abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24181520
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:29 schreef Youssef het volgende:

[..]

Mijn bron bevind zich veelvuldig op het internet en komt o.a. ook uit verschillende essays van nobele schrijvers en betere afkomsten Typ onder meer kindermisbruik in de zoekmachina van de Fok!frontpage en je zult al genoeg resultaten vinden die ervoor zorgen dat je op een 21" TFT al een miniteus scrollbalkje te zien krijgt
Je haalt misdienaren en gedoopte kinderen door elkaar vriend.
Kennis van zaken lijkt me wenselijk bij dergeljke aantijgingen.
Yeah baby Yeah!
pi_24181523
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:29 schreef Youssef het volgende:

[..]

Mijn bron bevind zich veelvuldig op het internet en komt o.a. ook uit verschillende essays van nobele schrijvers en betere afkomsten Typ onder meer kindermisbruik in de zoekmachina van de Fok!frontpage en je zult al genoeg resultaten vinden die ervoor zorgen dat je op een 21" TFT al een miniteus scrollbalkje te zien krijgt
Ja, van Bansheeboy zeker...

Power perceived is power achieved.
pi_24181543
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:32 schreef Youssef het volgende:

[..]

De enige doop die zich niet achter gesloten deuren afspeelde was die van Amalia.

achter gesloten deuren. achter gesloten kerkdeuren dan misschien, met alle kerkgangers erbij + de ouders. jij hebt je weer sprookjes laten vertellen of je projecteert één of andere dubieuze kerkgenootschap op de grotere stromingen.
quote:
En zelfs daarmee gebeurde al dubieuze dingen, ik hou mijn hart vast, gelukkig heeft de ontzuiling van de christelijke gemeenschap al een tijdje geleden plaatsgevonden en zijn er alleen oprechte gelovige christenen overgebleven. Het aantal incidenten is hierdoor gelukkig wel afgenomen, maar blijft een kritiekpunt binnen de Nederlandse biblebelt
de doop is dubieus ja. het is net zoiets sufs, alleen minder pijnljik dan een besnijdenis.
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:35:54 #104
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181557
quote:

[..]

De enige doop die zich niet achter gesloten deuren afspeelde was die van Amalia. En zelfs daarmee gebeurde al dubieuze dingen, ik hou mijn hart vast, gelukkig heeft de ontzuiling van de christelijke gemeenschap al een tijdje geleden plaatsgevonden en zijn er alleen oprechte gelovige christenen overgebleven. Het aantal incidenten is hierdoor gelukkig wel afgenomen, maar blijft een kritiekpunt binnen de Nederlandse biblebelt
ik zou je aanraden om eens een bij een doop aanwezig te zijn. dan snap je tenminste dat wat je zegt niet meer is dan een hoop geblaat.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24181565
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:59 schreef Youssef het volgende:
Ik vermoed dat deze man gewoon een leraar was ipv een imam. Immers, vrome moslimbroeder Abdul-Jabbar van de Ven die slechts lezingen gaf werd ook al met imam betiteld. Gelukkig hebben we het hier niet over een """"""""""""""""""""imam""""""""""""""""""""""
Iets wat niet in jouw straaje past qua interpretatie van de Islam meteen afschilderen als nep-moslim of nepimmam is een redelijke understatement.
Alles heeft negatieve neveneffecten, ook de Islam, leer er mee te leven.
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:37:19 #106
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24181586
quote:

[..]

De enige doop die zich niet achter gesloten deuren afspeelde was die van Amalia. En zelfs daarmee gebeurde al dubieuze dingen, ik hou mijn hart vast, gelukkig heeft de ontzuiling van de christelijke gemeenschap al een tijdje geleden plaatsgevonden en zijn er alleen oprechte gelovige christenen overgebleven. Het aantal incidenten is hierdoor gelukkig wel afgenomen, maar blijft een kritiekpunt binnen de Nederlandse biblebelt
Ik heb nog nooit gehoord van een doop achter gesloten deuren.
Het is een blijde gebeurtenis die ouders graag willen delen.
Koranfascisme bedankt Islam
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:38:59 #107
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181615
ik denk dat youssef zich meer bezighield met het verkrijgen van pradaschoentjes dan zich te verdiepen in de grootste godsdienst van het land waar zijn vader graag wilde komen werken. geldt ook voor de man uit dordrecht.
pi_24181619
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:37 schreef machteld het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit gehoord van een doop achter gesloten deuren.
achter gesloten kerkdeuren waar Youssef nog nooit naar binnen is geweest. Onwetendheid maakt angstig. Misplaatste kerkofobie !
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:39:22 #109
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_24181621
quote:

[..]

Als jij nou ens naar je eigen primitieve geloof kijkt, waar handen afgehakt worden, en vrouwen gestenigd, misschien dat we je dan serieus gaan nemen
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:39:34 #110
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24181626
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

tijdens de doop vergrijpt een pastoor zich aan een kind je weet echt niet waar je over praat. maar genoeg over deze afleidingsmanouvre. hier gaat het om een imam die een meisje van 12 misbruikt heeft.
Zoalshetis, waarom doe je zo gemaakt naïef ? Ik heb veel respect voor je, maar iedereen weet dat er veel dingen gebeuren in kerken die het daglicht niet kunnen verdragen, ok, het gebeurt ook weleens in Islamitische kringen, maar dat is op veel kleinere schaal en in ieder geval absoluut niet in gezelschap van de familie zoals dat vaal wel gebeurt in Christelijke aangelegenheden (de doop en de biecht )

Maar nogmaals, ik keur het beiden af

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:41:11 #111
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181651
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zoalshetis, waarom doe je zo gemaakt naïef ? Ik heb veel respect voor je, maar iedereen weet dat er veel dingen gebeuren in kerken die het daglicht niet kunnen verdragen, ok, het gebeurt ook weleens in Islamitische kringen, maar dat is op veel kleinere schaal en in ieder geval absoluut niet in gezelschap van de familie zoals dat vaal wel gebeurt in Christelijke aangelegenheden (de doop en de biecht )

gemaakt naïef? het is klinklare onzin. in het bijzijn van familie? ook voor jou raad ik je aan om eens een doop mee te maken.
pi_24181655
Ook weer stuitend om te zien dat onze politiek correcte moderators dergelijke uittingen van onkennis, met daaraan gekoppelde verregaande idiote aantijgingen gewoon laten lopen.

Het zou kunnen dat ze toevallig allemaal op een kerstborrel aanwezig zijn, anders getuigt het weer van: Everybody is equal, although some are more equal than others....
Yeah baby Yeah!
pi_24181667
een imam is niet de 'hoogste' religieuze macht in de islam, er is ook 'faqih' en daarboven staat de 'Aalim' (geleerde) .. maar alle drie zijn niet zo heilig zoals jem isschien zou denken.. In de islam mag immers niemand zomaar geheiligd worden...
pi_24181670
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:36 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Iets wat niet in jouw straaje past qua interpretatie van de Islam meteen afschilderen als nep-moslim of nepimmam is een redelijke understatement.
Alles heeft negatieve neveneffecten, ook de Islam, leer er mee te leven.
Ik zal nooit iemand beschuldigen van het zijn van een nepmoslim of nonmoslim. Een ieder die oprecht gelooft in Allah, Zijn boodschapper, de Heilige Boeken etc. (6 dingen ) is namelijk een moslim. Je zou hooguit iemand als hypocriet of zondaar kunnen beschuldigen, maar zelfs dat is niet aan mij.. wie zonder zonde is werpe ...

Hier gaat het echter over de onkunde van de Westerse verslaggevers, terwijl de islam toch al een tijd in Nederland aanwezig is. Regelmatig worden de woorden imam, moslim, moskee, extremisme, radicalisme te pas en te onpas door elkaar gehaald. Het feit staat namelijk ook al vast in het nieuwsbericht: de man had de moskee al een maand verlaten voor zijn daden. Iets wat je ook al kunt opvatten als het feit dat ie de islam de rug heeft toegekeerd, maar dat is me nog niet duidelijk.
pi_24181678
quote:

Christelijke aangelegenheden (de doop en de biecht )

ik heb ook heel veel respect voor jou BSB , maar wat betreft de doop en de biecht ben je abuis. en weet je dat de biecht alleen onderdeel is van de katholieke kerk. in nederland is het overgrote deel protestant.

pi_24181687
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:39 schreef de Huistroll het volgende:

[..]

Wat een onzin, weer
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:43:25 #117
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24181697
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:38 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat youssef zich meer bezighield met het verkrijgen van pradaschoentjes dan zich te verdiepen in de grootste godsdienst van het land waar zijn vader graag wilde komen werken. geldt ook voor de man uit dordrecht.
Waarom heeft die vader van youssef zich toen hij hier kwam komen werken niet eens verdieptin de religie van het land.
Waarom niet youssef, waarom niet?
Of heeft je vader jou gewoon een slechte opvoeding gegeven?
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:44:57 #118
13462 BansheeBoy
pi_24181721
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:41 schreef Elgigante het volgende:
Ook weer stuitend om te zien dat onze politiek correcte moderators dergelijke uittingen van onkennis, met daaraan gekoppelde verregaande idiote aantijgingen gewoon laten lopen.
Wat is er dan mis met politiek correct zijn ? Ik ben het ook, en ik bereik er veel mee in het dagelijks leven

En voor de anderen, neen, ik heb geen zin om aanwezig te zijn bij een doop, waarom zou ik onnodig risico's nemen om zelf misbruikt te worden ?
quote:
Het zou kunnen dat ze toevallig allemaal op een kerstborrel aanwezig zijn, anders getuigt het weer van: Everybody is equal, although some are more equal than others....
Die is leuk

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_24181731
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:42 schreef Modwire het volgende:

[..]

Wat een onzin, weer
weer ?

nog !!

pi_24181737
quote:

[..]

Als iedereen het 'weet', waarom reppen alleen Islamieten er over, maar geen atheïsten of christen-haters?
Er gebeuren inderdaad zaken die het daglicht niet kunnen verdragen, alleen NIET tijdens, voor of na de doop.
Weet jij wel hoe een doop en biecht eraan toe gaat?
- Hoe weet jij dat sexueel misbruik minder voorkomt in moskeeen?

Als je zelfs het perverse sexuele leven van een profeet als verlossend ervaart zou ik eerder het omgekeerde vermoeden.

Je laatste zin is natuurlij correct als je immers spreekt over sexueel mibruik bij zowel christenen als moslims, alleen de doop staat hier buiten...

Yeah baby Yeah!
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:47:51 #121
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24181765
quote:

Inderdaad, op fok hebben de politiek correcte moderators het voor het zeggen.
pi_24181767
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:38 schreef zoalshetis het volgende:
Ik schaar me onder iedereen behalve de schijnheilige Marokkanen, ik wens niet geasocieerd te worden met de uitgaande, drugsgebruikende en rondhangende reljeugd die de islam vergeten is. Ik hoop dan ook dat ik kan rekenen op jouw excuses.
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:39 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

achter gesloten kerkdeuren waar Youssef nog nooit naar binnen is geweest. Onwetendheid maakt angstig. Misplaatste kerkofobie !
Jammer genoeg voor jou heb ik op een Christelijke basisschool gezeten en was er altijd op maandagochtend en vrijdagochtend een weekopening en weekafsluiting incl. gezang en bijbelverhalen. Tevens werd er elke ochtend uit de bijbel gelezen en heb ik regelmatig de kerk bezocht. Bij deze distantieer ik me dus volledig van je leugens richting mij. Excuses zouden wel op hun plaats zijn, maar dat is aan jou.

Tevens wil ik duidelijk maken dat ik nooit ben misbruikt in mijn Christelijke basisschool verleden, maar dat kan ook zijn omdat ik niet een van 'hen' was
pi_24181775
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:44 schreef BansheeBoy het volgende:

En voor de anderen, neen, ik heb geen zin om aanwezig te zijn bij een doop, waarom zou ik onnodig risico's nemen om zelf misbruikt te worden ?

het publiek wordt niet betrokken bij de doop ! je hoeft niet te dicht in de buurt te komen. heb je ook geen last van je ongegronde angsten.
pi_24181824
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:43 schreef machteld het volgende:

[..]

Waarom heeft die vader van youssef zich toen hij hier kwam komen werken niet eens verdieptin de religie van het land.
Waarom niet youssef, waarom niet?
Of heeft je vader jou gewoon een slechte opvoeding gegeven?
Ik heb een Marokkaanse vader, en een Nederlandse moeder. Ik kan je verzekeren van een goede islamitische opvoeding aangezien ik respect voor ouderen en goede werken verrichten hoog in het vaandel heb staan. Ik heb een probleemloos verleden en heb nooit een vlieg kwaad gedaan. Het kan getuigen van arrogantie, maar ik weet toch zeker dat ik een van de meest nobele inwoners van de Lage Landen ben. Ik zou eigenlijk een lintje moeten krijgen
pi_24181835
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat is er dan mis met politiek correct zijn ? Ik ben het ook, en ik bereik er veel mee in het dagelijks leven

[..]

Die is leuk

Politieke correctheid is natuurlijk een onjuiste benaming van het woord censuur.

JIj ziet jezelf als een willekeurig slachtoffer dat kansloos is bij een sexuele benadering door een priester?
Tot zo ver de mannelijke eer dus..

Ik voel mij bijv absoluut niet onzeker in een homo-cafe als ik daar om een of andere reden zou moeten zijn, de kans om daar gegrepen te worden zonder dat je het wilt is kleiner dan dat er een ufo in mijn achtertuin landt.

Maar je ontwijkt stelselmatig kritische vragen over je uitlatingen en essays, zie jij kritiek pertinent als haatzaaierij of verregaande belediging?, een trekje dat onderhand synoniem is voor de noord-afrikaanse cultuur.
Yeah baby Yeah!
pi_24181844
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:47 schreef Youssef het volgende:

Jammer genoeg voor jou heb ik op een Christelijke basisschool gezeten en was er altijd op maandagochtend en vrijdagochtend een weekopening en weekafsluiting incl. gezang en bijbelverhalen. Tevens werd er elke ochtend uit de bijbel gelezen en heb ik regelmatig de kerk bezocht. Bij deze distantieer ik me dus volledig van je leugens richting mij. Excuses zouden wel op hun plaats zijn, maar dat is aan jou.
en tijdens jouw kerkbezoekjes werden de deuren steeds gesloten bij een doping ? Volgens mij verwar je doping in de sport met die in de kerk

en excuus dat ik je betichtte van het nooit bezoeken van een kerk. hulde !
quote:
Tevens wil ik duidelijk maken dat ik nooit ben misbruikt in mijn Christelijke basisschool verleden, maar dat kan ook zijn omdat ik niet een van 'hen' was
ik was wel één van hen tijdens mijn christelijke basisschooltijd, maar ben ook nooit misbruikt. maar goed dat kan zijn omdat ik eigenlijk niet geloofde.
pi_24181850
quote:

Wat een beledigende beschuldigingen richting de rechste moderators van Fok! is dit weer. Daar waar de islam hier op het forum als basketbal gebruikt wordt waar telkens een second dribbel mee wordt gemaakt ziet men kennelijk nu een probleem
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:53:14 #128
13462 BansheeBoy
pi_24181851
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:51 schreef Youssef het volgende:

[..]

Het kan getuigen van arrogantie, maar ik weet toch zeker dat ik een van de meest nobele inwoners van de Lage Landen ben. Ik zou eigenlijk een lintje moeten krijgen
Ben ik met je eens. Als ik zou kiezen wie de meeste oprechte gebruiker is van Fok! sta jij bij mij nummer 1 en nummer 99567 zou Akkersloot zijn

pi_24181858
Goed om te zien dat imams zich al aardig beginnen aan te passen aan de gangbare normen binnen veel westerse kerken
pi_24181862
quote:

[..]

Ik heb een Marokkaanse vader, en een Nederlandse moeder. Ik kan je verzekeren van een goede islamitische opvoeding aangezien ik respect voor ouderen en goede werken verrichten hoog in het vaandel heb staan. Ik heb een probleemloos verleden en heb nooit een vlieg kwaad gedaan. Het kan getuigen van arrogantie, maar ik weet toch zeker dat ik een van de meest nobele inwoners van de Lage Landen ben. Ik zou eigenlijk een lintje moeten krijgen
post je adres gegevens even, dan draag ik je voor !
misschien niet eens een slecht idee om moslims een lintje te geven. dat integreert lekker.
pi_24181885
quote:

[..]

Ik schaar me onder iedereen behalve de schijnheilige Marokkanen, ik wens niet geasocieerd te worden met de uitgaande, drugsgebruikende en rondhangende reljeugd die de islam vergeten is. Ik hoop dan ook dat ik kan rekenen op jouw excuses.
[..]

Sinds wanneer zijn pradaschoentjes synoniem voor relschoppende criminele jeugd?
Bagatellisatie is alleen strafbaar als het betrekking heeft op moslims?

Blijkbaar heb je dus niet goed opgelet op school, of ben je getuige geweest van een verlrachting in de kerk, laat staan bij de doop.

Hoe langer dit topic duurt hoe dichter er een ban aan komt voor jou en BANsheeboy
(vreemde benaming trouwens voor iemand die zich absoluut niet onder homo's begeeft, maar wel : verkapte relnicht/transseksueel als nickname heeft).
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:55:40 #132
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24181886
quote:

dat pleit voor je, mea culpa, mea maxima culpa. maar zou je jezelf dan aub ten overstaan van dit hele topic willen excuseren dat er tijdens de doop niets vreemds gebeurt?
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:56:09 #133
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24181894
quote:

[..]

Je geeft geen antwoord op de eerste vraag.
En voor het overige heb ik geen respect voor jou en je broertje.
Jullie zijn gewoon internetSCUM dat zich netjes probeert voor te doen.
pi_24181915
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat pleit voor je, mea culpa, mea maxima culpa. maar zou je jezelf dan aub ten overstaan van dit hele topic willen excuseren dat er tijdens de doop niets vreemds gebeurt?
kunnen we dan ook even posten dat de imam uit de beginpost het meisje niet heeft misbruikt omdat hij moslim is, maar gewoon omdat het een sexueel gefrustreerd persoon is
pi_24181920
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:53 schreef Youssef het volgende:

[..]

Wat een beledigende beschuldigingen richting de rechste moderators van Fok! is dit weer. Daar waar de islam hier op het forum als basketbal gebruikt wordt waar telkens een second dribbel mee wordt gemaakt ziet men kennelijk nu een probleem
Overal waar verregaand off-topic wordt gepost, waar insinuaties de boventoon voeren , zeker als het negatieve zaken omtrent moslims betreft, wordt ingegrepen.
Nu is er geen moderator te bekennen die jou en Banshee vriendelijk doch dringend verzoekt hier mee op te houden. Trek zelf je conclusies zou ik zeggen.
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:58:09 #136
13462 BansheeBoy
pi_24181925
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:55 schreef Elgigante het volgende:
Hoe langer dit topic duurt hoe dichter er een ban aan komt voor jou en BANsheeboy
(vreemde benaming trouwens voor iemand die zich absoluut niet onder homo's begeeft, maar wel : verkapte relnicht/transseksueel als nickname heeft).
Hmm, dat is dan wel weer jammer vind ik ELGigante. Je weet dat (verkapte) Ban-aanvragen banwaardig zijn op Fok! En mijn nick heb ik ontleend aan een oude videokaart die ik jaren geleden had: de Voodoo Banshee. ik heb er boy achter geplakt, meer niet

vrijdag 24 december 2004 @ 15:59:08 #137
13462 BansheeBoy
pi_24181944
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:57 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

kunnen we dan ook even posten dat de imam uit de beginpost het meisje niet heeft misbruikt omdat hij moslim is, maar gewoon omdat het een sexueel gefrustreerd persoon is
Dat is de enige juiste benadering van dit verhaal inderdaad, hulde

pi_24181978
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:53 schreef dVTB het volgende:
Goed om te zien dat imams zich al aardig beginnen aan te passen aan de gangbare normen binnen veel westerse kerken
Bepaalde vormen van assimilatie zijn blijkbaar weer wel welkom...
Yeah baby Yeah!
pi_24181987
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is de enige juiste benadering van dit verhaal inderdaad, hulde

als dergelijke juiste benaderingen jou en Youssef ook tot rede zouden brengen zouden we helemaal klaar kunnen zijn met dit topic
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:03:09 #140
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24182023
youssef, nu ik zo respectvol ben geweest om mijzelf te excuseren omdat je een vrome moslim bent, zou ik ook graag je excuses willen op je volstrekt belachelijke aantijgingen tenaanzien van de doop.
pi_24182074
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hmm, dat is dan wel weer jammer vind ik ELGigante. Je weet dat (verkapte) Ban-aanvragen banwaardig zijn op Fok! En mijn nick heb ik ontleend aan een oude videokaart die ik jaren geleden had: de Voodoo Banshee. ik heb er boy achter geplakt, meer niet

Dan is het misverstand in elk geval uit de lucht, mijn nick heeft op andere zaken..

Ik hoop toch dat je ondanks dat het voor jou een vreemd feest is (kerstmis) je je toch kunt conformeren aan de kerstgedacht, die op iedereen betrekking zou moeten hebben:
Bezinning (naasten)liefde en verdraagzaamheid..
Yeah baby Yeah!
pi_24182101
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:52 schreef het_fokschaap het volgende:

en tijdens jouw kerkbezoekjes werden de deuren steeds gesloten bij een doping ? Volgens mij verwar je doping in de sport met die in de kerk
Ik kan me helaas weinig herinneren van mijn kerkelijke bezoeken behalve dan de grote bel en de grote buizen van de orgel. Tevens waren het altijd leuke uitstapjes omdat we altijd wel lekkers kregen of een ballon.
quote:
en excuus dat ik je betichtte van het nooit bezoeken van een kerk. hulde !
Excuses aanvaard, ik heb verder respect voor je persoon, helaas verschillen we teveel van mening om dat eventueel wederzijds te kunnen maken.
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:54 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

post je adres gegevens even, dan draag ik je voor !
misschien niet eens een slecht idee om moslims een lintje te geven. dat integreert lekker.
Ik ben eigenlijk tegen positieve discriminatie maar het is een goed idee. Moslims horen sowieso al een lintje te krijgen als ze te kennen geven zich volledig voor de islam te geven. Dan hebben we immers weer en zeer nobele inwoner in Nederland erbij en kan de lintjes regen weer plaatsvinden. Daar er nu toch onzinnige lintje uitgegeven worden kan er verandering in komen
quote:

[..]

Reacties moeten worden gelezen in hun context. En jouw context was duidelijk. De Islamitische inwoners van Nederland moeten worden uitgeroeid Daar ben ik dus fel op tegen en dat zal ik niet onder stoelen of banken steken.
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik zou me graag willen excuseren om de omgang tussen ons twee goed te kunnen houden. Helaas spreken de nieuwsberichten in je nadeel. Ik zal me best doen een kerk te vinden die zich openlijk uitspreek tegen dit soort misdaden zodat we eventueel de dialoog weer kunnen aangaan.
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:56 schreef machteld het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord op de eerste vraag.
En voor het overige heb ik geen respect voor jou en je broertje.
Jullie zijn gewoon internetSCUM dat zich netjes probeert voor te doen.
Waar is dat nu weer voor nodig machteld, je hebt op het Caland Lyceum gezeten en zover ik weet komt dit soort haat niet daarvandaan. Is het fout gegaan na je schooltijd?
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:10:29 #143
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24182177
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:07 schreef Youssef het volgende:

Ik zou me graag willen excuseren om de omgang tussen ons twee goed te kunnen houden. Helaas spreken de nieuwsberichten in je nadeel. Ik zal me best doen een kerk te vinden die zich openlijk uitspreek tegen dit soort misdaden zodat we eventueel de dialoog weer kunnen aangaan.
als je nou je best zou doen om berichten te vinden die aangeven dat zuigelingen tijdens de doop misbruikt zouden worden, ik kan ze nl niet vinden, dan zouden we eventueel de dialoog over dit fenomeen kunnen voortzetten.
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:11:47 #144
6484 ExTec
pi_24182206
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:10 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

als je nou je best zou doen om berichten te vinden die aangeven dat zuigelingen tijdens de doop misbruikt zouden worden, ik kan ze nl niet vinden, dan zouden we eventueel de dialoog over dit fenomeen kunnen voortzetten.
Waarom entertain jij die nar eigenlijk?

Alles wordt toch beantwoord met een waterval van arrogantie.
pi_24182217
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:03 schreef zoalshetis het volgende:
youssef, nu ik zo respectvol ben geweest om mijzelf te excuseren omdat je een vrome moslim bent, zou ik ook graag je excuses willen op je volstrekt belachelijke aantijgingen tenaanzien van de doop.
Ik zal mijn excuses aan je bieden omdat ik ervanuit ga dat je geloof in het Christendom zoals die oorspronkelijk hoort te zijn. En zoals je weet verbiedt Allah het ons niet om goed en rechtvaardig met mensen zoals jij om te gaan. Tevens is het Christendom ook een goede basis voor een overstap naar de islam. Bij deze mijn welgemeende excuses als ik je heb beledig
pi_24182223
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:07 schreef Youssef het volgende:

Ik kan me helaas weinig herinneren van mijn kerkelijke bezoeken behalve dan de grote bel en de grote buizen van de orgel. Tevens waren het altijd leuke uitstapjes omdat we altijd wel lekkers kregen of een ballon.
hmm, dat kreeg ik niet eens in de kerk.
quote:
Excuses aanvaard, ik heb verder respect voor je persoon, helaas verschillen we teveel van mening om dat eventueel wederzijds te kunnen maken.
waarom kan dat wederzijds dan niet ? waarom kun jij wel respect voor mijn persoon hebben ondanks de verschillen ?

maar hoe dan ook, respect verdien je...krijg je niet.
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:15:52 #147
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24182286
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:12 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik zal mijn excuses aan je bieden omdat ik ervanuit ga dat je geloof in het Christendom zoals die oorspronkelijk hoort te zijn. En zoals je weet verbiedt Allah het ons niet om goed en rechtvaardig met mensen zoals jij om te gaan. Tevens is het Christendom ook een goede basis voor een overstap naar de islam. Bij deze mijn welgemeende excuses als ik je heb beledig
ik ben een humanist. ook als ongelovige kan ik opkomen voor zaken die pertinent onwaar zijn. zo zou ik dat ook doen voor moslims, hindoes, voodoo, christenen, atheïsten etc.
pi_24182287
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:12 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

hmm, dat kreeg ik niet eens in de kerk.
Dat zou kunnen liggen aan de situatie. Daar jij je eventueel voordeed als christen en er zodoende geen dwang was tot het bekeren van je persoon
quote:
maar hoe dan ook, respect verdien je...krijg je niet.
Daar ben ik het volledig mee eens. Dit basseer ik op mijn eigen ervaringen. Ik krijg constant respect omdat ik dat ook aan anderen geef. Een enkeling die de eerste stap neemt tot geen respect richting mijn persoon krijgt de volle laag in de vorm van respect vanuit mijn persoon. Daarom zie ik de islam ook alleen maar als iets goeds.
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:17:18 #149
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24182313
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:11 schreef ExTec het volgende:

[..]

Waarom entertain jij die nar eigenlijk?

Alles wordt toch beantwoord met een waterval van arrogantie.
entertain, en gij zult entertained worden...
pi_24182362
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:15 schreef Youssef het volgende:

Dat zou kunnen liggen aan de situatie. Daar jij je eventueel voordeed als christen en er zodoende geen dwang was tot het bekeren van je persoon
nee, doe me vooral voor als mens.
quote:
Daar ben ik het volledig mee eens. Dit basseer ik op mijn eigen ervaringen. Ik krijg constant respect omdat ik dat ook aan anderen geef. Een enkeling die de eerste stap neemt tot geen respect richting mijn persoon krijgt de volle laag in de vorm van respect vanuit mijn persoon. Daarom zie ik de islam ook alleen maar als iets goeds.
ook moslims moeten respect verdienen, dat krijgen ze niet slechts vanwege hun predikaatje moslim. en om even ontopic te gaan, de ex-imam uit de OP heeft het respect niet verdiend.
pi_24182452
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:19 schreef het_fokschaap het volgende:
ook moslims moeten respect verdienen, dat krijgen ze niet slechts vanwege hun predikaatje moslim. en om even ontopic te gaan, de ex-imam uit de OP heeft het respect niet verdiend.
Daar geef ik je gelijk in, een moslim moet altijd zijn respect verdienen aangezien ze vaak naar plus minus 3 maanden na een nieuwe kennismakin vaak te horen krijgen "jij bent helemaal niet zo extremistisch"
pi_24182587
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:24 schreef Youssef het volgende:

[..]

Daar geef ik je gelijk in, een moslim moet altijd zijn respect verdienen aangezien ze vaak naar plus minus 3 maanden na een nieuwe kennismakin vaak te horen krijgen "jij bent helemaal niet zo extremistisch"
en misschien denkt die moslim na die 3 maanden wel over de ander "jij bent helemaal niet zo verdorven als het beeld wat ik van je had"
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:35:32 #153
27929 piere
doe mij maar bier
pi_24182690
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:24 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik vind dat zo'n gelul he, 95% of meer van de moslims zal niet extremistisch zijn. Net als bij alle andere geloven/nationaliteiten weet ik veel verpest een klein groepje het voor de rest. Ik verwerp elk soort van extremisme, of het nou links, rechts of uit geloofsovertuiging is. mijn schoonopa is ook moslim btw en een relaxte vent
fok you ja!
pi_24182748
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:35 schreef piere het volgende:

[..]

Ik vind dat zo'n gelul he, 95% of meer van de moslims zal niet extremistisch zijn. Net als bij alle andere geloven/nationaliteiten weet ik veel verpest een klein groepje het voor de rest. Ik verwerp elk soort van extremisme, of het nou links, rechts of uit geloofsovertuiging is. mijn schoonopa is ook moslim btw en een relaxte vent
het werkt ook twee kanten op. er zijn niet moslims die denken dat alle moslims extremisten zijn en er zijn moslims die denken dat alle niet moslims denken dat alle moslims extremisten zijn
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:38:35 #155
27929 piere
doe mij maar bier
pi_24182767
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:37 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

het werkt ook twee kanten op. er zijn niet moslims die denken dat alle moslims extremisten zijn en er zijn moslims die denken dat alle niet moslims denken dat alle moslims extremisten zijn
uhm?
fok you ja!
pi_24182904
quote:

[..]

Blijkbaar heb je dus niet goed opgelet op school, of ben je getuige geweest van een verlrachting in de kerk, laat staan bij de doop.

Ik ken die twee helemaal niet op Fok!, maar mag ik je vragen wat je argumenten zijn?
Waarom wil je dat die twee geband worden?
Als ik alleen naar deze discussie kijk, kom ik tot de conclusie dat jij dat wil omdat ze allebei de niet-extremistische islam verdedigen, omdat ze bijv. zelf moslim zijn.
Toen ik je bericht las, dacht ik dat je een 16 jarig jochie was dat nooit naar school is geweest, maar als ik in je profiel kijk, blijkt dat helemaal niet zo te zijn.
Gedraag je dan ook als een volwassen iemand en geef argumenten waarom je die twee geband wil hebben.

Mijn mening over die imam is dat het een sexueel gefrusteerd iemand is, en dat de islam niks, maar dan ook niks ermee te maken heeft.
pi_24184170
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:44 schreef mrfox het volgende:

[..]

Ik ken die twee helemaal niet op Fok!
Verdiep je er dan in of houd je erbuiten...
  vrijdag 24 december 2004 @ 17:43:50 #158
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24184196
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 17:42 schreef Modwire het volgende:

[..]

de reden dat ik niet gepost heb is omdat die poster zo'n dooddoenerige spuit elf is dat ik er gewoon geen woorden voor had.
  vrijdag 24 december 2004 @ 19:06:09 #159
13462 BansheeBoy
pi_24185932
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 17:42 schreef Modwire het volgende:

[..]

Hij heeft toch gelijk ? Waarom wil je ons gebanned hebben vraagt hij zich af op totaal correcte wijze !

vrijdag 24 december 2004 @ 19:10:24 #160
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24186031
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 19:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hij heeft toch gelijk ? Waarom wil je ons gebanned hebben vraagt hij zich af op totaal correcte wijze !

heb je een mooi gebed achter de rug? ach tuurlijk was die banvraag onzin. geen onzin was het ontkennende excuus van youssef. loos geblaat over de doop etc. anyways ik hoop dat jij en je vrienden veel plezier hebben tijdens de kerst en ik zal een kaarsje bij mijn ouders voor je opsteken. deal?
pi_24186381
Ik denk dat die imam het niet uit de naam van "Allah" heeft gedaan.
Het kan natuurlijk wel zo zijn, maar ik ga ervanuit dat je als imam je geloof niet voor schut wilt laten zetten, toch?
pi_24186586
Volgens mij zitten er hier meer anti-moslims dan moslimextremisten

[ Bericht 5% gewijzigd door mrfox op 24-12-2004 20:03:09 ]
pi_24186659
Er zijn complete praatgroepen voor (met name) Marokkaanse meisjes die aangerand of erger zijn en er alleen daar over kunnen praten omdat de code binnen de gemeenschap toch is dat je als meisje/slachtoffer je mond over dit soort dingen dient te houden.
Maw: ik ben benieuwd hoeveel van dit soort gevallen er nog onder het tapijt liggen wereldwijd. Dat het bij een andere stroming (katholicisme) nu naar boven is gekomen wil niet zeggen dat het in de moskee of onder moslims niet gebeurt, noch is "zij doen het ook, kijk naar je eigen" een geldig argument.

Ik heb bijvoorbeeld ook vrij plastische fantasieën over hetgeen plaats moet vinden op al die madrassa's, al die mooie jonge ventjes onder elkaar, alleen met hun razende hormoontjes
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 24 december 2004 @ 19:49:56 #164
13462 BansheeBoy
pi_24186937
  vrijdag 24 december 2004 @ 20:00:21 #165
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24187204
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 19:34 schreef mrfox het volgende:
Volgens mij zitten er hier meer anti-moslimectremisten dan moslimextremisten
wat je nu hebt gezegd gaat in de annalen van het juiste woord. tuurlijk is dat zo en ik hoop dat dat ook voor altijd zo zou zijn. jij niet bommengordeltje?
pi_24187260
Ik denk dat je de fout al gezien hebt. Het spijt me erg voor deze enorme blunder.
Het moet zijn:
  zaterdag 25 december 2004 @ 12:03:20 #167
6484 ExTec
pi_24198774
quote:
Nee, er zitten hier gelukkig meer anti-moslim-extremisten, dan moslim-extremisten.

Maar zeker moslims hebben er een handje van om iedereen die enigerlei vorm van kritiek hebben op de islam instant te parkeren in het vakje 'anti-moslim'.
pi_24199262
Verkrachting heeft niets met religie te maken, maar is het gevolg van eigen zondig gedrag.
Geen enkele religie staat verkrachtingen toe.
De imam had net zo goed een ander geloof kunnen hebben, maar waarschijnlijker geen geloof.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_24201603
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 12:41 schreef lionsguy18 het volgende:
Verkrachting heeft niets met religie te maken, maar is het gevolg van eigen zondig gedrag.
De imam had net zo goed een ander geloof kunnen hebben, maar waarschijnlijker geen geloof.
Hier ben ik het 100% mee eens; jammer dat sommigen dat niet begrijpen
pi_24203828
quote:
Tuurlijk is de daad van de imam in questie niet op zijn geloof gebasseerd, er is geen soera of hadith die leert dat het maar okee is om zomaar meisjes te verkrachten, gelukkig niet zeg. Maar verkrachting van van de oorlogsbuit is niets raars in islam, de hadiths verhalen veelvuldig dat Mohammed zijn volgelingen toestemming gaf hun sexuele lusten te botvieren op de pas buitgemaakte slavinnen. Verkrachting kan dus wel degelijk gebeuren op religieuze grondslag.
eeeh
pi_24204118
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 20:02 schreef mrfox het volgende:
Ik heb er geen bezwaar tegen als iemand zichzelf moslim noemt maar ik maak wel bezwaar tegen de islamitische theorie, ik zie mezelf dus ook echt niet als anti-moslim en ik vind het een kwalijke zaak dat men het bezwaar maken tegen de islamitische theorie verwart met het hekelen van het moslim individu. Ik denk dat de meeste mensen die onder de zogenaamde "anti-moslims" gerekend worden hetzelfde van mening zijn, misschien dat anti-islam een betere term zou zijn al is dat volgens mij nog sterk overdreven.
eeeh
  zaterdag 25 december 2004 @ 18:41:36 #172
13462 BansheeBoy
pi_24204190
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 18:06 schreef DaveHarris het volgende:

Maar verkrachting van van de oorlogsbuit is niets raars in islam, de hadiths verhalen veelvuldig dat Mohammed zijn volgelingen toestemming gaf hun sexuele lusten te botvieren op de pas buitgemaakte slavinnen.
Hoe komt het dan dat het zoveel voorkomt in kerken ?

pi_24204239
BSB wijs eens naar jezelf in plaats van altijd op anderen te wijzen.
Heb je geen aangeboren zelfkritiek, hou dan je stomme bek dicht of ga met je pik spelen.
pi_24204300
Wat noem jij "zoveel" BansheeBoy?
eeeh
  zaterdag 25 december 2004 @ 18:51:42 #175
13462 BansheeBoy
pi_24204327
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 18:45 schreef lionsguy18 het volgende:
BSB wijs eens naar jezelf in plaats van altijd op anderen te wijzen.
Heb je geen aangeboren zelfkritiek, hou dan je stomme bek dicht of ga met je pik spelen.
Vreemde reactie

Natuurlijk heb ik zelf kritiek, maar ik ben ook nieuwsgierig waarom er zoveel slachtoffers uit de kerken komen die simpel zijn afgekocht met een tankpas op kosten van de kerk of andere "geschenken". Ik mag dat toch vragen ?

Ok tnax

pi_24204434
Dit topic gaat niet over kerken maar over een criminele imam.
Maar jij haalt er alles bij behalve kritiek op de imam.
  zaterdag 25 december 2004 @ 21:31:43 #177
3542 Gia
User under construction
pi_24206498
Goh, behalve foute priesters zijn er dus ook foute imams!

Maar, die zijn natuurlijk geen moslim?
  † In Memoriam † zaterdag 25 december 2004 @ 21:34:49 #178
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24206538
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 21:31 schreef Gia het volgende:
Goh, behalve foute priesters zijn er dus ook foute imams!

Maar, die zijn natuurlijk geen moslim?
Zou jij, als christen, een priester die zijn positie misbruikt om kinderen te verkrachten een christen noemen?
  zaterdag 25 december 2004 @ 21:37:23 #179
3542 Gia
User under construction
pi_24206588
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 21:34 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Zou jij, als christen, een priester die zijn positie misbruikt om kinderen te verkrachten een christen noemen?
Ja, maar wel een heel foute christen. Het feit dat iemand een misdaad begaat maakt hem niet minder gelovig.

't Wordt tijd dat men ook eens inziet dat er gewoon ook foute moslims zijn. Het wordt altijd maar weggewoven met het zinnetje: Zo iemand is geen moslim.
  zaterdag 25 december 2004 @ 21:49:29 #180
6484 ExTec
pi_24206759
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 18:51 schreef BansheeBoy het volgende:

Natuurlijk heb ik zelf kritiek, maar ik ben ook nieuwsgierig waarom er zoveel slachtoffers uit de kerken komen die simpel zijn afgekocht met een tankpas op kosten van de kerk of andere "geschenken". Ik mag dat toch vragen ?
Dat mag je vragen, maar je wilt het antwoord niet weten

Want het antwoord is: waarschijnlijk zijn er bij jullie in verhouding net zoveel slachtoffers, het word nu onder de pet gehouden

Je vertelt jezelf liever dat dat grootse geloof, met z'n pedofiele-profeet, en z'n vrouwenstenigingen, moreel zo 'goed' is dat het niet voorkomt

Waar die goedheid em dan precies in zit, bepaalde geschriften ofzo, heb je geen antwoord op dus dat verwacht ik ook niet.

Dat dat niet zo is, is door dit nieuwsbericht bewezen.
pi_24206771
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:36 schreef piere het volgende:

[..]

hij is een heeeeeeeele echte moslim en reken er maar op dat dit niet de enige ranzige imam is
Nu begrijp ik waarom zeker imam Rita Verdonk niet de hand wilde schudden!
iedere engel heeft een duivelse kant.
  † In Memoriam † zaterdag 25 december 2004 @ 21:55:35 #182
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24206862
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 21:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja, maar wel een heel foute christen. Het feit dat iemand een misdaad begaat maakt hem niet minder gelovig.
Ik dacht dat 'christen-zijn' iets is wat uit je daden moet blijken in plaats van wat je met de mond beleid. "Doe als mij" zei Jezus.

Begrijp niet zo goed hoe jij zo iemand dan toch als christen wilt aanmerken, behalve dat het je in deze discussie beter uitkomt dan.
quote:
't Wordt tijd dat men ook eens inziet dat er gewoon ook foute moslims zijn. Het wordt altijd maar weggewoven met het zinnetje: Zo iemand is geen moslim.
Wie is 'men' ?

Het lijkt me dat redelijke mensen andere individuen sowieso op gedrag beoordelen. Niet op wat ze zeggen te zijn, of dat nu moslim, christen, hindoe, jood, bedoedist of wat dan ook is. Dat zegt immers niks.
pi_24206953
quote:
Tsja, dat is nu eenmaal wat ultra orthodoxe islam leert, iemand die een misdaad pleegt zou geen moslim zijn op het moment de misdaad plaats vindt. Een `gematigde moslim` zal er geen problemen mee hebben om te zeggen dat zo iemand natuurlijk wel een moslim kan zijn maar voor bijvoorbeeld Wahabieten is het onmogelijk om je eigen schrift zo tegen te spreken. Een voorbeeld van een hadith die hierover gaat;

Sahih Buchari Volume 3, Book 43, Number 655:
Narrated Abu Huraira:
The Prophet said, "When an adulterer commits illegal sexual intercourse, then he is not a believer at the time, he is doing it, and when a drinker of an alcoholic liquor drinks it, then he is not a believer at the time of drinking it, and when a thief steals, then he is not a believer at the time of stealing, and when a robber robs, and the people look at him, then he is not a believer at the time of doing robbery.

De meeste Westerse moslims zijn er wel over uit dat de overleveringen van Aboe Hoeraira fabeltjes zijn, maar voor de echte fundi is het onmogelijk om ze tegen te spreken.
eeeh
  zaterdag 25 december 2004 @ 22:04:35 #184
6484 ExTec
pi_24207014
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 21:55 schreef NorthernStar het volgende:
Relativistisch gewauwel.

De man was nu eenmaal imam, dan neemt'ie met z'n daden z'n geloof mee.

Zelfde geld voor een bisschop die over de scheef gaat.

Maar ik zie dat we voor het uit het nest werpen geen FOK-fundis nodig hebben, daar hebben we tegenwoordig mods voor
  † In Memoriam † zaterdag 25 december 2004 @ 22:17:25 #185
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24207249
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 22:04 schreef ExTec het volgende:

[..]

Relativistisch gewauwel.

De man was nu eenmaal imam, dan neemt'ie met z'n daden z'n geloof mee.

Zelfde geld voor een bisschop die over de scheef gaat.
Als ik moslim was had ik ook gezegd dat deze man geen moslim was.

Net als in geval ik christen was, ik een verkrachtende priester geen christen zou noemen.

Snap niet waarom je met alle geweld van een moslim zou willen horen dat deze man een moslim zou zijn?

Snap überhaubt die preoccupatie met de islam niet zo, maar goed, ieder het zijne.
quote:
Maar ik zie dat we voor het uit het nest werpen geen FOK-fundis nodig hebben, daar hebben we tegenwoordig mods voor
tip: Laat dit soort crap voortaan achterwege. Doet zo af aan wat je verder zegt.
pi_24207459
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 21:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik kan begrijpen Gia, dat na 40 jaar dienst je concentratie en leesvermogen erop achteruitgaan, maar ik heb toch echt de volgende reactie in dit topic geplaatst:
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:42 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik zal nooit iemand beschuldigen van het zijn van een nepmoslim of nonmoslim. Een ieder die oprecht gelooft in Allah, Zijn boodschapper, de Heilige Boeken etc. (6 dingen ) is namelijk een moslim. Je zou hooguit iemand als hypocriet of zondaar kunnen beschuldigen, maar zelfs dat is niet aan mij.. wie zonder zonde is werpe ...

Hier gaat het echter over de onkunde van de Westerse verslaggevers, terwijl de islam toch al een tijd in Nederland aanwezig is. Regelmatig worden de woorden imam, moslim, moskee, extremisme, radicalisme te pas en te onpas door elkaar gehaald. Het feit staat namelijk ook al vast in het nieuwsbericht: de man had de moskee al een maand verlaten voor zijn daden. Iets wat je ook al kunt opvatten als het feit dat ie de islam de rug heeft toegekeerd, maar dat is me nog niet duidelijk.
Er bestaat wel zoiets als 'buiten je geloof treden', maar ik denk niet dat het zo slecht met je gesteld is Gia, dat je dat niet al hebt kunnen lezen in de hierboven geschreven reacties door o.a. NorthenStar waar ik overigens eerder van dacht dat het een vrouwmens was
  zaterdag 25 december 2004 @ 22:30:11 #187
6484 ExTec
pi_24207577
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 22:17 schreef NorthernStar het volgende:

Snap niet waarom je met alle geweld van een moslim zou willen horen dat deze man een moslim zou zijn?
Zoals ik niet snap dat jij je weer geroepen voelt de reacties op de kilo's vuilnis die de yousefs en de bsb's over dit forum uitstrooien te bestrijden,

Maar niet de vuilnisverspreiders zelf

Al je leuke hintjes als 'reageer er nou niet op' veeg ik me reet aan af.

Pak het maar bij de bron aan,

Dors/kan je dat niet?

Dan wens ik voor de rest verschoond te blijven van je commentaar
  † In Memoriam † zaterdag 25 december 2004 @ 22:42:00 #188
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24207806
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 22:30 schreef ExTec het volgende:

[..]

Zoals ik niet snap dat jij je weer geroepen voelt de reacties op de kilo's vuilnis die de yousefs en de bsb's over dit forum uitstrooien te bestrijden,

Maar niet de vuilnisverspreiders zelf

Al je leuke hintjes als 'reageer er nou niet op' veeg ik me reet aan af.

Pak het maar bij de bron aan,

Dors/kan je dat niet?

Dan wens ik voor de rest verschoond te blijven van je commentaar
Dit lijkt me meer iets voor FB.

Maar omdat je niet begrijpt hoe hier gemoddereerd wordt, mag ik hier eigenlijk niet reageren en begin jij hierover in plaats van inhoudelijk op mijn post in te gaan?

Nofi, maar het komt een beetje over als een slappe smoes. Net zoals het beginnen over iets anders nogal zwak overkomt.
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 22:24 schreef Youssef het volgende:

NorthenStar waar ik overigens eerder van dacht dat het een vrouwmens was
Does this mean our relationship is over?

En toch heb je gewoon met me gediscussieerd. Misschien moet je bij Ikkemem dan gewoon denken dat het een manmens is.
pi_24208984
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 22:42 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Dit lijkt me meer iets voor FB.

Maar omdat je niet begrijpt hoe hier gemoddereerd wordt, mag ik hier eigenlijk niet reageren en begin jij hierover in plaats van inhoudelijk op mijn post in te gaan?

Nofi, maar het komt een beetje over als een slappe smoes. Net zoals het beginnen over iets anders nogal zwak overkomt.
[..]

Does this mean our relationship is over?

En toch heb je gewoon met me gediscussieerd. Misschien moet je bij Ikkemem dan gewoon denken dat het een manmens is.
Wat de fuck bedoel je daar mee?
pi_24209028
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 23:37 schreef ikkemem het volgende:

[..]

Wat de fuck bedoel je daar mee?
Dat je als vrouw eens moet beginnen met de bonte was.
pi_24209101
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 23:38 schreef Youssef het volgende:

[..]

Dat je als vrouw eens moet beginnen met de bonte was.
Vroeg jouw niks aap
pi_24209235
Northern Star is gewoon een linkse fundi.
Schurkt tegen de mohammedanen aan.
Dat weet toch iedereen inmiddels?
pi_24209881
waar waren jullie toen Priesters kinderen gingen verkrachten
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  † In Memoriam † zondag 26 december 2004 @ 00:14:34 #194
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24209968
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 23:46 schreef lionsguy18 het volgende:
Northern Star is gewoon een linkse fundi.
Schurkt tegen de mohammedanen aan.
Dat weet toch iedereen inmiddels?
Wat een mensenkennis.
pi_24210003
quote:
Op zondag 26 december 2004 00:14 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Wat een mensenkennis.
????????
Manmens wat de f**k is dat voor iets?

[ Bericht 7% gewijzigd door ikkemem op 26-12-2004 00:23:10 ]
  zondag 26 december 2004 @ 00:17:34 #196
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24210062
quote:
Op zondag 26 december 2004 00:11 schreef Meki het volgende:
waar waren jullie toen Priesters kinderen gingen verkrachten
toen stonden we te kijken en te filmen, voor 35 Euro mag je een copietje
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_24210120
quote:
Op zondag 26 december 2004 00:17 schreef Re het volgende:

[..]

toen stonden we te kijken en te filmen, voor 35 Euro mag je een copietje
deze gestoorde Imaam mag van mij de doodstraf krijgen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 26 december 2004 @ 07:19:57 #198
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24213998
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:12 schreef Youssef het volgende:

[..]

Respectloos!
  zondag 26 december 2004 @ 07:59:45 #199
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24214029
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 12:41 schreef lionsguy18 het volgende:
Geen enkele sekte of religie staat verkrachtingen toe. Dat is waarschijnlijk grotendeels waar.
Echter wordt verkrachting niet door elke religie eender gedefinieerd.
De leeftijd waarop sex wordt "toegestaan" varieert naargelang. Ook cultuur speelt een rol.
In de Islam zijn er voorbeelden genoeg die er op wijzen dat sex is toegestaan vanaf de menstruatie, dus beginnend ergens tussen de 9 en 15 jaar.
Verkrachting zoals wij die kennen is gerelateerd aan het wetboek van strafrecht.
Persoonlijk ben ik van mening dat ongeveer de helft van de meisjes tussen de 12 en de 16 op enig moment er aan toe zijn en zelfstandig (zouden moeten) kunnen beslissen over al dan geen sex.
Blijft dat veel meisjes op die leeftijd kwetsbaar zijn en bescherming behoeven.
De ene cultuur/religie is beter dan de andere om deze bescherming te bieden. Geen enkele voldoet.
pi_24214584
In een christelijk land is verkrachting strafbaar, zelfs voor een imam.
Dus religie is geen excuus voor deze daad.
Maar desondanks is het geen reden om de islam er voor aan te rekenen.

En christendom is geen opstap voor de islam.
Christenen leven in de genade van Jezus Christus, dus mohammedanen die dat niet erkennen hebben geen toegang tot God. Dit als antwoord op de stomme opmerking van Youssef.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')