Ik ben blij dat jij het dus met de uitspraak van AHA, dat Mohammed volgens Westerse maatstaven een pedofiel was, eens bent.quote:Op maandag 27 december 2004 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hmm. Wat is er dan mis met die opmerking ? Bij "ons" gelden andere wetten. In de Islam is een jongen of meid huwbaar op het moment dat hij of zij geslachtsrijp is, de leeftijd doet er dan niet toe, ik noem 8 of 9 jaar slechts als voorbeeld, amar de praktijk wijst uiteraard hogere leeftijden aan
Dat zou gerust eens kunnen. Maar gelukkig neem ik de Westerse visie/manier van denken niet als leidraad/maatstaf. Ik wil niks te maken hebben met Westerse maatstaven waarin partnerruil en overspel gemeengoed isquote:Op maandag 27 december 2004 11:41 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het dus met de uitspraak van AHA, dat Mohammed volgens Westerse maatstaven een pedofiel was, eens bent.![]()
da's het mooie ervan. je hoeft er ook niks mee te maken te hebben ! van mij hoeft het ook niet, maar als iemand dat persé wil, van mij mogen ze. als ze mij er niet mee lastig vallen.quote:Op maandag 27 december 2004 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil niks te maken hebben met Westerse maatstaven waarin partnerruil en overspel gemeengoed is
Als je er echt niets mee te maken wilt hebben dan moet het wel heel erg naar voor je zijn om midden in het land van Soddom en Gomora te wonen, vervelend voor je zeg.quote:Op maandag 27 december 2004 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zou gerust eens kunnen. Maar gelukkig neem ik de Westerse visie/manier van denken niet als leidraad/maatstaf. Ik wil niks te maken hebben met Westerse maatstaven waarin partnerruil en overspel gemeengoed is
Misschien moet je dan naar 'ons' land gaanquote:Op maandag 27 december 2004 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hmm. Wat is er dan mis met die opmerking ? Bij "ons" gelden andere wetten.
Neen. Financieël heb ik het hier reuze naar mijn zinquote:Op maandag 27 december 2004 12:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Misschien moet je dan naar 'ons' land gaan
strookt dat materialistische gevoel niet met je zuiver islamitische gedachtengoed?quote:Op maandag 27 december 2004 12:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen. Financieël heb ik het hier reuze naar mijn zin
Ja, precies, want je woestijn van afkomst is financieel immers niet zo interresant.quote:Op maandag 27 december 2004 12:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen. Financieël heb ik het hier reuze naar mijn zin
hij betaalt geen rente !quote:Op maandag 27 december 2004 12:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
strookt dat materialistische gevoel niet met je zuiver islamitische gedachtengoed?
Ik constateer dat je het met AHA eens bent wat betreft de stelling dat mohammed naar westerse maatstaven een pedofiel was.quote:Op maandag 27 december 2004 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zou gerust eens kunnen. Maar gelukkig neem ik de Westerse visie/manier van denken niet als leidraad/maatstaf. Ik wil niks te maken hebben met Westerse maatstaven waarin partnerruil en overspel gemeengoed is
Het probleem is dus dat sommigen na afloop weer de straat op gaan.quote:Op maandag 27 december 2004 14:04 schreef het_fokschaap het volgende:
belachelijk inderdaad. laat die Abdul-Jabber van de Ven toch lekker z'n praatjes houden. Als mensen daar behoefte aan hebben. Zijn ze in ieder geval van de straat.
dan hoop ik dat hij z'n preken wat langer maaktquote:Op maandag 27 december 2004 14:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het probleem is dus dat sommigen na afloop weer de straat op gaan.
Jij gaat nooit de straat op ? Gij zijt kluizenaar ?quote:Op maandag 27 december 2004 14:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het probleem is dus dat sommigen na afloop weer de straat op gaan.
Oh, mijn humor wordt weer niet begrepen? Gij zijt frigide?quote:Op maandag 27 december 2004 14:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij gaat nooit de straat op ? Gij zijt kluizenaar ?
Ja hoor, monologen passen prima in GC .quote:Op maandag 27 december 2004 14:43 schreef Youssef het volgende:
Loedertje, denk je dat een soort van Moskee of moslim slowchat ergens op het forum draagvlak heeft? Lijkt me wel een goed idee namelijk
Hmmm. Wat is er dan mis met die opmerking ? Bij "ons" gelden andere wetten. In de Islam is een jongen of meid huwbaar op het moment dat hij of zij geslachtsrijp is, de leeftijd doet er dan niet toe, ik noem 8 of 9 jaar slechts als voorbeeld, maar de praktijk wijst uiteraard hogere leeftijden aanquote:Op maandag 27 december 2004 11:30 schreef pos het volgende:
[..]
[..]
Ik ben deze opmerking van jou ook nog niet vergeten BansheeBoy. Het lijkt mij niet dat jij wel nadenkt voor je iets post.
Omdat dit niet strookt met de mensenrechten misschien? Omdat een kind dat geslachtsrijp is nog niet geestelijk volwassen is en er dus geen sprake kan zijn van een gelijkwaardige (al dan niet seksuele) relatie die de filosofie van Mohammed volgens jou nastreeft?quote:Op maandag 27 december 2004 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hmmm. Wat is er dan mis met die opmerking ? Bij "ons" gelden andere wetten. In de Islam is een jongen of meid huwbaar op het moment dat hij of zij geslachtsrijp is, de leeftijd doet er dan niet toe, ik noem 8 of 9 jaar slechts als voorbeeld, maar de praktijk wijst uiteraard hogere leeftijden aan
de mensenrechten zijn opgesteld door mensen. de islam, gebaseerd op de door Allah geopenbaarde Koran is goddelijk en dus van meer waarde dan de mensenrechten.quote:Op maandag 27 december 2004 16:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Omdat dit niet strookt met de mensenrechten misschien? Omdat een kind dat geslachtsrijp is nog niet geestelijk volwassen is en er dus geen sprake kan zijn van een gelijkwaardige (al dan niet seksuele) relatie die de filosofie van Mohammed volgens jou nastreeft?
Dat is een manier van denken die niet in mijn straatje past. Ik praat vanuit de universele rechten van de mens, gebaseerd op de Islamquote:Op maandag 27 december 2004 16:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Omdat dit niet strookt met de mensenrechten misschien?
Als het dan toch zonodig hierover wilt hebben noem dan het beestje eens bij zijn naamquote:Op maandag 27 december 2004 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hmmm. Wat is er dan mis met die opmerking ? Bij "ons" gelden andere wetten. In de Islam is een jongen of meid huwbaar op het moment dat hij of zij geslachtsrijp is, de leeftijd doet er dan niet toe, ik noem 8 of 9 jaar slechts als voorbeeld, maar de praktijk wijst uiteraard hogere leeftijden aan
Zouden niet islamitische doch harige en Oosterse kerels ook welkom zijn?quote:Op maandag 27 december 2004 14:43 schreef Youssef het volgende:
Loedertje, denk je dat een soort van Moskee of moslim slowchat ergens op het forum draagvlak heeft? Lijkt me wel een goed idee namelijk
Droog gezegd, als de jongen in kwestie zijn eerste natte droom heeft en als de meid in kwestie, al dan niet hitsig, haar eerste menstruatie heeftquote:Op maandag 27 december 2004 16:16 schreef Loedertje het volgende:
Defineer geslachtsrijp dan eens voor mij ?
Dan zijn de kids inderdaad geslachtsrijp en zijn het alleen nog maar kids door toedoen van de ouders die het kind kunstmatig 'kind' houden.quote:Op maandag 27 december 2004 16:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Droog gezegd, als de jongen in kwestie zijn eerste natte droom heeft en als de meid in kwestie, al dan niet hitsig, haar eerste menstruatie heeft
Anders post je even precies hetzelfde als gisteren:quote:Op maandag 27 december 2004 16:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Het valt mij op dat er hier velen zijn die het negeren dat er velen door de priesters misbruikte kinderen simpelweg zijn afgekocht met kaartjes voor een BZN-concert of een Museumpas om zo stil te zijn over de zieke praktijken die zich afspelen in de donkere spelonken van Christelijke gebouwen.
Conclusie hiervan is: kindermisbruik komt structureel voor bij Christelijke aangelegenheden vanwege het celibatairschap. Bij Islamitische aangelegenheden komt dit nauwelijks tot niet voor omdat trouwen zwaar wordt aangeraden
De Imam uit de openingspost verdient een zware straf op aarde en in het hiernamaals, desondanks weiger ik hem te zien als een symbool van een structureel iets
quote:Op zondag 26 december 2004 14:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Het valt mij op dat er hier velen zijn die het negeren dat er velen door de priesters misbruikte kinderen simpelweg zijn afgekocht met kaartjes voor een BZN-concert of een Museumpas om zo stil te zijn over de zieke praktijken die zich afspelen in de donkere spelonken van Christelijke gebouwen.
De conclusie hiervan is: kindermisbruik komt structureel voor bij Christelijke aangelegenheden vanwege het celibatairschap. Bij Islamitische aangelegendheden komt dit nauwelijks tot niet voor omdat trouwen zwaar wordt aangeraden
De Imam uit de openingspost verdient een zware straf op aarde en in het hiernamaals, desondanks weiger ik hem te zien als een symbool van een structureel iets
het valt mij op dat vele misbruikte islamkinderzieltjes zijn afgekocht met de wetenschap: "nee het was geen moslim"... letterlijk schrale troost, en gelukkig kan je na misbruikt te zijn zó weer in de gemeenschap. hoeft je vader, broer en moeder zich tenminste niet schuldig te voelen en er nooit meer over te praten. leuk he?quote:Op maandag 27 december 2004 16:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Conclusie hiervan is: kindermisbruik komt structureel voor bij Christelijke aangelegenheden vanwege het celibatairschap. Bij Islamitische aangelegenheden komt dit nauwelijks tot niet voor omdat trouwen zwaar wordt aangeraden
Dat is precies het zelfde als "slechte moslims bestaan niet". Volgens de huidige geldige "anti-racisme" normen als "nee die was niet blank. Want slechte blanken bestaan niet"quote:Op maandag 27 december 2004 21:02 schreef zoalshetis het volgende:
het valt mij op dat vele misbruikte islamkinderzieltjes zijn afgekocht met de wetenschap "nee het was geen moslim"...
Voor ons is de case inderdaad te resten. Maar is het nu niet de verantwoordelijkheid van Christelijk nederland om na te gaan of deze man niet beïnvloed werd door priesters en pastoren?quote:
Is dit een poging respect te verdienen?quote:Op maandag 27 december 2004 22:30 schreef Youssef het volgende:
[..]
Voor ons is de case inderdaad te resten. Maar is het nu niet de verantwoordelijkheid van Christelijk nederland om na te gaan of deze man niet beïnvloed werd door priesters en pastoren?Wie weet hebben ze hem wel tips gegeven
quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:51 schreef ExTec het volgende:
Daar gaan al de uber-vrome islamietjes weer, die hier op fok keer op keer hebben lopen verkondigen:
"Nee, onze imams zijn zo vroom! die doen dat nietDat komt alleen bij de katholieke kerk voor
"
En dat wat slimmeren dan riepen "Hey gast, denk ens na, dit soort erge dingen komen overal voor" stoorden ze zich niet aan.
Maar ik zit eigenlijk te wachten op het uit het nest werpen; nu hemel en aarde gaan bewegen om aannemelijk te maken dat'ie helemaal geen imam kan zijn:
"Die imam is helemaal geen imamImam's doen zoiets immer niet!
"
quote:Op maandag 27 december 2004 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is duidelijk. We kunnen inmiddels wel concluderen dat we het eens zijn dat deze "Imam" die in feite geen Imam is ...
Misschien dat ik niet goed heb gekeken BansheeBoy, maar volgens mij is er niemand die gezegd heeft dat dit structureel gebeurt, al ben ik van mening dat sexueel misbruik wel degelijk een structureel probleem in islam is, er is zelfs een `goddelijke` wet voor..quote:Op maandag 27 december 2004 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is duidelijk. We kunnen inmiddels wel concluderen dat we het eens zijn dat deze "Imam" die in feite geen Imam is niet meerdere daders vertegenwoordigd en dat dit dus niks met de Islam te maken heeft en daardoor dus een incident is
I rest my case
Als ze sex weigert en ze zou die nacht toevallig sterven zou ze volgens die "profeet" zelfs in de hel komen.quote:Op maandag 27 december 2004 22:54 schreef DaveHarris het volgende:
Misschien dat ik niet goed heb gekeken BansheeBoy, maar volgens mij is er niemand die gezegd heeft dat dit structureel gebeurt, al ben ik van mening dat sexueel misbruik wel degelijk een structureel probleem in islam is, er is zelfs een `goddelijke` wet voor..Allah vindt dat een moslimvrouw nooit mag weigeren wanneer haar echtgenoot sex van haar verlangt, dus als de moslimman bijvoorbeeld gepijpt wilt worden en de vrouw wilt eigenlijk helemaal niet dan kan de man de desbetreffende overleveringen voor haar neus leggen en haar zover krijgen dat ze tegen haar zin op bevel van Allah met zijn piemel in haar mond zit.
![]()
nee, het is een poging om grappig te zijnquote:Op maandag 27 december 2004 22:51 schreef machteld het volgende:
[..]
Is dit een poging respect te verdienen?
Op het moment van de verkrachting was de imam geen imam, de moslim geen moslim en de moskee geen moskee. Dat staat ergens in de koran.quote:Op maandag 27 december 2004 22:52 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
[..]
![]()
Waarom is die imam trouwens geen imam. In de openingspost stond toch dat die les gaf in een moskee. Een moskee is toch een moskee. Dus als iemand daar les gaf, was het een imam.
quote:Op maandag 27 december 2004 23:01 schreef machteld het volgende:
[..]
Op het moment van de verkrachting was de imam geen imam, de moslim geen moslim en de moskee geen moskee. Dat staat ergens in de koran.
De moskee is een soort heilge plaats, waar allah of zijn reincarnatie persoonlijk over waakt,dus daar kunnen zulke dingen niet gebeuren.
Echt universeel zijn ze dus niet...quote:Op maandag 27 december 2004 16:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is een manier van denken die niet in mijn straatje past. Ik praat vanuit de universele rechten van de mens, gebaseerd op de Islam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |