Daar geef ik je gelijk in, een moslim moet altijd zijn respect verdienen aangezien ze vaak naar plus minus 3 maanden na een nieuwe kennismakin vaak te horen krijgen "jij bent helemaal niet zo extremistisch"quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:19 schreef het_fokschaap het volgende:
ook moslims moeten respect verdienen, dat krijgen ze niet slechts vanwege hun predikaatje moslim. en om even ontopic te gaan, de ex-imam uit de OP heeft het respect niet verdiend.
en misschien denkt die moslim na die 3 maanden wel over de ander "jij bent helemaal niet zo verdorven als het beeld wat ik van je had"quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:24 schreef Youssef het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in, een moslim moet altijd zijn respect verdienen aangezien ze vaak naar plus minus 3 maanden na een nieuwe kennismakin vaak te horen krijgen "jij bent helemaal niet zo extremistisch"
Ik vind dat zo'n gelul he, 95% of meer van de moslims zal niet extremistisch zijn. Net als bij alle andere geloven/nationaliteiten weet ik veel verpest een klein groepje het voor de rest. Ik verwerp elk soort van extremisme, of het nou links, rechts of uit geloofsovertuiging is. mijn schoonopa is ook moslim btw en een relaxte ventquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:24 schreef Youssef het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in, een moslim moet altijd zijn respect verdienen aangezien ze vaak naar plus minus 3 maanden na een nieuwe kennismakin vaak te horen krijgen "jij bent helemaal niet zo extremistisch"
het werkt ook twee kanten op. er zijn niet moslims die denken dat alle moslims extremisten zijn en er zijn moslims die denken dat alle niet moslims denken dat alle moslims extremisten zijnquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:35 schreef piere het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n gelul he, 95% of meer van de moslims zal niet extremistisch zijn. Net als bij alle andere geloven/nationaliteiten weet ik veel verpest een klein groepje het voor de rest. Ik verwerp elk soort van extremisme, of het nou links, rechts of uit geloofsovertuiging is. mijn schoonopa is ook moslim btw en een relaxte vent
uhm?quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het werkt ook twee kanten op. er zijn niet moslims die denken dat alle moslims extremisten zijn en er zijn moslims die denken dat alle niet moslims denken dat alle moslims extremisten zijn
Ik ken die twee helemaal niet op Fok!, maar mag ik je vragen wat je argumenten zijn?quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:55 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn pradaschoentjes synoniem voor relschoppende criminele jeugd?
Bagatellisatie is alleen strafbaar als het betrekking heeft op moslims?
Blijkbaar heb je dus niet goed opgelet op school, of ben je getuige geweest van een verlrachting in de kerk, laat staan bij de doop.
Hoe langer dit topic duurt hoe dichter er een ban aan komt voor jou en BANsheeboy
(vreemde benaming trouwens voor iemand die zich absoluut niet onder homo's begeeft, maar wel : verkapte relnicht/transseksueel als nickname heeft).
Verdiep je er dan in of houd je erbuiten...quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:44 schreef mrfox het volgende:
[..]
Ik ken die twee helemaal niet op Fok!
de reden dat ik niet gepost heb is omdat die poster zo'n dooddoenerige spuit elf is dat ik er gewoon geen woorden voor had.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:42 schreef Modwire het volgende:
[..]
Verdiep je er dan in of houd je erbuiten...![]()
Hij heeft toch gelijk ? Waarom wil je ons gebanned hebben vraagt hij zich af op totaal correcte wijze !quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:42 schreef Modwire het volgende:
[..]
Verdiep je er dan in of houd je erbuiten...![]()
heb je een mooi gebed achter de rug? ach tuurlijk was die banvraag onzin. geen onzin was het ontkennende excuus van youssef. loos geblaat over de doop etc. anyways ik hoop dat jij en je vrienden veel plezier hebben tijdens de kerst en ik zal een kaarsje bij mijn ouders voor je opsteken. deal?quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk ? Waarom wil je ons gebanned hebben vraagt hij zich af op totaal correcte wijze !
wat je nu hebt gezegd gaat in de annalen van het juiste woord. tuurlijk is dat zo en ik hoop dat dat ook voor altijd zo zou zijn. jij niet bommengordeltje?quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:34 schreef mrfox het volgende:
Volgens mij zitten er hier meer anti-moslimectremisten dan moslimextremisten![]()
Nee, er zitten hier gelukkig meer anti-moslim-extremisten, dan moslim-extremisten.quote:Volgens mij zitten er hier meer anti-moslims dan moslimextremisten
Hier ben ik het 100% mee eens; jammer dat sommigen dat niet begrijpenquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:41 schreef lionsguy18 het volgende:
Verkrachting heeft niets met religie te maken, maar is het gevolg van eigen zondig gedrag.
Geen enkele religie staat verkrachtingen toe.
De imam had net zo goed een ander geloof kunnen hebben, maar waarschijnlijker geen geloof.
Tuurlijk is de daad van de imam in questie niet op zijn geloof gebasseerd, er is geen soera of hadith die leert dat het maar okee is om zomaar meisjes te verkrachten, gelukkig niet zeg. Maar verkrachting van van de oorlogsbuit is niets raars in islam, de hadiths verhalen veelvuldig dat Mohammed zijn volgelingen toestemming gaf hun sexuele lusten te botvieren op de pas buitgemaakte slavinnen. Verkrachting kan dus wel degelijk gebeuren op religieuze grondslag.quote:Verkrachting heeft niets met religie te maken, maar is het gevolg van eigen zondig gedrag.
De imam had net zo goed een ander geloof kunnen hebben, maar waarschijnlijker geen geloof.
Ik heb er geen bezwaar tegen als iemand zichzelf moslim noemt maar ik maak wel bezwaar tegen de islamitische theorie, ik zie mezelf dus ook echt niet als anti-moslim en ik vind het een kwalijke zaak dat men het bezwaar maken tegen de islamitische theorie verwart met het hekelen van het moslim individu. Ik denk dat de meeste mensen die onder de zogenaamde "anti-moslims" gerekend worden hetzelfde van mening zijn, misschien dat anti-islam een betere term zou zijn al is dat volgens mij nog sterk overdreven.quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:02 schreef mrfox het volgende:
Volgens mij zitten er hier meer anti-moslims dan moslimextremisten
Hoe komt het dan dat het zoveel voorkomt in kerken ?quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:06 schreef DaveHarris het volgende:
Maar verkrachting van van de oorlogsbuit is niets raars in islam, de hadiths verhalen veelvuldig dat Mohammed zijn volgelingen toestemming gaf hun sexuele lusten te botvieren op de pas buitgemaakte slavinnen.
Vreemde reactiequote:Op zaterdag 25 december 2004 18:45 schreef lionsguy18 het volgende:
BSB wijs eens naar jezelf in plaats van altijd op anderen te wijzen.
Heb je geen aangeboren zelfkritiek, hou dan je stomme bek dicht of ga met je pik spelen.
Zou jij, als christen, een priester die zijn positie misbruikt om kinderen te verkrachten een christen noemen?quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:31 schreef Gia het volgende:
Goh, behalve foute priesters zijn er dus ook foute imams!
Maar, die zijn natuurlijk geen moslim?
Ja, maar wel een heel foute christen. Het feit dat iemand een misdaad begaat maakt hem niet minder gelovig.quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zou jij, als christen, een priester die zijn positie misbruikt om kinderen te verkrachten een christen noemen?
Dat mag je vragen, maar je wilt het antwoord niet wetenquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Natuurlijk heb ik zelf kritiek, maar ik ben ook nieuwsgierig waarom er zoveel slachtoffers uit de kerken komen die simpel zijn afgekocht met een tankpas op kosten van de kerk of andere "geschenken". Ik mag dat toch vragen ?
Nu begrijp ik waarom zeker imam Rita Verdonk niet de hand wilde schudden!quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:36 schreef piere het volgende:
[..]
hij is een heeeeeeeele echte moslim en reken er maar op dat dit niet de enige ranzige imam is
Ik dacht dat 'christen-zijn' iets is wat uit je daden moet blijken in plaats van wat je met de mond beleid. "Doe als mij" zei Jezus.quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, maar wel een heel foute christen. Het feit dat iemand een misdaad begaat maakt hem niet minder gelovig.
Wie is 'men' ?quote:'t Wordt tijd dat men ook eens inziet dat er gewoon ook foute moslims zijn. Het wordt altijd maar weggewoven met het zinnetje: Zo iemand is geen moslim.
Tsja, dat is nu eenmaal wat ultra orthodoxe islam leert, iemand die een misdaad pleegt zou geen moslim zijn op het moment de misdaad plaats vindt. Een `gematigde moslim` zal er geen problemen mee hebben om te zeggen dat zo iemand natuurlijk wel een moslim kan zijn maar voor bijvoorbeeld Wahabieten is het onmogelijk om je eigen schrift zo tegen te spreken. Een voorbeeld van een hadith die hierover gaat;quote:'t Wordt tijd dat men ook eens inziet dat er gewoon ook foute moslims zijn. Het wordt altijd maar weggewoven met het zinnetje: Zo iemand is geen moslim.
Relativistisch gewauwel.quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:55 schreef NorthernStar het volgende:
Als ik moslim was had ik ook gezegd dat deze man geen moslim was.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Relativistisch gewauwel.
De man was nu eenmaal imam, dan neemt'ie met z'n daden z'n geloof mee.
Zelfde geld voor een bisschop die over de scheef gaat.
tip: Laat dit soort crap voortaan achterwege. Doet zo af aan wat je verder zegt.quote:Maar ik zie dat we voor het uit het nest werpen geen FOK-fundis nodig hebben, daar hebben we tegenwoordig mods voor
Ik kan begrijpen Gia, dat na 40 jaar dienst je concentratie en leesvermogen erop achteruitgaan, maar ik heb toch echt de volgende reactie in dit topic geplaatst:quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, maar wel een heel foute christen. Het feit dat iemand een misdaad begaat maakt hem niet minder gelovig.
't Wordt tijd dat men ook eens inziet dat er gewoon ook foute moslims zijn. Het wordt altijd maar weggewoven met het zinnetje: Zo iemand is geen moslim.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:42 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik zal nooit iemand beschuldigen van het zijn van een nepmoslim of nonmoslim. Een ieder die oprecht gelooft in Allah, Zijn boodschapper, de Heilige Boeken etc. (6 dingen) is namelijk een moslim. Je zou hooguit iemand als hypocriet of zondaar kunnen beschuldigen, maar zelfs dat is niet aan mij.. wie zonder zonde is werpe ...
Hier gaat het echter over de onkunde van de Westerse verslaggevers, terwijl de islam toch al een tijd in Nederland aanwezig is. Regelmatig worden de woorden imam, moslim, moskee, extremisme, radicalisme te pas en te onpas door elkaar gehaald. Het feit staat namelijk ook al vast in het nieuwsbericht: de man had de moskee al een maand verlaten voor zijn daden. Iets wat je ook al kunt opvatten als het feit dat ie de islam de rug heeft toegekeerd, maar dat is me nog niet duidelijk.
Zoals ik niet snap dat jij je weer geroepen voelt de reacties op de kilo's vuilnis die de yousefs en de bsb's over dit forum uitstrooien te bestrijden,quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:17 schreef NorthernStar het volgende:
Snap niet waarom je met alle geweld van een moslim zou willen horen dat deze man een moslim zou zijn?
Dit lijkt me meer iets voor FB.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zoals ik niet snap dat jij je weer geroepen voelt de reacties op de kilo's vuilnis die de yousefs en de bsb's over dit forum uitstrooien te bestrijden,
Maar niet de vuilnisverspreiders zelf
Al je leuke hintjes als 'reageer er nou niet op' veeg ik me reet aan af.
Pak het maar bij de bron aan,
Dors/kan je dat niet?
Dan wens ik voor de rest verschoond te blijven van je commentaar
Does this mean our relationship is over?quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:24 schreef Youssef het volgende:
NorthenStar waar ik overigens eerder van dacht dat het een vrouwmens was
Wat de fuck bedoel je daar mee?quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dit lijkt me meer iets voor FB.
Maar omdat je niet begrijpt hoe hier gemoddereerd wordt, mag ik hier eigenlijk niet reageren en begin jij hierover in plaats van inhoudelijk op mijn post in te gaan?
Nofi, maar het komt een beetje over als een slappe smoes. Net zoals het beginnen over iets anders nogal zwak overkomt.
[..]
Does this mean our relationship is over?![]()
En toch heb je gewoon met me gediscussieerd. Misschien moet je bij Ikkemem dan gewoon denken dat het een manmens is.
Vroeg jouw niks aapquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:38 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat je als vrouw eens moet beginnen met de bonte was.
Wat een mensenkennis.quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:46 schreef lionsguy18 het volgende:
Northern Star is gewoon een linkse fundi.
Schurkt tegen de mohammedanen aan.
Dat weet toch iedereen inmiddels?
????????quote:
toen stonden we te kijken en te filmen, voor 35 Euro mag je een copietjequote:Op zondag 26 december 2004 00:11 schreef Meki het volgende:
waar waren jullie toen Priesters kinderen gingen verkrachten
deze gestoorde Imaam mag van mij de doodstraf krijgenquote:Op zondag 26 december 2004 00:17 schreef Re het volgende:
[..]
toen stonden we te kijken en te filmen, voor 35 Euro mag je een copietje
Respectloos!quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:12 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik zal mijn excuses aan je bieden omdat ik ervanuit ga dat je geloof in het Christendom zoals die oorspronkelijk hoort te zijn. En zoals je weet verbiedt Allah het ons niet om goed en rechtvaardig met mensen zoals jij om te gaan. Tevens is het Christendom ook een goede basis voor een overstap naar de islam. Bij deze mijn welgemeende excuses als ik je heb beledig
Geen enkele sekte of religie staat verkrachtingen toe. Dat is waarschijnlijk grotendeels waar.quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:41 schreef lionsguy18 het volgende:
Verkrachting heeft niets met religie te maken, maar is het gevolg van eigen zondig gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |