abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24182452
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:19 schreef het_fokschaap het volgende:
ook moslims moeten respect verdienen, dat krijgen ze niet slechts vanwege hun predikaatje moslim. en om even ontopic te gaan, de ex-imam uit de OP heeft het respect niet verdiend.
Daar geef ik je gelijk in, een moslim moet altijd zijn respect verdienen aangezien ze vaak naar plus minus 3 maanden na een nieuwe kennismakin vaak te horen krijgen "jij bent helemaal niet zo extremistisch"
pi_24182587
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:24 schreef Youssef het volgende:

[..]

Daar geef ik je gelijk in, een moslim moet altijd zijn respect verdienen aangezien ze vaak naar plus minus 3 maanden na een nieuwe kennismakin vaak te horen krijgen "jij bent helemaal niet zo extremistisch"
en misschien denkt die moslim na die 3 maanden wel over de ander "jij bent helemaal niet zo verdorven als het beeld wat ik van je had"
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:35:32 #153
27929 piere
doe mij maar bier
pi_24182690
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:24 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik vind dat zo'n gelul he, 95% of meer van de moslims zal niet extremistisch zijn. Net als bij alle andere geloven/nationaliteiten weet ik veel verpest een klein groepje het voor de rest. Ik verwerp elk soort van extremisme, of het nou links, rechts of uit geloofsovertuiging is. mijn schoonopa is ook moslim btw en een relaxte vent
fok you ja!
pi_24182748
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:35 schreef piere het volgende:

[..]

Ik vind dat zo'n gelul he, 95% of meer van de moslims zal niet extremistisch zijn. Net als bij alle andere geloven/nationaliteiten weet ik veel verpest een klein groepje het voor de rest. Ik verwerp elk soort van extremisme, of het nou links, rechts of uit geloofsovertuiging is. mijn schoonopa is ook moslim btw en een relaxte vent
het werkt ook twee kanten op. er zijn niet moslims die denken dat alle moslims extremisten zijn en er zijn moslims die denken dat alle niet moslims denken dat alle moslims extremisten zijn
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:38:35 #155
27929 piere
doe mij maar bier
pi_24182767
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:37 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

het werkt ook twee kanten op. er zijn niet moslims die denken dat alle moslims extremisten zijn en er zijn moslims die denken dat alle niet moslims denken dat alle moslims extremisten zijn
uhm?
fok you ja!
pi_24182904
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:55 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Sinds wanneer zijn pradaschoentjes synoniem voor relschoppende criminele jeugd?
Bagatellisatie is alleen strafbaar als het betrekking heeft op moslims?

Blijkbaar heb je dus niet goed opgelet op school, of ben je getuige geweest van een verlrachting in de kerk, laat staan bij de doop.

Hoe langer dit topic duurt hoe dichter er een ban aan komt voor jou en BANsheeboy
(vreemde benaming trouwens voor iemand die zich absoluut niet onder homo's begeeft, maar wel : verkapte relnicht/transseksueel als nickname heeft).
Ik ken die twee helemaal niet op Fok!, maar mag ik je vragen wat je argumenten zijn?
Waarom wil je dat die twee geband worden?
Als ik alleen naar deze discussie kijk, kom ik tot de conclusie dat jij dat wil omdat ze allebei de niet-extremistische islam verdedigen, omdat ze bijv. zelf moslim zijn.
Toen ik je bericht las, dacht ik dat je een 16 jarig jochie was dat nooit naar school is geweest, maar als ik in je profiel kijk, blijkt dat helemaal niet zo te zijn.
Gedraag je dan ook als een volwassen iemand en geef argumenten waarom je die twee geband wil hebben.

Mijn mening over die imam is dat het een sexueel gefrusteerd iemand is, en dat de islam niks, maar dan ook niks ermee te maken heeft.
pi_24184170
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:44 schreef mrfox het volgende:

[..]

Ik ken die twee helemaal niet op Fok!
Verdiep je er dan in of houd je erbuiten...
Power perceived is power achieved.
  vrijdag 24 december 2004 @ 17:43:50 #158
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24184196
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 17:42 schreef Modwire het volgende:

[..]

de reden dat ik niet gepost heb is omdat die poster zo'n dooddoenerige spuit elf is dat ik er gewoon geen woorden voor had.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 24 december 2004 @ 19:06:09 #159
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24185932
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 17:42 schreef Modwire het volgende:

[..]

Hij heeft toch gelijk ? Waarom wil je ons gebanned hebben vraagt hij zich af op totaal correcte wijze !

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 24 december 2004 @ 19:10:24 #160
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24186031
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 19:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hij heeft toch gelijk ? Waarom wil je ons gebanned hebben vraagt hij zich af op totaal correcte wijze !

heb je een mooi gebed achter de rug? ach tuurlijk was die banvraag onzin. geen onzin was het ontkennende excuus van youssef. loos geblaat over de doop etc. anyways ik hoop dat jij en je vrienden veel plezier hebben tijdens de kerst en ik zal een kaarsje bij mijn ouders voor je opsteken. deal?
pi_24186381
Ik denk dat die imam het niet uit de naam van "Allah" heeft gedaan.
Het kan natuurlijk wel zo zijn, maar ik ga ervanuit dat je als imam je geloof niet voor schut wilt laten zetten, toch?
pi_24186586
Volgens mij zitten er hier meer anti-moslims dan moslimextremisten

[ Bericht 5% gewijzigd door mrfox op 24-12-2004 20:03:09 ]
pi_24186659
Er zijn complete praatgroepen voor (met name) Marokkaanse meisjes die aangerand of erger zijn en er alleen daar over kunnen praten omdat de code binnen de gemeenschap toch is dat je als meisje/slachtoffer je mond over dit soort dingen dient te houden.
Maw: ik ben benieuwd hoeveel van dit soort gevallen er nog onder het tapijt liggen wereldwijd. Dat het bij een andere stroming (katholicisme) nu naar boven is gekomen wil niet zeggen dat het in de moskee of onder moslims niet gebeurt, noch is "zij doen het ook, kijk naar je eigen" een geldig argument.

Ik heb bijvoorbeeld ook vrij plastische fantasieėn over hetgeen plaats moet vinden op al die madrassa's, al die mooie jonge ventjes onder elkaar, alleen met hun razende hormoontjes
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 24 december 2004 @ 19:49:56 #164
13462 BansheeBoy
pi_24186937
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  vrijdag 24 december 2004 @ 20:00:21 #165
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24187204
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 19:34 schreef mrfox het volgende:
Volgens mij zitten er hier meer anti-moslimectremisten dan moslimextremisten
wat je nu hebt gezegd gaat in de annalen van het juiste woord. tuurlijk is dat zo en ik hoop dat dat ook voor altijd zo zou zijn. jij niet bommengordeltje?
pi_24187260
Ik denk dat je de fout al gezien hebt. Het spijt me erg voor deze enorme blunder.
Het moet zijn:
  zaterdag 25 december 2004 @ 12:03:20 #167
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_24198774
quote:
Nee, er zitten hier gelukkig meer anti-moslim-extremisten, dan moslim-extremisten.

Maar zeker moslims hebben er een handje van om iedereen die enigerlei vorm van kritiek hebben op de islam instant te parkeren in het vakje 'anti-moslim'.
pi_24199262
Verkrachting heeft niets met religie te maken, maar is het gevolg van eigen zondig gedrag.
Geen enkele religie staat verkrachtingen toe.
De imam had net zo goed een ander geloof kunnen hebben, maar waarschijnlijker geen geloof.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_24201603
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 12:41 schreef lionsguy18 het volgende:
Verkrachting heeft niets met religie te maken, maar is het gevolg van eigen zondig gedrag.
De imam had net zo goed een ander geloof kunnen hebben, maar waarschijnlijker geen geloof.
Hier ben ik het 100% mee eens; jammer dat sommigen dat niet begrijpen
pi_24203828
quote:
Tuurlijk is de daad van de imam in questie niet op zijn geloof gebasseerd, er is geen soera of hadith die leert dat het maar okee is om zomaar meisjes te verkrachten, gelukkig niet zeg. Maar verkrachting van van de oorlogsbuit is niets raars in islam, de hadiths verhalen veelvuldig dat Mohammed zijn volgelingen toestemming gaf hun sexuele lusten te botvieren op de pas buitgemaakte slavinnen. Verkrachting kan dus wel degelijk gebeuren op religieuze grondslag.
eeeh
pi_24204118
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 20:02 schreef mrfox het volgende:
Ik heb er geen bezwaar tegen als iemand zichzelf moslim noemt maar ik maak wel bezwaar tegen de islamitische theorie, ik zie mezelf dus ook echt niet als anti-moslim en ik vind het een kwalijke zaak dat men het bezwaar maken tegen de islamitische theorie verwart met het hekelen van het moslim individu. Ik denk dat de meeste mensen die onder de zogenaamde "anti-moslims" gerekend worden hetzelfde van mening zijn, misschien dat anti-islam een betere term zou zijn al is dat volgens mij nog sterk overdreven.
eeeh
  zaterdag 25 december 2004 @ 18:41:36 #172
13462 BansheeBoy
pi_24204190
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 18:06 schreef DaveHarris het volgende:

Maar verkrachting van van de oorlogsbuit is niets raars in islam, de hadiths verhalen veelvuldig dat Mohammed zijn volgelingen toestemming gaf hun sexuele lusten te botvieren op de pas buitgemaakte slavinnen.
Hoe komt het dan dat het zoveel voorkomt in kerken ?

pi_24204239
BSB wijs eens naar jezelf in plaats van altijd op anderen te wijzen.
Heb je geen aangeboren zelfkritiek, hou dan je stomme bek dicht of ga met je pik spelen.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_24204300
Wat noem jij "zoveel" BansheeBoy?
eeeh
  zaterdag 25 december 2004 @ 18:51:42 #175
13462 BansheeBoy
pi_24204327
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 18:45 schreef lionsguy18 het volgende:
BSB wijs eens naar jezelf in plaats van altijd op anderen te wijzen.
Heb je geen aangeboren zelfkritiek, hou dan je stomme bek dicht of ga met je pik spelen.
Vreemde reactie

Natuurlijk heb ik zelf kritiek, maar ik ben ook nieuwsgierig waarom er zoveel slachtoffers uit de kerken komen die simpel zijn afgekocht met een tankpas op kosten van de kerk of andere "geschenken". Ik mag dat toch vragen ?

Ok tnax

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')