abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24179288
http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/bristol/4118073.stm
quote:
Rape imam is jailed for 10 years

Hussain said he left the mosque before the assaults took place
A former Muslim cleric has been jailed for 10 years for raping and sexually abusing a 12-year-old girl in a mosque where he was teaching.
Manzoor Hussain, 42, of Ashley Road, Bristol was convicted of one offence of rape and four of indecent assault.

The offences took place at a mosque in the city between July 1996 and March the following year.

Hussain had denied the charges at Exeter Crown Court. The jury returned a majority verdict on the charges.

Judge Graham Cottle told Hussain: "You have been convicted by the jury of a number of extremely serious offences.

"In the context of this case and in view of the background to it this was an appalling breach of trust." There must be a substantial custodial sentence to reflect society's view of what you did to her

Judge Graham Cottle
The court heard that at the time of the offences Hussain was the imam at the mosque in Lower Cheltenham Place.

"You were an elder in the community and a man to be revered and respected by children you taught," said Judge Cottle.

"In a gross breach of the trust placed in you, you sexually assaulted the girl over nine months, culminating in an offence of rape.

"At the start of this catalogue of sexual abuse she was 12-years-old. She was just 13 when you raped her.

"There must be a substantial custodial sentence to reflect society's view of what you did to her."

Hussain had told the court he was not teaching at the time the offences were committed, having left the mosque a month before the first assault was carried out.
Vreselijk natuurlijk. Eerst wordt dat kleine meisje gehersenspoelt om vervolgens sexueel misbruikt te worden door waarschijnlijk dezelfde voorganger die deel heeft aan de hersenspoeling de eraan vooraf ging. Had dit meisje in een land geleeft waar sharia van kracht was dan had ze waarschijnlijk geen getuigenis af kunnen leggen, als dit wel had gekunt dan zou ze met vier mannelijke getuigen aan moeten komen of met acht vrouwelijke getuigen (2 vrouwelijke getuigenissen staat gelijk aan die van 1 man), had ze dit niet gekunt dan zou ze nog eens bestraft worden, om nog maar eens te zwijgen over wat er met haar zou gebeuren als men er op latere leeftijd achter zou komen dat haar maagdenvliesje gebroken zou zijn.
eeeh
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2004 @ 13:43:32 #2
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24179504
Zo, daar kunnen wij nog iets van leren, 10 jaar voor het misbruiken van een meisje is een mooie straf !
pi_24179542
Dat hersenspoelen heb ik even gemist, maar dat doet er ook niet zoveel toe. Je nieuwsbericht en je commentaar hebben toch al niet zoveel met elkaar te maken.

Even kijken of ik dat ook kan:
quote:
Emmen - Een 5-jarig jongetje is vrijdagochtend ernstig gewond geraakt bij een woningbrand in Emmen. Het kind is in kritieke toestand met een traumahelikopter overgebracht naar een ziekenhuis.

Hoe de brand in de woning aan de Fokkingeslag is ontstaan, is volgens een politiewoordvoerder onbekend.

De vader, moeder en een 6-jarig dochtertje wisten zichzelf uit de vuurzee te redden door vanaf de bovenverdieping uit het raam te springen. Het jongetje sliep ook op de bovenste etage, maar moest door de brandweer uit de woning worden gehaald.

Een oudere dochter van vijftien sliep met haar vriend op de begane grond. Die twee kwamen met de schrik vrij.

De vader en de moeder zijn met ademhalingsproblemen eveneens naar een ziekenhuis vervoerd.
Vreselijk natuurlijk. Eerst breekt er brand uit en dan rent iedereen weg en blijft dat arme jongetje alleen achter. Had dit geziin gewoond in een hoge torenflat dan waren ze nu allemaal morsdood geweest. En voor hetzelfde geld waren ze op een kinderwagen terechtgekomen en was er nog een onschuldige baby overleden. Maar ja, waarschijnlijk komen ze er later achter dat die dochter die beneden 'sliep' (ja, ja) met haar vriend de brand had aangestoken omdat ze Emmen haatte, zodat het hele gezin nu getraumatiseerd is en dat meisje later haar kinderen zal mishandelen.

Ja, dat lukt mij ook. Leuke nieuwe rubriek in NWS?

-edit: Oeps vergat helemaal dat het niet in NWS thuishoort als het woord moslim er niet in voorkomt.
Uh, nou vooruit: een van die kinderen die mishandelt gaat worden in de toekomst bekeert zich daardoor tot moslim en wordt heel radicaal ergens tegen.
Zo dan.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  vrijdag 24 december 2004 @ 13:47:11 #4
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_24179563
Die man is natuurlijk geen echte moslim want echte moslims doen zoiets niet!!

Zo, hebben we die uitspraak ook weer gehad
  vrijdag 24 december 2004 @ 13:48:20 #5
27929 piere
doe mij maar bier
pi_24179580
de begeleidende tekst slaat mi ook nergens op nee
fok you ja!
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2004 @ 13:49:24 #6
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24179599
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:45 schreef multatuli het volgende:

Ja, dat lukt mij ook. Leuke nieuwe rubriek in NWS?

-edit: Oeps vergat helemaal dat het niet in NWS thuishoort als het woord moslim er niet in voorkomt.
Uh, nou vooruit: een van die kinderen die mishandelt gaat worden in de toekomst bekeert zich daardoor tot moslim en wordt heel radicaal ergens tegen.
Zo dan.

Een *speculeer hier over de achtergronden* topic bedoel je?
  vrijdag 24 december 2004 @ 13:51:29 #7
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24179650
Daar gaan al de uber-vrome islamietjes weer, die hier op fok keer op keer hebben lopen verkondigen:

"Nee, onze imams zijn zo vroom! , die doen dat niet Dat komt alleen bij de katholieke kerk voor "

En dat wat slimmeren dan riepen "Hey gast, denk ens na, dit soort erge dingen komen overal voor" stoorden ze zich niet aan.

Maar ik zit eigenlijk te wachten op het uit het nest werpen; nu hemel en aarde gaan bewegen om aannemelijk te maken dat'ie helemaal geen imam kan zijn:

"Die imam is helemaal geen imam Imam's doen zoiets immer niet! "

Volgens de analogie dat gedetineerden geen non-halal voedsel mogen: "mag niet van de islam!"

"Crimineel zijn mocht ook niet van de islam, had je ook schijt aan! "

Heerlijk
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 24 december 2004 @ 13:53:17 #8
27929 piere
doe mij maar bier
pi_24179690
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:51 schreef ExTec het volgende:
Daar gaan al de uber-vrome islamietjes weer, die hier op fok keer op keer hebben lopen verkondigen:

"Nee, onze imams zijn zo vroom! , die doen dat niet Dat komt alleen bij de katholieke kerk voor "

En dat wat slimmeren dan riepen "Hey gast, denk ens na, dit soort erge dingen komen overal voor" stoorden ze zich niet aan.

Maar ik zit eigenlijk te wachten op het uit het nest werpen; nu hemel en aarde gaan bewegen om aannemelijk te maken dat'ie helemaal geen imam kan zijn:

"Die imam is helemaal geen imam Imam's doen zoiets immer niet! "

Volgens de analogie dat gedetineerden geen non-halal voedsel mogen: "mag niet van de islam!"

"Crimineel zijn mocht ook niet van de islam, had je ook schijt aan! "

Heerlijk
het is de schuld van de amerikanen
fok you ja!
pi_24179718
Je pilletjes, ExTec.
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:02:52 #10
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24179867
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:54 schreef Monidique het volgende:
Je pilletjes, ExTec.
Zeg ens, Moni, heb ik soms ongelijk?

Zijn die discussies niet gevoerd soms?

Dan hoor ik het graag hoor.
&lt;signature here&gt;.
pi_24179906
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:02 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nou ja, het gaat niet om wat je zegt, maar hoe je het zegt. Het lijkt wel alsof je in een of andere trip zit met al die vrolijk bewegende kleurtjes. Dus... of te veel pilletjes, of misschien te weinig.
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:06:43 #12
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24179951
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:04 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nou ja, het gaat niet om wat je zegt, maar hoe je het zegt. Het lijkt wel alsof je in een of andere trip zit met al die vrolijk bewegende kleurtjes. Dus... of te veel pilletjes, of misschien te weinig.
Oh, je hebt het over de vorm, ipv over de inhoud

Voor de verandering

Ja, konden de vrome islamietjes op wachten hey? Hadden ze zich maar niet zo misplaatst arrogant op moeten stellen
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:06:54 #13
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24179955
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:02 schreef ExTec het volgende:

[..]

niet in dit topic vooralsnog dus een beetje vooringenomen voorbarigheid is niet op zijn plaats
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:10:24 #14
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24180020
Lekker voor die "Imam" die in weze geen Imam is. Ik ben dan ook geneigd het bericht in twijfel te trekken dan wel te aanvaarden als incident, zulks soort zaken komen nl. structureel voor in de kerk en hebben niks van doen met de moskee dan wel Imam zo ook de Islam

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:17:53 #15
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24180162
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Lekker voor die "Imam" die in weze geen Imam is. Ik ben dan ook geneigd het bericht in twijfel te trekken dan wel te aanvaarden als incident, zulks soort zaken komen nl. structureel voor in de kerk en hebben niks van doen met de moskee dan wel Imam zo ook de Islam

QED, zeg maar
&lt;signature here&gt;.
pi_24180192
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:17 schreef ExTec het volgende:

[..]

QED, zeg maar
Ja, de huistroll komt je nu wel goed uit bedoel je?
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:19:49 #17
27929 piere
doe mij maar bier
pi_24180202
en toch denk ik dat het een amerikaan was die zich voordeed als imam om zo de imams een zwarte naam te geven
fok you ja!
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:21:13 #18
13462 BansheeBoy
pi_24180226
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Pardon ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:23:07 #19
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24180262
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Neehoor, vrijwel altijd.

Heb al vaak zat gezegd, dat we met gasten zoals BSB geen Wilders nodig hebben.
&lt;signature here&gt;.
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2004 @ 14:24:19 #20
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24180283
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:32 schreef DaveHarris het volgende:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/bristol/4118073.stm
[..]

Vreselijk natuurlijk. Eerst wordt dat kleine meisje gehersenspoelt om vervolgens sexueel misbruikt te worden door waarschijnlijk dezelfde voorganger die deel heeft aan de hersenspoeling de eraan vooraf ging. Had dit meisje in een land geleeft waar sharia van kracht was dan had ze waarschijnlijk geen getuigenis af kunnen leggen, als dit wel had gekunt dan zou ze met vier mannelijke getuigen aan moeten komen of met acht vrouwelijke getuigen (2 vrouwelijke getuigenissen staat gelijk aan die van 1 man), had ze dit niet gekunt dan zou ze nog eens bestraft worden, om nog maar eens te zwijgen over wat er met haar zou gebeuren als men er op latere leeftijd achter zou komen dat haar maagdenvliesje gebroken zou zijn.
Vreselijk inderdaad. Maar wat wil je er nu verder mee, behalve de halve islam erweer bijslepen?
pi_24180330
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Lekker voor die "Imam" die in weze geen Imam is.
1
quote:
Ik ben dan ook geneigd het bericht in twijfel te trekken dan wel te aanvaarden als incident,
2
quote:
zulks soort zaken komen nl. structureel voor in de kerk
3
quote:
en hebben niks van doen met de moskee dan wel Imam zo ook de Islam
4
quote:
5 punten voor de huistroll!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:27:32 #22
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24180349
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:24 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Vreselijk inderdaad. Maar wat wil je er nu verder mee, behalve de halve islam erweer bijslepen?
Oh, geloof me,

Om die arrogante islamietjes met hun neus op het gegeven te drukken dat hun geloof niet the next best thing to sliced bread is maakt het alleen al het vermelden waard.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:28:12 #23
13462 BansheeBoy
pi_24180357
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:23 schreef ExTec het volgende:

Heb al vaak zat gezegd, dat we met gasten zoals BSB geen Wilders nodig hebben.
Ik weet dat ik met mijn visie veel kan bereiken in de politiek, maar houd daarbij in je achterhoofd dat ik hele andere lijnen trek dan Wilders, dus wat betreft politiek verschil ik heel veel van Wilders, voor de rest kan ik me er wel in vinden dat we beiden tot veel in staat zijn

Dat heb je dus goed weten op te merken

pi_24180385
Die man is geen moslim, een echte moslim zou zoiets niet doen. Gewoon iemand die het geloof misbruikt voor eigen kwalijke doelen. Kijk dit gaat om 1 imam, niet duizenden priesters (zoals in Amerika). Die man gewoon keihard straffen, zijn functie nooit meer laten beoefenen en God rekent nog wel met hem af.

Wat een viespeuk
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:31:39 #25
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24180411
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik weet dat ik met mijn visie veel kan bereiken in de politiek,
Klopt, jij kan bereiken dat Wilders nog groter wordt. Onder omstandigheden groter dan dat'ie zelf had gekund.
quote:
maar houd daarbij in je achterhoofd dat ik hele andere lijnen trek dan Wilders, dus wat betreft politiek verschil ik heel veel van Wilders, voor de rest kan ik me er wel in vinden dat we beiden tot veel in staat zijn
Tuurlijk. Als je dezelfde lijnen had uitgezet als Widlers was't nie leuk, nee. dan was het dringen geblazen.
quote:
Dat heb je dus goed weten op te merken

Geen probleem Ere wie ere toekomt, immers.
&lt;signature here&gt;.
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2004 @ 14:32:04 #26
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24180420
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:27 schreef ExTec het volgende:

[..]

Oh, geloof me,

Om die arrogante islamietjes met hun neus op het gegeven te drukken dat hun geloof niet the next best thing to sliced bread is maakt het alleen al het vermelden waard.
Jij bent de woordvoerder van DaveHarris?

Maar als het klopt vraag ik me af waarom hij dat dan zo nodig hier moet doen. Laat hem dan een spandoek maken met "Islam is ook slecht" erop ofzo en lekker rondjes door zijn plaatselijk winkelcentrum gaan lopen.
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:32:12 #27
15967 Frollo
pi_24180422
Serieuze vraag: mogen imams eigenlijk getrouwd zijn/een relatie hebben?

Zo ja, dan is dat toch wel slim aangepakt van de islam en ben ik bereid om het geval uit de OP inderdaad als een incident te beschouwen.
Zo nee, dan zou het me niets verbazen als er ook in de islam qua misbruik ooit een beerput opengaat van katholieke proporties. Mensen blijven namelijk mensen, en het is naief om te denken dat seksuele gevoelens compleet uitgebannen kunnen worden door een religie.
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:34:43 #28
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24180471
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:32 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Nope, doet dat af aan mijn stelling?
quote:
Maar als het klopt vraag ik me af waarom hij dat dan zo nodig hier moet doen. Laat hem dan een spandoek maken met "Islam is ook slecht" erop ofzo en lekker rondjes door zijn plaatselijk winkelcentrum gaan lopen.
Komt het vaak in het nieuws dat een imam hiervoor gepakt word? Nee hey?

Dan is dit behoorlijk nieuwswaardig, vind je ook niet?
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:35:26 #29
13462 BansheeBoy
pi_24180486
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:32 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Dus hij is de kloon van Extec ? Wanneer gaan wij dit als oprechte gebruikers nou eens verbieden. De laatste tijd heb ik het gevoel dat ik alleen nog maar loopt te discusseren met kloontjes van Akkersloot/X-ray etc. Ik vind dat kloongebruik moet worden aangepakt, maar dat is misschien iets voor een ander topic

pi_24180498
die imam is in weze een priester
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:36:31 #31
27929 piere
doe mij maar bier
pi_24180514
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:29 schreef pro_jeex het volgende:
Die man is geen moslim, een echte moslim zou zoiets niet doen. Gewoon iemand die het geloof misbruikt voor eigen kwalijke doelen. Kijk dit gaat om 1 imam, niet duizenden priesters (zoals in Amerika). Die man gewoon keihard straffen, zijn functie nooit meer laten beoefenen en God rekent nog wel met hem af.

Wat een viespeuk
hij is een heeeeeeeele echte moslim en reken er maar op dat dit niet de enige ranzige imam is
fok you ja!
pi_24180540
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wanneer gaan wij dit als oprechte gebruikers nou eens verbieden.

dies nieuw
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:37:58 #33
13462 BansheeBoy
pi_24180544
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:32 schreef Frollo het volgende:
Serieuze vraag: mogen imams eigenlijk getrouwd zijn/een relatie hebben?
Ja, ze mogen trouwen, het wordt zelfs aanbevolen. De islam erkent de mannelijke lustgevoelens en spoort dus aan tot een huwelijk. Dit is dus puur een incident. Daarentegen is het celibatairschap absoluut bevordelijk voor kindermisbruik, getuige de vele slachtoffers in de VS of waar ook ter wereld die 1 of meerdere malen zijn misbruikt (tijdens de doop of biecht)
quote:
Zo ja, dan is dat toch wel slim aangepakt van de islam en ben ik bereid om het geval uit de OP inderdaad als een incident te beschouwen.
Zoals ik al zei: het is inderdaad een incident

† In Memoriam † vrijdag 24 december 2004 @ 14:39:28 #34
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24180584
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:34 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nope, doet dat af aan mijn stelling?
Welke stelling?
quote:
Komt het vaak in het nieuws dat een imam hiervoor gepakt word? Nee hey?

Dan is dit behoorlijk nieuwswaardig, vind je ook niet?
Nee, niet als het alleen maar het zoveelste artikeltje is wat wordt aangegrepen om de islam erbij te kunnen slepen (wat TS overduidelijk doet) om vervolgens dezelfde 'discussie' te gaan voeren die inmiddels al wel duizend keer is gevoerd.

Iedereen met een half ons algemene ontwikkeling weet dat seksueel misbruik overal voorkomt. En zeker in hiërarchische gemeenschappen, de katholieke kerk (maar vergeet de protestanse ook zeker niet) als prachtige voorbeelden. Nieuwswaardig? Nee, niet voordat je met een goede invalshoek komt.
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:41:57 #35
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24180643
kijk kijk, de put van schaamte gaat eindelijk open. laten we hopen dat kinderen die misbruikt zijn door imams voortaan allemaal hun mond durven opendoen. ook al zal de gemeenschap vol woede reageren op het slachtoffer ipv de dader.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24180673
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:29 schreef pro_jeex het volgende:
Die man gewoon keihard straffen, zijn functie nooit meer laten beoefenen en God rekent nog wel met hem af.
waarom rekent God niet met die man af voordat hij dat meisje misbruikt
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:44:41 #37
13462 BansheeBoy
pi_24180695
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:43 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

waarom rekent God niet met die man af voordat hij dat meisje misbruikt
Ben jij weleens gestraft door iemand voor iets wat je (nog) niet gedaan hebt ?

vrijdag 24 december 2004 @ 14:45:34 #38
15967 Frollo
pi_24180715
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:37 schreef BansheeBoy het volgende:

Ja, ze mogen trouwen, het wordt zelfs aanbevolen. De islam erkent de mannelijke lustgevoelens
Waarom dan vrouwen de schuld geven van verkrachting?
quote:
en spoort dus aan tot een huwelijk.
Verstandig
quote:
Dit is dus puur een incident.
Dat sluit ik inderdaad niet uit en dat hoop ik ook absoluut.
quote:
Daarentegen is het celibatairschap absoluut bevordelijk voor kindermisbruik, getuige de vele slachtoffers in de VS die 1 of meerdere malen zijn misbruikt (tijdens de doop of biecht)
Doop zal wel meevallen, daar is meestal de familie bij. Maar verder ben ik het met je eens dat het celibaat geen slimme zet is.
quote:
Zoals ik al zei: het is inderdaad een incident
Zoals ik al zei: ik hoop het, in de eerste plaats natuurlijk voor eventuele slachtoffertjes, maar ook voor goede moslims die hun religie niet bezoedeld willen zien
pi_24180762
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

God is alwetend, dan weet hij ook wat die man van plan is en wat hij gaat doen.
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:48:48 #40
13462 BansheeBoy
pi_24180766
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:45 schreef Frollo het volgende:

[..]

Waarom dan vrouwen de schuld geven van verkrachting?
Ik zal niet ontkennen dat dat gebeurt, de nieuwsfeiten spreken voor zich, maar geloof me als ik zeg dat dat absoluut niks maar dan ook niks met de Islam te maken heeft, echt waar

vrijdag 24 december 2004 @ 14:49:33 #41
13462 BansheeBoy
pi_24180784
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:48 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

God is alwetend, dan weet hij ook wat die man van plan is en wat hij gaat doen.
Dat is geen antwoord op de vraag, een simpel ja of nee zou volstaan

vrijdag 24 december 2004 @ 14:50:10 #42
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24180797
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik zal niet ontkennen dat dat gebeurt, de nieuwsfeiten spreken voor zich, maar geloof me als ik zeg dat dat absoluut niks maar dan ook niks met de Islam te maken heeft, echt waar

kindermisbruik heeft dan ook niks, maar ook helemaal niks met het christelijke geloof te maken, echt waar

vrijdag 24 december 2004 @ 14:52:30 #43
13462 BansheeBoy
pi_24180835
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

kindermisbruik heeft dan ook niks, maar ook helemaal niks met het christelijke geloof te maken, echt waar

Klopt

† In Memoriam † vrijdag 24 december 2004 @ 14:52:31 #44
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24180838
quote:

[..]

Ga er aub gewoon niet op in.
pi_24180848
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:36 schreef piere het volgende:

[..]

hij is een heeeeeeeele echte moslim en reken er maar op dat dit niet de enige ranzige imam is
Hij is geen moslim, moslims doen zulke vreselijke dingen niet
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_24180855
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op de vraag, een simpel ja of nee zou volstaan

het simpele antwoord is nee. het ingewikkelde antwoord inzake een evt. bestaan van een alwetende God heb ik je net gegeven.
pi_24180866
quote:

[..]

Maar ook niet met de islam
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:56:03 #48
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24180885
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:54 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

nee klopt
pi_24180890
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:54 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

men volgt slechts het voorbeeld van Mohammed.
pi_24180910
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is ook geen antwoord op de vraag!
Power perceived is power achieved.
pi_24180920
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:57 schreef Modwire het volgende:

[..]

Dat is ook geen antwoord op de vraag!

hahaha...inderdaad !
pi_24180935
Ik vermoed dat deze man gewoon een leraar was ipv een imam. Immers, vrome moslimbroeder Abdul-Jabbar van de Ven die slechts lezingen gaf werd ook al met imam betiteld. Gelukkig hebben we het hier niet over een """"""""""""""""""""imam""""""""""""""""""""""
pi_24180936
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:53 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Hij is geen moslim, moslims doen zulke vreselijke dingen niet
Hij denkt daar zelf anders over... ik zou althans verwachten dat iemand die zichzelf niet als moslim beschouwt ook geen imam wordt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Modwire op 24-12-2004 15:04:39 ]
pi_24180940
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:56 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

men volgt slechts het voorbeeld van Mohammed.
Nu noem je de Profeet een verkrachter? Jezus wat een lasterpraatjes zeg. Ik hoop dat minster Donner gauw de teugels wat strakker aantrekt mbt het kwetsen van gelovigen en dat harder te gaan bestraffen. Kijk als iemand een ander verkracht dient deze persoon vervolgt te worden. Betekent niet dat je andere gelovigen, die daar helemaal niets aan kunnen doen, dan maar even diep hoeft te beledigen.
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:02:41 #55
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24180988
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:59 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Nu noem je de Profeet een verkrachter? Jezus wat een lasterpraatjes zeg. Ik hoop dat minster Donner gauw de teugels wat strakker aantrekt mbt het kwetsen van gelovigen en dat harder te gaan bestraffen. Kijk als iemand een ander verkracht dient deze persoon vervolgt te worden. Betekent niet dat je andere gelovigen, die daar helemaal niets aan kunnen doen, dan maar even diep hoeft te beledigen.
zeg je dit ook als het weer eens gaat om de kindermisbruikers in de christelijke kerken? of ben je net als je 'broeders' éénkennig?
pi_24180996
quote:

[..]

Het heeft inderdaad niets te maken met het Christelijke geloof, maar het wordt wel gesubsidieerd door de Kerk
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:04:00 #57
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181026
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:02 schreef Youssef het volgende:

[..]

Het heeft inderdaad niets te maken met het Christelijke geloof, maar het wordt wel gesubsidieerd door de Kerk
aha! dus toch een 'maar'. kindermisbruik wordt gesubsidieerd?
pi_24181060
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

aha! dus toch een 'maar'. kindermisbruik wordt gesubsidieerd?
Ik weet niet of de berichten bij je aan zijn gekomen, maar de christelijke kerk heeft jarenlang zwijggeld betaald aan misbruikte kinderen. Dit loopt in de miljoenen. Jammer dat de kerkbezoeker hiervoor dus zwaar wordt misbruikt.
pi_24181068
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:59 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Nu noem je de Profeet een verkrachter? Jezus wat een lasterpraatjes zeg.
dat zeg ik helemaal niet

ik zeg alleen dat moslims het voorbeeld van Mohammed dienen te volgen
pi_24181070
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:02 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ja, ze krijgen er idd geld voor van de overheid.... (tip: zoek subsidie eens op)
pi_24181079
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:59 schreef Modwire het volgende:

[..]

Hij denkt daar zelf anders over... ik zou althans verwachten dat iemand die zichzelf neit als moslim beschouwt ook geen imam wordt.
Haselhoef vond zichzelf ook een imam en was dat ook niet, gewoon een leugenaar niets anders.
pi_24181104
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:07 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Haselhoef vond zichzelf ook een imam en was dat ook niet, gewoon een leugenaar niets anders.
De man was een maand voor zijn misdaden al vertrokken uit de moskee. Stemmingmakerij dus
pi_24181105
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zeg je dit ook als het weer eens gaat om de kindermisbruikers in de christelijke kerken? of ben je net als je 'broeders' éénkennig?
De broeders hangen het Ware Geloof aan.

Maar 1 'imam' tov duizenden priesters (alleen al in de VS) vind ik een verschil.
pi_24181110
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:07 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

wat maakt iemand een imam ?
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:08:50 #65
27929 piere
doe mij maar bier
pi_24181116
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:06 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik weet niet of de berichten bij je aan zijn gekomen, maar de christelijke kerk heeft jarenlang zwijggeld betaald aan misbruikte kinderen. Dit loopt in de miljoenen. Jammer dat de kerkbezoeker hiervoor dus zwaar wordt misbruikt.
dat doen ze in de moskeeen misschien ook en dan horen we dat over een paar jaar
fok you ja!
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:08:57 #66
13462 BansheeBoy
pi_24181120
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:06 schreef Modwire het volgende:

[..]

Ja, ze krijgen er idd geld voor.
Ik snap niet waarom je me nu wegwuift, ik respecteer je nog steeds desondanks. Maar het is toch bij iedereen inmiddels duidelijk dat de Kerken jarenlang zwijggeld/dinkytoys/fishfilet menu's etc. hebben gegeven aan de slachtoffers die zijn "gepakt" tijdens o.a. de doop (vaak in aanwezigheid van de familie !) en de biecht

pi_24181153
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:08 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Maar 1 'imam' tov duizenden priesters (alleen al in de VS) vind ik een verschil.
ach ja, priesters, imam's, akela's, leraren...whatever...overal waar mensen in aanraking komen met andere mensen gebeuren wel eens zaken die wettelijk verboden zijn. af en toe komt er eens wat bovendrijven
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:11:38 #68
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181169
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je me nu wegwuift, ik respecteer je nog steeds desondanks. Maar het is toch bij iedereen inmiddels duidelijk dat de Kerken jarenlang zwijggeld/dinkytoys/fishfilet menu's etc. hebben gegeven aan de slachtoffers die zijn "gepakt" tijdens o.a. de doop (vaak in aanwezigheid van de familie !) en de biecht

beter dat dan half doodgeschopt te worden door je vader omdat je de imam niet mag afvallen en omdat de geloofsgemeenschap anders zijn rug naar je toekeert. schaamte en angst is slechter dan openheid en boetedoening van de dader.
pi_24181182
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:08 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Laten we alsjeblieft niet op die tour gaan....
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:13:13 #70
13462 BansheeBoy
pi_24181192
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:08 schreef piere het volgende:

[..]

dat doen ze in de moskeeen misschien ook en dan horen we dat over een paar jaar
I rest my case

pi_24181207
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:10 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

ach ja, priesters, imam's, akela's, leraren...whatever...overal waar mensen in aanraking komen met andere mensen gebeuren wel eens zaken die wettelijk verboden zijn. af en toe komt er eens wat bovendrijven
Het eens is echter een incident van een iemand die buiten zijn geloof treedt en het ander gebeurd stelsel matig. Er kleeft dan ook onschuldig bloed aan de collectes in de kerk. Dat vind ik erg jammer, gelukkig weet ik dat het in Staphorst minder gebeurd dan in bijv. Florida of Washington
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:14:49 #72
13462 BansheeBoy
pi_24181226
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

[b]beter dat dan half doodgeschopt te worden
Hmm, je praat in gradaties zie ik. Je nuanceert enigzins de pijn van de sexueel misbruikte kinderen door priesters en andere bevers, zullen ze niet zo fijn vinden Ik vind het daarentegen beiden fout

pi_24181228
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:08 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

wat maakt iemand een imam ?
Op het moment is er geen imam, ja hij is er wel maar houd zich verborgen, al Mahdi.
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:16:15 #74
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181243
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hmm, je praat in gradaties zie ik. je nuanceert enigzins de pijn van de sexueel mibruikte kinderen door priesters en andere bevers, zullen ze niet o fijn vinden Ik vind het daarentegen beiden fout

ik vind het ook beide fout.
pi_24181244
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hmm, je praat in gradaties zie ik. je nuanceert enigzins de pijn van de sexueel mibruikte kinderen door priesters en andere bevers, zullen ze niet o fijn vinden Ik vind het daarentegen beiden fout

Primair verschil is ook nog eens dat er in de kerk duidelijk stelselmatig kleine jongetjes werden misbruikt al dan niet zoals je zegt in bijzijn van de familie die het geheel sober houdt, terwijl we van meisjes weten dat de betrouwbaarheidsfactor van een verklaring van misbruik zeer klein is
pi_24181253
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:12 schreef Modwire het volgende:

[..]

Laten we alsjeblieft niet op die tour gaan....
Ik geef antwoord op een vraag, als je dat niet bevalt moet je niet reageren.
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:16:44 #77
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24181254
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:39 schreef NorthernStar het volgende:
voeren die inmiddels al wel duizend keer is gevoerd.

Iedereen met een half ons algemene ontwikkeling weet dat seksueel misbruik overal voorkomt.
Dan ontgaat het je zeker dat ongeveer nu deze hele topic 1 groot geweeklag is van moslims die dat precies ontkennen?

En als die gasten voor de zoveelste keer volharden in de superioriteits illusie dan mag daar toch wel tegen geageerd worden met een topic als deze?

Of moeten we soms 'lief' zijn voor die mensen?
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:17:17 #78
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24181260
1 Waarom zou je een volwassen meisje van 12 sex moeten verbieden?

2 Die meneer is geen moslim. Moslims hebben geen sex met meisjes van 12
Koranfascisme bedankt Islam
pi_24181263
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:15 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Op het moment is er geen imam, ja hij is er wel maar houd zich verborgen, al Mahdi.
dan wordt het hoog tijd dat hij stopt met verstoppertje spelen.
  FOK!fotograaf vrijdag 24 december 2004 @ 15:17:52 #80
18921 freud
Who's John Galt?
pi_24181267
Ach, ik weet niet of de Sha'ria hem ook zou straffen. De beste imam volgde in de voetsporen van zijn held Mohammed. Maar goed, een imam zou je niet anders moeten behandelen als een anders gelovige crimineel. Ik vraag me af of de imam nu ook zal beweren dat hij vanuit zijn geloof handelde.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:18:03 #81
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181270
in iedergeval ben ik blij dat de islam in engeland zichtbaar geëmancipeerder raakt. het zal niet bij een incident blijven.
pi_24181274
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:16 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dan ontgaat het je zeker dat ongeveer nu deze hele topic 1 groot geweeklag is van moslims die dat precies ontkennen?
Was jij niet degene die de aftrap gaf? Zeg nu eens eerlijk, hoe veel meisjes heb je, al dan niet in samenwerking met marokkaanse loverboys misbruikt in de disco?
pi_24181294
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:14 schreef Youssef het volgende:

[..]

Het eens is echter een incident van een iemand die buiten zijn geloof treedt en het ander gebeurd stelsel matig. Er kleeft dan ook onschuldig bloed aan de collectes in de kerk. Dat vind ik erg jammer, gelukkig weet ik dat het in Staphorst minder gebeurd dan in bijv. Florida of Washington
tja, afkeurenswaardig, maar het boeit mij niet of het gebeurt bij de moslims of bij de christenen. het enige wat boeit is het slachtoffer.
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:20:14 #84
13462 BansheeBoy
pi_24181297
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:18 schreef zoalshetis het volgende:
in iedergeval ben ik blij dat de islam in engeland zichtbaar geëmancipeerder raakt. het zal niet bij een incident blijven.
LOL Jij noemt het emancipatie omdat nu een "imam" datgene heeft gedaan wat jarenlang door priesters is gedaan en het simpelweg afkochten met een tankpas op kosten v.d kerk, oma's cake of andere lekkernijen ?

pi_24181298
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:16 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Ik geef antwoord op een vraag, als je dat niet bevalt moet je niet reageren.
Je antwoord heeft niets te maken met de vraag in de quote, je probeert gewoon je geloof te promoten. Dit topic gaat er niet over of de Islam danwel het Christendom of welke religie dan ook het bij het juiste eind heeft, laten we dat aub zo houden.
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:22:24 #86
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181333
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

LOL Jij noemt het emancipatie omdat nu een "imam" datgene heeft gedaan wat jarenlang door priesters is gedaan en het simpelweg afkochten met een tankpas op kosten v.d kerk, oma's cake of andere lekkernijen ?

nee ik noem het eindelijk naar buiten treden emancipatie. niet meer bang zijn dat je door je gemeenschap wordt verkettert, niet meer bang zijn om tegen je ouders te zeggen dat die goede lieve imam je misbruikt heeft. dát noem ik emancipatie. maar jij mag er van maken wat in je straatje past, ik kan je toch niet tegenhouden.
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:22:59 #87
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24181338
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:18 schreef Youssef het volgende:

[..]

Was jij niet degene die de aftrap gaf? Zeg nu eens eerlijk, hoe veel meisjes heb je, al dan niet in samenwerking met marokkaanse loverboys misbruikt in de disco?
Ik? Niet

Maar je hoort mij ook niet zeggen dat 'mijn geloofsleiders zo superieur zijn, dat hun dat niet doen'

&lt;signature here&gt;.
pi_24181349
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Banshee, hoe kom jij toch altijd aan het wanstaltige idee dat kinderen tijdens de doop worden misbruikt?
Weet je uberhaupt wel welke leeftijd een kind dan heeft?
Misschien is een lesje Christelijke opvoeding icm de gebruiken wel een tip, het zou je in elk geval doen inzien dat:
a) het kind in kwestie nog een zuigeling is
b) de ouders altijd in de buurt zijn
c) je aannames of perverse fantasieen niet als feiten hoeft te deponeren.

Helaas komt het bij religieuzen nogal eens voor dat er sprake is van sexueel misbruik, dat de RK-kerk hierme veel het nieuws haalt kan enerzijds komen dat het eerder naar buiten wordt gebracht of dat het simpelweg vaker voorkomt.
Ware cijfers kun je hier nimmer over geven, omdat vrijwel elke religie zo intransparant is als het maar zijn kan en open/gedegen onderzoek onmogelijk maakt.

Verder lijkt me de immam voldoende gestraft en ik kan me goed begrijpen dat zijn functie heeft meegespeeld in het vonnis, dat zou namelijk bij eenieder mee moeten wegen die zich vergrijpt aan kindern, maar tegelijkertijd wel een voorbeeldfunctie vertolkt als een leraar, begeleider, coach of wat dan ook.

Je hebt een zeer ridicule manier van feiten presenteren, iets waar ik je al meermaals op gewezen heb door je te confronteren met 'zogenaamde feiten' uit een van je essays.

Antwoorden daarop ben je tot op de dag van vandaag immer schuldig gebleven, dus dat zal nu ook niet loslopen vrees ik.

Maar ik ben het met je eens dat bij sommigen, die naar eigen zeggen leven in dienst van diezelfde kerk, er een dubbele moraal op na gehouden wordt waar zelfs Bush jaloers op is.
Enerzijds preken over preutsheid en sex pas na het huwelijk, anderzijds wel de kinderen van je toehoorders misbruiken (die natuurlijk ook ongetrouwd zijn).
Yeah baby Yeah!
pi_24181403
ik zou dergeljke lange stukken tekst niet aan BSB besteden...zonde van je tijd
pi_24181412
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:20 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

tja, afkeurenswaardig, maar het boeit mij niet of het gebeurt bij de moslims of bij de christenen. het enige wat boeit is het slachtoffer.
Het boeit dus wel, immers de gedoopte worden meestal mbv de ouders en andere vertrouwelingen geboeid waarna de priester even alleen wordt gelaten om de doop te kunnen laten plaatsvinden.
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:27:48 #91
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181423
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:26 schreef Youssef het volgende:

[..]

Het boeit dus wel, immers de gedoopte worden meestal mbv de ouders en andere vertrouwelingen geboeid waarna de priester even alleen wordt gelaten om de doop te kunnen laten plaatsvinden.
nu wil ik toch eindelijk wel eens een bron zien op deze aantijgingen.
pi_24181437
quote:

[..]

Jij hebt duidelijk nooit een doop meegemaakt.
pi_24181446
quote:

[..]

ik kan me m'n doop niet herinneren maar in m'n jeugd toen ik nog mee moest naar de kerk wel eens wat dopen gezien. er werd niet geboeid en het kind werd direkt na de doop weer meegenomen door de ouders. dopen was niet meer dan een paar druppels water over het hoofd van dat kind.

idiote bezigheid, dat wel. maar ontuchteljik...neuh
pi_24181457
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nu wil ik toch eindelijk wel eens een bron zien op deze aantijgingen.
Mijn bron bevind zich veelvuldig op het internet en komt o.a. ook uit verschillende essays van nobele schrijvers en betere afkomsten Typ onder meer kindermisbruik in de zoekmachina van de Fok!frontpage en je zult al genoeg resultaten vinden die ervoor zorgen dat je op een 21" TFT al een miniteus scrollbalkje te zien krijgt
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:29:49 #95
13462 BansheeBoy
pi_24181461
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:26 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zou dergeljke lange stukken tekst niet aan BSB besteden...zonde van je tijd
Dat vind ik nou weer jammer, waarom gooi je nou weer met modder ? In welk opzicht is dit bevordelijk voor de discussie ?

pi_24181483
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat vind ik nou weer jammer, waarom gooi je nou weer met modder ? In welk opzicht is dit bevordelijk voor de discussie ?

welke discussie ?

pi_24181485
quote:

[..]

Sinds wanneer zijn jouw fantasieen werkelijkheid?

Hoort bij bij een juiste opvoeding van 'het ware geloof' om dergelijke onzin te prediken over anderen?
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:31:30 #98
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181491
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:29 schreef Youssef het volgende:

[..]

Mijn bron bevind zich veelvuldig op het internet en komt o.a. ook uit verschillende essays van nobele schrijvers en betere afkomsten Typ onder meer kindermisbruik in de zoekmachina van de Fok!frontpage en je zult al genoeg resultaten vinden die ervoor zorgen dat je op een 21" TFT al een miniteus scrollbalkje te zien krijgt
tijdens de doop vergrijpt een pastoor zich aan een kind je weet echt niet waar je over praat. maar genoeg over deze afleidingsmanouvre. hier gaat het om een imam die een meisje van 12 misbruikt heeft.
pi_24181502
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:28 schreef Modwire het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk nooit een doop meegemaakt.
De enige doop die zich niet achter gesloten deuren afspeelde was die van Amalia. En zelfs daarmee gebeurde al dubieuze dingen, ik hou mijn hart vast, gelukkig heeft de ontzuiling van de christelijke gemeenschap al een tijdje geleden plaatsgevonden en zijn er alleen oprechte gelovige christenen overgebleven. Het aantal incidenten is hierdoor gelukkig wel afgenomen, maar blijft een kritiekpunt binnen de Nederlandse biblebelt
  FOK!fotograaf vrijdag 24 december 2004 @ 15:33:35 #100
18921 freud
Who's John Galt?
pi_24181517
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Beide zijn fout. Klein verschilletje, de priester gelooft niet in een profeet die pedofiel was. Er staat nergens in de bijbel dat Jezus met een 14 jarig meisje trouwde . En je doet met je opmerking nou net alsof misbruik in de islam zeldzaam is .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')