effies topics teruglezen, Iwan heeft dat kortgeleden geplaatstquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:17 schreef tybalt2 het volgende:
Heeft iemand nog caps van de eerste scenes van Claire in ONM? Ik kan me herinneren samen met Daphne op een terras of in 't seapaert?
oeps zal een keer in 1x goed gaan haha...quote:
Claire, Niels, jij, ik en traag?!?!??!quote:dit topic moet traag gaan, dan kan ik mn verzameling Claire-Niels filmpjes kwijt:)
ga ik ook in de herkansing gooien, zou 't wel moeten doen.....quote:
ik heb hem binnengehaald maar voor anderen: er moet nog http:// voor het adres gezet wordenquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:42 schreef babette21 het volgende:
oeps zal een keer in 1x goed gaan haha...
herkansing: ONM 31-12-2004
mja kan ik ongegeneerd mn caps rondstrooien:)quote:Claire, Niels, jij, ik en traag?!?!??!
niet goed?quote:ga ik ook in de herkansing gooien, zou 't wel moeten doen.....
jaja hij's leuk; dit was 't begin van mijn ik-kan-die-Claire-wel-waarderen-periode....quote:ONM 01 december 2003, Niels de charmeur
wat 'n beginnersfout.... Tara is niet de enige die oververmoeid is geloof ik....quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:50 schreef Wup het volgende:
ik heb hem binnengehaald maar voor anderen: er moet nog http:// voor het adres gezet worden
strooi maar rond hoor!!!quote:mja kan ik ongegeneerd mn caps rondstrooien:)
2002quote:
ik heb Niels een hele tijd niet leuk gevondenquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:52 schreef babette21 het volgende:
jaja hij's leuk; dit was 't begin van mijn ik-kan-die-Claire-wel-waarderen-periode....
zoals bekend vond ik haar daarvoor een domme koe... *schaam schaam*
Begon ze zich eindelijk los te weken van Hugo-met-z'n-enge-plukkies,
en dat geflirt met Frida om een baan.... Geweldig echt!
en toen begon ook nog 's 't grote gekonkel met Niels, mijn held sinds dag 1....
RealPlayerquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:06 schreef Airelle het volgende:
Sorry dat ik zoveel vragen stel.
Maar .RM wat is dat voor iets? en waar open ik het mee?
Eindelijk weer een bitchfight.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:16 schreef Wup het volgende:
Wendy mag blijven, ze was leuk
Was niet echt een bitchfightquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:51 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Eindelijk weer een bitchfight.
Ik hoop dat Joyce en Wendy Marnix te grazen gaan nemen.![]()
Ik vond Robert vanaf het begin geweldig, maar Niels was gewoon okequote:Op vrijdag 17 december 2004 21:10 schreef Wup het volgende:
ik heb Niels een hele tijd niet leuk gevonden
toen Claire weg ging vorig seizoen .... een hele maand notabene....
en toen die belgische stoeipoes op kwam draven
het heeft heel lang geduurd voor Niels weer een beetje leuker werd:(
ow ik kon dat mens wel schieten toen want ze had Niels helemaal verpest
edit: ik kreeg het meteen weer helemaal op mn heupen toen ik Joyce haar naam vandaag in zag typen:)
Dit is het seizoen waarin alle relatieproblemen binnen 3 uitzendingenquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik hoop dat Joyce en Wendy Marnix te grazen gaan nemen.![]()
hele verhaallijn gemist, maar wb Suzy maakt me dat erg weinig uit...quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:57 schreef Wup het volgende:
ow dit weet ik nog wel ja... dat moest Duuk nog voor haar uit gaan vechten later
zullen we het maar niet meer over de gevolgen van een slechte tegenspeler hebben!?quote:het waren niet Sids topscenes... hoe zou dat nou komen;)
ja Renee kan daar nog een hoop van leren....quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dit is het seizoen waarin alle relatieproblemen binnen 3 uitzendingen
met een sisser aflopen dus reken er maar niet teveel op...
Wendy had Marnix overigens al veel eerder op z'n bek moeten timmeren....
Ik vond Joyce wel amusant, ze sprak Marnix aan zoals Renee Gyman aan zou moeten spreken
Claire is geen geest maar een fantasie...quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:10 schreef haagse_elfje het volgende:
Die Niels vrijen met een zo een good looking geest hoe komen ze erbij
aha...ook toen hij aan het bellen was..... ik was al aan het twijfelen speelt ze nou een fantasie of een geest ,wat is ook eigenlijk het verschil, behalve dat het "geesten" gedoe best afgezaagd is....quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
Claire is geen geest maar een fantasie...
en volgens mij lag Niels te pitten, verder niks...
edit: en Kim Pieters heeft de eer aan zichzelf gehouden, ze is zelf opgestapt...
omdat ze toch super isquote:Op zaterdag 18 december 2004 03:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
En waarom weer een topic over Claire?
Nee, bij mijn weten is ze niet zwanger.quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:56 schreef Woelli het volgende:
Trouwens is Lizzy zwanger,, ik heb namelijk 2 afleveringen gemist!!
Okee, dankuquote:Op zaterdag 18 december 2004 10:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, bij mijn weten is ze niet zwanger.
volgende keer maar een Iris&Marjolein zijn de liefsten topic?quote:Op zaterdag 18 december 2004 03:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
En waarom weer een topic over Claire?
Geen Evelien topic?quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:27 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
volgende keer maar een Iris&Marjolein zijn de liefsten topic?![]()
er is weer een nieuwe evelien en wie weet past ze precies in het straatje stijn en nu gauw optrotten!quote:Op zaterdag 18 december 2004 03:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Veel soeps is er gisteren niet gebeurd, geloof ik ...
ze deed niets bij mij...quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Geen Evelien topic?
Met die bril zag ze er nogal snollerig uit zeg.
Krijgt zij een grote rol de aankomende tijd?
joost is niet blij daarmee....quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:29 schreef babette21 het volgende:
Lizzy is wel zwanger, zie verhaaltjes volgende week [vorig topic]
Ow oke.quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:31 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
joost is niet blij daarmee....
Woeli, nee je zag al tekenen van misselijkheid bij Lizzy dat is alles volgende week komen alle leuke dingen uit de kast....quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ow oke.
Maar het is nu nog niet aan de orde geweest.
Dus degene die het vroeg heeft niets gemist [naam vergeten].
Okeequote:Op zaterdag 18 december 2004 10:37 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Woeli, nee je zag al tekenen van misselijkheid bij Lizzy dat is alles volgende week komen alle leuke dingen uit de kast....
Dat is een Woelli.quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ow oke.
Maar het is nu nog niet aan de orde geweest.
Dus degene die het vroeg heeft niets gemist [naam vergeten].
Lizzy is zwanger omdat jij twee afleveringen heb gemist?quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:56 schreef Woelli het volgende:
Trouwens is Lizzy zwanger,, ik heb namelijk 2 afleveringen gemist!!
ja ze heeft onveilig niet gekeken.....quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Lizzy is zwanger omdat jij twee afleveringen heb gemist?
Waneer komt Aafke nou terug (Gepke)quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:49 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja ze heeft onveilig niet gekeken.....
w_i_v next topic over Lizzy als een soort afscheid al? of niet...
dat ging toch niet meer door, las ik hier een keertje ergens...quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Waneer komt Aafke nou terug (Gepke)![]()
Volgens de laatste berichten komt Aafke (Gepke) op 17 januari a.s. terug. Eerder kreeg ik abuisievelijk de verkeerde informatie toegespeeld. RTL Nederland doet er nogal geheimzinnig over, omdat het een verrassing moet zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:51 schreef haagse_elfje het volgende:
dat ging toch niet meer door, las ik hier een keertje ergens...
Vrijen met Joost lijkt me sowieso al onveilig.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:49 schreef haagse_elfje het volgende:
ja ze heeft onveilig niet gekeken.....
Nikkie gaat maar drie maanden weg. Daarna komt ze terug.quote:w_i_v next topic over Lizzy als een soort afscheid al? of niet...
Gelukkig maar,, blijft teminste nog een leuk meisje in de soap...quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Vrijen met Joost lijkt me sowieso al onveilig.
[..]
Nikkie gaat maar drie maanden weg. Daarna komt ze terug.
En jij werkt daar ofzo?quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Volgens de laatste berichten komt Aafke (Gepke) op 17 januari a.s. terug. Eerder kreeg ik abuisievelijk de verkeerde informatie toegespeeld. RTL Nederland doet er nogal geheimzinnig over, omdat het een verrassing moet zijn.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Anouck Klomp trug k0mt![]()
S0rry ben niet z0 goed in afkortingenquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:52 schreef Viking84 het volgende:
tvp
Hij lijkt meer op Olaf Zwart. Die zag de Bobby ook te pas en te onpas verschijnen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:30 schreef Beubjuh het volgende:
Waanbeelden en de weg kwijt zijn zit in de familie: Niels is net Victor![]()
Klopt, ik vind het wel een btje gepikt van GTST. Achja, tis moeilijk om orgineel te zijn!quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hij lijkt meer op Olaf Zwart. Die zag de Bobby ook te pas en te onpas verschijnen.
En GTST heeft het weer gepikt van ONM.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:35 schreef Beubjuh het volgende:
Klopt, ik vind het wel een btje gepikt van GTST. Achja, tis moeilijk om orgineel te zijn!
Kan oowk!quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:38 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En GTST heeft het weer gepikt van ONM.![]()
Er staat al een Lizzy topic klaar.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:49 schreef haagse_elfje het volgende:
w_i_v next topic over Lizzy als een soort afscheid al? of niet...
Oké, doen we net of we verrast zijn op 17 januari... Maar wat komt Aafke² in godsnaam doen? De enige verhaallijn die ik kan bedenken is dat ze thuis komt om te sterven.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Volgens de laatste berichten komt Aafke (Gepke) op 17 januari a.s. terug. Eerder kreeg ik abuisievelijk de verkeerde informatie toegespeeld. RTL Nederland doet er nogal geheimzinnig over, omdat het een verrassing moet zijn.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:38 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En GTST heeft het weer gepikt van ONM.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Er staat al een Lizzy topic klaar.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik ga er voorlopig nog maar even vanuit dat je net als Niels iets te veel van de pilletjes hebt gesnoept en dingen ziet die er niet zijn.![]()
btjequote:Op zaterdag 18 december 2004 17:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
[..]
Nikkie gaat maar drie maanden weg. Daarna komt ze terug.
Inderdaad. Ze komt terug om te sterven.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Oké, doen we net of we verrast zijn op 17 januari... Maar wat komt Aafke² in godsnaam doen? De enige verhaallijn die ik kan bedenken is dat ze thuis komt om te sterven.
Ik ga er voorlopig nog maar even vanuit dat je net als Niels iets te veel van de pilletjes hebt gesnoept en dingen ziet die er niet zijn.![]()
zal ze niet lang voor nodig hebben....quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze komt terug om te sterven.
Als ze ziet hoe rap Joyce is verouderd zal ze idd rap het loodje leggen. Brrrrrr.... een zombie in huis!quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:14 schreef haagse_elfje het volgende:
zal ze niet lang voor nodig hebben....
Misschienb gaat HET WEL SLECHT MET DE DOK,, dat zei trug k0mt !!quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:14 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
zal ze niet lang voor nodig hebben....
quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als ze ziet hoe rap Joyce is verouderd zal ze idd rap het loodje leggen. Brrrrrr.... een zombie in huis!
Aafke kan JP niet missen en vogelt zich een ongeluk met 'm.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:21 schreef Woelli het volgende:
Misschienb gaat HET WEL SLECHT MET DE DOK,, dat zei trug k0mt !!
wat heeft Aafke met het dok te maken?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:21 schreef Woelli het volgende:
[..]
Misschienb gaat HET WEL SLECHT MET DE DOK,, dat zei trug k0mt !!
aafke gaat verstand in Gyman slaan als laatste wensquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Aafke kan JP niet missen en vogelt zich een ongeluk met 'm.
The Night of The Living Couwenbergh'squote:Op zaterdag 18 december 2004 19:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Couwenberg's Vault Of Horror.
Ze gaat 'm opvoeden zoals ze dat met die analfabete klopgast van JP ook deed.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:25 schreef haagse_elfje het volgende:
aafke gaat verstand in Gyman slaan als laatste wens
Niels.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:27 schreef haagse_elfje het volgende:
The Night of The Living Couwenbergh's
w_i_v wie denk je dat Iris haar nieuwe lover word in ONM....behalve jij natuurlijk...
Volgens mij zit daar niemand op te wachten... een sterfscène met een wildvreemde Aafke.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Inderdaad. Ze komt terug om te sterven.
ver weg we hebben Evelien nu toch?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Niels.
Hij gaat zijn fouten inzien en hij vergeeft Iris. Hij is er zelfs dankbaar voor dat ze 'm op zijn fouten attent maakte.
Waar is Duuk als iemand 'm nodig heeft!?
Moet ik nu gaan terug katten??quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als ze ziet hoe rap Joyce is verouderd zal ze idd rap het loodje leggen. Brrrrrr.... een zombie in huis!
nope ik in iedere geval niet, de enige bij wie ik het echt jammer vond dat hij dood ging was bij Ed Couwenberg maar net zoals met bento toen werd het echt helemaal uitgebouwt dat zijn moeder ging zingen toen had ik ook zo iets van, oké ga maar dood, next?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgens mij zit daar niemand op te wachten... een sterfscène met een wildvreemde Aafke.![]()
ze is in een paar jaar tijd echt duidelijk veroudert dat vind ik wel zonde, in mijn ogen blijft zequote:Op zaterdag 18 december 2004 19:30 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Moet ik nu gaan terug katten??
Doe dat vannacht maar met je lange scherpe nagels.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:30 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Moet ik nu gaan terug katten??
En in mijn ogen blijf jijquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:33 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ze is in een paar jaar tijd echt duidelijk veroudert dat vind ik wel zonde, in mijn ogen blijft zeik vind haar echt geweldig vooral ze is weer in de oude bitchy mode super!
Ik vond haar helemaal leuk met al die scenes met Victor....
quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:35 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
En in mijn ogen blijf jij![]()
![]()
Hoezo vanacht?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Doe dat vannacht maar met je lange scherpe nagels.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Meissie, je hebt er een vriendinnetje bij. Have fun!
Zal wel lukkenquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Meissie, je hebt er een vriendinnetje bij. Have fun!
kijk in mijn profiel... sorry sorry voor al dat offtopic!quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:43 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Trouwens, heb je msn??![]()
Kom es online.....quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:45 schreef haagse_elfje het volgende:
kijk in mijn profiel... sorry sorry voor al dat offtopic!
Komt Shirina tot de ontdekking dat Britney voor nageslacht heeft gezorgd?quote:Shirina baalt van de troep in de keuken van het Pakhuis, maar als zij in actie komt, werkt dat tegen haar.
Chris dringt zich aan Evelien op. Renee kijkt met stijgende verbazing toe hoe Marjolein onder haar ogen flirt met een patiënte. Joyce laat zich niet door Marnix tegenhouden: hun relatie is verpest en dat heeft Marnix helemaal zelf gedaan.
onder de wattus !!!quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
De rol van Stijn is binnenkort op. Hij gaat onder de van pletWALSum komen.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
De rol van Stijn is binnenkort op. Hij gaat onder de van pletWALSum komen.
Ik hoop het,en ze haar dan dood bijten.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:50 schreef haagse_elfje het volgende:
wat staat ons te wachten
Maandag 20 december
[..]
Komt Shirina tot de ontdekking dat Britney voor nageslacht heeft gezorgd?
Chris heeft weer een nieuwe blonde stoot gevonden ach ja zullen we haar Sanne 2 noemen....
Eindelijk krijgt Marjolein iets te doen.
Joyce mag weer volledige Bitch worden en Marnix zo het raam uitgooien!
![]()
![]()
Da's weer 'ns wat anders dan een dikke ton.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
De van pletwalsum.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Da's weer 'ns wat anders dan een dikke ton.
een triootje :pquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Maandag in ONM:
[afbeelding]
Stijn en Chris nemen iemand....![]()
whaha wou net zeggen,, doe dan maar met Tara, Lizzy en Tonniequote:Op zaterdag 18 december 2004 20:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
![]()
doe maar geen triootje met hun....
quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:20 schreef Woelli het volgende:
[..]
whaha wou net zeggen,, doe dan maar met Tara, Lizzy en Tonnie
Okeej whaha,, dat zijn wel mooie vrouwen jaquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:23 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
![]()
dat ook niet....
Lizzy,Iris en Marjolein....![]()
Zullen we Marjolein wegstrepen? Zie vorige topic.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:25 schreef Woelli het volgende:
Okeej whaha,, dat zijn wel mooie vrouwen ja![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zullen we Marjolein wegstrepen? Zie vorige topic.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zullen we Marjolein wegstrepen? Zie vorige topic.
als eerstens aaaah wat zielig....quote:Op zondag 19 december 2004 11:40 schreef babette21 het volgende:
* Babette is uiterst zielig: videoband van do. en vr. jl. is naar de klote....
maar heb vanmorgen wel een kerstboom gewonnen!!
Ik heb het niet eens gezien. Beide keren niet, want......quote:Op zondag 19 december 2004 11:40 schreef babette21 het volgende:
* Babette is uiterst zielig: videoband van do. en vr. jl. is naar de klote....
maar heb vanmorgen wel een kerstboom gewonnen!!
quote:Op zondag 19 december 2004 11:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens gezien. Beide keren niet, want......
IK BEN HET VERGETEN!!!!![]()
hoe kan ik ONM nou vergeten
vergeet ik ook wel weer, denk ikquote:Op zondag 19 december 2004 12:02 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
hoe kan je het nou vergeten....
![]()
maandag heb je wel de herhaling van vrijdag...
ja Niels zat op een bankje in het bos en opeens was Claire daar in zijn fantasie, hij helemaal happy!quote:Op zondag 19 december 2004 12:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
vergeet ik ook wel weer, denk ik
Is Claire ook op bezoek geweest? Hier lees ik van welvertel eens??
BRON: rtlnl.web-log.nlquote:INGESNEEUWD MET... FRITS JANSMA
Het zijn al zulke donkere dagen deze dagen. En tot overmaat van ramp ben je ook nog onderweg naar het kerstfeest dat je vieren gaat met mensen die je niet zo heel graag mag. Maar opeens is daar…., de sneeuwstorm. Je zit vast. Voor uren, de hele dag. Je mist het diner. Hoera! Alleen, je bent maar zo alleen... Met wie zou je nu wel in de auto willen zitten? We vroegen het ONM-acteur Frits Jansma.
Met wie zou je nu wel in de auto willen zitten?
M'n coach. Ik wil lekker met hem lullen wat wel en niet werkt. J.P. Balkenende. Om hem te leren praten. Bettina Berger. Want ik wil wel eens in één ruimte met haar zijn.
Welke cd’s hoop je dat je bij je hebt?
Miles Davis, Thelonius Monk en een cd van Coldplay.
En wat ligt er in het beste geval in je dashboardkastje?
Zoute haring van Stubbe's vind ik erg lekker! Verder een fles Ketel één jenever en rozijnen met chocolade eromheen.
Als je de achterbak omklapt, kun je bij de kofferbak. Welk spel ligt daar dan in, dat je nu wel zou willen spelen?
Rummikub
Hoe lang hoop je dat je nog vast zit?
Eén dag vind ik genoeg dan wil ik naar huis en mijn gezin. Het moet nooit te lang duren.
zijn muziek smaak is topquote:
Nee in het echt is ze hetero en in de serie lesboquote:Op zondag 19 december 2004 14:18 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
zijn muziek smaak is top![]()
dat hij antwoord met bettina Berger en dan zegt van ik wil wel weten hoe ze in het echt is, is ze dan in het echt zo weird ofzo.....makes me curious....
dat wist al.......want in het echt heeft ze ook twee kids en is ze getrouwd met een belg en woont in antwerpen....quote:Op zondag 19 december 2004 14:21 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Nee in het echt is ze hetero en in de serie lesbo
Hoe heten haar kinderen dan???quote:Op zondag 19 december 2004 14:23 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat wist al.......want in het echt heeft ze ook twee kids en is ze getrouwd met een belg en woont in antwerpen....
Een Belg, Nick uit GTST?quote:Op zondag 19 december 2004 14:23 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat wist al.......want in het echt heeft ze ook twee kids en is ze getrouwd met een belg en woont in antwerpen....
Tjah het is maar wat je er voor over hebtquote:Op zondag 19 december 2004 14:30 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Een Belg, Nick uit GTST?
Wel ver rijden elke dag van Antwerpen naar Hilversum
Bettina is getrouwd met Allel Berkani (Egyptenaar, meen ik ooit gelezen te hebben) en woont in Antwerpen.quote:Op zondag 19 december 2004 14:30 schreef toiletseatgirl het volgende:
Een Belg, Nick uit GTST?
okee,,quote:Op zondag 19 december 2004 15:14 schreef Nano het volgende:
En het kind is gewoon Zahra haar dochtertje!
Haar eerste dochtertje heet Isabella
jup dat was het, hij was een egyptenaar die in belgië woonde, hij is een film maker.....trouwens leuke pic!quote:Op zondag 19 december 2004 15:05 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Bettina is getrouwd met Allel Berkani (Egyptenaar, meen ik ooit gelezen te hebben) en woont in Antwerpen.
[afbeelding]
Bettina Berger met kind
BRON: ONM STERREN
quote:Op zondag 19 december 2004 14:32 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tjah het is maar wat je er voor over hebt
ja, je hebt wel gelijkquote:Op zondag 19 december 2004 16:33 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
diep respect als je elke dag van antwerpen naar hilversum moet en nog eens terug.....dan heb je wel veel over voor je baan...
heel goed Tommy, ik was 't door de drukte helemaal vergeten!!quote:Op zondag 19 december 2004 13:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Aangezien Eva Duijvestijn in ONM heeft gespeeld kan ik haar in dit topic wel even feliciteren he?
Gefeliciteerd, Eva!
volgens mij is haar man Albanier, maar kweet 't niet zeker....quote:Op zondag 19 december 2004 15:05 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Bettina is getrouwd met Allel Berkani (Egyptenaar, meen ik ooit gelezen te hebben)
Ze is t0ch 28 geworden,,quote:Op zondag 19 december 2004 18:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
heel goed Tommy, ik was 't door de drukte helemaal vergeten!!
Eef: Happy B-day en eh... proost he!!
[afbeelding]
Waar slaat dat n0u weer 0p :Squote:Op zondag 19 december 2004 18:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep...
ps. we doen hier niet aan breezer-taal...
ach albanië, egypte tis allemaal midden-oosten...quote:Op zondag 19 december 2004 18:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij is haar man Albanier, maar kweet 't niet zeker....
quote:Op zondag 19 december 2004 18:23 schreef Wup het volgende:
[AvroBode 24 januari 2004]
[afbeelding]
zo. zijn jullie weer helemaal op de hoogte mbt. Bettina Berger,
en nou niet meer zo baggeren in dit heilige topic....
Jah dat weet ik,, maar ik mag toch zelf wel weten hoe ik mijn worden schrijf !!quote:Op zondag 19 december 2004 18:22 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ach albanië, egypte tis allemaal midden-oosten...
met breezer taal bedoelt ze die rare letters van je oO
The Wup to the rescue....quote:
Amenquote:en nou niet meer zo baggeren in dit heilige topic....
quote:Op zondag 19 december 2004 18:23 schreef haagse_elfje het volgende:
heeft iemand hiero caps van Victor ( jop de vries)dat zou ik heel graag willen hebben.....
Geef mij toch maar niels !!quote:Op zondag 19 december 2004 18:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jop de Vries als Victor Couwenberg [ONM nov. 1995]
quote:Op zondag 19 december 2004 18:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jop de Vries als Victor Couwenberg [ONM nov. 1995]
Haha begrijpelijk,, mag ik dan Hygoquote:Op zondag 19 december 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Geef mij maar Iris en Lizzy!!
Tja 't is maar net waar je blij van woord....quote:
deze foto is wel heel erg, dat haar naar achteren....quote:Op zondag 19 december 2004 21:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
Tja 't is maar net waar je blij van woord....
[afbeelding]
Robin Rienstra in Fighting Fish [2003]... en eindelijk een verklaring voor de plukjes:)
als het met de kijkcijfers zo door gaat zijn we ook dan ook van ONM af....dat vind ik niet zo leuk eigenlijk, ja ach ik heb niet zo last van Claire ik prik zo door die fantasie heen....quote:Op zondag 19 december 2004 21:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Was het maar december 2006! Dan hoop ik van het Clairegezeik af te zijn. Ze is dood, ze is weg en zo hoort het ook!
Red Alert, Shields Up....quote:Op zondag 19 december 2004 21:57 schreef Wup het volgende:
filmpje in het kader van het topic
ONM 16 januari 2004, Dokter Knoeier & zijn lieftallige assistente[ Belfor drama part I] [15 Mb]
ik vond Robert de la Haye voor het begin geweldig:)quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik vond Robert vanaf het begin geweldig, maar Niels was gewoon oke
['t waren de boksscenes he haha...]
pas vanaf 't geklooi met Claire vond ik ook 't personage Niels errug oke,
kreeg hij ook pas echt verhaal enzo
want dat gejank om Victor - die hij toch nooit gekend heeft -
en geslijm met Lieve stelde natuurlijk geen kont voor
Lieve vond ik nooit extreem vervelend, maar ik was ook geen fan...
haar enige goeie scene had jij laatst geplaats: "Godverdomme Niels!!!!!"
dat stoeipakje was - zoals Joyce vandaag weer walgelijk uitdrukte - de bloody limit....
Leuk, deze scenes had ik nog nooit gezien!!! dank je wel!!quote:Op zondag 19 december 2004 21:57 schreef Wup het volgende:
filmpje in het kader van het topic
ONM 16 januari 2004, Dokter Knoeier & zijn lieftallige assistente[ Belfor drama part I] [15 Mb]
waaaaaaaaaaah die is goed !!quote:Op zondag 19 december 2004 22:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: van vind je er van als jij je alleen nog maar bezighoudt met het maken van caps en avi's? Voor de rest vind je de serie toch zwaar kut.
ja dat had ik dus ook, al heb ik W&dV iets te laat ontdekt [ik zeg: herhalen]quote:Op zondag 19 december 2004 22:08 schreef Wup het volgende:
ik vond Robert de la Haye voor het begin geweldig:)
ik was nogal enthousiast over hem vanwege Wildschut & de Vries
bekend verschijnsel, zeker de afgelopen 2 jaar...quote:dus ik helemaal lyrisch over het feit hij in ONM kwam,
maar ik vond zijn rol al snel tegenvallen, te hoge verwachtingen weer eens,
dat familiegezeur heb ik echt nooit begrepen, maar ik keek toen ook ff wat minder [onm-inzinking]quote:hij had wel scherpe teksten, cynisch, mooie dialogen met Arthur
maar dat werd overschaduwd door familiegezeur.
geen onbelangrijk detail voor een wup,quote:[ dat was dus ook in de Claireloze periode dus ik was al snel geirriteerd
al met al heeft Claire - zeker voor een soap gezien - veel te lang aan die dwerg vastgezetenquote:zijn grootste heldendaad was natuurlijk dat hij Claire heeft verlost van Hugo met de plukjes.
ik vond dat de omslag te snel kwam;quote:maar helaas: Claire begon bij Niels een beetje in te kakken, dat vond ik dan weer niet zo tof
Claire was toen vreemdgenoeg op haar best in scenes met Hugo (sinds ze uit elkaar waren dus)
met daarbijkomend 't familiegezeik, wat zo niet boeiend was....quote:nou ja het hele Victorfiles verhaal,dat was toch wel het lijntje van het seizoen
Een sterk personage kan gewoon heel veel maken, daar pik je veel meer van.quote:maar in de tussenliggende tijd stalen Arthur & Claire de show
met gewoon Arthur & Claire zijn]
mja ze zijn lief samen...quote:de relatie Joyce-Niels zijn ze op het moment trouwens wel mooi aan het maken.
daar was nou juist niks mis mee....quote:en dan heeft ie een goede tegenspeelster en dan laten ze ze een beetje rond een waszak hupsen:)
ik heb laatst nog de exit-aflevering van Claire gezien en ik denk dat Kim in haar handjes mag wrijvenquote:Manouk van der Meulen kwam tenslotte ook alleen maar terug voor een mooi verhaaltje
Kim Pieters zou het toch niet voor minder moeten doen:)
ik denk dat ie ergens begin volgend jaar vertrektquote:btw: ik denk nog steeds dat Robert de la Haye het zinkende schip zal gaan verlaten
dus ik ben in elk geval heel blij dat we dit jammerlijntje nog hebben mogen meemaken
het zou zonde zijn voor de serie maar wel een verrassende wending in het verwachtingspartoon
als Niels plotseling zo rond de kerst het loodje legt ipv een happy ending
maar ja, dat hadden we dan natuurlijk allang geweten....
onze stamkroeg wordt een tienersoos..... *zucht*quote:sorry voor de late reactie maar ik kan tussen het gebagger mn babetje haast niet meer vinden...
Jij bent net als Haagse_Elfje en ik het kleuterschoolniveau ontgroeid?quote:
quote:Op maandag 20 december 2004 03:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij bent net als Haagse_Elfje en ik het kleuterschoolniveau ontgroeid?
yep, en niet eens 1 iemand maar wel 3 iemandenquote:Op maandag 20 december 2004 17:21 schreef tybalt2 het volgende:
Heeft iemand al het overzichtje gepost van wat er deze week gaat gebeuren?
quote:Op maandag 20 december 2004 18:25 schreef babette21 het volgende:
Omdat er vandaag zo heerlijk weinig gebaggerd is:
Filmpje Cor en Reina [onm 1996]
EDIT: Cor de Zeeuwquote:MA. 27-12-2004
Kyra kan niet kiezen tussen Hugo en Romeo, maar wordt door beide heren onder druk gezet om dat wel te doen. Ze doen haar een ongewoon voorstel.
DI. 28-12-2004
Joost liegt tegen Lizzy. Hij heeft geen afspraak gemaakt bij de woningbouwvereniging. Sterker nog: hij wil hem niet eens maken. Tara heeft haar twijfels over het aanstaande vaderschap van Joost.
WO. 29-12-2004
Het zint Chris absoluut niet dat Sanne en Stijn supergelukkig zijn. Hij zoekt een mogelijkheid om Stijn uit de weg te ruimen. Als Marjolein op Gyman moet passen, loopt de situatie totaal uit de hand.
DO. 30-12-2004
Kyra wil per se voorkomen dat haar vader ontdekt dat ze er twee vriendjes op na houdt. Sanne is jaloers op Evelien.
VR. 31-12-2004
Joyce bekent aan Renée dat ze eigenlijk nog steeds van Marnix houdt. Tonnie ontdekt dat Tara dicht tegen een burnout aan zit.
na dat ik dit gelezen stijgt er bij mij een vraag Chris jaloers op Stijn en Sanne jaloers op Evelien...quote:Op maandag 20 december 2004 18:42 schreef Iwan1976 het volgende:
De verhaaltjes in (een gouden) VM:
[..]
quote:Op maandag 20 december 2004 18:45 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
na dat ik dit gelezen stijgt er bij mij een vraag Chris jaloers op Stijn en Sanne jaloers op Evelien...
gaan de tortel duifejs weer terug naar elkaar, ik hoop het niet....Aan de andere kant liever Sanne&Chris dan Sanne&Stijn......
de rest van de week zie ik word het een all you need is love ONM.....
Timesharing?quote:Kyra kan niet kiezen tussen Hugo en Romeo, maar wordt door beide heren onder druk gezet om dat wel te doen. Ze doen haar een ongewoon voorstel.
Heftig! (dood vogeltje #1001)quote:Chris zoekt een mogelijkheid om Stijn uit de weg te ruimen.
Jeetje! (dood vogeltje #1002)quote:Als Marjolein op Gyman moet passen, loopt de situatie totaal uit de hand.
Gaat Hugo eindelijk zijn trio krijgen?!quote:MA. 27-12-2004
Kyra kan niet kiezen tussen Hugo en Romeo, maar wordt door beide heren onder druk gezet om dat wel te doen. Ze doen haar een ongewoon voorstel.
Jippie, Joost wordt puberaal... [correctie: nog puberaler]quote:DI. 28-12-2004
Joost liegt tegen Lizzy. Hij heeft geen afspraak gemaakt bij de woningbouwvereniging. Sterker nog: hij wil hem niet eens maken. Tara heeft haar twijfels over het aanstaande vaderschap van Joost.
Ik zie Stijn voor me, volbehangen met dynamietstaven.....quote:WO. 29-12-2004
Het zint Chris absoluut niet dat Sanne en Stijn supergelukkig zijn. Hij zoekt een mogelijkheid om Stijn uit de weg te ruimen. Als Marjolein op Gyman moet passen, loopt de situatie totaal uit de hand.
ik dacht eerder aan die enorme knuppel van dat klussen-met-kneuzen programmaquote:Op maandag 20 december 2004 19:35 schreef pberends het volgende:
Heeft ONM trouwens een beetje teveel naar het succes van Geert Wilders gekeken? Met dat schapenhaar van Stijn.
In 'The Bold...' had iemand van 16 nog een oppas.quote:Op maandag 20 december 2004 19:20 schreef babette21 het volgende:
Waarom moet Gyman een oppas?! Is ie nu ineens weer 7?!
Gister nog gezien, leuk programma. Het voordeel bij die gozerd is dat het wel bij hem staat, hij's cool. Maar bij Stijn:quote:Op maandag 20 december 2004 19:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht eerder aan die enorme knuppel van dat klussen-met-kneuzen programma
dacht dat Stijn niet erger kon..... toen kregen we Stijn-met-staart...
afschuwelijk was dat staartje o my god...quote:Op maandag 20 december 2004 19:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Gister nog gezien, leuk programma. Het voordeel bij die gozerd is dat het wel bij hem staat, hij's cool. Maar bij Stijn:
haha dat dacht ik ook meteen!!quote:
ja belandden die niet samen in bed?!quote:Op maandag 20 december 2004 19:48 schreef Iwan1976 het volgende:
In 'The Bold...' had iemand van 16 nog een oppas.![]()
kiddy porn! wat ze zoal niet verzinnenquote:Op maandag 20 december 2004 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja belandden die niet samen in bed?!
nu weet ik wat ze bedoelen met: de avond loopt totaal uit de hand....
Laat het stof maar opwaaien!quote:Op maandag 20 december 2004 20:12 schreef babette21 het volgende:
ja belandden die niet samen in bed?!
nu weet ik wat ze bedoelen met: de avond loopt totaal uit de hand....
dat denk ik niet.....quote:Op maandag 20 december 2004 20:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Laat het stof maar opwaaien!
Tonnie is de neef van Evelien...![]()
Ik hoop dat ze dit jaar nog vertrekt met de Paardenstaart.
Jmmr, zie liever Hugo en Kyra uitelkaar gaan. Ik vind Iris wat voor Hugoquote:Op maandag 20 december 2004 21:10 schreef MirSus het volgende:
vond de aflevering weer eens niet erg boeiend... maar om maar niet te gaan zeuren iets positiefsGO JOYCE!!!
Deze Evelien is een andere tutmuts.quote:Op dinsdag 21 december 2004 02:03 schreef Svensational het volgende:
Zeg waar zijn de caps van al die nieuwelingen? Wendy, Evelien (toch niet Ariel-Evelien he?)
Maar Sventastic en Claire adoreren gaat gewoon niet samenquote:Op maandag 20 december 2004 12:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij wordt juist ernstig gemist...![]()
BRON: Yorinquote:STUUR EEN KERSTKAART
Stuur je favoriete acteurs uit de beste soap die het land rijk is een persoonlijke kerst- en of nieuwjaars groet! Wij zorgen ervoor dat de leukste op de site komen!
Ben jij die die-hard fan die overal en altijd ONM in zijn hart meedraagt? Laat dat dan nu merken en stuur je favorieten een leuk mailtje met daarin een leuke kerstwens en een leuk idee voor het nieuwe jaar.
Alles mag! Heb je leuke ideëen voor een kerstboom, een gezellig kerstkado of een berg tips voor voornemens voor het nieuwe jaar, stuur ze naar ons op.
Misschien heb je zelf creatieve ideëen voor een leuke kaart, knip en plak maar raak en maak die kaart, scan hem en ook deze krijgt een mooi plekje op de site!
Ben je er klaar voor: hier kun je je kaart heen mailen!
lieve jongen, ga me nu niet voor 'n keus stellen....quote:Op dinsdag 21 december 2004 02:51 schreef Svensational het volgende:
Maar Sventastic en Claire adoreren gaat gewoon niet samen
quote:Op dinsdag 21 december 2004 02:03 schreef Svensational het volgende:
Zeg waar zijn de caps van al die nieuwelingen? Wendy, Evelien (toch niet Ariel-Evelien he?)
kan niet wachten haha!! Nielsje is nu al benoemd tot mijn favoriete schizofreen allertijdenquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:32 schreef Iwan1976 het volgende:
Claire & Niels (met miniscuul handdoekje)
hahaha allemaal van hun beste kant genomen, Rene lijkt wel stonded op die cap en die evelien ja wat moet je daar nog over zeggen....Stijn in zijn blote kontquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:12 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Joelke Sanderse als Wendy (ONM, VR. 17-12-2004)
[afbeelding]
Susanne Dijksterhuis als Evelien Keizer (ONM, MA. 20-12-2004)
[afbeelding]
Bastiaan van Meeteren als Stijn van Royen (ONM, VR. 17-12-2004)
[afbeelding]
Bettina Berger als Renée Couwenberg (ONM, MA. 20-12-2004)
[afbeelding]
Jop Joris als Joost van Walsum (ONM, MA. 20-12-2004)
quote:Op maandag 20 december 2004 20:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Laat het stof maar opwaaien!
Tonnie is de neef van Evelien...![]()
Ik hoop dat ze dit jaar nog vertrekt met de Paardenstaart.
ik blijf bij schaapachtig.... ze kan vast ook heel goed mekkeren...quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:45 schreef Airelle het volgende:
Ik vind vooral dat brilletje ergerlijk.
Ze geven haar alleen maar een bril omdat ze anders de tweelingzus van Sanne is.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik blijf bij schaapachtig.... ze kan vast ook heel goed mekkeren...
echt, we hoeven alleen nog maar een Jozef en 't stalletje is compleet
JP valt af, aangezien we allemaal weten hoe JP met [elektrisch] gereedschap omgaat;)
dat was juist coolquote:Op maandag 20 december 2004 20:04 schreef haagse_elfje het volgende:
Dat hoedje wat marjolein op had was ook zeeeerr fout...
ze komt inderdaad door de travestie keuring heen...quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:54 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
volgens mij is 't een man......
let vooral op de wenkbrauwen...
er zit een stijgende lijn in!quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:15 schreef Orginial het volgende:
Seizoen 2004-2005
BEST BEKEKEN AFLEVERINGEN:
1. Maandag 20-12-2004 (757.000)
2. Maandag 30-08-2004 (756.000)
3. Maandag 20-09-2004 (727.000)
SLECHTST BEKEKEN AFLEVERINGEN:
1. Vrijdag 16-10-2004 (385.000)
2. Dinsdag 02-11-2004 (391.000)
3. Maandag 27-09-2004 (402.000)
Onderweg Naar Morgen ging van start op maandag 3 januari 1994 en werd toen beurtelings uitgezonden door de TROS en het publieke Veronica op Nederland 2. Met het commercieel gaan van Veronica werd de serie vanaf september 1995 door Veronica (nu Yorin) uitgezonden.
Sinds dit seizoen heeft Onderweg Naar Morgen een re-styling ondergaan. De naam is veranderd in ONM, er zijn nieuwe acteurs aangetrokken (o.a. Eric Bouwman, Tanja Jess, Sander de Heer (foto) en binnenkort Sabine Koning) en alles speelt zich af in nieuwe decors.
ONM is elke werkdag te zien van 19:28 t/m 19:59 op Yorin
Maar voor hoelang ??quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:58 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
er zit een stijgende lijn in!
Tis dan ook niet echt een charmante fotoquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:54 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
volgens mij is 't een man......
let vooral op de wenkbrauwen...
ik geloof dat zij op geen foto er charmant uit ziet....ik vind het echt net een paard.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tis dan ook niet echt een charmante foto.
da's logisch, toen was iedereen bij mij op verjaars' visitequote:SLECHTST BEKEKEN AFLEVERINGEN:
1. Vrijdag 16-10-2004 (385.000)
quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:16 schreef Wup het volgende:
en TT mag ingelijst.....
Hij scheurde uit zijn broek.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:37 schreef pberends het volgende:
LOL, waarom heeft Niels een handdoek om z'n snikkel, terwijl hij daaronder een onderbroek aanheeft?
Om zijn "erectie" voor Claire te verbergen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:37 schreef pberends het volgende:
LOL, waarom heeft Niels een handdoek om z'n snikkel, terwijl hij daaronder een onderbroek aanheeft?
Nee, hij dacht dat Claire 'm nog eens vasthoudt.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:42 schreef Orginial het volgende:
Om zijn "erectie" voor Claire te verbergen.![]()
Nog een paar maanden, en dan is het voorgoed over!quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: wat ziet Liz er vandaag weer lekker smakelijk uit!
Echt niet!quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: wat ziet Liz er vandaag weer lekker smakelijk uit!
Ehhhh ... wat zijn "uggs"?quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:00 schreef Airelle het volgende:
Echt niet!
Het was verschrikkelijk.
Die kousen icm die Ugg's.
Inderdaad, ik zoek nog een naam om haar stijl te omschrijven.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Echt niet!
Het was verschrikkelijk.
Als ik mijn benen scheer heb ik ook mooie benen. Het zegt niks.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ehhhh ... wat zijn "uggs"?
Ik vind die kousen sexy en bovendien heeft Nikkie een stel mooie benen.
Maar jij bent een kerel en mag derhalve al dan niet geschoren opsodemieteren.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:06 schreef pberends het volgende:
Als ik mijn benen scheer heb ik ook mooie benen. Het zegt niks.
Je vergat het belangrijkste: ik ben een oud verlept lijk.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Maar jij bent een kerel en mag derhalve al dan niet geschoren opsodemieteren.
Je hebt dis en denkt nu dat je Joyce of Marnix bent?quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:13 schreef pberends het volgende:
Je vergat het belangrijkste: ik ben een oud verlept lijk.
Ugg's zijn een soort sneeuwsloffen die erg hip en trendy zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ehhhh ... wat zijn "uggs"?
Ik vind die kousen sexy en bovendien heeft Nikkie een stel mooie benen.
Erg sexy icm met de sokken. Maar ja: Nikkie is gewoon sexy. Altijd!quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:16 schreef Airelle het volgende:
Ugg's zijn een soort sneeuwsloffen die erg hip en trendy zijn.
Het zag er niet uit i.m.o.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Erg sexy icm met de sokken. Maar ja: Nikkie is gewoon sexy. Altijd!
De sokken, icm de uggs en de hotpants zagen er lekker hoerig uit. Zo behoort een vrouw er uit te zien. Beter dan zo'n nufje als Shirina.quote:
Ik geef toe: ik ben Marnix.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je hebt dis en denkt nu dat je Joyce of Marnix bent?
Hip en trendy combineren wel vaker niet met wat er goed uit ziet.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ugg's zijn een soort sneeuwsloffen die erg hip en trendy zijn.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Echt niet!
Het was verschrikkelijk.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:30 schreef pberends het volgende:
Joyce: "Wat noemde je Marnix?!?"
Ilyas: "Een vuile klootzak."
Joyce: "Jij krijgt promotie."
.... maar persoonlijk vind ik ze zoooo lelijk haha!!!quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:16 schreef Airelle het volgende:
Ugg's zijn een soort sneeuwsloffen die erg hip en trendy zijn....
Gvd! Dat heb ik gemist. Snel de band terugspoelen .....quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:26 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vond Iris echt cool " moet je eens lekker in je tieten laten knijpen "
Tis dat ik niet zo feministisch ben maar anders...quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
De sokken, icm de uggs en de hotpants zagen er lekker hoerig uit. Zo behoort een vrouw er uit te zien. Beter dan zo'n nufje als Shirina.
Ik blijkbaar ook.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Gvd! Dat heb ik gemist. Snel de band terugspoelen .....
hoe kun je dat nou gemist hebben, ze had maar 1 scene!quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
We zijn het voor de verandering weer helemaal met elkaar eens.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
.... maar persoonlijk vind ik ze zoooo lelijk haha!!!
zeker in combi met pippi-langkousen...
over de aflevering van vandaag:
Veel te weinig Niels-Claire, al zag Niels er zeer fris en fruitig uit...
Ik vind 't Ylias-lijntje echt 't meest saaie verhaal tot nu toe.... zo niet boeiend
Shirina is daarentegen wel amusant
Dat valt me van je tegen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:00 schreef pberends het volgende:
Nog een paar maanden minuten (), en dan is het voorgoed over!
quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:49 schreef babette21 het volgende:
Nog ff snel een Nielsje, voordat dit adoratie-topicje vol is.....
[afbeelding]
Zijn het je ooooogen?!?!? [ONM 2004]
net als de ex-vrouw van Marnix, toch?!quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:53 schreef Iwan1976 het volgende:
De nieuwe secretaresse van Joyce heet Karin.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:57 schreef babette21 het volgende:
net als de ex-vrouw van Marnix, toch?!
weet ik, daarom ben ik je ook aan 't helpenquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:08 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Lizzy staat te trappelen om te mogen bevallen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |