quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:57 schreef Modwire het volgende:
[..]
Dat is ook geen antwoord op de vraag!
Hij denkt daar zelf anders over... ik zou althans verwachten dat iemand die zichzelf niet als moslim beschouwt ook geen imam wordt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:53 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Hij is geen moslim, moslims doen zulke vreselijke dingen niet
Nu noem je de Profeet een verkrachter? Jezus wat een lasterpraatjes zeg. Ik hoop dat minster Donner gauw de teugels wat strakker aantrekt mbt het kwetsen van gelovigen en dat harder te gaan bestraffen. Kijk als iemand een ander verkracht dient deze persoon vervolgt te worden. Betekent niet dat je andere gelovigen, die daar helemaal niets aan kunnen doen, dan maar even diep hoeft te beledigen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
men volgt slechts het voorbeeld van Mohammed.
zeg je dit ook als het weer eens gaat om de kindermisbruikers in de christelijke kerken? of ben je net als je 'broeders' éénkennig?quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:59 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Nu noem je de Profeet een verkrachter? Jezus wat een lasterpraatjes zeg. Ik hoop dat minster Donner gauw de teugels wat strakker aantrekt mbt het kwetsen van gelovigen en dat harder te gaan bestraffen. Kijk als iemand een ander verkracht dient deze persoon vervolgt te worden. Betekent niet dat je andere gelovigen, die daar helemaal niets aan kunnen doen, dan maar even diep hoeft te beledigen.
Het heeft inderdaad niets te maken met het Christelijke geloof, maar het wordt wel gesubsidieerd door de Kerkquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kindermisbruik heeft dan ook niks, maar ook helemaal niks met het christelijke geloof te maken, echt waar
![]()
aha! dus toch een 'maar'. kindermisbruik wordt gesubsidieerd?quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:02 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad niets te maken met het Christelijke geloof, maar het wordt wel gesubsidieerd door de Kerk
Ik weet niet of de berichten bij je aan zijn gekomen, maar de christelijke kerk heeft jarenlang zwijggeld betaald aan misbruikte kinderen. Dit loopt in de miljoenen. Jammer dat de kerkbezoeker hiervoor dus zwaar wordt misbruikt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aha! dus toch een 'maar'. kindermisbruik wordt gesubsidieerd?
dat zeg ik helemaal nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:59 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Nu noem je de Profeet een verkrachter? Jezus wat een lasterpraatjes zeg.
Ja, ze krijgen er idd geld voor van de overheid....quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:02 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad niets te maken met het Christelijke geloof, maar het wordt wel gesubsidieerd door de Kerk
Haselhoef vond zichzelf ook een imam en was dat ook niet, gewoon een leugenaar niets anders.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:59 schreef Modwire het volgende:
[..]
Hij denkt daar zelf anders over... ik zou althans verwachten dat iemand die zichzelf neit als moslim beschouwt ook geen imam wordt.
De man was een maand voor zijn misdaden al vertrokken uit de moskee. Stemmingmakerij dusquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:07 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Haselhoef vond zichzelf ook een imam en was dat ook niet, gewoon een leugenaar niets anders.
De broeders hangen het Ware Geloof aan.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zeg je dit ook als het weer eens gaat om de kindermisbruikers in de christelijke kerken? of ben je net als je 'broeders' éénkennig?
wat maakt iemand een imam ?quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:07 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Haselhoef vond zichzelf ook een imam en was dat ook niet, gewoon een leugenaar niets anders.
dat doen ze in de moskeeen misschien ook en dan horen we dat over een paar jaarquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:06 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik weet niet of de berichten bij je aan zijn gekomen, maar de christelijke kerk heeft jarenlang zwijggeld betaald aan misbruikte kinderen. Dit loopt in de miljoenen. Jammer dat de kerkbezoeker hiervoor dus zwaar wordt misbruikt.
Ik snap niet waarom je me nu wegwuift, ik respecteer je nog steeds desondanks. Maar het is toch bij iedereen inmiddels duidelijk dat de Kerken jarenlang zwijggeld/dinkytoys/fishfilet menu's etc. hebben gegeven aan de slachtoffers die zijn "gepakt" tijdens o.a. de doop (vaak in aanwezigheid van de familie !) en de biechtquote:
ach ja, priesters, imam's, akela's, leraren...whatever...overal waar mensen in aanraking komen met andere mensen gebeuren wel eens zaken die wettelijk verboden zijn. af en toe komt er eens wat bovendrijvenquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:08 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
De broeders hangen het Ware Geloof aan.
Maar 1 'imam' tov duizenden priesters (alleen al in de VS) vind ik een verschil.
beter dat dan half doodgeschopt te worden door je vader omdat je de imam niet mag afvallen en omdat de geloofsgemeenschap anders zijn rug naar je toekeert. schaamte en angst is slechter dan openheid en boetedoening van de dader.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je me nu wegwuift, ik respecteer je nog steeds desondanks. Maar het is toch bij iedereen inmiddels duidelijk dat de Kerken jarenlang zwijggeld/dinkytoys/fishfilet menu's etc. hebben gegeven aan de slachtoffers die zijn "gepakt" tijdens o.a. de doop (vaak in aanwezigheid van de familie !) en de biecht
Laten we alsjeblieft niet op die tour gaan....quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:08 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
De broeders hangen het Ware Geloof aan.
I rest my casequote:Op vrijdag 24 december 2004 15:08 schreef piere het volgende:
[..]
dat doen ze in de moskeeen misschien ook en dan horen we dat over een paar jaar
Het eens is echter een incident van een iemand die buiten zijn geloof treedt en het ander gebeurd stelsel matig. Er kleeft dan ook onschuldig bloed aan de collectes in de kerk. Dat vind ik erg jammer, gelukkig weet ik dat het in Staphorst minder gebeurd dan in bijv. Florida of Washingtonquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ach ja, priesters, imam's, akela's, leraren...whatever...overal waar mensen in aanraking komen met andere mensen gebeuren wel eens zaken die wettelijk verboden zijn. af en toe komt er eens wat bovendrijven
Hmm, je praat in gradaties zie ik. Je nuanceert enigzins de pijn van de sexueel misbruikte kinderen door priesters en andere bevers, zullen ze niet zo fijn vindenquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
[b]beter dat dan half doodgeschopt te worden
Op het moment is er geen imam, ja hij is er wel maar houd zich verborgen, al Mahdi.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wat maakt iemand een imam ?
ik vind het ook beide fout.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hmm, je praat in gradaties zie ik. je nuanceert enigzins de pijn van de sexueel mibruikte kinderen door priesters en andere bevers, zullen ze niet o fijn vindenIk vind het daarentegen beiden fout
Primair verschil is ook nog eens dat er in de kerk duidelijk stelselmatig kleine jongetjes werden misbruikt al dan niet zoals je zegt in bijzijn van de familie die het geheel sober houdt, terwijl we van meisjes weten dat de betrouwbaarheidsfactor van een verklaring van misbruik zeer klein isquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hmm, je praat in gradaties zie ik. je nuanceert enigzins de pijn van de sexueel mibruikte kinderen door priesters en andere bevers, zullen ze niet o fijn vindenIk vind het daarentegen beiden fout
Ik geef antwoord op een vraag, als je dat niet bevalt moet je niet reageren.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:12 schreef Modwire het volgende:
[..]
Laten we alsjeblieft niet op die tour gaan....
Dan ontgaat het je zeker dat ongeveer nu deze hele topic 1 groot geweeklag is van moslims die dat precies ontkennen?quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:39 schreef NorthernStar het volgende:
voeren die inmiddels al wel duizend keer is gevoerd.
Iedereen met een half ons algemene ontwikkeling weet dat seksueel misbruik overal voorkomt.
dan wordt het hoog tijd dat hij stopt met verstoppertje spelen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:15 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Op het moment is er geen imam, ja hij is er wel maar houd zich verborgen, al Mahdi.
Was jij niet degene die de aftrap gaf? Zeg nu eens eerlijk, hoe veel meisjes heb je, al dan niet in samenwerking met marokkaanse loverboys misbruikt in de disco?quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dan ontgaat het je zeker dat ongeveer nu deze hele topic 1 groot geweeklag is van moslims die dat precies ontkennen?
tja, afkeurenswaardig, maar het boeit mij niet of het gebeurt bij de moslims of bij de christenen. het enige wat boeit is het slachtoffer.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:14 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het eens is echter een incident van een iemand die buiten zijn geloof treedt en het ander gebeurd stelsel matig. Er kleeft dan ook onschuldig bloed aan de collectes in de kerk. Dat vind ik erg jammer, gelukkig weet ik dat het in Staphorst minder gebeurd dan in bijv. Florida of Washington
LOLquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:18 schreef zoalshetis het volgende:
in iedergeval ben ik blij dat de islam in engeland zichtbaar geëmancipeerder raakt. het zal niet bij een incident blijven.
Je antwoord heeft niets te maken met de vraag in de quote, je probeert gewoon je geloof te promoten. Dit topic gaat er niet over of de Islam danwel het Christendom of welke religie dan ook het bij het juiste eind heeft, laten we dat aub zo houden.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:16 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Ik geef antwoord op een vraag, als je dat niet bevalt moet je niet reageren.
nee ik noem het eindelijk naar buiten treden emancipatie. niet meer bang zijn dat je door je gemeenschap wordt verkettert, niet meer bang zijn om tegen je ouders te zeggen dat die goede lieve imam je misbruikt heeft. dát noem ik emancipatie. maar jij mag er van maken wat in je straatje past, ik kan je toch niet tegenhouden.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOLJij noemt het emancipatie omdat nu een "imam" datgene heeft gedaan wat jarenlang door priesters is gedaan en het simpelweg afkochten met een tankpas op kosten v.d kerk, oma's cake of andere lekkernijen ?
![]()
![]()
Ik? Nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:18 schreef Youssef het volgende:
[..]
Was jij niet degene die de aftrap gaf? Zeg nu eens eerlijk, hoe veel meisjes heb je, al dan niet in samenwerking met marokkaanse loverboys misbruikt in de disco?
Banshee, hoe kom jij toch altijd aan het wanstaltige idee dat kinderen tijdens de doop worden misbruikt?quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je me nu wegwuift, ik respecteer je nog steeds desondanks. Maar het is toch bij iedereen inmiddels duidelijk dat de Kerken jarenlang zwijggeld/dinkytoys/fishfilet menu's etc. hebben gegeven aan de slachtoffers die zijn "gepakt" tijdens o.a. de doop (vaak in aanwezigheid van de familie !) en de biecht
Het boeit dus wel, immers de gedoopte worden meestal mbv de ouders en andere vertrouwelingen geboeid waarna de priester even alleen wordt gelaten om de doop te kunnen laten plaatsvinden.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
tja, afkeurenswaardig, maar het boeit mij niet of het gebeurt bij de moslims of bij de christenen. het enige wat boeit is het slachtoffer.
nu wil ik toch eindelijk wel eens een bron zien op deze aantijgingen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het boeit dus wel, immers de gedoopte worden meestal mbv de ouders en andere vertrouwelingen geboeid waarna de priester even alleen wordt gelaten om de doop te kunnen laten plaatsvinden.
Jij hebt duidelijk nooit een doop meegemaakt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het boeit dus wel, immers de gedoopte worden meestal mbv de ouders en andere vertrouwelingen geboeid waarna de priester even alleen wordt gelaten om de doop te kunnen laten plaatsvinden.
ik kan me m'n doop niet herinneren maar in m'n jeugd toen ik nog mee moest naar de kerk wel eens wat dopen gezien. er werd niet geboeid en het kind werd direkt na de doop weer meegenomen door de ouders. dopen was niet meer dan een paar druppels water over het hoofd van dat kind.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Mijn bron bevind zich veelvuldig op het internet en komt o.a. ook uit verschillende essays van nobele schrijvers en betere afkomstenquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nu wil ik toch eindelijk wel eens een bron zien op deze aantijgingen.
Dat vind ik nou weer jammer, waarom gooi je nou weer met modder ? In welk opzicht is dit bevordelijk voor de discussie ?quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:26 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zou dergeljke lange stukken tekst niet aan BSB besteden...zonde van je tijd
welke discussie ?quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer jammer, waarom gooi je nou weer met modder ? In welk opzicht is dit bevordelijk voor de discussie ?
Sinds wanneer zijn jouw fantasieen werkelijkheid?quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
tijdens de doop vergrijpt een pastoor zich aan een kindquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:29 schreef Youssef het volgende:
[..]
Mijn bron bevind zich veelvuldig op het internet en komt o.a. ook uit verschillende essays van nobele schrijvers en betere afkomstenTyp onder meer kindermisbruik in de zoekmachina van de Fok!frontpage en je zult al genoeg resultaten vinden die ervoor zorgen dat je op een 21" TFT al een miniteus scrollbalkje te zien krijgt
De enige doop die zich niet achter gesloten deuren afspeelde was die van Amalia. En zelfs daarmee gebeurde al dubieuze dingen, ik hou mijn hart vast, gelukkig heeft de ontzuiling van de christelijke gemeenschap al een tijdje geleden plaatsgevonden en zijn er alleen oprechte gelovige christenen overgebleven. Het aantal incidenten is hierdoor gelukkig wel afgenomen, maar blijft een kritiekpunt binnen de Nederlandse biblebeltquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:28 schreef Modwire het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nooit een doop meegemaakt.
Beide zijn fout. Klein verschilletje, de priester gelooft niet in een profeet die pedofiel was. Er staat nergens in de bijbel dat Jezus met een 14 jarig meisje trouwdequote:Op vrijdag 24 december 2004 15:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOLJij noemt het emancipatie omdat nu een "imam" datgene heeft gedaan wat jarenlang door priesters is gedaan en het simpelweg afkochten met een tankpas op kosten v.d kerk, oma's cake of andere lekkernijen ?
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |