordelijk voor de discussie ?quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:26 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zou dergeljke lange stukken tekst niet aan BSB besteden...zonde van je tijd
welke discussie ?quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer jammer, waarom gooi je nou weer met modder ? In welk opzicht is dit bevordelijk voor de discussie ?
Sinds wanneer zijn jouw fantasieen werkelijkheid?quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
tijdens de doop vergrijpt een pastoor zich aan een kindquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:29 schreef Youssef het volgende:
[..]
Mijn bron bevind zich veelvuldig op het internet en komt o.a. ook uit verschillende essays van nobele schrijvers en betere afkomstenTyp onder meer kindermisbruik in de zoekmachina van de Fok!frontpage en je zult al genoeg resultaten vinden die ervoor zorgen dat je op een 21" TFT al een miniteus scrollbalkje te zien krijgt
De enige doop die zich niet achter gesloten deuren afspeelde was die van Amalia. En zelfs daarmee gebeurde al dubieuze dingen, ik hou mijn hart vast, gelukkig heeft de ontzuiling van de christelijke gemeenschap al een tijdje geleden plaatsgevonden en zijn er alleen oprechte gelovige christenen overgebleven. Het aantal incidenten is hierdoor gelukkig wel afgenomen, maar blijft een kritiekpunt binnen de Nederlandse biblebeltquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:28 schreef Modwire het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nooit een doop meegemaakt.
Beide zijn fout. Klein verschilletje, de priester gelooft niet in een profeet die pedofiel was. Er staat nergens in de bijbel dat Jezus met een 14 jarig meisje trouwdequote:Op vrijdag 24 december 2004 15:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOLJij noemt het emancipatie omdat nu een "imam" datgene heeft gedaan wat jarenlang door priesters is gedaan en het simpelweg afkochten met een tankpas op kosten v.d kerk, oma's cake of andere lekkernijen ?
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |